Ik heb je erbij gezet maar toch is open signup enabledquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:37 schreef Lyzio het volgende:
Ik krijg mezelf niet bij die FOK! Gamercard-dinges
Ik heb alle resterende gasten van die card maar even op de nieuwe gezetquote:Op maandag 4 mei 2009 21:37 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.mygamercard.net/clboard.php?id=RinWTNz2
Inderdaad wat een kut game was dat zegquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:11 schreef Rossdale het volgende:
RE5 uitgespeeld (wel op amateur maar toch) Dus ik heb er weer wat achievements bij en een game die de kast niet meer uit komt
Ze doen mee met de massa en dat is niet leuk meerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:29 schreef AQuila360 het volgende:
Ik begin nog niet eens aan dat RE 5!
Die tjappies daar in japan moeten met wat nieuws komen! Dat hele Japan is nix meer
Nu sta ik op plaats 38 in die nieuwe lijst van jequote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:35 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Ik heb alle resterende gasten van die card maar even op de nieuwe gezet
Daarmee komen we uit op 94 members!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Baas Annequote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Nu sta ik op plaats 38 in die nieuwe lijst van je.
Maar in m'n hartje ben je nog altijd #1quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Nu sta ik op plaats 38 in die nieuwe lijst van je.
Ga weg jij!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:32 schreef Rossdale het volgende:
DIe achievements van Avatar zijn echt TE zielig gewoonMaargoed, het schiet wel op iig
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:21 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Maar in m'n hartje ben je nog altijd #1
Dat doen ze al vanaf dag 1 en ik heb de achievements gewoon binnen hoor, beter je best doen!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:39 schreef RacerDKB het volgende:
Verdomme, ik wilde wat achievements gaan halen voor GTA IV, die online achievements, maar omdat die kankernewbs niet serieus kunnen racen maar de hele tijd gaan kutten en crashen lukt het niet
En je kan natuurlijk niet alleen met wat vrienden want die kan je niet uitnodigen naar Ranked
Zumaquote:Op woensdag 6 mei 2009 08:09 schreef AQuila360 het volgende:
Diegene die zich als 100ste aanmeld op de lijst krijgt een game van SkyChat!
Er ooit aan gedacht ook dat ze misschien niet dezelfde nick als op FOK! gebruikenquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:27 schreef Rossdale het volgende:
Als ik nu in de Fok!ranking kijk zie ik echt zoveel mensen waar ik nog nooit van heb gehoord
Stelletje lurkers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |