Waar sta ik danquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:44 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Ik heb je even toegevoegd samen met de namen die in dit topic staan.. loopt lekker snel vol inderdaad.
Ik blijf toevoegen uiteraard
Ja heb ik ook maar zelf gedaan, die SkyChat heb je ook geen zak aanquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:09 schreef super-muffin het volgende:
Je kan ook je zelf toevoegen aan de lijst. Heb ik ook gedaan
Maar nog steeds onder Rossdalequote:Op vrijdag 17 april 2009 12:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah okay. Ik snapte het al nietMaar goed, deze is beter, want hier sta ik hoger
Ow, thanks voor de tip!quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat was ik ook, je kunt gewoon terug gaan en losse levels spelen.
Jamaar. DarkShine kan daar mensen toevoegen, toch toch toch?quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah dat is die grote, maar daar kom je niet meer in omdat er geen open signup is...
idd, wat is nou dé lijst? het zijn echt totaaaaaal verschillende lijsten... beetje loos.quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja heb ik ook maar zelf gedaan, die SkyChat heb je ook geen zak aan
Maar toch ben ik weer apetrots op jou dat je het toch zélf hebt gedaan!quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:31 schreef SkyChat het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Open signup enabled.
Patserquote:
Ik zit te wachten op Gamedemon en Heintje, die hebben meer puntenquote:
Doe jij maar gewoon eens online komen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:42 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op Gamedemon en Heintje, die hebben meer punten
Vandaag toevallig nog de SP gespeeld. Die Piggyback Ride missie is zo gruwelijk vet hé! Wat een spel was het toch ookquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:10 schreef Reintji het volgende:
Ik ga vanavond eens lekker hoeren met CoD4, die All ghilled up moet ik maar eens halen.
Ik ken die types ook met MSN: op het gegeven moment heb ik 6 email adressen van ze omdat ze met alle 6 nog inloggenquote:
Wanneer komt modern warfare 2 uit? Is het het nog waard om cod4 te halen of kan ik beter even wachten op de volgende?quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:10 schreef Reintji het volgende:
Ik ga vanavond eens lekker hoeren met CoD4, die All ghilled up moet ik maar eens halen.
http://www.vgreleases.com/xbox360/ReleaseDate-240387.aspx 10 november naar het schijnt.quote:Wanneer komt modern warfare 2 uit? Is het het nog waard om cod4 te halen of kan ik beter even wachten op de volgende?
Ik was zoooo dichtbijquote:
Dat kon ik natuurlijk niet laten gebeuren hequote:
For real?quote:Op maandag 20 april 2009 09:29 schreef Scarface2004 het volgende:
bijna 50.000 punten
Nee, maar wel in je hartquote:Op maandag 20 april 2009 23:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
For real?
Heb ik jou in m'n lijst?
Godfather NL soms?quote:Op maandag 20 april 2009 09:29 schreef Scarface2004 het volgende:
bijna 50.000 punten
Aap. ik lach me dood om jou... komt na een paar dagen ineens met 1500+ extra punten online. Je had demon moeten horen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |