SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 april 2009 10:29 schreef Reintji het volgende:
Nu die 100% nog jongMee bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar nu even dead space proberen, hiervoor alleen maar op een klein scherm gespeeld. Dus die verdient een 2e kans
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
Dat dacht ik van Fallout 3 ook, maar na 25u sta ik op 250 punten ofzoquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:40 schreef SpankmasterC het volgende:
7K bitches
Lang leve Oblivion en zijn veel te makkelijke Arena!
Gaat trouwens een spel worden die ik voor de 100% ga halen, ooit...!
Maar voor die bad karma speel je hem gewoon daarna nog een keertje uitquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat dacht ik van Fallout 3 ook, maar na 25u sta ik op 250 punten ofzoEn bovendien kan ik niet alle sidequests doen omdat je van sommige quests bad karma krijgt
Ik denk dat ik een save voor het einde maak met mijn huidige Holy karma om vervolgens alle bad karma quests te gaan doen. Tis trouwens ongelofelijk hoe tof ik Fallout vind ivm Oblivionquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:57 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Maar voor die bad karma speel je hem gewoon daarna nog een keertje uitBen je zo weer 100 uur verder!
We kunnen ook de straat op met clan!quote:
Colportagequote:Op dinsdag 28 april 2009 21:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
We kunnen ook de straat op met clan!
Wijze woorden Wouterquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:00 schreef Wouter2006 het volgende:
helaas ga ik voor Gears 2 niet de Rank 100 halen, daarvoor moet je gewoon te lang spelen en daar hebben we geen zin in, net zoals GTA4's 'Wanted', fuck die time-consuming achievements..
Time-based missionsquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:00 schreef Wouter2006 het volgende:
helaas ga ik voor Gears 2 niet de Rank 100 halen, daarvoor moet je gewoon te lang spelen en daar hebben we geen zin in, net zoals GTA4's 'Wanted', fuck die time-consuming achievements..
Soms verwerkt die de stand pas later idd dat heb je ook vaak als je offline hebt gespeeld en dan later pakt die die achievements er wel weer bij!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:53 schreef ach het volgende:
Waarom update die lijst pas als je op iemand zijn naam klikt? Ik had inmiddels al 1200 punten meer dan wat ik in die lijst achter mijn naam had staan.
Ikke net de '' Spoel een nazi door de wc'' Achievementquote:
Que?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ikke net de '' Spoel een nazi door de wc'' Achievement
Turning Point: Fall of Liberty!quote:
lennartbquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:42 schreef AQuila360 het volgende:
Wie is ikb9000 ?
Turning Point uitgespeeld nu! Toch wel beetje tof nog
Jawel daarom wist ik niet hoe en watquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:54 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
lennartbherken je mn mooie banaan niet eens?
Dit is een vervanger geen kloonquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jawel daarom wist ik niet hoe en wat![]()
Is dit wel toegestaan volgende de regels van het LBFDie was toch tegen klonen?
Een vervangerquote:
ik wou niet meer onder mn eigen naam hier posten. Als ik word gegoogled kom je meteen op deze erbarmelijke websitequote:
En dan ook zeker meteen in het SC holquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:29 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
ik wou niet meer onder mn eigen naam hier posten. Als ik word gegoogled kom je meteen op deze erbarmelijke website
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |