SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 april 2009 10:29 schreef Reintji het volgende:
Nu die 100% nog jongMee bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar nu even dead space proberen, hiervoor alleen maar op een klein scherm gespeeld. Dus die verdient een 2e kans
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
Dat dacht ik van Fallout 3 ook, maar na 25u sta ik op 250 punten ofzoquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:40 schreef SpankmasterC het volgende:
7K bitches
Lang leve Oblivion en zijn veel te makkelijke Arena!
Gaat trouwens een spel worden die ik voor de 100% ga halen, ooit...!
Maar voor die bad karma speel je hem gewoon daarna nog een keertje uitquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat dacht ik van Fallout 3 ook, maar na 25u sta ik op 250 punten ofzoEn bovendien kan ik niet alle sidequests doen omdat je van sommige quests bad karma krijgt
Ik denk dat ik een save voor het einde maak met mijn huidige Holy karma om vervolgens alle bad karma quests te gaan doen. Tis trouwens ongelofelijk hoe tof ik Fallout vind ivm Oblivionquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:57 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Maar voor die bad karma speel je hem gewoon daarna nog een keertje uitBen je zo weer 100 uur verder!
We kunnen ook de straat op met clan!quote:
Colportagequote:Op dinsdag 28 april 2009 21:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
We kunnen ook de straat op met clan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |