abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56109740

Het vorige deel: Slank de lente in #117

Voor wie is "Slank de lente in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).
Wat niet de bedoeling is: (te)veel offtopic praten, eindeloze discussies voeren over keuzes van anderen, persoonlijke ruzies uitvechten in dit topic.
Wat wel de bedoeling is: praten over afvallen, hoe je dat doet en hoe het gaat, advies vragen, opscheppen over je resultaten, elkaar een beetje steunen en het gezellig houden!

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
pi_56109758
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:22 schreef Jeipod het volgende:
Je kan rare benen ook heel goed in de reclame zien van Alice, die internet aanbieder. Dat meisje heeft ook geen normale benen hoor behoorlijk o-ig.

behoorlijke x benen ja
pi_56109834
haha, als je het zo bekijkt ook ... maar in de reclame komt ze als het ware op je af lopen en dan kun je het goed zien
pi_56109889
Lol, ja, zo heeft ze echte x-benen ja

Ik heb het eten op (restje nasi rames van gister) nou nog ff beetje met mn pc en laptop klooien en vanavond lekker relaxed film kijken Ben wel weer druk genoeg geweest vind ik zelf
pi_56109896
Ik heb ook een beetje rare benen geloof ik, maar dat kan me eigenlijk weinig boeien
Al doe ik geen skinny aan
pi_56110224
tvp
pi_56110285
ow k zag fotos van je huppelei in wat draag je vandaag
met kleren aan zie je niet dat je een buikje hebt hoor niet te dun worden !
  donderdag 17 januari 2008 @ 19:12:33 #8
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56110336
Wat zijn jullie allemaal grappig vandaag .
En skinnies.
* viking84 rilt.

Ik ga nu echter de pc vandaan, want ik zit er al sinds half 9 achter ivm studie en ik voel gewoon RSI-verschijnselen aankomen. Dus ik wens jullie nog een fijne avond en tot morgenochtend .
Niet meer actief op Fok!
pi_56110700
Ik begrijp die skinnies ook niet hoor, volgens mij zijn vrouwenbenen helemaal niet geschikt voor zulke stomme broeken. Elke vrouw ziet er idioot uit in een skinnie, zonde als je mooie benen hebt
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 17 januari 2008 @ 19:33:45 #10
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_56110897
Nasi Rames

Ik had vandaag Nasi Koening (gele rijst dus) met gewoon wat groentenogiets wat m'n moeder heeft gemaakt en babi assar
Enak!
Bernie en ik zijn tof.
  donderdag 17 januari 2008 @ 19:41:07 #11
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_56111039

Ik in mijn skinny jeans. Aaaaaah! En nee, ik ben geen gothic, maar dit is toevallig inderdaad allemaal zwart.

* egeltje1985 kruipt angstig in een hoekje en wacht het commentaar af.

[ Bericht 23% gewijzigd door egeltje1985 op 17-01-2008 19:47:02 ]
  donderdag 17 januari 2008 @ 19:43:55 #12
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_56111123
Ow, en voor de duidelijkheid, ik vind dus dat je in die broeken best wel heupen e.d. mag zien. Hijs ook niet superskinny trouwens, vanaf mijn knieën loopt ie enigzins recht naar beneden. Dus niet strak aangesloten bij mn kuiten (net iets losser).
pi_56111583
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 19:43 schreef egeltje1985 het volgende:
Ow, en voor de duidelijkheid, ik vind dus dat je in die broeken best wel heupen e.d. mag zien. Hijs ook niet superskinny trouwens, vanaf mijn knieën loopt ie enigzins recht naar beneden. Dus niet strak aangesloten bij mn kuiten (net iets losser).
Om met het positieve te beginnen: je ziet er sws slank uit en skinny's die ruimer om knieen en kuit vallen, zitten meestal veel beter.
Het negatieve: Er zit behoorlijk wat verschil tussen je taille en heup, ik denk dat het mooier zou staan als het vanaf je heupen wat rechter naar beneden zou lopen, dan benadruk je je smalle taille en leid je de aandacht van je heupen af.

Oh en petje af dat je een foto durfde te posten na al het commentaar op de skinny!!
pi_56111987

Ik heb geen normale foto van mij in skinny ff verkleedfeest met mn vaders overhemd Maar dit is dus eh >5kg geleden? M'n benen zijn net zo gebleven, mn buik (die je niet ziet haha) daar is 5kg af
pi_56113380
Ik krijg mijn bovenbenen niet in een skinny niets skinny aan mijn benen
pi_56113663
Oh wow, de persoon die pasta heeft uitgevonden mag wat mij betreft een standbeeld krijgen! Eindelijk mocht ik vandaag weer pasta na 4 dagen gekookte aardappelen. Met rode saus, italiaanse groenten en italiaanse quorn. Mijn vriend vond het niet te eten, t was ook niet echt speciaal eigenlijk. Maar puur omdat ik er zo naar uit had gekeken om weer een keer 'normaal' te eten heb ik echt zitten smullen!

Morgen tot en met zondag gaan mijn vriend en ik een weekendje weg. Lekker naar een 4 sterren hotel bij Apeldoorn. Zaterdag naar Burgers Zoo en zondag naar Paleis 't Loo en daarna nog bij mn tante eten. Vrijdag en zaterdag gaan we uit eten en zondag voor de lunch naar een pannenkoekenrestaurant. Geen Sonja dus dit weekend. Ik ga wel proberen om verstandig te doen natuurlijk, maar niet alles op alles zetten om toch crackers enzo te eten. Ik eet gelukkig wel altijd veel groenten op mn pannenkoek dus dat scheelt alweer.
Spoilers!
pi_56113913
zit nu een kiwi te eten ipv van brood
pi_56114050
gezond ik net een bakje zelfgemaakte appelmoes
maar heb nogsteeds trek
pi_56114178
En ik zit hier gezond aan de paprika
pi_56114199
Rauwe paprika is zoooo lekker Nou ja, soms smaakt het alleen naar water, maar als het goede paprika's zijn dan is het echt snoepgoed.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_56114411
Ik heb ook nog paprika's liggen maar ik denk dat dat morgen weer mijn ontbijt word
Heb nu zin in een glas Coolbest maar doe ik maar niet
pi_56114483
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 21:50 schreef Isabeau het volgende:
Rauwe paprika is zoooo lekker Nou ja, soms smaakt het alleen naar water, maar als het goede paprika's zijn dan is het echt snoepgoed.
Ik eet toch wel een stuk of 4 paprika's op per week, rauw, maar ook wel vaak door gerechten heen Vind ze echt lekker ( vooral rode en gele, groene hou ik niet van)
pi_56114713
Ik heb gegeten na de sushi:

appeltje
wodka+handje lightchips
schnitzel gemaakt van biologisch varkensfiletlapje, met de rest van de groenten van gisteren en groene aspergetips
koffie+koekje
ga nu een sinaasappeltje eten.
  donderdag 17 januari 2008 @ 22:09:58 #24
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56114732
Ik zou niet meer achter de computer, maar goed .
Net hardgelopen. Ik zag het somber in vooral na de warming-up, maar het ging geweldig goed. Zelfs zo goed dat we gewoon nog 5 mins extra gedaan hebben . Had ook te maken met de regen natuurlijk (zsm thuis zijn, want het plénsde!), maar toch heel goed van ons . Ik ben nu vreselijk nat, maar tegelijkertijd gloeit m'n lijf helemaal . Heerlijk, want daar doe ik het voor . Zometeen even douchen en dan lekker onder de wol. Hardlopen ftw . Zaterdag weer .
Niet meer actief op Fok!
pi_56114804
ik heb hier een brief voor mijn moeder die hoog in de hemel ligt.

Ik zit al de hele avond mee te zingen.
  donderdag 17 januari 2008 @ 22:14:16 #26
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56114869
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 22:12 schreef Gewas het volgende:
ik heb hier een brief voor mijn moeder die hoog in de hemel ligt.

Ik zit al de hele avond mee te zingen.
Die hoog in de hemel is. Wel goed meezingen hè .
Ik word trouwens helemaal lijp van die Hazes-gekte. Die gast is alweer 3,5 jaar dood, dus zet je eroverheen .
Niet meer actief op Fok!
pi_56114929
Hele discussie in het Post je nieuwe kleding topic over mij..
Wat vinden jullie?

Die flappen horen achter me broek te zitten. En het gaat om die broek ja..
  donderdag 17 januari 2008 @ 22:16:55 #28
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56114954
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 22:16 schreef Huppelei het volgende:
Wat vinden jullie?

[ afbeelding ]
Ik kan niet goed bepalen of het nu een trainingsbroek is of een halve overall .
Niet meer actief op Fok!
pi_56115009
Sorry, maar ik vind zo'n broek echt niks
  donderdag 17 januari 2008 @ 22:19:24 #30
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_56115037
Ik ga ook slank de lente in.
Wil je weten hoe ik dat doe?
komptie dan he!
- niet snoepen
- heel gezond eten
- 2 tot 3 x per week sporten
- geen buitensporig grote hoeveelheden alcohol consumeren

om het te kunnen volhouden:
- af en toe zondigen, zoals een frietje eten, enkele pilsen meer dan normaal etc etc.
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_56115113
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 22:19 schreef Asics het volgende:
Ik ga ook slank de lente in.
Wil je weten hoe ik dat doe?
komptie dan he!
- niet snoepen
- heel gezond eten
- 2 tot 3 x per week sporten
- geen buitensporig grote hoeveelheden alcohol consumeren

om het te kunnen volhouden:
- af en toe zondigen, zoals een frietje eten, enkele pilsen meer dan normaal etc etc.
Good luck!

Hoe lang ben je, hoeveel weeg je nu en hoeveel wil je wegen?

En wat voor sport wil je gaan doen?
pi_56115141
Haha oke altijd leuk om te horen
pi_56115164
Ik zou de broek en schoenen niet meer aantrekken, niet mijn smaak en gelukkig ook niet de smaak van mijn vriendje

Welkom Asics
klinkt als een goed plan
  donderdag 17 januari 2008 @ 22:25:27 #34
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_56115247
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 22:21 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Good luck!

Hoe lang ben je, hoeveel weeg je nu en hoeveel wil je wegen?

En wat voor sport wil je gaan doen?
dankje!

ik ben
1.83m
75 Kg
32 jr
ik doe hardlopen
liefst nog een kilootje of 3 minder,
maar het belangrijkst is dat mijn buik plat is (vind ik)

edit: dankje Miss_S
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_56115326
quote:
Wat vinden jullie?

[ afbeelding ]
Het idee heeft wel wat !
  donderdag 17 januari 2008 @ 22:31:05 #36
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_56115419
quote:
Wat vinden jullie?

[ afbeelding ]
Ik vind het tof man, maar die flappen moeten er inderdaad achter , ik vind zo de flappen ervoor niet mooi en bij dames de broek in de laarzen proppen ook niet
Bernie en ik zijn tof.
pi_56115444
quote:
Wat vinden jullie?

[ afbeelding ]
Ik heb de discussie gevolgd en je broek vind ik maar zozo, maar je schoenen vind ik dan weer wel heel leuk. Weet niet about de flappen though.
pi_56115446
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 22:25 schreef Asics het volgende:

[..]

dankje!

ik ben
1.83m
75 Kg
32 jr
ik doe hardlopen

Klinkt goed
pi_56115902
mijn flappen van mn lage all stars gaan ook altijd voor mn broek en die van mn hoge nikes ook
pi_56116012
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 22:25 schreef Asics het volgende:

[..]

dankje!

ik ben
1.83m
75 Kg
32 jr
ik doe hardlopen

Hier ook mee bezig.
Tip: doe 3 keer per week buikspieroefeningen tot je erbij neer valt. Moet jij eens zien hoe snel je resultaat ziet. Wat ook weer positief effect heeft om door te gaan!
pi_56116029
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 22:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
mijn flappen van mn lage all stars gaan ook altijd voor mn broek en die van mn hoge nikes ook
Hoge nikes zijn gewoon gemaakt om voor je broek te doen imo!
pi_56116062
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 22:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Dat zijn lagere flappen toch? Ik heb er ook niet echt een oordeel over eigenlijk: het is een detail, wat niets ten voor- of nadele doet voor je figuur.
pi_56116134
hm.. nu heb ik opeens behoefte om een knalroze skinny te kopen
  donderdag 17 januari 2008 @ 22:53:50 #44
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_56116190
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 22:49 schreef Huppelei het volgende:

[..]

Hier ook mee bezig.
Tip: doe 3 keer per week buikspieroefeningen tot je erbij neer valt. Moet jij eens zien hoe snel je resultaat ziet. Wat ook weer positief effect heeft om door te gaan!
Wat voor oefeningen doe jij dan, ik deed voorheen wat in de sportschool (kwartiertje met een hele groep) gewoon op de grond, doe jij dat ook?
Flappen van m'n lage all stars krijg ik niet voor m'n broek althans dat gaat volgens mij niet lukken, ik zal het morgen wel eens proberen en het hangt natuurlijk altijd van de schoenen en de broek combi af en van je eigen smaak
Bernie en ik zijn tof.
pi_56116411
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 22:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Een goed alternatief voor de skinny:

Hoewel dit meiske zelf ietwat too skinny is, maar het gaat even om het model broek, wel smal gesneden, maar rond de knieen en kuiten iets losser. Wat ik ook wel mooi vind is de Audrey hepburn look

* conleche gaat weer ff een foto zoeken

deze look vind ik wel mooi en ook heel draagbaar
pi_56117407
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 22:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik heb een knalroze skinny met zebrastrepen

ohja, ik lees nu een tijdje mee, ik wil ook wat gewicht kwijt.
Niet veel, iets van 3 kilo, gewoon wat vetjes eraf zegmaar
Ik hardloop al maar snoep nog teveel, dat ga ik dus minderen...

edit: die chick hier boven me heeft echt een beetje te weinig vet. die beentjes man, net satestokjes. brrrrr
pi_56117505
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 23:35 schreef NoralyZ het volgende:

Veel succes
pi_56118092
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 23:35 schreef NoralyZ het volgende:

[..]

ik heb een knalroze skinny met zebrastrepen

edit: die chick hier boven me heeft echt een beetje te weinig vet. die beentjes man, net satestokjes. brrrrr
Het ging dan ook om het model broek: de smokkel-skinny zeg maar.......
  vrijdag 18 januari 2008 @ 00:55:52 #49
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_56119198
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 00:01 schreef conleche het volgende:

[..]

Het ging dan ook om het model broek: de smokkel-skinny zeg maar.......
Hihi, dan heb ik denk ik ook een smokkel-skinny.

OT: net de maandelijkse borrel van mn studievereniging gehad. De gratis cocktail was bleh, dus die heb ik niet op. Wel een glaasje rosé. Verder enkel cola light. En de rosé heb ik er op de terugweg weer afgefietst volgens mij, het waaide echt heeeel (ja heeeel) hard.
pi_56121134
Goedemorgen
Kennelijk helpt mijn nieuwe etenspatroon en het hardlopen niets met afvallen
Of zou het na 28 kilo iets langer duren
pi_56121577
Jeej, mensen ik heb resultaat. Sinds maandag al 1,2 kilo afgevallen
Spoilers!
pi_56121602
Goed gedaan, Lucky_strike!
Wat 'moet' je vanavond eten?
  vrijdag 18 januari 2008 @ 08:47:42 #53
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56121609
Ik denk dat je aan je grens zit, Miss_S en vooral erg veel geduld moet hebben. Of een keer de griep moet krijgen . Hoe lang loop je hard, want ik heb gehoord dat je toch wel minstens 20 minuten achtereen moet hardlopen om enig resultaat te boeken. 10 minuutjes per keer schiet niet op. Hardlopen zet bij mij ook nog niet veel zoden aan de dijk, maar over een paar weken ga ik over op het schema voor 45 minuten en dan moet het wel goed komen .
Ik heb een vrije dag vandaag. Vanochtend even rustig aan doen en vanmiddag ga ik naar een oude vriendin en voormalige huisgenote (ze zit ook wel eens op FOK! ) in Leeuwarden . Ik heb ontzettende zin in hardlopen, maar ik zal toch tot morgen moeten wachten. Morgenochtend ga ik, denk ik .
Niet meer actief op Fok!
pi_56121642
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 08:47 schreef minilotje het volgende:
Goed gedaan, Lucky_strike!
Wat 'moet' je vanavond eten?
Ik ga een weekendje weg met mijn , dus ik probeer wel verstandig te eten maar er zal heus gesmokkeld worden. Ik ben benieuwd wat de weegschaal maandag aangeeft....
Spoilers!
pi_56121939
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 08:47 schreef Viking84 het volgende:
Ik denk dat je aan je grens zit, Miss_S en vooral erg veel geduld moet hebben. Of een keer de griep moet krijgen . Hoe lang loop je hard, want ik heb gehoord dat je toch wel minstens 20 minuten achtereen moet hardlopen om enig resultaat te boeken. 10 minuutjes per keer schiet niet op. Hardlopen zet bij mij ook nog niet veel zoden aan de dijk, maar over een paar weken ga ik over op het schema voor 45 minuten en dan moet het wel goed komen .
Ik heb een vrije dag vandaag. Vanochtend even rustig aan doen en vanmiddag ga ik naar een oude vriendin en voormalige huisgenote (ze zit ook wel eens op FOK! ) in Leeuwarden . Ik heb ontzettende zin in hardlopen, maar ik zal toch tot morgen moeten wachten. Morgenochtend ga ik, denk ik .
ik loop tussen de 20 en 25 min
En ja ik denk ook wel dat ik een heel eind aan mijn grens zit, maar toch blijf gewoon doorgaan en we zien wel
Sowieso niet slecht om dat late night snacken af te leren
pi_56121992
Goedemorgen!

Vanochtend was ik weer een stuk meer tevreden met m'n spiegelbeeld dan vlak na de feestdagen
Ook leuk om te lezen dat ik niet de enige ben die niet met vriendje onder een dekbed kan liggen...
En skinny zag er eigenlijk best slank uit bij mij... maar heb m toch niet gekocht.
Straks heb ik simulatiepatienten, altijd wel een beetje spannend!

Ohja: laatst postte iemand een link over calorievrij voedsel, jam en pindakaas enzo. Er stond geen ingredientenlijstje bij, maar daar was ik toch wel heeeeeeel benieuwd naar (vnl. van de pindakaas ). Het is of erg chemisch, of gelogen van dat no calories!
Het mooi kotsende meisje.
pi_56122497
Net ontbeten met paprika, tomaatjes en komkommer, erg lekker allemaal
Zometeen een glas coolbest en dan om 12 uur weer lunchen
pi_56122745
groente als ontbijt.. nee, dat gaat er hier écht niet in

ik haal zo lekker een boterham uit de vriezer en moet nog even kijken wat ik daar op doe.. de kaas is op maar heb nog knoflooksmeersel geloof ik

het is (nog) droog, dus even kijken wanneer ik wakker genoeg ben om te Evy-en
Ja doei.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 10:05:18 #59
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56122814
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 09:49 schreef Miss_S het volgende:
Net ontbeten met paprika, tomaatjes en komkommer, erg lekker allemaal
Gadver, moet er niet aan denken .

Ik ga douchen en me aankleden.
Niet meer actief op Fok!
pi_56122944
Wel lekker ontbijten met groente
Ik heb ontbeten met knackerbröd en kaas En zometeen een enorme sinaasappel!
pi_56122987
Wat is er mis met ontbijten met groente het is toch om 10 uur net zo lekker als om 6 uur 's avonds
Maar goed ik heb dan ook geen moeite om met sushi te ontbijten.
pi_56123074
ik moet niet aan groente denken 's ochtends, net als aan bier zeg maar

ben echt een hartig-eter, maar 's ochtends gaarne 'zoet': brood met beleg
Ja doei.
pi_56123102
groente is geen comfortfood In de ochtend wil ik graag zoet, niet te hard, niet te pittig, niet te koud (het liefst lauw warm) voedsel

Als ik al een tijdje wakker ben voor ik ga eten schuif ik er met gemak een pizza uit de koelkast in.. of uitsmijterkaas/ham maar geen dingen met peper of zo, dat is meer voor 's avonds
pi_56123104
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 10:12 schreef freecell het volgende:
Wel lekker ontbijten met groente
Ik heb ontbeten met knackerbröd en kaas En zometeen een enorme sinaasappel!
Ik geloof dat jij echt mejuffrouw-glas-halfvol bent hè? Jij ziet zelfs iets positiefs in een ontbijt van komkommer en tomaat!! (het is geen verwijt hoor, ik vind het wel prettig)

Miss_S: ik snap je bedoeling wel: je wilt waarschijnlijk je lijf weer even aan het schrikken maken en dat het daardoor afvalt. Omdat je je verbaast dat je niet afvalt, ook al eet je hetzelfde en loop je nu ook hard, maar het is zoals Viking zegt: pas als je 20 min. achtereen loopt begin je vet te verbranden, nu werk je nog voornamelijk aan je conditie.

Of zie ik er teveel in en moest nu eindelijk die groenten op?
pi_56123177
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 10:20 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik geloof dat jij echt mejuffrouw-glas-halfvol bent hè? Jij ziet zelfs iets positiefs in een ontbijt van komkommer en tomaat!! (het is geen verwijt hoor, ik vind het wel prettig)

Miss_S: ik snap je bedoeling wel: je wilt waarschijnlijk je lijf weer even aan het schrikken maken en dat het daardoor afvalt. Omdat je je verbaast dat je niet afvalt, ook al eet je hetzelfde en loop je nu ook hard, maar het is zoals Viking zegt: pas als je 20 min. achtereen loopt begin je vet te verbranden, nu werk je nog voornamelijk aan je conditie.

Of zie ik er teveel in en moest nu eindelijk die groenten op?
Ik ben bang dat ik moet zeggen dat je er teveel in ziet, want die groente lang gewoon al te lang in de koelkast en moest nu op

En ik vind het onzin dat je niet afvalt van maar 25 min hardlopen, maar dat heb ik altijd onzin gevonden.

En uiteindelijk gaat het ook bij mij niet meer om afvallen (ookal wil ik heel graag onder de 70) maar gewoon lekker sporten (wil nu evy uitlopen) en gezonder eten (stoppen met die late night snacks elke avond)
pi_56123188
Ontbeten met scheutje yoghurt met musli met noten en rozijnen
en een cracker met hagelslag

voor tussendoor neem ik een cracker met hagelslag, banaan en nog een fruitje

En dan zo als lunch ga ik denk ik warm eten want of ik moet voor half4 hebben gegeten (tussen 1 en 5 ben ik niet thuis)
of na 9 uur.. en dat lijkt me zo laat
pi_56123199
ik doe Evy les 6 vandaag, maar ben tijdens les 1 - 5 ook 3 kilo kwijtgeraakt
Ja doei.
pi_56123236
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 10:22 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik ben bang dat ik moet zeggen dat je er teveel in ziet, want die groente lang gewoon al te lang in de koelkast en moest nu op

En ik vind het onzin dat je niet afvalt van maar 25 min hardlopen, maar dat heb ik altijd onzin gevonden.

En uiteindelijk gaat het ook bij mij niet meer om afvallen (ookal wil ik heel graag onder de 70) maar gewoon lekker sporten (wil nu evy uitlopen) en gezonder eten (stoppen met die late night snacks elke avond)
Ik denk ook wel dat je iets afvalt hoor, maar het echte vetverbranden komt pas daarna. Je zal het wel merken als je aan het einde van de eerste reeks van Evy bent; je voelt ook echt het verschil! Kan niet zo goed uitleggen, maar als je langer dan 20 minuten loopt komt alles in een soort stroomversnelling zeg maar.
pi_56123274
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 10:23 schreef motorbloempje het volgende:
ik doe Evy les 6 vandaag, maar ben tijdens les 1 - 5 ook 3 kilo kwijtgeraakt
Eet je precies hetzelfde? Of komt het puur en alleen door het rennen?
pi_56123289
ik eet nog netjes m'n porties

maar ik bleef altijd gelijk door te eten wat ik at, ookal werd het minder, zeg maar heb echt beweging nodig om af te vallen en ja. dat doe ik nu
Ja doei.
pi_56123332
Ik ben 's ochtends echt een lastige eter, gelukkig op een goede manier voor mij: ik krijg namelijk alleen iets van brinta of allbran weg, geen brood oid. Dat is genoeg tot de lunch. Ik ontbijt rond half 8 en lunch rond half 1.
pi_56123340
gisteren bijvoorbeeld 2 boterhammen met kaas (geen light ofzo) als ontbijt (wel verspreid: één om 7 uur, en één om uurtje of 10), mandarijn tussendoor, 2 boterhammen met kaas als lunch om half 2, mét een mandarijn, en om half 4 een banaan tussendoor

en als avondeten een bord rijst met kipfilet en groente in een woksaus en als toetje 3 eetlepels yoghurt (dure, vette yoghurt, met honing en walnoten )
Ja doei.
pi_56123376
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 10:25 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik denk ook wel dat je iets afvalt hoor, maar het echte vetverbranden komt pas daarna. Je zal het wel merken als je aan het einde van de eerste reeks van Evy bent; je voelt ook echt het verschil! Kan niet zo goed uitleggen, maar als je langer dan 20 minuten loopt komt alles in een soort stroomversnelling zeg maar.
O dat geloof ik ook zeker wel hoor
Maar het is niet alsof dit nutteloos is
pi_56123396
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 10:20 schreef conleche het volgende:

[..]

jah
ik ben gewoon een optimistisch ding meestal
Word regelmatig uitgescholden voor blije eikel of vuile positivo
pi_56123409
teringhippie

Ja doei.
pi_56123448
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 10:29 schreef omearos het volgende:
Ik ben 's ochtends echt een lastige eter, gelukkig op een goede manier voor mij: ik krijg namelijk alleen iets van brinta of allbran weg, geen brood oid. Dat is genoeg tot de lunch. Ik ontbijt rond half 8 en lunch rond half 1.
Ik moet juist in de ochtend heel veel eten en de rest van de dag wat minder
pi_56123550
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 10:32 schreef Miss_S het volgende:

[..]

O dat geloof ik ook zeker wel hoor
Maar het is niet alsof dit nutteloos is

O nee zéker niet! Dat bedoelde ik ook niet te zeggen hoor!
pi_56123559
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 10:33 schreef motorbloempje het volgende:
teringhippie

Ik ben heul geen hippie
pi_56123587
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 10:40 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik ben heul geen hippie
Blije postzegel
pi_56123685
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 10:40 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik ben heul geen hippie

nog op de ons na hetzelfde gewicht als gisterMIDDAG

ben benieuwd wat het morgen is, na een dag evy
moet wel voor 12 uur gaan lopen, want dan is het nog droog..
Ja doei.
pi_56123694
zo snel val je volgens mij niet af van hardlopen
pi_56123754
als je hierboven leest, zie je dat het hier dus wél hardgaat mét hardlopen erbij
Ja doei.
pi_56123820
"Verbeelding
pi_56123854
ja, dan niet joh wat jij wil
Ja doei.
pi_56123994
ik kan me moeilijk voorstellen dat als je vandaag hardloopt je het morgen op de weegschaal ziet
  vrijdag 18 januari 2008 @ 10:59:39 #86
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56124078
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 10:14 schreef Miss_S het volgende:
Wat is er mis met ontbijten met groente het is toch om 10 uur net zo lekker als om 6 uur 's avonds
Maar goed ik heb dan ook geen moeite om met sushi te ontbijten.
Sommige dingen eet je 's ochtends, sommige dingen 's avonds. En groente vind ik echt een avond-gerecht (of desnoods als tussendoortje in de middag). Maar 's ochtends eet je yoghurt, havermout, brood, crackers oid.
Maar zelf weten, hoor, kan er niet mee zitten . Moet er zelf alleen niet aan denken om 's morgens aan de komkommer en paprika te gaan.
Niet meer actief op Fok!
pi_56124152
ja, nou, ik weet toch wel wat ik zie Principessa?
Ja doei.
pi_56124176
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:02 schreef motorbloempje het volgende:
ja, nou, ik weet toch wel wat ik zie Principessa?
Ik bedoel alleen misschien is het gewicht dat je morgen afvalt van een week geleden dat je hebt gerend
en als je nu rent zie je dat volgende week
maar doordat je elke dag rent lijkt het alsof het direct er af is?
  vrijdag 18 januari 2008 @ 11:03:58 #89
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56124184
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 10:22 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Weet je nog dat ik in het begin 2 kg in één week afviel toen ik eenmaal ging lopen naar mijn stage? (40 min. per dag stevig door stappen). Daar schrok mijn lijf van, dus viel ik af. Bovendien had ik toen nog best veel overgewicht en nu niet zoveel meer.
Ik loop toch al een tijdje hard en ik merk nu echt geen verschil qua afvallen of ik nu wel of niet hardloop. Ik merk echter wél verschil in conditie (vooral erg handig als je de trein wilt halen ) en dat vind ik minstens zo fijn als een verschil in kilo's. Dat komt vanzelf wel. Nu ben ik blij als ik het hardlopen weet vol te houden .
Niet meer actief op Fok!
pi_56124236
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 10:59 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Sommige dingen eet je 's ochtends, sommige dingen 's avonds. En groente vind ik echt een avond-gerecht (of desnoods als tussendoortje in de middag). Maar 's ochtends eet je yoghurt, havermout, brood, crackers oid.
Maar zelf weten, hoor, kan er niet mee zitten . Moet er zelf alleen niet aan denken om 's morgens aan de komkommer en paprika te gaan.
Maar we wisten toch al langer dat ik raar ben
Nu Mango Dream
  vrijdag 18 januari 2008 @ 11:05:53 #91
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56124240
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 10:25 schreef conleche het volgende:

[..]

Tof .
Ik ben nu nog met het 20 minutenschema bezig. Verwacht met een week of 2, 3 over te kunnen stappen naar het schema van 45 minuten. Kan me niet voorstellen dat ik dat ooit zal kunnen volhouden, maar ik had in het begin ook niet verwacht dat ik 10 minuten achter elkaar zou kunnen hardlopen en dat kan ik nu ook gemakkelijk. Volgende keer maar 12 mins doen .
Niet meer actief op Fok!
pi_56124295
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Weet je nog dat ik in het begin 2 kg in één week afviel toen ik eenmaal ging lopen naar mijn stage? (40 min. per dag stevig door stappen). Daar schrok mijn lijf van, dus viel ik af. Bovendien had ik toen nog best veel overgewicht en nu niet zoveel meer.
Ik loop toch al een tijdje hard en ik merk nu echt geen verschil qua afvallen of ik nu wel of niet hardloop. Ik merk echter wél verschil in conditie (vooral erg handig als je de trein wilt halen ) en dat vind ik minstens zo fijn als een verschil in kilo's. Dat komt vanzelf wel. Nu ben ik blij als ik het hardlopen weet vol te houden .
Ja dat weet ik inderdaad nog
Maar het is ook zo dat ik inderdaad ook blij ben met de conditie, dat is gewoon een lekker gevoel.
Maar toch vind ik dat ik er ook van mag afvallen maar dat zullen we wel zien.
Ik ga sowieso wel weer meer sporten na dinsdag (word nu ff gek van alle verslagen)
  vrijdag 18 januari 2008 @ 11:08:12 #93
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56124308
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 10:27 schreef motorbloempje het volgende:
ik eet nog netjes m'n porties

maar ik bleef altijd gelijk door te eten wat ik at, ookal werd het minder, zeg maar heb echt beweging nodig om af te vallen en ja. dat doe ik nu
Ik betwijfel of dat echt met het hardlopen zelf te maken heeft.
Zoals ik eerder al schreef viel ik ook 2 kg in een week af toen ik ineens ging bewegen. Dus m.i. is het eerder zo dat je lichaam schrikt, maar zodra je lichaam aan het hardlopen gewend is, zal je niet meer zo snel afvallen.
Maar we zullen het zien. We houden je vorderingen bij .
Niet meer actief op Fok!
pi_56124321
Ik maar denken dat als je afviel je conditie opeens ook goed was
(Want dikke mensen hebben geen conditie dus dunne mensen.,. eh... )
Nee dus
pi_56124359
ik heb toch ook nergens beweerd dat ik verwacht dat ik nu elke week 10 kilo kwijtraak door hardlopen, mèn!

al is het maar 1 ons, ik vind 't allemaal prima.. er zit geen deadline aan hoor
Ja doei.
pi_56124383
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:10 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb toch ook nergens beweerd dat ik verwacht dat ik nu elke week 10 kilo kwijtraak door hardlopen, mèn!

al is het maar 1 ons, ik vind 't allemaal prima.. er zit geen deadline aan hoor
reageer es niet zo fanatiek op wat ik zeg
pi_56124384
ik ken ook dikke mensen mét conditie, overigens

ik was naar standaarden ook dik vroeger en ik had me toch een zwemconditie
Ja doei.
pi_56124392
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

reageer es niet zo fanatiek op wat ik zeg
ik had het tegen viking
Ja doei.
pi_56124400
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:11 schreef motorbloempje het volgende:
ik ken ook dikke mensen mét conditie, overigens

ik was naar standaarden ook dik vroeger en ik had me toch een zwemconditie
hm.. ja altijd als ik aan sport deed werd ik dun
dus denk daarom de associatie
pi_56124410
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:11 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik had het tegen viking
ow k dacht dat je meteen helemaal boos ging doen sorry !
pi_56124495
oh, dat kan ik ook wel doen hoor

maar mèn.. laat me toch blij zijn met dat het NU goed gaat.. ik denk niet aan over 2 maanden als het lichaam gewend is, enz enz..

ik denk aan nu, deze week, tot eind januari zo ongeveer, en dan vind ik het een leuk vooruizicht dat ik binnenkort als het meezit eens onder de 80 kom.. so, let me be happy
Ja doei.
pi_56124536
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:15 schreef motorbloempje het volgende:

maar mèn.. laat me toch blij zijn met dat het NU goed gaat.. ik denk niet aan over 2 maanden als het lichaam gewend is, enz enz..

ik denk aan nu, deze week, tot eind januari zo ongeveer, en dan vind ik het een leuk vooruizicht dat ik binnenkort als het meezit eens onder de 80 kom.. so, let me be happy
Ik ben blij voor je
  vrijdag 18 januari 2008 @ 11:17:51 #103
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56124556
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:15 schreef motorbloempje het volgende:

Jaja, ik gun het je ook wel, rustig maar .
Mijn punt is dat jij hier nu luidkeels loopt te verkondigen dat je afvalt van hardlopen, terwijl je nog geen 20 minuten achtereen loopt. Dan denk ik: "Wacht eerst even tot je wat langer loopt en kijk of je dan nog afvalt."
Dán kun je de theorie dat je met < 20 minuten niet afvalt ontkrachten .
Niet meer actief op Fok!
pi_56124561
Hehe.. Na het zien van dat doodenge Scientology-filmpje van Tom Cruise heb ik geen trek meer in mijn ontbijt. Ook een manier om af te vallen!
pi_56124572
als ik onder de 80 zit, dan zul je me niet zo snel meer horen klagen, al gaat het dan met 2 ons per week soms, ja, dat kan dan even balen zijn, maar zolang de weegschaal begint met een 7, vind ik het prima, want mn streef is rond de 70,00
Ja doei.
pi_56124587
Ik heb ook het gevoel trouwens als ik dan weer begin met sporten dat ik sowieso langzamer afval, lekker is dat
pi_56124603
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Mijn punt is dat jij hier nu luidkeels loopt te verkondigen dat je afvalt van hardlopen, terwijl je nog geen 20 minuten achtereen loopt. Dan denk ik: "Wacht eerst even tot je wat langer loopt en kijk of je dan nog afvalt."
Nou ja, of je nou pas na twintig minuten in de vetverbrandmodus schiet of niet: ook tien minuten hardlopen kost heel wat meer calorietjes dan diezelfde tien minuten onderuit gezakt op de bank liggen.
En aangezien afvallen toch vooral draait om meer verbranden dan je opeet is elk stukje beweging mooi meegenomen.
pi_56124613
meer spierontwikkeling ?

Als ik sport heb ik minder lekkere trek.. Daardoor val ik af
pi_56124617
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ja, ik val af van hardlopen, NU, op DIT MOMENT, NU!
daarom zeg ik: laat me NU blij zijn, NU

djeez..
Ja doei.
pi_56124638
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:19 schreef minilotje het volgende:

[..]

Nou ja, of je nou pas na twintig minuten in de vetverbrandmodus schiet of niet: ook tien minuten hardlopen kost heel wat meer calorietjes dan diezelfde tien minuten onderuit gezakt op de bank liggen.
En aangezien afvallen toch vooral draait om meer verbranden dan je opeet is elk stukje beweging mooi meegenomen.
dát dus, maar dat klinkt wat aardiger maargoed, ik ben nu eenmaal niet altijd aardig
Ja doei.
pi_56124644
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:18 schreef motorbloempje het volgende:
als ik onder de 80 zit, dan zul je me niet zo snel meer horen klagen, al gaat het dan met 2 ons per week soms, ja, dat kan dan even balen zijn, maar zolang de weegschaal begint met een 7, vind ik het prima, want mn streef is rond de 70,00
Na een jaar wil je dan ook wel naar de 6 hoor
Ik was ooit ook erg tevreden met 89 en met 75 maar nu niet meer
pi_56124651
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:19 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

djeez..

(al blijf ik natuurlijk Midas Dekkers-adept en derhalve principieel tegenstander van hardlopen. )
pi_56124659
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:19 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

djeez..
maar als het wetenschappelijk niet klopt willen wij jou daar graag op wijzen
pi_56124673
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:19 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
meer spierontwikkeling ?

Als ik sport heb ik minder lekkere trek.. Daardoor val ik af
Maar wie wil er nu spieren (ja is een grapje)
pi_56124713
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Er valt hier anders wetenschappelijk gezien geen speld tussen te krijgen hoor:

Als je beweegt verbrand je meer dan wanneer je niet beweegt.

Klaar.
pi_56124714
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:20 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Na een jaar wil je dan ook wel naar de 6 hoor
Ik was ooit ook erg tevreden met 89 en met 75 maar nu niet meer
nee hoor want ik wil geen strakke buik ik wil 'gewoon' 70 wegen.. niet iedereen wil steeds minder wegen 70 is 12 kilo minder dan dit en dan vind ik 't wel weer mooi geweest.. vind heel magere mensen over het algemeen ook niet écht mijn smaak, dus blijf ik zelf ook lekker op 'gewoon' hangen
Ja doei.
pi_56124734
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

fuck de wetenschap, lang leve het goede gevoel
Ja doei.
pi_56124756
Haha, wisten we net om te gaan met Miss_S en haar capriolen: valt MoBlo zoveel af dat ze bij ons komt! Welkom, opgewonden standje!
pi_56124769
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:21 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Maar wie wil er nu spieren (ja is een grapje)
Ik hoef niet echt meer zichtbare spieren dan ik nu heb Geen zin om Madonna te worden

pi_56124822
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:23 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

nee hoor want ik wil geen strakke buik ik wil 'gewoon' 70 wegen.. niet iedereen wil steeds minder wegen 70 is 12 kilo minder dan dit en dan vind ik 't wel weer mooi geweest.. vind heel magere mensen over het algemeen ook niet écht mijn smaak, dus blijf ik zelf ook lekker op 'gewoon' hangen
Dat zei ik ook, wacht maar tot je een jaar onder in de 70 weegt
En 69 is niet perse mager
pi_56124829
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ik hoef niet echt meer zichtbare spieren dan ik nu heb Geen zin om Madonna te worden

[ afbeelding ]
ieuw!!
Een beetje spieren vind ik wel mooi bij vrouwen, maar dit is eng
pi_56124834
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Heeft H.Potter nu een bananensticker op z'n bril
@Madonna, kijk es in de spiegel en zie wanneer ;t genoeg is, trut!
pi_56124846
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:24 schreef conleche het volgende:
Haha, wisten we net om te gaan met Miss_S en haar capriolen: valt MoBlo zoveel af dat ze bij ons komt! Welkom, opgewonden standje!
word het alleen maar interessanter door
pi_56124886
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:24 schreef conleche het volgende:
ja, sorry, maar je hoeft iemand die blij is dat het goed gaat niet te informeren dat het straks allemaal weer kut gaat, want wetenschap bla en bla want jaaaaaaaaaa, dat is fijn en motiverend om te horen... en motivatie is datgene wat nodig is om af te vallen, ja ja

dus, wat doen we voortaan met MoBlo? Blij zijn en cheeren als er weer een ons af is zonder aan te komen met 'ja, maar dat ís niet zo' en 'ja, maar straks' en 'JA MAAR, in het algemeen', want sommige mensen leven in het nu, en niet in de toekomst, en zijn blij met wat ze NU bereiken en bereikt hebben
Ja doei.
pi_56124887
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:26 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Het kán toch ook best zo zijn dat iemand zichzelf op 70kg mooier vindt dan daaronder?
pi_56124913
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:26 schreef Miss_S het volgende:

[..]

whatever, jij je zin.. geen zin in een discussie over 'smaak' en 'eigen meningen'
Ja doei.
pi_56125001
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:28 schreef minilotje het volgende:

[..]

Het kán toch ook best zo zijn dat iemand zichzelf op 70kg mooier vind dan daaronder?
Dat kan maar dat kan je niet van te voren zeggen
pi_56125034
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:32 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat kan maar dat kan je niet van te voren zeggen
Ik denk dat iemand dat van zichzelf beter in kan schatten dan een ander.
pi_56125077
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:33 schreef minilotje het volgende:

[..]

Tuurlijk maar dan nog weet je niet hoe je je dan voelt als je op dat punt zit
Ik heb ook altijd gezegd dat ik niet onder de 80 hoef of 75 maar toch veranderd dat als het afvallen lekker gaat en je aan dat gewicht gewend raakt
pi_56125080
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:33 schreef minilotje het volgende:

[..]

"ja, maar dat dacht Miss_S ook van zichzelf, en nu wil ze ook liever <70 wegen"

die zie je toch wel aankomen lotje
Ja doei.
pi_56125094
she shoots, she scores
Ja doei.
pi_56125096
MoBlo wanneer woog je voor het laatst 70?
pi_56125103
Goeiemorgen

Nou, vanochtend woog ik weer 61.1, niet leuk

En heb gewoon normaal gegeten gisteren, dus beetje jammer dat ik dan opeens weer ruim een halve kilo aangekomen ben.

Ben ook niet wezen zwemmen vanochtend , omdat ik vannacht echt hartstikke kut geslapen heb

Hoop volgende week toch echt wel 3 dagen te kunnen gaan.
pi_56125105
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:35 schreef motorbloempje het volgende:
she shoots, she scores
Kan je ook gewoon normaal doen?
pi_56125131
Streep eronder, klaar
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Fijn dat je afvalt Moblo
pi_56125148
*hap*
Ja doei.
pi_56125223
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:36 schreef Sylvana het volgende:
Goeiemorgen

En heb gewoon normaal gegeten gisteren, dus beetje jammer dat ik dan opeens weer ruim een halve kilo aangekomen ben.

Ben ook niet wezen zwemmen vanochtend , omdat ik vannacht echt hartstikke kut geslapen heb

Soms schommelt je gewicht gewoon Sylvana, niet teveel van aantrekken
Wat ga je vandaag wel doen? misschien kan je anders even gaan wandelen
  vrijdag 18 januari 2008 @ 11:42:56 #138
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56125317
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:36 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Kan je ook gewoon normaal doen?
Volgens mij gaan jullie nog wel botsen .
Ik durf bijna niet tegen MoBlo in te gaan, omdat ze zo fel reageert .
Niet meer actief op Fok!
pi_56125390
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 10:59 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik zou ook rustig kunnen ontbijten met groente hoor. Als ik niet zo heel veel trek heb 's ochtends, wil ik ook wel eens ontbijten met een halve komkommer en een stuk paprika of cherrytomaatjes ofzo. Meestal neem ik ze idd 's middags of 's avonds als tussendoortje, maar 's ochtends vind ik het ook prima te eten
pi_56125392
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Same

Ik ben ff weg en meteen een hele discussie

Laten we het gezellig houden
pi_56125412
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nou ik heb me vanaf nu gewoon voorgenomen om niet op haar te reageren, lijkt me het beste
pi_56125430
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:39 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Soms schommelt je gewicht gewoon Sylvana, niet teveel van aantrekken
Wat ga je vandaag wel doen? misschien kan je anders even gaan wandelen
Ja, das waar, maar had in mn hoofd gedacht dat ik vandaag wel 60 zou wegen, en dan is het wel ff balen als het 61 blijkt te zijn.

Ik ga naar Peter toe, als hij nog op zn werk is, dus dan moet ik vanaf het station naar zijn huis lopen, en dat is zo'n 25 minuten
pi_56125434
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:36 schreef Sylvana het volgende:
Goeiemorgen

Jij eet vaak rijst toch?? Ik zou dat iets minderen, want als ik rijst eet val ik ook nooit af en kom zelfs aan. (ik heb zo'n theorie en die is zelfverzonnen, dus volstrekt onwetenschappelijk bewezen en dat is dat ieder rijstkorreltje in je maag heel veel vocht opneemt -heb ook altijd veel dorst na een oosterse maaltijd met rijst en niet alleen door de sambal- en omdat het even duurt voordat die rijst je lichaam weer verlaat, lijk je dus korte tijd zwaarder. Eet vanavond eens helemaal geen koolhydraten, alleen vlees en veel groenten: wedden dat het morgen weg is, dat extra gewicht )
pi_56125442
gezellig topic
Ja doei.
pi_56125481
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:45 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Nou ik heb me vanaf nu gewoon voorgenomen om niet op haar te reageren, lijkt me het beste
  vrijdag 18 januari 2008 @ 11:49:05 #146
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56125518
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:45 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ja hoor!

* Viking84 gelooft er geen zak van .
Niet meer actief op Fok!
pi_56125553
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:46 schreef conleche het volgende:

[..]

Jij eet vaak rijst toch?? Ik zou dat iets minderen, want als ik rijst eet val ik ook nooit af en kom zelfs aan. (ik heb zo'n theorie en die is zelfverzonnen, dus volstrekt onwetenschappelijk bewezen en dat is dat ieder rijstkorreltje in je maag heel veel vocht opneemt -heb ook altijd veel dorst na een oosterse maaltijd met rijst en niet alleen door de sambal- en omdat het even duurt voordat die rijst je lichaam weer verlaat, lijk je dus korte tijd zwaarder. Eet vanavond eens helemaal geen koolhydraten, alleen vlees en veel groenten: wedden dat het morgen weg is, dat extra gewicht )
Ik eet idd vaak rijst ja, maar ik heb juist bij pasta en aardappelen dat ik heel erg aanzet, en bij rijst niet. Als ik pasta of krieltjes heb gegeten, dan merk ik dat echt heel erg aan mn buik, met rijst niet Daarom probeer ik dus juist weinig pasta en krieltjes meer te eten, en juist vaak rijst, omdat dat voor mijn lichaam toch beter lijkt te zijn
pi_56125619
rijst.. dat was toch best wel weer goed? Beter dan pasta, toch?

ik mis een Sonja in mijn leven geloof ik maar dan wel iemand die minder onzin lult dan Sonja en minder smakeloze shit voorschrijft

als ik moet kiezen tussen rijst en pasta, dieettechnisch, zou ik gevoelsmatig voor rijst kiezen (de kindertjes in de arme landen zien er ook niet echt dik uit ), maargoed.. lekker-verantwoord zou ik weer voor pasta kiezen
Ja doei.
pi_56126069
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:52 schreef motorbloempje het volgende:

ik mis een Sonja in mijn leven geloof ik maar dan wel iemand die minder onzin lult dan Sonja en minder smakeloze shit voorschrijft

als ik moet kiezen tussen rijst en pasta, dieettechnisch, zou ik gevoelsmatig voor rijst kiezen (de kindertjes in de arme landen zien er ook niet echt dik uit ), maargoed.. lekker-verantwoord zou ik weer voor pasta kiezen
Aangezien ik echt nergens een onevenredig felle reactie van je kan vinden kan vinden klets ik gewoon wél tegen je aan ( ): zilvervliesrijst is in elk geval een supergoede optie voor het koolhydraten-onderdeel van je avondeten.
Maar het haalt het helaas niet bij de smaak van een bord pasta. Als ik niet uitkijk maak ik vijf avonden per week pasta, en da's géén goed idee.
(Vaak doe ik trouwens gewoon geen van beiden en eet ik een lekker stuk brood bij mijn avondeten.)
pi_56126081
in Afrika eten ze juist rijst omdat het veel calorien heeft
je gaat een uitgemergeld iemand toch geen blaadjes sla voeren
pi_56126136
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 12:08 schreef minilotje het volgende:

[..]

Aangezien ik echt nergens een onevenredig felle reactie van je kan vinden kan vinden klets ik gewoon wél tegen je aan ( ): zilvervliesrijst is in elk geval een supergoede optie voor het koolhydraten-onderdeel van je avondeten.
Maar het haalt het helaas niet bij de smaak van een bord pasta. Als ik niet uitkijk maak ik vijf avonden per week pasta, en da's géén goed idee.
(Vaak doe ik trouwens gewoon geen van beiden en eet ik een lekker stuk brood bij mijn avondeten.)
Ik heb echt wel liever rijstgerechten dan pasta gerechten Enige pastagerecht dat ik echt lekker vind is de tagliatelle met roomsaus, maar die neem ik voorlopig maar helemaal ff niet
pi_56126146
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:52 schreef motorbloempje het volgende:

Je wordt ook niet dik van een kleine portie rijst (alhoewel het per 100 gr. wel meer cal. bevat dan aardappelen) Ik zeg alleen: ik hou dan meer vocht vast en dan lijk ik even wat zwaarder. Dus ik raad Sylvana aan om een x de proef op de som te nemen en helemaal geen koolhydraten te eten bij het avondeten. Dat is trouwens wel een tip: als je na een uur of 4 's middags geen koolhydraten meer eet, val je véél sneller af. Ikzelf hou me er niet aan hoor, maar mochten er mensen zijn die het willen uitproberen..........
  vrijdag 18 januari 2008 @ 12:12:54 #153
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56126186
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 12:11 schreef conleche het volgende:
Dat is trouwens wel een tip: als je na een uur of 4 's middags geen koolhydraten meer eet, val je véél sneller af. Ikzelf hou me er niet aan hoor, maar mochten er mensen zijn die het willen uitproberen..........
Echt?
Maar wat moet ik dan wel eten?
Niet meer actief op Fok!
pi_56126206
quote:

[..]

Je wordt ook niet dik van rijst (alhoewel het per 100 gr. wel meer cal. bevat dan aardappelen) Ik zeg alleen: ik hou dan meer vocht vast en dan lijk ik even wat zwaarder. Dus ik raad Sylvana aan om een x de proef op de som te nemen en helemaal geen koolhydraten te eten bij het avondeten. Dat is trouwens wel een tip: als je na een uur of 4 's middags geen koolhydraten meer eet, val je véél sneller af. Ikzelf hou me er niet aan hoor, maar mochten er mensen zijn die het willen uitproberen..........
Dat heb ik regelmatig gedaan hoor, dat ik 's avonds alleen soep at ofzo, maar ik merk niet echt verschil dan en ik hou het ook niet lang vol om 's avonds geen koolhydraten meer te eten
pi_56126252
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 12:12 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Echt?
Maar wat moet ik dan wel eten?
Bijvoorbeeld: een hele berg wokgroenten met stukjes kip. Of witlof met ham en kaas en een stukje vlees. Eigenlijk moet je gewoon je groenten iets lekkerder maken, dan mis je sws de koolhydraten minder.
pi_56126261
quote:

[..]

Je wordt ook niet dik van een kleine portie rijst (alhoewel het per 100 gr. wel meer cal. bevat dan aardappelen) Ik zeg alleen: ik hou dan meer vocht vast en dan lijk ik even wat zwaarder. Dus ik raad Sylvana aan om een x de proef op de som te nemen en helemaal geen koolhydraten te eten bij het avondeten. Dat is trouwens wel een tip: als je na een uur of 4 's middags geen koolhydraten meer eet, val je véél sneller af. Ikzelf hou me er niet aan hoor, maar mochten er mensen zijn die het willen uitproberen..........
ik val je toch ook niet aan? ik stel alleen een vraag
Ja doei.
pi_56126264
Zo het viel best mee op zich met het doktertje spelen

Ik denk dat rijst lichter verteerbaar is, aardappels beter zijn qua calorieen en vet en pasta is ook goed want daar kan je heel lekkere dingen mee maken! (evenals rijst en aardappels trouwens).
Dat ik weer ben begonnen met hardlopen zie je best goed aan m'n buik, dus ik ga morgen weer lekker lopen!
Heb nu een aantal dagen de eetmeter ingevuld, en ik zie dat foliumzuur en ijzer best wat achterlopen op de rest (in het algemeen erg veel groen en geel energie). Ik heb geen zin om multivitamine te gaan slikken (dat doe ik alleen bij m'n ouders omdat het daar MOET).
Heeft iemand weleens marmite op? Dat schijnt wel gezond spul te zijn, maar ik vind dat potje er altijd zo twijfelachtig uitzien...
  vrijdag 18 januari 2008 @ 12:17:08 #158
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_56126309
Zo, lekker uitgeslapen. Scheelt ook weer, meteen lunchen in plaats van ontbijten. En het wordt wel eens tijd om evy weer op te pikken, dus ik neem dit weekend mijn sportschoenen maar weer eens mee. Ik ben voor de winter gestrand bij les 9. Wel heb ik nog hardgelopen in de sportschool op de loopband. Ik wilde nu weer beginnen bij les 5. Even kijken hoe het gaat.
pi_56126319
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 12:15 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik val je toch ook niet aan? ik stel alleen een vraag
Huh, heb je wel de goede gequote?? Ik reageerde nl. helemaal niet op je Nou krijgen we ook al Babylonische spraakverwarring
pi_56126320
quote:

[..]

Hangt dat een beetje samen met het ' vlak voor het slapengaan niks meer eten, want dat verbrand je niet meer'-verhaal?
Want ik dacht dat de heren wetenschappers het er inmiddels toch wel aardig over eens zijn dat het precieze tijdstip van voedselinname nauwelijks effect heeft op je gewicht? Omdat de balans tussen opname en verbranding daar niet zo door beïnvloed wordt en de processen in je lijf die voor het opslaan van vet zorgen meer dan 24 uur beslaan, en het dus eigenlijk niet uitmaakt of je die gehaktbal om zeven uur 's morgens of om middernacht opeet?
Maar misschien had je tip daar niks mee te maken, dat kan natuurlijk.
pi_56126347
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 12:15 schreef conleche het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld: een hele berg wokgroenten met stukjes kip. Of witlof met ham en kaas en een stukje vlees. Eigenlijk moet je gewoon je groenten iets lekkerder maken, dan mis je sws de koolhydraten minder.
tja, ik zou de koolhydraten echt gaan missen dan hoor, hoort er toch een beetje bij vind ik
pi_56126354
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 12:08 schreef minilotje het volgende:

[..]

ik ben echt een pasta-holic.. in alle varianten, met sausjes, kip, vis, veul groente, pesto, kaas, álles..

maarja.. ik beperk het tot max. 2 keer per week en dan ook nog 1 keer tortilla/wraps, 1 keer iets met rijst, 2 keer iets met aardappelen en de 7e dag.. ja.. dat verschilt per week
Ja doei.
pi_56126399
Net gelunched en alle groente is nu echt op
pi_56126409
2 keer per week pasta is voor mij echt veel te veel, dan kom ik echt elke week een kilo aan. ik probeer het nu gewoon zelf thuis voorlopig niet meer te eten, en heb tegen Peter gezegd dat als ik in het weekend daar ben, ik het maximaal 1 keer wil eten. Hij eet het nl rustig 3-4 keer per week nl.

Ik ben dat gezeik over MoBlo een beetje zat, is het nou zo moeilijk om normaal tegen elkaar te doen
pi_56126429
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:46 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja, das waar, maar had in mn hoofd gedacht dat ik vandaag wel 60 zou wegen, en dan is het wel ff balen als het 61 blijkt te zijn.

Ik ga naar Peter toe, als hij nog op zn werk is, dus dan moet ik vanaf het station naar zijn huis lopen, en dat is zo'n 25 minuten
Dat is dan ook wel weer een lekker wandeling
En die 60 komt vast snel
pi_56126444
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja hoor!

* Viking84 gelooft er geen zak van .
Waar wedden we om
  vrijdag 18 januari 2008 @ 12:22:24 #167
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56126458
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 12:20 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben dat gezeik over MoBlo een beetje zat, is het nou zo moeilijk om normaal tegen elkaar te doen
Waar heb je het over?
Niet meer actief op Fok!
pi_56126525
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 12:17 schreef minilotje het volgende:

[..]

Hangt dat een beetje samen met het ' vlak voor het slapengaan niks meer eten, want dat verbrand je niet meer'-verhaal?
Want ik dacht dat de heren wetenschappers het er inmiddels toch wel aardig over eens zijn dat het precieze tijdstip van voedselinname nauwelijks effect heeft op je gewicht? Omdat de balans tussen opname en verbranding daar niet zo door beïnvloed wordt en de processen in je lijf die voor het opslaan van vet zorgen meer dan 24 uur beslaan, en het dus eigenlijk niet uitmaakt of je die gehaktbal om zeven uur 's morgens of om middernacht opeet?
Maar misschien had je tip daar niks mee te maken, dat kan natuurlijk.
Het heeft meer met het Atkinsverhaal te maken volgens mij. Minder koolhydraten is sowieso afvallen. En ja, ik heb wel degelijk het idee dat omdat je lichaam eerst de snelle koohydraten opsoupeert, je die beter overdag kan eten, omdat je dan actiever bent, dan 's avonds als de meeste mensen wat minder actief zijn. Ik denk ook dat het 's avonds makkelijker toe te passen is.
Bij een druk bestaan neem je overdag toch sneller een boterham, dan dat je een bordje met allerlei vlees en vis of kaas of whatever gaat staan maken.
Nogmaals ik hou me er zelf ook niet aan, maar als ik dat wel zou doen zou ik sneller afvallen (vroeger veel Atkins gedaan en waar ik nu een jaar over heb gedaan zou met Atkins in 2 maanden zijn bereikt, maar ik werd er niet echt gelukkig van)
pi_56126536
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 12:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Waar heb je het over?
Mensen die niet meer op haar gaan reageren, mensen die vinden dat ze te felle reacties post, dat soort dingen.
pi_56126552
* veiligheidsspeldje staat zeker in de negeermodus

Probeer tenminste ontopic te doen, maar ik zie alleen post van hoe vittig de een wel of niet doet...
pi_56126568
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 12:24 schreef conleche het volgende:

[..]

Het heeft meer met het Atkinsverhaal te maken volgens mij. Minder koolhydraten is sowieso afvallen. En ja, ik heb wel degelijk het idee dat omdat je lichaam eerst de snelle koohydraten opsoupeert, je die beter overdag kan eten, omdat je dan actiever bent, dan 's avonds als de meeste mensen wat minder actief zijn. Ik denk ook dat het 's avonds makkelijker toe te passen is.
Bij een druk bestaan neem je overdag toch sneller een boterham, dan dat je een bordje met allerlei vlees en vis of kaas of whatever gaat staan maken.
Nogmaals ik hou me er zelf ook niet aan, maar als ik dat wel zou doen zou ik sneller afvallen (vroeger veel Atkins gedaan en waar ik nu een jaar over heb gedaan zou met Atkins in 2 maanden zijn bereikt, maar ik werd er niet echt gelukkig van)
Maar waarom zijn koolhydraten dan zo lekker
Vanavond weer stokbrood avond dus dat afvallen zal dit weekend er niet in zitten
pi_56126598
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 12:25 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

Probeer tenminste ontopic te doen, maar ik zie alleen post van hoe vittig de een wel of niet doet...
Ja, echt jammer is dat. Ik probeer ook gewoon door te posten, maar zo wordt het wel lastig gemaakt. Mensen die zich aangevallen voelen, Miss_S die toch nog weer regaeert over dat negeren, niet echt leuk zo
pi_56126672
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 12:25 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

Sorry (je zegt altijd verstandige dingen, dan zit ik hier te knikken achter m'n scherm, maar dat zie jij natuurlijk niet )

Over de marmite: ik heb zo'n potje in de kast sstaan, maar gebruik het niet. Ik vind het veel te zout. Maar meneer C. besmeert er af en toe een boterham mee, dus dat schijnt te kunnen...
  vrijdag 18 januari 2008 @ 12:30:14 #174
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_56126691
Zo, #118 is vanavond wel weer vol. Ik merkte trouwens dat door het hardlopen mn buik echt veel strakker werd. Veel effectiever dan buikspieroefeningen voor mij. (Ook omdat ik na een paar dagen al weer stop met buikspieroefeningen, maar dat terzijde. ) Dus aan het eind van deze reeks van Evy ben ik zeker bikini-klaar.
pi_56126716
Laten we nu ook niet overdrijven zeg: zo erg is het allemaal niet! Het is hier levendiger dan het in lange tijd is geweest en het gaat tussen het vitten door echt nog wel ergens over hoor!!
pi_56126717
Ik heb nog nooit van marmarite gehoord, wat is dat dan
  vrijdag 18 januari 2008 @ 12:34:12 #177
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_56126809
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 12:31 schreef Sylvana het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Marmite Voor in de soep of op brood ofzo. Mijn opa at het op brood. En dat zegt eigenlijk al meteen genoeg.
pi_56126840
quote:
marmite dat is iets 'engels' ik vind het zelf niet lekker.. wat het precíes is kan ik je niet vertellen.. maar het smaakt redelijk scherp...
Ja doei.
pi_56126841
quote:

Het schijnt goed te zijn voor je foliumzuur en ijzer, omdat deze dingen volgens de eetmeter nog wel tekort schieten bij mij zou ik het evt. kunnen gaan proberen. Met een boterham met vleeswaar ofzo als het zout is?
http://www.waldenfarms.com/
Ik ben nogmaals wel nieuwsgierig geworden naar de inhoud& ingredienten van die calorieloze producten. Het lijkt bijna zo'n bonzai-kitten hoax, maar op de site is niets van dieetfilosofie of ingredientlijst te vinden, dat is wel vaag...
pi_56126858
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 12:34 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Marmite Voor in de soep of op brood ofzo. Mijn opa at het op brood. En dat zegt eigenlijk al meteen genoeg.
thnx denk niet dat het iets is dat ik snel zal kopen
pi_56126905
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 12:20 schreef Sylvana het volgende:
over of van? zeg maar

zit hier net een dag, ben blij dat het goed gaat met afvallen, en dan heb ik gewoon even geen zin in 'praatjes' over hoe kut het straks allemaal wel niet gaat als mijn lichaam eraan gewend is dat ik hardloop..

is het zo moeilijk om gewoon, alleen maar te doen, en te zeggen: "gaat goed, ga zo door"

daarom vind ik Evy ook zo tof; ze zei na 4 passen al dat ze trots op me was

zo maar eens weer aan de hardloop kleren zijn aan, haar in een staart, en nu hopen dat ik het drooghoud
Ja doei.
pi_56126968
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 12:37 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

over of van? zeg maar

zit hier net een dag, ben blij dat het goed gaat met afvallen, en dan heb ik gewoon even geen zin in 'praatjes' over hoe kut het straks allemaal wel niet gaat als mijn lichaam eraan gewend is dat ik hardloop..

is het zo moeilijk om gewoon, alleen maar te doen, en te zeggen: "gaat goed, ga zo door"

daarom vind ik Evy ook zo tof; ze zei na 4 passen al dat ze trots op me was

zo maar eens weer aan de hardloop kleren zijn aan, haar in een staart, en nu hopen dat ik het drooghoud
Over Want ik heb alles teruggelezen, maar ik stoor me niet aan jouw posts en k kan goed begrijpen dat je geen zin in zulke praatjes hebt als het net zo goed gaat

Succes met hardlopen en ik hoop ook dat je het drooghoudt

Ik ga het niet drooghouden, want ik ga nu douchen
  vrijdag 18 januari 2008 @ 12:40:55 #183
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_56126987
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 12:37 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

en nu hopen dat ik het drooghoud
Misschien is het dan het beste om vantevoren even naar de wc te gaan.
pi_56127022
Dan ligt het gelukkig weer aan mij begon me alweer zorgen te maken
pi_56127191
* veiligheidsspeldje heeft waldenfarm.com geemaild of ze enige duidelijkheid wil geven over de ingredienten van bv. de pindakaas, omdat ik niet wist wat me erbij voor te stellen...
Ben benieuwd of ik hier antwoord op ga krijgen
pi_56127225
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 12:42 schreef Miss_S het volgende:
Dan ligt het gelukkig weer aan mij begon me alweer zorgen te maken
Nee, poppedeintje, niet doen hoor, geen zorgen!!

FF serieus: ik vind wel degelijk dat MoBlo wat fel reageert. Ze heeft een punt dat ze niet direct wil horen: "pas maar op, het afvallen gaat binnenkort stoppen hoor" Maar dat was vast niet zo bedoeld en als ze dat dan wat rustiger brengt, dan lopen de dingen niet zo'n vaart. Aan de andere kant: als we dus weten dat ze nogal snel aangebrandt is, kan je daar ook weer rekening mee houden en haar daar dan weer rustig op wijzen, zonder direct te verzanden in schelden. Mèn, dat Fok is nog goed voor je sociale skills
  Vis een optie? vrijdag 18 januari 2008 @ 12:51:35 #187
70532 loveli
N
pi_56127271
Marmite is lekker!!! Alleen kan ik er jammer genoeg niet tegen. Omdat ik ook niet tegen aardappelen kan eet ik meestal groente en vlees of iets met rijst, maar eigenlijk mis je er niets aan. Aardappelen, pasta (zeker als het geen volkoren is) en rijst zijn wat mij betreft vulmiddelen waar ik zonder kan.

En wat betreft de MoBlo discussie, ik vind het wel geinig zo, een beetje sparren met wat humor. Daar hou ik wel van.
crap in = crap out
pi_56127279
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 12:48 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
* veiligheidsspeldje heeft waldenfarm.com geemaild of ze enige duidelijkheid wil geven over de ingredienten van bv. de pindakaas, omdat ik niet wist wat me erbij voor te stellen...
Ben benieuwd of ik hier antwoord op ga krijgen
Claimen ze dat er 0 cal. in hun pindakaas zit? Dan ben ik ook wel benieuwd wat ze d'r in stoppen! Gezien het feit dat pinda's iets van 600 cal. per 100 gram bevatten
pi_56127298
Ik heb een spiertje in mn nek verrekt in de douche gisteravond.
Nu kan ik alleen nog maar recht naar voren kijken en elk beweginkje doet ontzettend pijn.
Ik wilde hardlopen, maar ik denk dat ik het maar even uitstel...
pi_56127550
lieve dames, een late reactie, ik weet het, maar kunnen we alsjeblieft gewoon normaal en gezellig op elkaar reageren?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_56127651
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 12:52 schreef NoralyZ het volgende:
Ik heb een spiertje in mn nek verrekt in de douche gisteravond.
Nu kan ik alleen nog maar recht naar voren kijken en elk beweginkje doet ontzettend pijn.
Ik wilde hardlopen, maar ik denk dat ik het maar even uitstel...
Dat lijkt me idd niet echt verstandig nee. Ik heb zelf een keer een spiertje in mn nek gescheurd ( iets te hard geheadbanged ) dus ik weet hoe het voelt. Sterkte ermee!
pi_56128232
dank je Sylvane

zo, weer terug 1 2 3 3 3 les vandaag en bij de laatste 3 kreeg ik toch een energieboost maar ben benieuwd wat volgende week me aan tijden gaat brengen.. ik hoorde iets over 5 minuten mèn, dat klinkt veul

en ik heb het droog gehouden, bedankt voor de tip egeltje (had het éigenlijk over de regen, maar lopen met een (half)volle blaas isook niet alles )
Ja doei.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 13:54:55 #193
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_56128874
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 13:29 schreef motorbloempje het volgende:

en ik heb het droog gehouden, bedankt voor de tip egeltje (had het éigenlijk over de regen, maar lopen met een (half)volle blaas isook niet alles )
Hihi, dat snapte ik. Ik heb gewoon een vreemde humor.
pi_56129047
ik snapte hem hoor ik maakte even en geintje terug
Ja doei.
pi_56129518
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 12:49 schreef conleche het volgende:

[..]

FF serieus: ik vind wel degelijk dat MoBlo wat fel reageert. Ze heeft een punt dat ze niet direct wil horen: "pas maar op, het afvallen gaat binnenkort stoppen hoor" Maar dat was vast niet zo bedoeld en als ze dat dan wat rustiger brengt, dan lopen de dingen niet zo'n vaart. Aan de andere kant: als we dus weten dat ze nogal snel aangebrandt is, kan je daar ook weer rekening mee houden en haar daar dan weer rustig op wijzen, zonder direct te verzanden in schelden. Mèn, dat Fok is nog goed voor je sociale skills
Rekening houden met iemand die me alleen maar probeert te kwetsen? Liever niet, maar goed ik had al een goede oplossing gevonden
pi_56129665
kwetsen? hùh?

serieus...
Ja doei.
pi_56129852
Het wordt bijna komisch!

Ontopic: mijn buurvrouw heeft net in de supermarkt een ellenlang verhaal tegen me opgehangen over Sonja Bakker omdat ze zag dat ik slagroom en chocoladevla in mijn karretje deed! Nu vraag ik je?! Zelfs tijdens het boodschappen doen is er niet meer aan te ontsnappen geloof ik.
pi_56129936
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 14:31 schreef minilotje het volgende:
Het wordt bijna komisch!

Ontopic: mijn buurvrouw heeft net in de supermarkt een ellenlang verhaal tegen me opgehangen over Sonja Bakker omdat ze zag dat ik slagroom en chocoladevla in mijn karretje deed! Nu vraag ik je?! Zelfs tijdens het boodschappen doen is er niet meer aan te ontsnappen geloof ik.

Collega van me zat te vertellen tijdens het nieuwjaarseten:

ja, ik Sonja dus met 't hele gezin, en ben zo 8 kilo kwijt

en nou ja, toen de december kwam, toen zijn we maar gestopt.. zit nu 4 kilo er weer aan, maar, dat is nog stééds 4 kilo eraf....

en nu gaan we weer beginnen, tot aan de lente.. en dan weer even niet...

ik: "ok... leuk "

in een maand.. dus weer 4 kilo eraan
Ja doei.
pi_56131165
Moblo, wat ben je goed bezig en je bent zo héérlijk enthousiast Keep up the good work! Ik ben fier op je

Veiligheidsspeldje: fijn dat de simulatiepatiënt meeviel. In het 'echt' is het allemaal veel natuurlijker, dus dan valt het nòg meer mee! En Marmite is niet te eten. Althans, dat vind ik
pi_56131317
slijmbal

Ja doei.
pi_56131476
Simulatieclienten vind ik eigenlijk moeilijker dan echte opvoeders (bij mij dan), maar je leert er wel veel van
pi_56131593
godverde.. wil vandáág naar Den Haag om mijn diploma op te halen kan ik vlees dus weer in de vriezer gooien.. en ja, als we naar m'n ouders gaan, dan wordt het ongezond eten want ja, het is nu eenmaal vrijdag

godver.. nou ja.. het moet tóch gebeuren, en heb mijn ouders toch al zeker weer 4 weken niet gezien
Ja doei.
pi_56131698
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 15:32 schreef motorbloempje het volgende:
godverde.. wil vandáág naar Den Haag om mijn diploma op te halen kan ik vlees dus weer in de vriezer gooien.. en ja, als we naar m'n ouders gaan, dan wordt het ongezond eten want ja, het is nu eenmaal vrijdag

godver.. nou ja.. het moet tóch gebeuren, en heb mijn ouders toch al zeker weer 4 weken niet gezien
Wat eten ze dan op vrijdag?
pi_56131753
Heeft iemand van jullie trouwens ook katten die kiwi lusten?
Die van mij wel ben ik achter gekomen, raar beest
pi_56131780
Hoezo verplicht op vrijdag ongezond eten? Ik snap dat echt niet, van die mensen die op maandag altijd dat eten, op dinsdag altijd pasta, op woensdag altijd patat, op donderdag dan eens wat met rijst, op vrijdag iets met noodles en dan in het weekend patat en pannenkoeken ofzo.

Ik zou echt niet elke week hetzelfde willen eten, bijvoorbeeld elke woensdag pasta en elke vrijdag patat, ik zou echt gek worden.

Maar bij veel gezinnen gaat het wel zo, dat ze overal vaste dagen voor hebben
pi_56131812
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 15:37 schreef Sylvana het volgende:
Hoezo verplicht op vrijdag ongezond eten? Ik snap dat echt niet, van die mensen die op maandag altijd dat eten, op dinsdag altijd pasta, op woensdag altijd patat, op donderdag dan eens wat met rijst, op vrijdag iets met noodles en dan in het weekend patat en pannenkoeken ofzo.

Ik zou echt niet elke week hetzelfde willen etne, bijvoorbeeld elke woensdag pasta en elke vrijdag patat, ik zou echt gek worden.

Zeker in het weekend staat het heel vaak vast bij mensen, hier was het eerst altijd 2 dagen chinees in het weekend.
Maar gelukkig is het nu heel afwisselend.
pi_56131840
daarom was ik zo blij dat ik het huis uit was

maandag iets met pasta (dan eet mn pa niet mee, en die lust dat niet), dinsdag aardappelen en groente, woensdag iets met rijst, donderdag aardappelen en groente, vrijdag chinees ofzo (zie hier je antwoord conleche), zaterdag soep en zondag kip met patat
Ja doei.
pi_56132057
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 15:40 schreef motorbloempje het volgende:
daarom was ik zo blij dat ik het huis uit was

maandag iets met pasta (dan eet mn pa niet mee, en die lust dat niet), dinsdag aardappelen en groente, woensdag iets met rijst, donderdag aardappelen en groente, vrijdag chinees ofzo (zie hier je antwoord conleche), zaterdag soep en zondag kip met patat
Tjap tjoi is je vriend
pi_56132071
quote:

Ik zou echt niet elke week hetzelfde willen eten, bijvoorbeeld elke woensdag pasta en elke vrijdag patat, ik zou echt gek worden.

Ik wist niet eens dat mensen zo aten tot ik in CUL iemand zag reageren over zijn wekelijkse maaltijden thuis. Ze aten daar thuis daadwerkelijk 7 gerechten: voor elke dag van de week een vast gerecht Ik was echt héél erg verbaasd.

Wij hadden alleen een standaardgrecht voor de zondag: soep. Vaak met een stukje vlees en patat.
pi_56132100
hoor net patat en iets erbij (frituur) mooi dat ik een paar patatjes eet en er een groentemix bij haal en/of een salade
Ja doei.
pi_56132437
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 12:49 schreef conleche het volgende:

[..]

Haha ben 't helemaal met je eens

Ik bedoelde 't ook niet gemeen wat ik ook zei tegen MoBlo.. Maar als ze dan in de aanval gaat denk ik En ik wil helemaal geen ruzie

Heb zelfs geen aanvaringen meer met miss_s
pi_56132487
quote:

Ik snap dat ook niet
pi_56132534
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 15:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Heb zelfs geen aanvaringen meer met miss_s
Zal ook niet zo snel meer gebeuren
pi_56132594
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 16:02 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Zal ook niet zo snel meer gebeuren
omdat je me negeert of ?
pi_56132619
Jemig, stelletje vrouwen!
pi_56132631
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 16:03 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

omdat je me negeert of ?
Nee ik negeer je niet, maar ik heb daar geen zin meer in.
pi_56132702
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 16:04 schreef minilotje het volgende:
daarom heb ik ook nagenoeg geen vriendinnen, alleen maar vrienden
Ja doei.
pi_56132712
Wij aten vroeger thuis doordeweeks de Hollandse pot, 1x daarvan vis. Zaterdag was het, nasi, bami, macaroni, boeuf stroganoff, iets buitenlands kortom en zondag was het wat "luxer" dus een biefstukje of een ander iets prijziger vleessoort en een lekker toetje en/of een voorgerechtje. Maar het stond niet vast wát we precies aten.
pi_56132760
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 16:04 schreef minilotje het volgende:
Het was een grapje
pi_56132770
Vrouwen hebben geen humor !
pi_56132813
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 16:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Vrouwen hebben geen humor !
Jij toch wel :p
pi_56132939
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 16:10 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Jij toch wel :p
Ik ben dan ook een man
pi_56132974
Ik heb wel humor

Zelfs toen ze me in wat-draag-ik vandaag uitmaakten voor een jongetje. Dat heb ik op gepaste wijze recht moeten zetten
pi_56132997
Ik ben weer klaar met relaxen, 2 gidsen, viva, flair, yes en 2 voetbal internationals uitgelezen Liep nog een beetje achter Nu tas inpakken en naar Peter toe Fijn weekend allemaal
pi_56133007
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 16:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ik ben dan ook een man
Oja duidelijk
pi_56133035
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 16:15 schreef conleche het volgende:
Ik heb wel humor

Zelfs toen ze me in wat-draag-ik vandaag uitmaakten voor een jongetje. Dat heb ik op gepaste wijze recht moeten zetten
Dat heb je zeker goed recht gezet
De ogen van de meeste zullen er wel uitgevallen zijn
pi_56133111
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 15:15 schreef Isabeau het volgende:
Moblo, wat ben je goed bezig en je bent zo héérlijk enthousiast Keep up the good work! Ik ben fier op je

Veiligheidsspeldje: fijn dat de simulatiepatiënt meeviel. In het 'echt' is het allemaal veel natuurlijker, dus dan valt het nòg meer mee! En Marmite is niet te eten. Althans, dat vind ik
Punt 1: dat zij de docent ook al (nu moet je eigenlijk anticiperen op wat je denkt dat de patient wil uitbeelden in zijn rol)
punt 2: na zoveel gemengde reacties over de marmite weet ik nog niet of ik het ga kopen. Maar ik hoef ook nog niet naar de supermarkt.
De waldenfarm.com heeft nog niet geemaild. Wel jammer, maar ja aan de reacties te lezen is het ZO'n lekker spul en dat calorieloos, dat moet wel zo een wonderrecept zijn dat ze het niet prijs willen geven

Vanavond eet ik mie met kip en lekker veel groenten. Paprika (zo lekker ) champignons, uitjes komkommer en een woksausje en ik heb weer lekker gegeten... Ik heb al in de eetmeter ingevuld dat het een behoorlijk groene dag gaat worden (en heb toch niets ongezonds in huis dus ik kan hoogstens teveel boterhammen eten).
pi_56133120
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 16:17 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat heb je zeker goed recht gezet
De ogen van de meeste zullen er wel uitgevallen zijn
Heb wel ff m'n buik een beetje ingehouden, zodat het verschil wat duidelijker was
pi_56133167
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 16:21 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Punt 1: dat zij de docent ook al (nu moet je eigenlijk anticiperen op wat je denkt dat de patient wil uitbeelden in zijn rol)
punt 2: na zoveel gemengde reacties over de marmite weet ik nog niet of ik het ga kopen. Maar ik hoef ook nog niet naar de supermarkt.
De waldenfarm.com heeft nog niet geemaild. Wel jammer, maar ja aan de reacties te lezen is het ZO'n lekker spul en dat calorieloos, dat moet wel zo een wonderrecept zijn dat ze het niet prijs willen geven

Vanavond eet ik mie met kip en lekker veel groenten. Paprika (zo lekker ) champignons, uitjes komkommer en een woksausje en ik heb weer lekker gegeten... Ik heb al in de eetmeter ingevuld dat het een behoorlijk groene dag gaat worden (en heb toch niets ongezonds in huis dus ik kan hoogstens teveel boterhammen eten).
Volgens mij is marmite heel goedkoop, dus je kan allicht een potje proberen, als je het niet lekker vindt op brood: door sauzen en soepen voegt het wel smaak toe. En volgens mij is marmite niet Engels maar Australisch....
pi_56133649
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 16:21 schreef conleche het volgende:

[..]

Heb wel ff m'n buik een beetje ingehouden, zodat het verschil wat duidelijker was
slim
vond het trouwens wel een leuke combinatie die blouse met trui (of wat was het) erover
pi_56134618
Ik heb nog niet echt door hoeveel ik moet koken voor 1 prsoon Flinke portie broccoli en spruitjes op met aardappelkoekjes (zelf gemaakt met jalapenopeper en ui erdoor) en pangafilet Yum!
pi_56134813
Vandaag hier weer een stoommaaltijd, deze keer met kip
pi_56136130
Ik ga nog eens een dagje zonder computer het leven door ... meteen een halfuur kwijt met bijlezen ... veel boeiends had ik niet te melden, maar hier móet ik toch even op reageren:
quote:
Wat vinden jullie?

[ afbeelding ]
Ik ben namelijk helemaal gek op felgekleurde broeken, zeker de combi met zo'n soort shirt . Heb zelf rode, knalgele, knalgroene en blauwe exemplaren (net zo blauw als deze) en vind het geweldig. Beetje kleur is niets mis mee (ik zou wel andere schoenen doen ) ... volgens mij hou ik van dat soort broeken

... en eten op bepaalde dagen, bij mij thuis is er ook een zekere gewoonte. Op zondag iets van fruitrijst of iets anders makkelijks, in de middag. Woensdag mag een van de kinderen eten kiezen, dus vaak ongezond (behalve als ik kies) en dan mogen we bij de tv zitten. Op zaterdag vaak ook wat bijzonders/apart gerecht. Broertje dat structuur nodig heeft enzo, hij kan echt van streek raken als we daar te erg van afwijken.

En ik val af als ik een zak M&M's eet, maar eet ik een dag heel weinig omdat ik buikpijn heb, kom ik spontaan weer aan. Nu eerst maar eens het rond 9/10 uur snoepen/eten afleren, dat wordt namelijk iets te vaak chips ofzo ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  vrijdag 18 januari 2008 @ 18:50:23 #234
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_56136400
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 12:15 schreef conleche het volgende:

[..]

Een makkelijke tip, eet gewoon een hele pak Iglo Viscuisine. Dan heb je maar 500 kcal binnen, en bijna geen koolhydraten. Ik heb net Florentine op, erg lekker met spinazie en tomaat erop. Handig voor als je moe uit je werk komt en makkelijk om een voorraadje van in de vriezer te hebben!
pi_56136736
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 18:50 schreef Aventura het volgende:

[..]

Een makkelijke tip, eet gewoon een hele pak Iglo Viscuisine. Dan heb je maar 500 kcal binnen, en bijna geen koolhydraten. Ik heb net Florentine op, erg lekker met spinazie en tomaat erop. Handig voor als je moe uit je werk komt en makkelijk om een voorraadje van in de vriezer te hebben!
Die van Iglo heb ik nog nooit geprobeerd, maar vroeger hadden ze van de AH excellent ook zoiets, met vis en spinazie en die vond ik idd heerlijk

Heb net gerend: eerst 1,5 km. toen even bij een vriendin langs en toen nog 3,5 km. met een omweg naar huis.
Nou ja, toch 5 km.
pi_56136763
quote:

[..]

500kcal vind ik toch best wel veel voor een maaltijd
  vrijdag 18 januari 2008 @ 19:45:51 #237
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_56137931
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 19:05 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Valt toch wel mee? Volgens mij is zo'n 600-700 kcal standaard.
Maargoed ik kom ermee op een dagtotaal van 1277 kcal.
Verder heb ik nog gegeten: 1 bakje biogarde met cruesli, 3 bruine boterhammen met beleg, 1 mini-eierkoek.
Niet echt veel te noemen! Ik neem nog wat mandarijntjes en dan heb ik het voor mijn doen uitzonderlijk goed gedaan.
pi_56138211
Ik heb net op:

80 gram magere rookworst op een bedje van een half potje rode bieten en aardappelballetjes en gebakken ui met een trio van mosterd, ketchup en light-mayo.

Ik was al helemaal natgeregend bij het hardrennen en kon me er niet toe zetten naar de AH te gaan. Bovenstaande is het resultaat van even struinen in mijn voorraadkast
pi_56139532
Ik heb het moeilijk!
Vandaag yoghurt met Special K op, 2 plakken mueslibrood, 2 rijstwafels en spaghetti met bolognesesaus. En een appel.

En nu...nu wil ik chips. Met dip. Of koek. Of appel crumble, zelfgemaakt. Of chocola. Of drop. Of B&J's Piece of Cake. Of allemaal.
Helllllp.
pi_56139936
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 20:40 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb het moeilijk!
Vandaag yoghurt met Special K op, 2 plakken mueslibrood, 2 rijstwafels en spaghetti met bolognesesaus. En een appel.

En nu...nu wil ik chips. Met dip. Of koek. Of appel crumble, zelfgemaakt. Of chocola. Of drop. Of B&J's Piece of Cake. Of allemaal.
Helllllp.
Zet thee en ga met theemok en al in een lekker warm bad liggen. Voor je uit bad gaat, ga dan heeeeel uitgebreid je tanden poetsen.
pi_56140972
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 20:53 schreef conleche het volgende:

[..]

Zet thee en ga met theemok en al in een lekker warm bad liggen. Voor je uit bad gaat, ga dan heeeeel uitgebreid je tanden poetsen.
Dank je
De thee heeft geholpen. Ik heb 1 klein handje Japanse mix op en nu is de bui over.
Helaas heb ik geen bad...dat zou een goede afleiding zijn.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 21:39:03 #242
154952 spoor4
Spoort niet
pi_56141118
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 21:33 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Dank je
De thee heeft geholpen. Ik heb 1 klein handje Japanse mix op en nu is de bui over.
Helaas heb ik geen bad...dat zou een goede afleiding zijn.
Niet kopen is sowieso makkelijker dan niet opeten
pi_56141603
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 21:39 schreef spoor4 het volgende:

[..]

Niet kopen is sowieso makkelijker dan niet opeten
Klopt, dit zat bij het kerstpakket nog. Maar ik zeg heel eerlijk: als ik iets in huis had gehad als chips of choc chip cookies, dan had ik de verleiding ws. niet kunnen weerstaan.
pi_56141860
Ik heb ook heel even veel behoefte aan zoet, maar er is "gelukkig" werkelijk niets in huis. Duik zometeen mijn bed maar in, morgen om 5 uur gaat de wekker . Hele dag naar taekwondowedstrijden kijken. Gewoonlijk zou ik mezelf dan helemaal volvreten, zit er nu niet in, er is enkel brood in huis . En een peer meenemen gaat niet, die worden na een halfuurtje al bruin. Voelde me even heel zielig toen ik daar achter kwam . Vooral omdat de winkels al dicht waren, en niet open zijn voor ik vertrek.

Gezond dagje dus morgen .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_56142102
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 22:04 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb ook heel even veel behoefte aan zoet, maar er is "gelukkig" werkelijk niets in huis. Duik zometeen mijn bed maar in, morgen om 5 uur gaat de wekker . Hele dag naar taekwondowedstrijden kijken. Gewoonlijk zou ik mezelf dan helemaal volvreten, zit er nu niet in, er is enkel brood in huis . En een peer meenemen gaat niet, die worden na een halfuurtje al bruin. Voelde me even heel zielig toen ik daar achter kwam . Vooral omdat de winkels al dicht waren, en niet open zijn voor ik vertrek.

Gezond dagje dus morgen .
Een peer en appel blijft hier altijd wel redelijk lang goed hoor.
Neem ze altijd mee naar school in zilverfolie
pi_56142473
quote:

[..]

Oeh, daar ben ik ook gek op, heb er ook altijd wel een paar in de vriezer liggen voor als ik niet wil koken. Ben sowieso gek op vis. Er zijn ook van die wokgerechten uit de vriezer met vis, ook erg lekker alleen iets meer werk (nog steeds bijna niks) Ik zal straks thuis eens kijken hoeveel kcal dat is.
pi_56142693
vanavond trouwens 3 glazen wijn op, 1 glas passoa en 1 glas blue curacao
Maar goed dat dat niet elke week is
Zit vandaag toch nog onder 1800kcal
  vrijdag 18 januari 2008 @ 22:54:02 #248
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56143136
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 15:37 schreef Miss_S het volgende:
Heeft iemand van jullie trouwens ook katten die kiwi lusten?
Die van mij wel ben ik achter gekomen, raar beest
Taco wel, Janneke niet. Taco likt m'n bord altijd schoon als ik kiwi heb gehad.

Ik ben vandaag bij een oude vriendin geweest en het was zó leuk. Toen we, na 2 jaar huisgenotes te zijn geweest, beiden ergens anders gingen wonen, is het contact wat verwaterd en ik ergerde me wat aan haar, maar ze is erg volwassen geworden in de tussentijd (en ik ook). Dus ik zie er wel een hernieuwde vriendschap in . We hebben ook erg lekker en gezond gegeten. Tagliattelle met prei, champignons ( ), magere spekreepjes, beetje crème fraiche en versgeraspte Parmezaanse kaas .

Minder gezond was dat ze speciaal voor mij een appeltaart had gebakken .
"Speciaal voor mijn verjaardag, zeker?" zei ik, maar die was ze vergeten . Stukje gehad, lekker warm .
quote:
[quote]Op vrijdag 18 januari 2008 19:03 schreef conleche het volgende:
Die van Iglo heb ik nog nooit geprobeerd, maar vroeger hadden ze van de AH excellent ook zoiets, met vis en spinazie en die vond ik idd heerlijk
Vis en spinazie is toch een gevaarlijke combi? (ik las tenminste ergens dat zalm en spinazie een giftige combi is).
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 19:05 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Neuh, meestal zit ik er wel onder, maar heb er ook geen problemen mee om erboven te zitten. Zal echter niet zo snel boven de 700 gaan zitten en dan let ik dus verder ook op wat ik de rest van de dag eet. Mijn ontbijt is vrij karig (jaja, ik weet het, ik zou dan meer moeten eten), dus ik kan me met het avondeten wel wat meer veroorloven .
Ik heb ook geen zin om alleen maar slankrecepten van Allerhande uit te proberen. Daarvoor ben ik veel te dol op eten. Ik vind het nu ook leuker om zoveel mogelijk zelf te maken. Ga morgen misschien wel zelf rösti maken .

Over het algemeen vind ik het trouwens zonde om m'n calorieën aan alcohol te vergooien. Daar zit echt té veel in, niet leuk meer.
Ik drink dan ook zelden calorierijke dranken. Gemiddeld een glas jus d'orange per dag en ook drink ik enkele keren per week een beker warme chocomelk (zoals nu ), maar verder bewaar ik m'n kcal liever voor eten .

Zo, ik ben weer bij gelezen .
Niet meer actief op Fok!
pi_56143792
Ja dat zei m'n moeder ook al dat spinazie en vis een gevaarlijke combi was. Gen idee waar dat vandaan komt; ik zal es googelen...
  vrijdag 18 januari 2008 @ 23:32:31 #250
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_56144105
Da's echt zo'n fabeltje. Echt in het rijtje 'van chocola krijg je pukkels', 'koffie werkt vochtafdrijvend'. Hardnekkig blijkbaar.
pi_56144396
De combinatie spinazie en vis staat me sowieso al niet echt aan.
Licht! En zo ware het daar.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 23:53:32 #252
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56144648
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 23:44 schreef Medellin het volgende:
De combinatie spinazie en vis staat me sowieso al niet echt aan.
Elke combi met vis erin spreekt me sws niet aan .
Of het moeten al vissticks zijn .
Niet meer actief op Fok!
pi_56144690
Elke combo met spinazie staat me niet aan

Vis is yum !
Licht! En zo ware het daar.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 23:56:03 #254
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56144708
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 23:55 schreef Medellin het volgende:
Elke combo met spinazie staat me niet aan

Vis is yum !
Spinazie .

Ik denk niet dat wij een goed koppel zullen vormen .
Niet meer actief op Fok!
pi_56144935
Ik heb een heel lekker recept voor oosterse vissticks: Maak een marinade van zoute en zoete ketjap, knoflook, citroengras (serreh), ui, sambal badjak, gember, ketoembar,rood pepertje, laos, beetje azijn of citroensap en een beetje olie laat daar de visstick in staan en schuif het daarna in de oven: heerlijk!

[ Bericht 7% gewijzigd door conleche op 19-01-2008 00:21:01 ]
pi_56144953
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 23:56 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Spinazie .

Ik denk niet dat wij een goed koppel zullen vormen .
Medellin is sws een man
pi_56145027
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 22:27 schreef omearos het volgende:

[..]

Oeh, daar ben ik ook gek op, heb er ook altijd wel een paar in de vriezer liggen voor als ik niet wil koken. Ben sowieso gek op vis. Er zijn ook van die wokgerechten uit de vriezer met vis, ook erg lekker alleen iets meer werk (nog steeds bijna niks) Ik zal straks thuis eens kijken hoeveel kcal dat is.
ff opgezocht, en het is ongeveer 550kcal per verpakking, maar ik eet meestal de helft.
http://www.queensproducts.com/nl/consumer/products/newproducts
  zaterdag 19 januari 2008 @ 00:10:56 #258
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56145062
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 00:05 schreef conleche het volgende:
Ik heb een heel lekker recept voor oosterse vissticks: Maak een marinade van zoute en zoete ketjap, knoflook, citroengras (serreh), ui, sambal badjak, gember, ketoembar, laos en een beetje olie laat daar de visstick in staan en schuif het daarna in de oven: heerlijk!
Klinkt heel lekker . Alleen die vis niet zo .
Niet meer actief op Fok!
pi_56145113
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 00:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Klinkt heel lekker . Alleen die vis niet zo .
Vissticks je zegt net dat je daar wel van houdt toch?
  zaterdag 19 januari 2008 @ 00:17:07 #260
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56145208
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 00:12 schreef conleche het volgende:

[..]

Vissticks je zegt net dat je daar wel van houdt toch?
Idd, ik las verkeerd . Sorry, het is laat ende ik ben moe .
Maar dat zijn dus doodnormale vissticks met een Oosters tintje?

Ik ga nu naar bed trouwens. Trusten en tot morgen! .
Niet meer actief op Fok!
pi_56145236
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 00:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Idd, ik las verkeerd . Sorry, het is laat ende ik ben moe .
Maar dat zijn dus doodnormale vissticks met een Oosters tintje?

Ik ga nu naar bed trouwens. Trusten en tot morgen! .
Truste! Ja doodnormale vissticks. Maar daar lijken ze niet meer op als uit de oven komen! Ik ga het deze week weer eens maken, krijg er zelf trek van nu
pi_56148229
Goedemorgen

Ik probeer ook niet mijn kcal uit drank te halen behalve normaal dan 4 glazen wijn in de week (wat nu dus iets meer alcohol is geworden) en ook zo'n 4 glazen coolbest.
Verder eigenlijk alleen water en heel afentoe thee (waar ik nu best zin in heb )
pi_56149203
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 08:37 schreef Miss_S het volgende:
Goedemorgen

Ik probeer ook niet mijn kcal uit drank te halen behalve normaal dan 4 glazen wijn in de week (wat nu dus iets meer alcohol is geworden) en ook zo'n 4 glazen coolbest.
Verder eigenlijk alleen water en heel afentoe thee (waar ik nu best zin in heb )
Same here, vind het ook altijd 'zonde' om kcals te drinken. Enige uitzonderingen zijn bier, wijn en hier ook Coolbest (Mango Dream mmmmmmm).
Heb trouwens ontdekt dat mijn lekkerste biertje (Koninck) maar 31 kcal per 100 ml. bevat. Gewoon pils heeft er zo rond de 45.
pi_56149222
Mango Dream ja
  zaterdag 19 januari 2008 @ 11:09:55 #265
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56149526
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 10:50 schreef Miss_S het volgende:
Mango Dream ja
Vorig jaar dronk ik nogal wat Mango Dream en dat ging ik voelen in m'n portemonnee.
En dat is voor een arme student de beste manier om af te kicken . Nu drink ik het nooit meer. Als ik het niet heb, kan ik het ook niet missen .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 19 januari 2008 @ 12:02:21 #266
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_56150460
Eindelijk voel ik dat er iets gebeurt. Ben dan ok al een paar dagen rond de 1300 kcal qua eten. Volgens mij is me dat in geen jaren gelukt Ik voel me slank en minder opgeblazen dan normaal. Vanavond ga ik wel uit eten & stappen. Ik ga Koninckjes afwisselen met water. En we gaan naar een restaurant waar je maaltijdsalades kunt bestellen. De schade kan dus beperkt blijven.
pi_56150722
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 12:02 schreef Aventura het volgende:
Eindelijk voel ik dat er iets gebeurt. Ben dan ok al een paar dagen rond de 1300 kcal qua eten. Volgens mij is me dat in geen jaren gelukt Ik voel me slank en minder opgeblazen dan normaal. Vanavond ga ik wel uit eten & stappen. Ik ga Koninckjes afwisselen met water. En we gaan naar een restaurant waar je maaltijdsalades kunt bestellen. De schade kan dus beperkt blijven.
Klinkt goed zeg

Ik dronk sowieso al weinig ( alleen met feestjes of speciale gelegenheden) en ga nu proberen om gewoon ook dan niet meer dan 2 glazen te nemen, want ik drink altijd mixjes, en das wel heel veel kcal.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 12:28:24 #268
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_56150843
Ja mixjes zitten vol suiker en (veel) alcohol. Er zitten gemiddeld 150 kcal in. Je kunt het beste droge witte wijn nemen. Zelf nem ik liever bier, want dan weet je wat je krijgt. De kwaliteit van wijn vind ik teveel varieren per bar/kroeg. En ondanks het slechte imago levert bier dus helemaal niet zoveel energie - iig niet meer dan bv. wijn of frisdrank.
pi_56150985
ik lust geen bier of wijn, heb het heel vaak proberen te drinken, maar vind het echt niet lekker
pi_56151375
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 12:02 schreef Aventura het volgende:
1300kcal is dan ook wel redelijk weinig
pi_56151575
heb trouwens een goed streven: rond april rond de 75 kilo proberen te zitten, zodat ik een mooi leren motorpak kan kopen

en daarbij nog een reden om niet meer af te vallen dan 70,0kg : als ik dan nóg meer afval, moet ik weer een nieuw motorpak kopen: een geintje van een euro of 800
Ja doei.
pi_56151622
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 13:08 schreef motorbloempje het volgende:
heb trouwens een goed streven: rond april rond de 75 kilo proberen te zitten, zodat ik een mooi leren motorpak kan kopen

en daarbij nog een reden om niet meer af te vallen dan 70,0kg : als ik dan nóg meer afval, moet ik weer een nieuw motorpak kopen: een geintje van een euro of 800
Dat is idd wel een goed streven dan
pi_56151919
Ik heb het even opgezocht en per 100 ml. zitten er:

Coca Cola: 42 per 100 ml. per glas dus 84
rode wijn: 80 normaal glas is 100 ml: 80 per glas dus
witte wijn: 70 (zoete meer, maar dat drinkt niemand toch?)= 70 per glas
bier gemiddeld: 42 normaal glas is 200 ml= dus 84 cal. per glas
wodka: 243 normaal glas is 40 ml. dus 121 per glas.

Raad is waar ik elke avond een glaasje van drink?? Misschien toch eens mee stoppen. Of nee, das ook zo ongezellig. Gewoon niet meer dan 3x in de week ofzo...

Ik heb net gebrunched met een volkoren pistoletje, de ene helft belegt met millner 30+ extra gerijpt en komkommer en de andere helft met filet americin en komkommer.
pi_56152176
Conleche ik zou er zeker niet mee stoppen maar inderdaad misschien minderen

En waarom maar gebrunched met 1 broodje?

Ik heb net 2 pistoletjes op als lunch
pi_56152371
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 13:43 schreef Miss_S het volgende:
Conleche ik zou er zeker niet mee stoppen maar inderdaad misschien minderen

En waarom maar gebrunched met 1 broodje?

Ik heb net 2 pistoletjes op als lunch
Ik spreid het lekker. Dus als ik over een uurtje of 2 weer trek krijg dan neem ik nog iets en zo verder....

(ik had trouwens vannochtend toen ik wegging nog wel even snel een glas met half verse jus en half vifit-frambozen drank achterovergeslagen, had geen tijd voor een echt ontbijt omdat ik maar moeilijk m'n bed uit kon komen: ik heb geloof ik wel 4x een klap op die sluimerknop gegeven )
  zaterdag 19 januari 2008 @ 13:56:00 #276
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56152401
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 13:54 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik spreid het lekker. Dus als ik over een uurtje of 2 weer trek krijg dan neem ik nog iets en zo verder....

(ik had trouwens vannochtend toen ik wegging nog wel even snel een glas met half verse jus en half vifit-frambozen drank achterovergeslagen, had geen tijd voor een echt ontbijt omdat ik maar moeilijk m'n bed uit kon komen: ik heb geloof ik wel 4x een klap op die sluimerknop gegeven )
Mark slaapt op een hoogslaper en z'n wekker staat beneden. Als hij z'n wekker uit wil zetten, moet hij dus bed uit en trapje af.
Dan ben je wel meteen wakker .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 19 januari 2008 @ 14:05:42 #277
154952 spoor4
Spoort niet
pi_56152614
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 23:32 schreef Aventura het volgende:
Da's echt zo'n fabeltje. Echt in het rijtje 'van chocola krijg je pukkels', 'koffie werkt vochtafdrijvend'. Hardnekkig blijkbaar.
quote:
Nitraat en nitriet

Nitraat is een stof die van nature in drinkwater en groenten voorkomt. Het is nauwelijks schadelijk voor mensen. Door het bewaren, bereiden of het eten van groente wordt nitraat gedeeltelijk omgezet in nitriet. Nitriet is sneller schadelijk. Daarom is het advies volop groente te eten, maar niet vaker dan twee keer per week nitraatrijke groenten. Combineer nitraatrijke groente ook liever niet met vis, schaal- of schelpdieren. Dit voorkomt de vorming van mogelijk kankerverwekkende nitrosamines in het lichaam.

Nitraatrijke groenten zijn andijvie, rode bieten, snijbiet, bleekselderij, Chinese kool, koolrabi, paksoi, postelein, raapstelen, waterkers, alle soorten sla, spinazie, spitskool en venkel.

Het Voedingscentrum adviseert:

* Eet dagelijks twee ons groente waarvan maximaal twee keer per week nitraatrijke groente.
* Geef baby’s jonger dan zes maanden geen nitraatrijke groente. Ze zijn gevoeliger voor de negatieve gevolgen van nitriet.
* Geef geen restjes nitraatrijke groente aan kinderen jonger dan één jaar.
* Bewaar verse nitraatrijke groenten in de koelkast en niet langer dan twee dagen.
* Koel restjes nitraatrijke groenten snel af en bewaar ze hooguit twee dagen in de koelkast.

Daarna kan de bewaarde groente nog één keer worden opgewarmd.
*

Gebruik geen groentenat van nitraatrijke groente voor soep of saus.
* Verwijder de hoofdnerven en buitenste bladeren van sla.
* Eet ’s winters diepvriesspinazie. In de winter bevat verse spinazie meer nitraat.
* Eet vis en schaaldieren alleen met een groente waar weinig nitraat in zit, zoals worteltjes. Door nitraatrijke groente te combineren met vis schaal- of schelpdieren zoals garnalen en mosselen kunnen voor het lichaam schadelijke stoffen ontstaan.

Bron

[ Bericht 0% gewijzigd door spoor4 op 19-01-2008 14:11:10 ]
pi_56152877
spoor4: van álles krijg je tegenwoordig kanker

van witbrood met hagelslag, van bruin brood met kaas, van ademen, van leven krijg je kanker

triest, maar waar de kans dat zoiets gebeurd echter, is wel zo ontzettend klein, dat het het niet waard is om spinazie met kabeljauw te mijden je loopt meer risico als je tijdens het fietsen achter een bus rijdt
Ja doei.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 14:23:04 #279
154952 spoor4
Spoort niet
pi_56152940
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:19 schreef motorbloempje het volgende:
spoor4: van álles krijg je tegenwoordig kanker

van witbrood met hagelslag, van bruin brood met kaas, van ademen, van leven krijg je kanker

triest, maar waar de kans dat zoiets gebeurd echter, is wel zo ontzettend klein, dat het het niet waard is om spinazie met kabeljauw te mijden je loopt meer risico als je tijdens het fietsen achter een bus rijdt
Ik trek me er ook weinig van aan, maar ik wou even melden dat het geen fabeltje is
  zaterdag 19 januari 2008 @ 14:24:32 #280
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_56152964
Ik had gisteren een feestje bij een vriendin van me en heb er niets gegeten en slechts een tweetal biertjes gehad. Lekker hoor, zo'n pilsje
Bernie en ik zijn tof.
pi_56153008
het is in die zin wél een fabeltje, omdat de kans klein is

er wordt echter gedaan alsof je direct dood neervalt
Ja doei.
pi_56153188
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 13:56 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Mark slaapt op een hoogslaper en z'n wekker staat beneden. Als hij z'n wekker uit wil zetten, moet hij dus bed uit en trapje af.
Dan ben je wel meteen wakker .
Mijn wekker staat ook niet binnen bereik van mijn bed, maar heb eigenlijk niet zo'n moeite met het opstaan zelf alleen moet je niet meteen tegen me beginnen te praten
  zaterdag 19 januari 2008 @ 14:57:31 #283
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56153744
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:33 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Mijn wekker staat ook niet binnen bereik van mijn bed, maar heb eigenlijk niet zo'n moeite met het opstaan zelf alleen moet je niet meteen tegen me beginnen te praten
Hehe.
Mark maakt me soms wakker en gaat dan heel vrolijk lopen doen, terwijl ik amper m'n ogen open kan houden. Draai me dan ook direct weer om .
Maar moet toegeven dat het vaker andersom is . Ik por hem wakker en kom met hele verhalen .

Volgend weekend naar Ede, naar een oude vriend van me. 3 uur in de trein, pff, maar goed, het is voor het goede doel . En met een boek en mijn mp3-speler vermaak ik me wel .
Niet meer actief op Fok!
pi_56153792
Ik was paar dagen geleden bijna 3 uur bezig om bij mijn vriendje te komen, treinen hadden vertraging 2x een trein voor mijn neus zien wegrijden.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 15:01:11 #285
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56153827
Nomineer mij maar voor muts van het jaar 2008 trouwens . Hele kamer doorzocht op zoek naar de adapter van mijn mp3-speler, kijk ik nog even goed naar mp3-speler, zit de stekker vd adapter er gewoon al in . Had de adapter van m'n mp3-speler even aangezien voor die van m'n laptop .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 19 januari 2008 @ 15:03:26 #286
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56153864
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 14:59 schreef Miss_S het volgende:
Ik was paar dagen geleden bijna 3 uur bezig om bij mijn vriendje te komen, treinen hadden vertraging 2x een trein voor mijn neus zien wegrijden.
Oh, dat is wel kut.
Ik hoop niet dat ik ook nog vertraging zal hebben . Gelukkig nooit veel last van .
Ik ben wel eens in het verkeerde treinstel gestapt. Je hebt vanaf Groningen namelijk een deel dat tot aan Groningen gaat en een deel dat doorgaat naar Amersfoort. Ik had niet door dat iedereen in mijn deel in Zwolle uitstapte. Ik merkte pas dat er iets niet klopte, toen de trein achteruit ging ipv vooruit, zoals zou moeten als ik naar Amersfoort ging .
Niet meer actief op Fok!
pi_56153871
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 15:01 schreef Viking84 het volgende:
Nomineer mij maar voor muts van het jaar 2008 trouwens . Hele kamer doorzocht op zoek naar de adapter van mijn mp3-speler, kijk ik nog even goed naar mp3-speler, zit de stekker vd adapter er gewoon al in . Had de adapter van m'n mp3-speler even aangezien voor die van m'n laptop .
lol, lekker slim

Ik heb geen wekker, maar gewoon mn tel in bed liggen ( heb tweepersoonshoogslaper) waar ik alarm op zet. Maar ik heb geen moeite met mn bed uitkomen
pi_56154307
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 15:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oh, dat is wel kut.
Ik hoop niet dat ik ook nog vertraging zal hebben . Gelukkig nooit veel last van .
Ik ben wel eens in het verkeerde treinstel gestapt. Je hebt vanaf Groningen namelijk een deel dat tot aan Groningen gaat en een deel dat doorgaat naar Amersfoort. Ik had niet door dat iedereen in mijn deel in Zwolle uitstapte. Ik merkte pas dat er iets niet klopte, toen de trein achteruit ging ipv vooruit, zoals zou moeten als ik naar Amersfoort ging .
Daarom haat ik treinen die zich splitsen, grote kans dat ik de verkeerde neem
  zaterdag 19 januari 2008 @ 17:13:58 #289
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56157110
Italiaanse panne(n?)koeken! . Niet echt gezond, maar wél erg lekker.
En ik vind het al heel wat dat ik tenminste zelf kook .
Niet meer actief op Fok!
pi_56157149
Goedzo, voor het zelf koken
Wij eten pizza dus dat is nog ongezonder
pi_56157266
wij eten gado-gado, gisteren die knorr mix privencaalse kipschotel gehad, die bijft erg lekker
pi_56157305
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 17:20 schreef Sylvana het volgende:
wij eten gado-gado, gisteren die knorr mix privencaalse kipschotel gehad, die bijft erg lekker
Gado-gado had je deze week ookal op toch? Of was dat iemand anders?
  zaterdag 19 januari 2008 @ 17:33:37 #293
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56157661
Straks hardlopen!
Voor of na Paul de Leeuw, dat mag Mark beslissen . Ik vond het wel heel fijn om vrij laat te lopen, dus pas om een uur of 21:30. Hoop alleen wel dat het droog is, hoewel regen ons niet zal beletten toch te gaan . Krijg je wel een bikkelgevoel van .
We zouden de les van vorige keer nog eens doen, maar we gaan toch maar verder waar we voor we stopten gebleven waren. Dat is 12 minuten achtereen. Moet lukken . Ik doe mijn hartslagmeter om, ben benieuwd .

Had afgelopen keer trouwens voor het eerst geen last van blaren. Sporttape helpt dus echt .
Niet meer actief op Fok!
pi_56158410
Zo, weer thuis na een dieettechnisch slecht logeerpartijtje bij mn zus
Wel erg gezellig trouwens
  zaterdag 19 januari 2008 @ 18:01:26 #295
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56158443
Nou, ik rook vanmorgen een aslucht.
En nu ruikt Janneke ook naar as.
Waar komt dat nu weer vandaan? Volgens Mark is onze huisgenoot begonnen met roken, maar as ruikt niet hetzelfde als sigarettenrook, volgens mij. Zal de boel eens in de gaten houden en als ze idd rookt maar vragen of ze buiten wil roken of iig de as wil opruimen, zodat de katjes niet naar as gaan stinken.
Niet meer actief op Fok!
pi_56158499
ik denk dat ik morgen nog even ga hardlopen voordat we naar de nieuwjaarszooiborrel van oom en tante van moeten wel gezellig, daar niet van, maar wil eigenlijk heel graag nog even lopen dus als het wat droger is bind ik de veters van de sportschoenen 'nog even strak vast' zoals Evy zegt, en dan even een lesje lopen.. even bedenken of ik nog een keer les 6 ga doen, en dan maandag les 7, of dat ik morgen meteen 7 ga doen

wij eten vanavond lekker shoarma:

heb zelf magere varkens-lappen in reepjes gesneden vanmiddag en die ingekruid snijd er zo lekker een paprikaatje, wat champignonnetjes en wat broccoli doorheen, in een pitabroodje met een klein beetje knoflooksaus, en huppakee
Ja doei.
pi_56158680
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 18:05 schreef motorbloempje het volgende:
ik denk dat ik morgen nog even ga hardlopen voordat we naar de nieuwjaarszooiborrel van oom en tante van moeten wel gezellig, daar niet van, maar wil eigenlijk heel graag nog even lopen dus als het wat droger is bind ik de veters van de sportschoenen 'nog even strak vast' zoals Evy zegt, en dan even een lesje lopen.. even bedenken of ik nog een keer les 6 ga doen, en dan maandag les 7, of dat ik morgen meteen 7 ga doen

wij eten vanavond lekker shoarma:

heb zelf magere varkens-lappen in reepjes gesneden vanmiddag en die ingekruid snijd er zo lekker een paprikaatje, wat champignonnetjes en wat broccoli doorheen, in een pitabroodje met een klein beetje knoflooksaus, en huppakee
Klinkt lekker! (maak je de knoflooksaus zelf? Ik maak hem altijd met ongeveer 1/3 slankroom, dan wordt ie wat zachter) Misschien wel een idee ook voor mij vanavond, want ik moet nu toch echt naar de AH, anders zit ik weer aan de rookworst met rode biet
pi_56158744
neen, maar maak wel een beetje yo-fresh-tzaziki altijd erbij

die dipsauszakjes van Duyvis zijn dat en die maak je aan met wat eetlepels magere yoghurt erg lekker

en verder staat hier gewoon een tafelsaus van de superkook op tafel maar wil 't wel een keer zelf maken
wil zoveel nog eens zelf maken maar wil ook eigenlijk eerst een ruimere keuken hebben
Ja doei.
pi_56159041
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 18:16 schreef motorbloempje het volgende:
neen, maar maak wel een beetje yo-fresh-tzaziki altijd erbij

die dipsauszakjes van Duyvis zijn dat en die maak je aan met wat eetlepels magere yoghurt erg lekker

en verder staat hier gewoon een tafelsaus van de superkook op tafel maar wil 't wel een keer zelf maken
wil zoveel nog eens zelf maken maar wil ook eigenlijk eerst een ruimere keuken hebben
Knoflooksaus is echt dankbaar werk om zelf te maken Zo klaar en echt een stuk lekkerder dan kant en klaar. En ik ben helemaal niet anti kant en klaar hoor, eet best vaak gemaksvoer, maar lekkere kant en klare knoflooksaus heb ik nog nooit gevonden...
pi_56160284
Net stukjes op van verschillende soorten pizza en chocolade ijs na
Over een uurtje aan de wijn en stokbrood en dan gaan we weer normaal eten
pi_56161288
Ik ga morgen nog een beetje anders eten dan normaal (ouders op bezoek) en dan ook weer in een normaal ritme duiken.
in ieder geval geen winegums meer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')