abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56124495
oh, dat kan ik ook wel doen hoor

maar mèn.. laat me toch blij zijn met dat het NU goed gaat.. ik denk niet aan over 2 maanden als het lichaam gewend is, enz enz..

ik denk aan nu, deze week, tot eind januari zo ongeveer, en dan vind ik het een leuk vooruizicht dat ik binnenkort als het meezit eens onder de 80 kom.. so, let me be happy
Ja doei.
pi_56124536
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:15 schreef motorbloempje het volgende:

maar mèn.. laat me toch blij zijn met dat het NU goed gaat.. ik denk niet aan over 2 maanden als het lichaam gewend is, enz enz..

ik denk aan nu, deze week, tot eind januari zo ongeveer, en dan vind ik het een leuk vooruizicht dat ik binnenkort als het meezit eens onder de 80 kom.. so, let me be happy
Ik ben blij voor je
  vrijdag 18 januari 2008 @ 11:17:51 #103
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56124556
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:15 schreef motorbloempje het volgende:

Jaja, ik gun het je ook wel, rustig maar .
Mijn punt is dat jij hier nu luidkeels loopt te verkondigen dat je afvalt van hardlopen, terwijl je nog geen 20 minuten achtereen loopt. Dan denk ik: "Wacht eerst even tot je wat langer loopt en kijk of je dan nog afvalt."
Dán kun je de theorie dat je met < 20 minuten niet afvalt ontkrachten .
Niet meer actief op Fok!
pi_56124561
Hehe.. Na het zien van dat doodenge Scientology-filmpje van Tom Cruise heb ik geen trek meer in mijn ontbijt. Ook een manier om af te vallen!
pi_56124572
als ik onder de 80 zit, dan zul je me niet zo snel meer horen klagen, al gaat het dan met 2 ons per week soms, ja, dat kan dan even balen zijn, maar zolang de weegschaal begint met een 7, vind ik het prima, want mn streef is rond de 70,00
Ja doei.
pi_56124587
Ik heb ook het gevoel trouwens als ik dan weer begin met sporten dat ik sowieso langzamer afval, lekker is dat
pi_56124603
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Mijn punt is dat jij hier nu luidkeels loopt te verkondigen dat je afvalt van hardlopen, terwijl je nog geen 20 minuten achtereen loopt. Dan denk ik: "Wacht eerst even tot je wat langer loopt en kijk of je dan nog afvalt."
Nou ja, of je nou pas na twintig minuten in de vetverbrandmodus schiet of niet: ook tien minuten hardlopen kost heel wat meer calorietjes dan diezelfde tien minuten onderuit gezakt op de bank liggen.
En aangezien afvallen toch vooral draait om meer verbranden dan je opeet is elk stukje beweging mooi meegenomen.
pi_56124613
meer spierontwikkeling ?

Als ik sport heb ik minder lekkere trek.. Daardoor val ik af
pi_56124617
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ja, ik val af van hardlopen, NU, op DIT MOMENT, NU!
daarom zeg ik: laat me NU blij zijn, NU

djeez..
Ja doei.
pi_56124638
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:19 schreef minilotje het volgende:

[..]

Nou ja, of je nou pas na twintig minuten in de vetverbrandmodus schiet of niet: ook tien minuten hardlopen kost heel wat meer calorietjes dan diezelfde tien minuten onderuit gezakt op de bank liggen.
En aangezien afvallen toch vooral draait om meer verbranden dan je opeet is elk stukje beweging mooi meegenomen.
dát dus, maar dat klinkt wat aardiger maargoed, ik ben nu eenmaal niet altijd aardig
Ja doei.
pi_56124644
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:18 schreef motorbloempje het volgende:
als ik onder de 80 zit, dan zul je me niet zo snel meer horen klagen, al gaat het dan met 2 ons per week soms, ja, dat kan dan even balen zijn, maar zolang de weegschaal begint met een 7, vind ik het prima, want mn streef is rond de 70,00
Na een jaar wil je dan ook wel naar de 6 hoor
Ik was ooit ook erg tevreden met 89 en met 75 maar nu niet meer
pi_56124651
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:19 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

djeez..

(al blijf ik natuurlijk Midas Dekkers-adept en derhalve principieel tegenstander van hardlopen. )
pi_56124659
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:19 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

djeez..
maar als het wetenschappelijk niet klopt willen wij jou daar graag op wijzen
pi_56124673
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:19 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
meer spierontwikkeling ?

Als ik sport heb ik minder lekkere trek.. Daardoor val ik af
Maar wie wil er nu spieren (ja is een grapje)
pi_56124713
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Er valt hier anders wetenschappelijk gezien geen speld tussen te krijgen hoor:

Als je beweegt verbrand je meer dan wanneer je niet beweegt.

Klaar.
pi_56124714
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:20 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Na een jaar wil je dan ook wel naar de 6 hoor
Ik was ooit ook erg tevreden met 89 en met 75 maar nu niet meer
nee hoor want ik wil geen strakke buik ik wil 'gewoon' 70 wegen.. niet iedereen wil steeds minder wegen 70 is 12 kilo minder dan dit en dan vind ik 't wel weer mooi geweest.. vind heel magere mensen over het algemeen ook niet écht mijn smaak, dus blijf ik zelf ook lekker op 'gewoon' hangen
Ja doei.
pi_56124734
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

fuck de wetenschap, lang leve het goede gevoel
Ja doei.
pi_56124756
Haha, wisten we net om te gaan met Miss_S en haar capriolen: valt MoBlo zoveel af dat ze bij ons komt! Welkom, opgewonden standje!
pi_56124769
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:21 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Maar wie wil er nu spieren (ja is een grapje)
Ik hoef niet echt meer zichtbare spieren dan ik nu heb Geen zin om Madonna te worden

pi_56124822
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:23 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

nee hoor want ik wil geen strakke buik ik wil 'gewoon' 70 wegen.. niet iedereen wil steeds minder wegen 70 is 12 kilo minder dan dit en dan vind ik 't wel weer mooi geweest.. vind heel magere mensen over het algemeen ook niet écht mijn smaak, dus blijf ik zelf ook lekker op 'gewoon' hangen
Dat zei ik ook, wacht maar tot je een jaar onder in de 70 weegt
En 69 is niet perse mager
pi_56124829
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ik hoef niet echt meer zichtbare spieren dan ik nu heb Geen zin om Madonna te worden

[ afbeelding ]
ieuw!!
Een beetje spieren vind ik wel mooi bij vrouwen, maar dit is eng
pi_56124834
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Heeft H.Potter nu een bananensticker op z'n bril
@Madonna, kijk es in de spiegel en zie wanneer ;t genoeg is, trut!
pi_56124846
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:24 schreef conleche het volgende:
Haha, wisten we net om te gaan met Miss_S en haar capriolen: valt MoBlo zoveel af dat ze bij ons komt! Welkom, opgewonden standje!
word het alleen maar interessanter door
pi_56124886
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:24 schreef conleche het volgende:
ja, sorry, maar je hoeft iemand die blij is dat het goed gaat niet te informeren dat het straks allemaal weer kut gaat, want wetenschap bla en bla want jaaaaaaaaaa, dat is fijn en motiverend om te horen... en motivatie is datgene wat nodig is om af te vallen, ja ja

dus, wat doen we voortaan met MoBlo? Blij zijn en cheeren als er weer een ons af is zonder aan te komen met 'ja, maar dat ís niet zo' en 'ja, maar straks' en 'JA MAAR, in het algemeen', want sommige mensen leven in het nu, en niet in de toekomst, en zijn blij met wat ze NU bereiken en bereikt hebben
Ja doei.
pi_56124887
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:26 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Het kán toch ook best zo zijn dat iemand zichzelf op 70kg mooier vindt dan daaronder?
pi_56124913
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:26 schreef Miss_S het volgende:

[..]

whatever, jij je zin.. geen zin in een discussie over 'smaak' en 'eigen meningen'
Ja doei.
pi_56125001
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:28 schreef minilotje het volgende:

[..]

Het kán toch ook best zo zijn dat iemand zichzelf op 70kg mooier vind dan daaronder?
Dat kan maar dat kan je niet van te voren zeggen
pi_56125034
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:32 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat kan maar dat kan je niet van te voren zeggen
Ik denk dat iemand dat van zichzelf beter in kan schatten dan een ander.
pi_56125077
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:33 schreef minilotje het volgende:

[..]

Tuurlijk maar dan nog weet je niet hoe je je dan voelt als je op dat punt zit
Ik heb ook altijd gezegd dat ik niet onder de 80 hoef of 75 maar toch veranderd dat als het afvallen lekker gaat en je aan dat gewicht gewend raakt
pi_56125080
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:33 schreef minilotje het volgende:

[..]

"ja, maar dat dacht Miss_S ook van zichzelf, en nu wil ze ook liever <70 wegen"

die zie je toch wel aankomen lotje
Ja doei.
pi_56125094
she shoots, she scores
Ja doei.
pi_56125096
MoBlo wanneer woog je voor het laatst 70?
pi_56125103
Goeiemorgen

Nou, vanochtend woog ik weer 61.1, niet leuk

En heb gewoon normaal gegeten gisteren, dus beetje jammer dat ik dan opeens weer ruim een halve kilo aangekomen ben.

Ben ook niet wezen zwemmen vanochtend , omdat ik vannacht echt hartstikke kut geslapen heb

Hoop volgende week toch echt wel 3 dagen te kunnen gaan.
pi_56125105
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:35 schreef motorbloempje het volgende:
she shoots, she scores
Kan je ook gewoon normaal doen?
pi_56125131
Streep eronder, klaar
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Fijn dat je afvalt Moblo
pi_56125148
*hap*
Ja doei.
pi_56125223
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:36 schreef Sylvana het volgende:
Goeiemorgen

En heb gewoon normaal gegeten gisteren, dus beetje jammer dat ik dan opeens weer ruim een halve kilo aangekomen ben.

Ben ook niet wezen zwemmen vanochtend , omdat ik vannacht echt hartstikke kut geslapen heb

Soms schommelt je gewicht gewoon Sylvana, niet teveel van aantrekken
Wat ga je vandaag wel doen? misschien kan je anders even gaan wandelen
  vrijdag 18 januari 2008 @ 11:42:56 #138
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56125317
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:36 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Kan je ook gewoon normaal doen?
Volgens mij gaan jullie nog wel botsen .
Ik durf bijna niet tegen MoBlo in te gaan, omdat ze zo fel reageert .
Niet meer actief op Fok!
pi_56125390
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 10:59 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Sommige dingen eet je 's ochtends, sommige dingen 's avonds. En groente vind ik echt een avond-gerecht (of desnoods als tussendoortje in de middag). Maar 's ochtends eet je yoghurt, havermout, brood, crackers oid.
Maar zelf weten, hoor, kan er niet mee zitten . Moet er zelf alleen niet aan denken om 's morgens aan de komkommer en paprika te gaan.
Ik zou ook rustig kunnen ontbijten met groente hoor. Als ik niet zo heel veel trek heb 's ochtends, wil ik ook wel eens ontbijten met een halve komkommer en een stuk paprika of cherrytomaatjes ofzo. Meestal neem ik ze idd 's middags of 's avonds als tussendoortje, maar 's ochtends vind ik het ook prima te eten
pi_56125392
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Same

Ik ben ff weg en meteen een hele discussie

Laten we het gezellig houden
pi_56125412
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nou ik heb me vanaf nu gewoon voorgenomen om niet op haar te reageren, lijkt me het beste
pi_56125430
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:39 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Soms schommelt je gewicht gewoon Sylvana, niet teveel van aantrekken
Wat ga je vandaag wel doen? misschien kan je anders even gaan wandelen
Ja, das waar, maar had in mn hoofd gedacht dat ik vandaag wel 60 zou wegen, en dan is het wel ff balen als het 61 blijkt te zijn.

Ik ga naar Peter toe, als hij nog op zn werk is, dus dan moet ik vanaf het station naar zijn huis lopen, en dat is zo'n 25 minuten
pi_56125434
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:36 schreef Sylvana het volgende:
Goeiemorgen

Jij eet vaak rijst toch?? Ik zou dat iets minderen, want als ik rijst eet val ik ook nooit af en kom zelfs aan. (ik heb zo'n theorie en die is zelfverzonnen, dus volstrekt onwetenschappelijk bewezen en dat is dat ieder rijstkorreltje in je maag heel veel vocht opneemt -heb ook altijd veel dorst na een oosterse maaltijd met rijst en niet alleen door de sambal- en omdat het even duurt voordat die rijst je lichaam weer verlaat, lijk je dus korte tijd zwaarder. Eet vanavond eens helemaal geen koolhydraten, alleen vlees en veel groenten: wedden dat het morgen weg is, dat extra gewicht )
pi_56125442
gezellig topic
Ja doei.
pi_56125481
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:45 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Nou ik heb me vanaf nu gewoon voorgenomen om niet op haar te reageren, lijkt me het beste
  vrijdag 18 januari 2008 @ 11:49:05 #146
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56125518
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:45 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ja hoor!

* Viking84 gelooft er geen zak van .
Niet meer actief op Fok!
pi_56125553
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:46 schreef conleche het volgende:

[..]

Jij eet vaak rijst toch?? Ik zou dat iets minderen, want als ik rijst eet val ik ook nooit af en kom zelfs aan. (ik heb zo'n theorie en die is zelfverzonnen, dus volstrekt onwetenschappelijk bewezen en dat is dat ieder rijstkorreltje in je maag heel veel vocht opneemt -heb ook altijd veel dorst na een oosterse maaltijd met rijst en niet alleen door de sambal- en omdat het even duurt voordat die rijst je lichaam weer verlaat, lijk je dus korte tijd zwaarder. Eet vanavond eens helemaal geen koolhydraten, alleen vlees en veel groenten: wedden dat het morgen weg is, dat extra gewicht )
Ik eet idd vaak rijst ja, maar ik heb juist bij pasta en aardappelen dat ik heel erg aanzet, en bij rijst niet. Als ik pasta of krieltjes heb gegeten, dan merk ik dat echt heel erg aan mn buik, met rijst niet Daarom probeer ik dus juist weinig pasta en krieltjes meer te eten, en juist vaak rijst, omdat dat voor mijn lichaam toch beter lijkt te zijn
pi_56125619
rijst.. dat was toch best wel weer goed? Beter dan pasta, toch?

ik mis een Sonja in mijn leven geloof ik maar dan wel iemand die minder onzin lult dan Sonja en minder smakeloze shit voorschrijft

als ik moet kiezen tussen rijst en pasta, dieettechnisch, zou ik gevoelsmatig voor rijst kiezen (de kindertjes in de arme landen zien er ook niet echt dik uit ), maargoed.. lekker-verantwoord zou ik weer voor pasta kiezen
Ja doei.
pi_56126069
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:52 schreef motorbloempje het volgende:
rijst.. dat was toch best wel weer goed? Beter dan pasta, toch?

ik mis een Sonja in mijn leven geloof ik maar dan wel iemand die minder onzin lult dan Sonja en minder smakeloze shit voorschrijft

als ik moet kiezen tussen rijst en pasta, dieettechnisch, zou ik gevoelsmatig voor rijst kiezen (de kindertjes in de arme landen zien er ook niet echt dik uit ), maargoed.. lekker-verantwoord zou ik weer voor pasta kiezen
Aangezien ik echt nergens een onevenredig felle reactie van je kan vinden kan vinden klets ik gewoon wél tegen je aan ( ): zilvervliesrijst is in elk geval een supergoede optie voor het koolhydraten-onderdeel van je avondeten.
Maar het haalt het helaas niet bij de smaak van een bord pasta. Als ik niet uitkijk maak ik vijf avonden per week pasta, en da's géén goed idee.
(Vaak doe ik trouwens gewoon geen van beiden en eet ik een lekker stuk brood bij mijn avondeten.)
pi_56126081
in Afrika eten ze juist rijst omdat het veel calorien heeft
je gaat een uitgemergeld iemand toch geen blaadjes sla voeren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')