Ik ben blij voor jequote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:15 schreef motorbloempje het volgende:
oh, dat kan ik ook wel doen hoor
maar mèn.. laat me toch blij zijn met dat het NU goed gaat.. ik denk niet aan over 2 maanden als het lichaam gewend is, enz enz..
ik denk aan nu, deze week, tot eind januari zo ongeveer, en dan vind ik het een leuk vooruizicht dat ik binnenkort als het meezit eens onder de 80 kom.. so, let me be happy
Jaja, ik gun het je ook wel, rustig maarquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:15 schreef motorbloempje het volgende:
oh, dat kan ik ook wel doen hoor
maar mèn.. laat me toch blij zijn met dat het NU goed gaat.. ik denk niet aan over 2 maanden als het lichaam gewend is, enz enz..
ik denk aan nu, deze week, tot eind januari zo ongeveer, en dan vind ik het een leuk vooruizicht dat ik binnenkort als het meezit eens onder de 80 kom.. so, let me be happy
Nou ja, of je nou pas na twintig minuten in de vetverbrandmodus schiet of niet: ook tien minuten hardlopen kost heel wat meer calorietjes dan diezelfde tien minuten onderuit gezakt op de bank liggen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jaja, ik gun het je ook wel, rustig maar.
Mijn punt is dat jij hier nu luidkeels loopt te verkondigen dat je afvalt van hardlopen, terwijl je nog geen 20 minuten achtereen loopt. Dan denk ik: "Wacht eerst even tot je wat langer loopt en kijk of je dan nog afvalt."
Dán kun je de theorie dat je met < 20 minuten niet afvalt ontkrachten.
ja, ik val af van hardlopen, NU, op DIT MOMENT, NU!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jaja, ik gun het je ook wel, rustig maar.
Mijn punt is dat jij hier nu luidkeels loopt te verkondigen dat je afvalt van hardlopen, terwijl je nog geen 20 minuten achtereen loopt. Dan denk ik: "Wacht eerst even tot je wat langer loopt en kijk of je dan nog afvalt."
Dán kun je de theorie dat je met < 20 minuten niet afvalt ontkrachten.
dát dus, maar dat klinkt wat aardigerquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:19 schreef minilotje het volgende:
[..]
Nou ja, of je nou pas na twintig minuten in de vetverbrandmodus schiet of niet: ook tien minuten hardlopen kost heel wat meer calorietjes dan diezelfde tien minuten onderuit gezakt op de bank liggen.
En aangezien afvallen toch vooral draait om meer verbranden dan je opeet is elk stukje beweging mooi meegenomen.
Na een jaar wil je dan ook wel naar de 6 hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:18 schreef motorbloempje het volgende:
als ik onder de 80 zit, dan zul je me niet zo snel meer horen klagen, al gaat het dan met 2 ons per week soms, ja, dat kan dan even balen zijn, maar zolang de weegschaal begint met een 7, vind ik het prima, want mn streef is rond de 70,00
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, ik val af van hardlopen, NU, op DIT MOMENT, NU!
daarom zeg ik: laat me NU blij zijn, NU
djeez..
maar als het wetenschappelijk niet klopt willen wij jou daar graag op wijzenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, ik val af van hardlopen, NU, op DIT MOMENT, NU!
daarom zeg ik: laat me NU blij zijn, NU
djeez..
Maar wie wil er nu spierenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:19 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
meer spierontwikkeling?
Als ik sport heb ik minder lekkere trek.. Daardoor val ik af
Er valt hier anders wetenschappelijk gezien geen speld tussen te krijgen hoor:quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
maar als het wetenschappelijk niet klopt willen wij jou daar graag op wijzen
nee hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Na een jaar wil je dan ook wel naar de 6 hoor
Ik was ooit ook erg tevreden met 89 en met 75 maar nu niet meer
fuck de wetenschap, lang leve het goede gevoelquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
maar als het wetenschappelijk niet klopt willen wij jou daar graag op wijzen
Ik hoef niet echt meer zichtbare spieren dan ik nu hebquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar wie wil er nu spieren(ja is een grapje)
Dat zei ik ook, wacht maar tot je een jaar onder in de 70 weegtquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee hoorwant ik wil geen strakke buik
ik wil 'gewoon' 70 wegen.. niet iedereen wil steeds minder wegen
70 is 12 kilo minder dan dit
en dan vind ik 't wel weer mooi geweest.. vind heel magere mensen over het algemeen ook niet écht mijn smaak, dus blijf ik zelf ook lekker op 'gewoon' hangen
ieuw!!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik hoef niet echt meer zichtbare spieren dan ik nu hebGeen zin om Madonna te worden
[ afbeelding ]
Heeft H.Potter nu een bananensticker op z'n brilquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik hoef niet echt meer zichtbare spieren dan ik nu hebGeen zin om Madonna te worden
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:24 schreef conleche het volgende:![]()
Haha, wisten we net om te gaan met Miss_S en haar capriolen: valt MoBlo zoveel af dat ze bij ons komt! Welkom, opgewonden standje!
ja, sorry, maar je hoeft iemand die blij is dat het goed gaat niet te informeren dat het straks allemaal weer kut gaat, want wetenschap bla en blaquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:24 schreef conleche het volgende:![]()
Haha, wisten we net om te gaan met Miss_S en haar capriolen: valt MoBlo zoveel af dat ze bij ons komt! Welkom, opgewonden standje!
Het kán toch ook best zo zijn dat iemand zichzelf op 70kg mooier vindt dan daaronder?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat zei ik ook, wacht maar tot je een jaar onder in de 70 weegt
En 69 is niet perse mager
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |