abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56124495
oh, dat kan ik ook wel doen hoor

maar mèn.. laat me toch blij zijn met dat het NU goed gaat.. ik denk niet aan over 2 maanden als het lichaam gewend is, enz enz..

ik denk aan nu, deze week, tot eind januari zo ongeveer, en dan vind ik het een leuk vooruizicht dat ik binnenkort als het meezit eens onder de 80 kom.. so, let me be happy
Ja doei.
pi_56124536
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:15 schreef motorbloempje het volgende:

maar mèn.. laat me toch blij zijn met dat het NU goed gaat.. ik denk niet aan over 2 maanden als het lichaam gewend is, enz enz..

ik denk aan nu, deze week, tot eind januari zo ongeveer, en dan vind ik het een leuk vooruizicht dat ik binnenkort als het meezit eens onder de 80 kom.. so, let me be happy
Ik ben blij voor je
  vrijdag 18 januari 2008 @ 11:17:51 #103
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56124556
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:15 schreef motorbloempje het volgende:

Jaja, ik gun het je ook wel, rustig maar .
Mijn punt is dat jij hier nu luidkeels loopt te verkondigen dat je afvalt van hardlopen, terwijl je nog geen 20 minuten achtereen loopt. Dan denk ik: "Wacht eerst even tot je wat langer loopt en kijk of je dan nog afvalt."
Dán kun je de theorie dat je met < 20 minuten niet afvalt ontkrachten .
Niet meer actief op Fok!
pi_56124561
Hehe.. Na het zien van dat doodenge Scientology-filmpje van Tom Cruise heb ik geen trek meer in mijn ontbijt. Ook een manier om af te vallen!
pi_56124572
als ik onder de 80 zit, dan zul je me niet zo snel meer horen klagen, al gaat het dan met 2 ons per week soms, ja, dat kan dan even balen zijn, maar zolang de weegschaal begint met een 7, vind ik het prima, want mn streef is rond de 70,00
Ja doei.
pi_56124587
Ik heb ook het gevoel trouwens als ik dan weer begin met sporten dat ik sowieso langzamer afval, lekker is dat
pi_56124603
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Mijn punt is dat jij hier nu luidkeels loopt te verkondigen dat je afvalt van hardlopen, terwijl je nog geen 20 minuten achtereen loopt. Dan denk ik: "Wacht eerst even tot je wat langer loopt en kijk of je dan nog afvalt."
Nou ja, of je nou pas na twintig minuten in de vetverbrandmodus schiet of niet: ook tien minuten hardlopen kost heel wat meer calorietjes dan diezelfde tien minuten onderuit gezakt op de bank liggen.
En aangezien afvallen toch vooral draait om meer verbranden dan je opeet is elk stukje beweging mooi meegenomen.
pi_56124613
meer spierontwikkeling ?

Als ik sport heb ik minder lekkere trek.. Daardoor val ik af
pi_56124617
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ja, ik val af van hardlopen, NU, op DIT MOMENT, NU!
daarom zeg ik: laat me NU blij zijn, NU

djeez..
Ja doei.
pi_56124638
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:19 schreef minilotje het volgende:

[..]

Nou ja, of je nou pas na twintig minuten in de vetverbrandmodus schiet of niet: ook tien minuten hardlopen kost heel wat meer calorietjes dan diezelfde tien minuten onderuit gezakt op de bank liggen.
En aangezien afvallen toch vooral draait om meer verbranden dan je opeet is elk stukje beweging mooi meegenomen.
dát dus, maar dat klinkt wat aardiger maargoed, ik ben nu eenmaal niet altijd aardig
Ja doei.
pi_56124644
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:18 schreef motorbloempje het volgende:
als ik onder de 80 zit, dan zul je me niet zo snel meer horen klagen, al gaat het dan met 2 ons per week soms, ja, dat kan dan even balen zijn, maar zolang de weegschaal begint met een 7, vind ik het prima, want mn streef is rond de 70,00
Na een jaar wil je dan ook wel naar de 6 hoor
Ik was ooit ook erg tevreden met 89 en met 75 maar nu niet meer
pi_56124651
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:19 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

djeez..

(al blijf ik natuurlijk Midas Dekkers-adept en derhalve principieel tegenstander van hardlopen. )
pi_56124659
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:19 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

djeez..
maar als het wetenschappelijk niet klopt willen wij jou daar graag op wijzen
pi_56124673
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:19 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
meer spierontwikkeling ?

Als ik sport heb ik minder lekkere trek.. Daardoor val ik af
Maar wie wil er nu spieren (ja is een grapje)
pi_56124713
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Er valt hier anders wetenschappelijk gezien geen speld tussen te krijgen hoor:

Als je beweegt verbrand je meer dan wanneer je niet beweegt.

Klaar.
pi_56124714
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:20 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Na een jaar wil je dan ook wel naar de 6 hoor
Ik was ooit ook erg tevreden met 89 en met 75 maar nu niet meer
nee hoor want ik wil geen strakke buik ik wil 'gewoon' 70 wegen.. niet iedereen wil steeds minder wegen 70 is 12 kilo minder dan dit en dan vind ik 't wel weer mooi geweest.. vind heel magere mensen over het algemeen ook niet écht mijn smaak, dus blijf ik zelf ook lekker op 'gewoon' hangen
Ja doei.
pi_56124734
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

fuck de wetenschap, lang leve het goede gevoel
Ja doei.
pi_56124756
Haha, wisten we net om te gaan met Miss_S en haar capriolen: valt MoBlo zoveel af dat ze bij ons komt! Welkom, opgewonden standje!
pi_56124769
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:21 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Maar wie wil er nu spieren (ja is een grapje)
Ik hoef niet echt meer zichtbare spieren dan ik nu heb Geen zin om Madonna te worden

pi_56124822
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:23 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

nee hoor want ik wil geen strakke buik ik wil 'gewoon' 70 wegen.. niet iedereen wil steeds minder wegen 70 is 12 kilo minder dan dit en dan vind ik 't wel weer mooi geweest.. vind heel magere mensen over het algemeen ook niet écht mijn smaak, dus blijf ik zelf ook lekker op 'gewoon' hangen
Dat zei ik ook, wacht maar tot je een jaar onder in de 70 weegt
En 69 is niet perse mager
pi_56124829
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ik hoef niet echt meer zichtbare spieren dan ik nu heb Geen zin om Madonna te worden

[ afbeelding ]
ieuw!!
Een beetje spieren vind ik wel mooi bij vrouwen, maar dit is eng
pi_56124834
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Heeft H.Potter nu een bananensticker op z'n bril
@Madonna, kijk es in de spiegel en zie wanneer ;t genoeg is, trut!
pi_56124846
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:24 schreef conleche het volgende:
Haha, wisten we net om te gaan met Miss_S en haar capriolen: valt MoBlo zoveel af dat ze bij ons komt! Welkom, opgewonden standje!
word het alleen maar interessanter door
pi_56124886
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:24 schreef conleche het volgende:
ja, sorry, maar je hoeft iemand die blij is dat het goed gaat niet te informeren dat het straks allemaal weer kut gaat, want wetenschap bla en bla want jaaaaaaaaaa, dat is fijn en motiverend om te horen... en motivatie is datgene wat nodig is om af te vallen, ja ja

dus, wat doen we voortaan met MoBlo? Blij zijn en cheeren als er weer een ons af is zonder aan te komen met 'ja, maar dat ís niet zo' en 'ja, maar straks' en 'JA MAAR, in het algemeen', want sommige mensen leven in het nu, en niet in de toekomst, en zijn blij met wat ze NU bereiken en bereikt hebben
Ja doei.
pi_56124887
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:26 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat zei ik ook, wacht maar tot je een jaar onder in de 70 weegt
En 69 is niet perse mager
Het kán toch ook best zo zijn dat iemand zichzelf op 70kg mooier vindt dan daaronder?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')