Ik ga een weekendje weg met mijnquote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:47 schreef minilotje het volgende:
Goed gedaan, Lucky_strike!![]()
Wat 'moet' je vanavond eten?
ik loop tussen de 20 en 25 minquote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:47 schreef Viking84 het volgende:
Ik denk dat je aan je grens zit, Miss_S en vooral erg veel geduld moet hebben. Of een keer de griep moet krijgen. Hoe lang loop je hard, want ik heb gehoord dat je toch wel minstens 20 minuten achtereen moet hardlopen om enig resultaat te boeken. 10 minuutjes per keer schiet niet op. Hardlopen zet bij mij ook nog niet veel zoden aan de dijk, maar over een paar weken ga ik over op het schema voor 45 minuten en dan moet het wel goed komen
.
Ik heb een vrije dag vandaag. Vanochtend even rustig aan doen en vanmiddag ga ik naar een oude vriendin en voormalige huisgenote (ze zit ook wel eens op FOK!) in Leeuwarden
. Ik heb ontzettende zin in hardlopen, maar ik zal toch tot morgen moeten wachten. Morgenochtend ga ik, denk ik
.
Gadver, moet er niet aan denkenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 09:49 schreef Miss_S het volgende:
Net ontbeten met paprika, tomaatjes en komkommer, erg lekker allemaal
Ik geloof dat jij echt mejuffrouw-glas-halfvol bent hè?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:12 schreef freecell het volgende:
Wel lekker ontbijten met groente![]()
Ik heb ontbeten met knackerbröd en kaasEn zometeen een enorme sinaasappel!
Ik ben bang dat ik moet zeggen dat je er teveel in ziet, want die groente lang gewoon al te lang in de koelkast en moest nu opquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij echt mejuffrouw-glas-halfvol bent hè?Jij ziet zelfs iets positiefs in een ontbijt van komkommer en tomaat!! (het is geen verwijt hoor, ik vind het wel prettig)
Miss_S: ik snap je bedoeling wel: je wilt waarschijnlijk je lijf weer even aan het schrikken maken en dat het daardoor afvalt. Omdat je je verbaast dat je niet afvalt, ook al eet je hetzelfde en loop je nu ook hard, maar het is zoals Viking zegt: pas als je 20 min. achtereen loopt begin je vet te verbranden, nu werk je nog voornamelijk aan je conditie.
Of zie ik er teveel in en moest nu eindelijk die groenten op?
Ik denk ook wel dat je iets afvalt hoor, maar het echte vetverbranden komt pas daarna. Je zal het wel merken als je aan het einde van de eerste reeks van Evy bent; je voelt ook echt het verschil! Kan niet zo goed uitleggen, maar als je langer dan 20 minuten loopt komt alles in een soort stroomversnelling zeg maar.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:22 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik moet zeggen dat je er teveel in ziet, want die groente lang gewoon al te lang in de koelkast en moest nu op
En ik vind het onzin dat je niet afvalt van maar 25 min hardlopen, maar dat heb ik altijd onzin gevonden.
En uiteindelijk gaat het ook bij mij niet meer om afvallen (ookal wil ik heel graag onder de 70) maar gewoon lekker sporten (wil nu evy uitlopen) en gezonder eten (stoppen met die late night snacks elke avond)
Eet je precies hetzelfde? Of komt het puur en alleen door het rennen?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:23 schreef motorbloempje het volgende:
ik doe Evy les 6 vandaag, maar ben tijdens les 1 - 5 ook 3 kilo kwijtgeraakt
O dat geloof ik ook zeker wel hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat je iets afvalt hoor, maar het echte vetverbranden komt pas daarna. Je zal het wel merken als je aan het einde van de eerste reeks van Evy bent; je voelt ook echt het verschil! Kan niet zo goed uitleggen, maar als je langer dan 20 minuten loopt komt alles in een soort stroomversnelling zeg maar.
jahquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij echt mejuffrouw-glas-halfvol bent hè?Jij ziet zelfs iets positiefs in een ontbijt van komkommer en tomaat!! (het is geen verwijt hoor, ik vind het wel prettig)
Ik moet juist in de ochtend heel veel eten en de rest van de dag wat minderquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:29 schreef omearos het volgende:
Ik ben 's ochtends echt een lastige eter, gelukkig op een goede manier voor mij: ik krijg namelijk alleen iets van brinta of allbran weg, geen brood oid. Dat is genoeg tot de lunch. Ik ontbijt rond half 8 en lunch rond half 1.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
O dat geloof ik ook zeker wel hoor
Maar het is niet alsof dit nutteloos is
quote:
Sommige dingen eet je 's ochtends, sommige dingen 's avonds. En groente vind ik echt een avond-gerecht (of desnoods als tussendoortje in de middag). Maar 's ochtends eet je yoghurt, havermout, brood, crackers oid.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:14 schreef Miss_S het volgende:
Wat is er mis met ontbijten met groentehet is toch om 10 uur net zo lekker als om 6 uur 's avonds
Maar goed ik heb dan ook geen moeite om met sushi te ontbijten.
Ik bedoel alleen misschien is het gewicht dat je morgen afvalt van een week geleden dat je hebt gerendquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:02 schreef motorbloempje het volgende:
ja, nou, ik weet toch wel wat ik zie Principessa?
Weet je nog dat ik in het begin 2 kg in één week afviel toen ik eenmaal ging lopen naar mijn stage? (40 min. per dag stevig door stappen). Daar schrok mijn lijf van, dus viel ik af. Bovendien had ik toen nog best veel overgewicht en nu niet zoveel meer.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:22 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik moet zeggen dat je er teveel in ziet, want die groente lang gewoon al te lang in de koelkast en moest nu op
En ik vind het onzin dat je niet afvalt van maar 25 min hardlopen, maar dat heb ik altijd onzin gevonden.
En uiteindelijk gaat het ook bij mij niet meer om afvallen (ookal wil ik heel graag onder de 70) maar gewoon lekker sporten (wil nu evy uitlopen) en gezonder eten (stoppen met die late night snacks elke avond)
Maar we wisten toch al langer dat ik raar benquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Sommige dingen eet je 's ochtends, sommige dingen 's avonds. En groente vind ik echt een avond-gerecht (of desnoods als tussendoortje in de middag). Maar 's ochtends eet je yoghurt, havermout, brood, crackers oid.
Maar zelf weten, hoor, kan er niet mee zitten. Moet er zelf alleen niet aan denken om 's morgens aan de komkommer en paprika te gaan.
Tofquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat je iets afvalt hoor, maar het echte vetverbranden komt pas daarna. Je zal het wel merken als je aan het einde van de eerste reeks van Evy bent; je voelt ook echt het verschil! Kan niet zo goed uitleggen, maar als je langer dan 20 minuten loopt komt alles in een soort stroomversnelling zeg maar.
Ja dat weet ik inderdaad nogquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Weet je nog dat ik in het begin 2 kg in één week afviel toen ik eenmaal ging lopen naar mijn stage? (40 min. per dag stevig door stappen). Daar schrok mijn lijf van, dus viel ik af. Bovendien had ik toen nog best veel overgewicht en nu niet zoveel meer.
Ik loop toch al een tijdje hard en ik merk nu echt geen verschil qua afvallen of ik nu wel of niet hardloop. Ik merk echter wél verschil in conditie (vooral erg handig als je de trein wilt halen) en dat vind ik minstens zo fijn als een verschil in kilo's. Dat komt vanzelf wel. Nu ben ik blij als ik het hardlopen weet vol te houden
.
Ik betwijfel of dat echt met het hardlopen zelf te maken heeft.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:27 schreef motorbloempje het volgende:
ik eet nog netjes m'n porties![]()
![]()
maar ik bleef altijd gelijk door te eten wat ik at, ookal werd het minder, zeg maarheb echt beweging nodig om af te vallen
![]()
en ja. dat doe ik nu
reageer es niet zo fanatiek op wat ik zegquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:10 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb toch ook nergens beweerd dat ik verwacht dat ik nu elke week 10 kilo kwijtraak door hardlopen, mèn!
al is het maar 1 ons, ik vind 't allemaal prima.. er zit geen deadline aan hoor
ik had het tegen vikingquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
reageer es niet zo fanatiek op wat ik zeg
hm.. ja altijd als ik aan sport deed werd ik dunquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:11 schreef motorbloempje het volgende:
ik ken ook dikke mensen mét conditie, overigens
ik was naar standaarden ook dik vroegeren ik had me toch een zwemconditie
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |