abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56121577
Jeej, mensen ik heb resultaat. Sinds maandag al 1,2 kilo afgevallen
Spoilers!
pi_56121602
Goed gedaan, Lucky_strike!
Wat 'moet' je vanavond eten?
  vrijdag 18 januari 2008 @ 08:47:42 #53
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56121609
Ik denk dat je aan je grens zit, Miss_S en vooral erg veel geduld moet hebben. Of een keer de griep moet krijgen . Hoe lang loop je hard, want ik heb gehoord dat je toch wel minstens 20 minuten achtereen moet hardlopen om enig resultaat te boeken. 10 minuutjes per keer schiet niet op. Hardlopen zet bij mij ook nog niet veel zoden aan de dijk, maar over een paar weken ga ik over op het schema voor 45 minuten en dan moet het wel goed komen .
Ik heb een vrije dag vandaag. Vanochtend even rustig aan doen en vanmiddag ga ik naar een oude vriendin en voormalige huisgenote (ze zit ook wel eens op FOK! ) in Leeuwarden . Ik heb ontzettende zin in hardlopen, maar ik zal toch tot morgen moeten wachten. Morgenochtend ga ik, denk ik .
Niet meer actief op Fok!
pi_56121642
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 08:47 schreef minilotje het volgende:
Goed gedaan, Lucky_strike!
Wat 'moet' je vanavond eten?
Ik ga een weekendje weg met mijn , dus ik probeer wel verstandig te eten maar er zal heus gesmokkeld worden. Ik ben benieuwd wat de weegschaal maandag aangeeft....
Spoilers!
pi_56121939
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 08:47 schreef Viking84 het volgende:
Ik denk dat je aan je grens zit, Miss_S en vooral erg veel geduld moet hebben. Of een keer de griep moet krijgen . Hoe lang loop je hard, want ik heb gehoord dat je toch wel minstens 20 minuten achtereen moet hardlopen om enig resultaat te boeken. 10 minuutjes per keer schiet niet op. Hardlopen zet bij mij ook nog niet veel zoden aan de dijk, maar over een paar weken ga ik over op het schema voor 45 minuten en dan moet het wel goed komen .
Ik heb een vrije dag vandaag. Vanochtend even rustig aan doen en vanmiddag ga ik naar een oude vriendin en voormalige huisgenote (ze zit ook wel eens op FOK! ) in Leeuwarden . Ik heb ontzettende zin in hardlopen, maar ik zal toch tot morgen moeten wachten. Morgenochtend ga ik, denk ik .
ik loop tussen de 20 en 25 min
En ja ik denk ook wel dat ik een heel eind aan mijn grens zit, maar toch blijf gewoon doorgaan en we zien wel
Sowieso niet slecht om dat late night snacken af te leren
pi_56121992
Goedemorgen!

Vanochtend was ik weer een stuk meer tevreden met m'n spiegelbeeld dan vlak na de feestdagen
Ook leuk om te lezen dat ik niet de enige ben die niet met vriendje onder een dekbed kan liggen...
En skinny zag er eigenlijk best slank uit bij mij... maar heb m toch niet gekocht.
Straks heb ik simulatiepatienten, altijd wel een beetje spannend!

Ohja: laatst postte iemand een link over calorievrij voedsel, jam en pindakaas enzo. Er stond geen ingredientenlijstje bij, maar daar was ik toch wel heeeeeeel benieuwd naar (vnl. van de pindakaas ). Het is of erg chemisch, of gelogen van dat no calories!
Het mooi kotsende meisje.
pi_56122497
Net ontbeten met paprika, tomaatjes en komkommer, erg lekker allemaal
Zometeen een glas coolbest en dan om 12 uur weer lunchen
pi_56122745
groente als ontbijt.. nee, dat gaat er hier écht niet in

ik haal zo lekker een boterham uit de vriezer en moet nog even kijken wat ik daar op doe.. de kaas is op maar heb nog knoflooksmeersel geloof ik

het is (nog) droog, dus even kijken wanneer ik wakker genoeg ben om te Evy-en
Ja doei.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 10:05:18 #59
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56122814
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 09:49 schreef Miss_S het volgende:
Net ontbeten met paprika, tomaatjes en komkommer, erg lekker allemaal
Gadver, moet er niet aan denken .

Ik ga douchen en me aankleden.
Niet meer actief op Fok!
pi_56122944
Wel lekker ontbijten met groente
Ik heb ontbeten met knackerbröd en kaas En zometeen een enorme sinaasappel!
pi_56122987
Wat is er mis met ontbijten met groente het is toch om 10 uur net zo lekker als om 6 uur 's avonds
Maar goed ik heb dan ook geen moeite om met sushi te ontbijten.
pi_56123074
ik moet niet aan groente denken 's ochtends, net als aan bier zeg maar

ben echt een hartig-eter, maar 's ochtends gaarne 'zoet': brood met beleg
Ja doei.
pi_56123102
groente is geen comfortfood In de ochtend wil ik graag zoet, niet te hard, niet te pittig, niet te koud (het liefst lauw warm) voedsel

Als ik al een tijdje wakker ben voor ik ga eten schuif ik er met gemak een pizza uit de koelkast in.. of uitsmijterkaas/ham maar geen dingen met peper of zo, dat is meer voor 's avonds
pi_56123104
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 10:12 schreef freecell het volgende:
Wel lekker ontbijten met groente
Ik heb ontbeten met knackerbröd en kaas En zometeen een enorme sinaasappel!
Ik geloof dat jij echt mejuffrouw-glas-halfvol bent hè? Jij ziet zelfs iets positiefs in een ontbijt van komkommer en tomaat!! (het is geen verwijt hoor, ik vind het wel prettig)

Miss_S: ik snap je bedoeling wel: je wilt waarschijnlijk je lijf weer even aan het schrikken maken en dat het daardoor afvalt. Omdat je je verbaast dat je niet afvalt, ook al eet je hetzelfde en loop je nu ook hard, maar het is zoals Viking zegt: pas als je 20 min. achtereen loopt begin je vet te verbranden, nu werk je nog voornamelijk aan je conditie.

Of zie ik er teveel in en moest nu eindelijk die groenten op?
pi_56123177
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 10:20 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik geloof dat jij echt mejuffrouw-glas-halfvol bent hè? Jij ziet zelfs iets positiefs in een ontbijt van komkommer en tomaat!! (het is geen verwijt hoor, ik vind het wel prettig)

Miss_S: ik snap je bedoeling wel: je wilt waarschijnlijk je lijf weer even aan het schrikken maken en dat het daardoor afvalt. Omdat je je verbaast dat je niet afvalt, ook al eet je hetzelfde en loop je nu ook hard, maar het is zoals Viking zegt: pas als je 20 min. achtereen loopt begin je vet te verbranden, nu werk je nog voornamelijk aan je conditie.

Of zie ik er teveel in en moest nu eindelijk die groenten op?
Ik ben bang dat ik moet zeggen dat je er teveel in ziet, want die groente lang gewoon al te lang in de koelkast en moest nu op

En ik vind het onzin dat je niet afvalt van maar 25 min hardlopen, maar dat heb ik altijd onzin gevonden.

En uiteindelijk gaat het ook bij mij niet meer om afvallen (ookal wil ik heel graag onder de 70) maar gewoon lekker sporten (wil nu evy uitlopen) en gezonder eten (stoppen met die late night snacks elke avond)
pi_56123188
Ontbeten met scheutje yoghurt met musli met noten en rozijnen
en een cracker met hagelslag

voor tussendoor neem ik een cracker met hagelslag, banaan en nog een fruitje

En dan zo als lunch ga ik denk ik warm eten want of ik moet voor half4 hebben gegeten (tussen 1 en 5 ben ik niet thuis)
of na 9 uur.. en dat lijkt me zo laat
pi_56123199
ik doe Evy les 6 vandaag, maar ben tijdens les 1 - 5 ook 3 kilo kwijtgeraakt
Ja doei.
pi_56123236
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 10:22 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik ben bang dat ik moet zeggen dat je er teveel in ziet, want die groente lang gewoon al te lang in de koelkast en moest nu op

En ik vind het onzin dat je niet afvalt van maar 25 min hardlopen, maar dat heb ik altijd onzin gevonden.

En uiteindelijk gaat het ook bij mij niet meer om afvallen (ookal wil ik heel graag onder de 70) maar gewoon lekker sporten (wil nu evy uitlopen) en gezonder eten (stoppen met die late night snacks elke avond)
Ik denk ook wel dat je iets afvalt hoor, maar het echte vetverbranden komt pas daarna. Je zal het wel merken als je aan het einde van de eerste reeks van Evy bent; je voelt ook echt het verschil! Kan niet zo goed uitleggen, maar als je langer dan 20 minuten loopt komt alles in een soort stroomversnelling zeg maar.
pi_56123274
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 10:23 schreef motorbloempje het volgende:
ik doe Evy les 6 vandaag, maar ben tijdens les 1 - 5 ook 3 kilo kwijtgeraakt
Eet je precies hetzelfde? Of komt het puur en alleen door het rennen?
pi_56123289
ik eet nog netjes m'n porties

maar ik bleef altijd gelijk door te eten wat ik at, ookal werd het minder, zeg maar heb echt beweging nodig om af te vallen en ja. dat doe ik nu
Ja doei.
pi_56123332
Ik ben 's ochtends echt een lastige eter, gelukkig op een goede manier voor mij: ik krijg namelijk alleen iets van brinta of allbran weg, geen brood oid. Dat is genoeg tot de lunch. Ik ontbijt rond half 8 en lunch rond half 1.
pi_56123340
gisteren bijvoorbeeld 2 boterhammen met kaas (geen light ofzo) als ontbijt (wel verspreid: één om 7 uur, en één om uurtje of 10), mandarijn tussendoor, 2 boterhammen met kaas als lunch om half 2, mét een mandarijn, en om half 4 een banaan tussendoor

en als avondeten een bord rijst met kipfilet en groente in een woksaus en als toetje 3 eetlepels yoghurt (dure, vette yoghurt, met honing en walnoten )
Ja doei.
pi_56123376
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 10:25 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik denk ook wel dat je iets afvalt hoor, maar het echte vetverbranden komt pas daarna. Je zal het wel merken als je aan het einde van de eerste reeks van Evy bent; je voelt ook echt het verschil! Kan niet zo goed uitleggen, maar als je langer dan 20 minuten loopt komt alles in een soort stroomversnelling zeg maar.
O dat geloof ik ook zeker wel hoor
Maar het is niet alsof dit nutteloos is
pi_56123396
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 10:20 schreef conleche het volgende:

[..]

jah
ik ben gewoon een optimistisch ding meestal
Word regelmatig uitgescholden voor blije eikel of vuile positivo
pi_56123409
teringhippie

Ja doei.
pi_56123448
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 10:29 schreef omearos het volgende:
Ik ben 's ochtends echt een lastige eter, gelukkig op een goede manier voor mij: ik krijg namelijk alleen iets van brinta of allbran weg, geen brood oid. Dat is genoeg tot de lunch. Ik ontbijt rond half 8 en lunch rond half 1.
Ik moet juist in de ochtend heel veel eten en de rest van de dag wat minder
pi_56123550
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 10:32 schreef Miss_S het volgende:

[..]

O dat geloof ik ook zeker wel hoor
Maar het is niet alsof dit nutteloos is

O nee zéker niet! Dat bedoelde ik ook niet te zeggen hoor!
pi_56123559
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 10:33 schreef motorbloempje het volgende:
teringhippie

Ik ben heul geen hippie
pi_56123587
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 10:40 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik ben heul geen hippie
Blije postzegel
pi_56123685
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 10:40 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik ben heul geen hippie

nog op de ons na hetzelfde gewicht als gisterMIDDAG

ben benieuwd wat het morgen is, na een dag evy
moet wel voor 12 uur gaan lopen, want dan is het nog droog..
Ja doei.
pi_56123694
zo snel val je volgens mij niet af van hardlopen
pi_56123754
als je hierboven leest, zie je dat het hier dus wél hardgaat mét hardlopen erbij
Ja doei.
pi_56123820
"Verbeelding
pi_56123854
ja, dan niet joh wat jij wil
Ja doei.
pi_56123994
ik kan me moeilijk voorstellen dat als je vandaag hardloopt je het morgen op de weegschaal ziet
  vrijdag 18 januari 2008 @ 10:59:39 #86
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56124078
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 10:14 schreef Miss_S het volgende:
Wat is er mis met ontbijten met groente het is toch om 10 uur net zo lekker als om 6 uur 's avonds
Maar goed ik heb dan ook geen moeite om met sushi te ontbijten.
Sommige dingen eet je 's ochtends, sommige dingen 's avonds. En groente vind ik echt een avond-gerecht (of desnoods als tussendoortje in de middag). Maar 's ochtends eet je yoghurt, havermout, brood, crackers oid.
Maar zelf weten, hoor, kan er niet mee zitten . Moet er zelf alleen niet aan denken om 's morgens aan de komkommer en paprika te gaan.
Niet meer actief op Fok!
pi_56124152
ja, nou, ik weet toch wel wat ik zie Principessa?
Ja doei.
pi_56124176
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:02 schreef motorbloempje het volgende:
ja, nou, ik weet toch wel wat ik zie Principessa?
Ik bedoel alleen misschien is het gewicht dat je morgen afvalt van een week geleden dat je hebt gerend
en als je nu rent zie je dat volgende week
maar doordat je elke dag rent lijkt het alsof het direct er af is?
  vrijdag 18 januari 2008 @ 11:03:58 #89
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56124184
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 10:22 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Weet je nog dat ik in het begin 2 kg in één week afviel toen ik eenmaal ging lopen naar mijn stage? (40 min. per dag stevig door stappen). Daar schrok mijn lijf van, dus viel ik af. Bovendien had ik toen nog best veel overgewicht en nu niet zoveel meer.
Ik loop toch al een tijdje hard en ik merk nu echt geen verschil qua afvallen of ik nu wel of niet hardloop. Ik merk echter wél verschil in conditie (vooral erg handig als je de trein wilt halen ) en dat vind ik minstens zo fijn als een verschil in kilo's. Dat komt vanzelf wel. Nu ben ik blij als ik het hardlopen weet vol te houden .
Niet meer actief op Fok!
pi_56124236
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 10:59 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Sommige dingen eet je 's ochtends, sommige dingen 's avonds. En groente vind ik echt een avond-gerecht (of desnoods als tussendoortje in de middag). Maar 's ochtends eet je yoghurt, havermout, brood, crackers oid.
Maar zelf weten, hoor, kan er niet mee zitten . Moet er zelf alleen niet aan denken om 's morgens aan de komkommer en paprika te gaan.
Maar we wisten toch al langer dat ik raar ben
Nu Mango Dream
  vrijdag 18 januari 2008 @ 11:05:53 #91
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56124240
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 10:25 schreef conleche het volgende:

[..]

Tof .
Ik ben nu nog met het 20 minutenschema bezig. Verwacht met een week of 2, 3 over te kunnen stappen naar het schema van 45 minuten. Kan me niet voorstellen dat ik dat ooit zal kunnen volhouden, maar ik had in het begin ook niet verwacht dat ik 10 minuten achter elkaar zou kunnen hardlopen en dat kan ik nu ook gemakkelijk. Volgende keer maar 12 mins doen .
Niet meer actief op Fok!
pi_56124295
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Weet je nog dat ik in het begin 2 kg in één week afviel toen ik eenmaal ging lopen naar mijn stage? (40 min. per dag stevig door stappen). Daar schrok mijn lijf van, dus viel ik af. Bovendien had ik toen nog best veel overgewicht en nu niet zoveel meer.
Ik loop toch al een tijdje hard en ik merk nu echt geen verschil qua afvallen of ik nu wel of niet hardloop. Ik merk echter wél verschil in conditie (vooral erg handig als je de trein wilt halen ) en dat vind ik minstens zo fijn als een verschil in kilo's. Dat komt vanzelf wel. Nu ben ik blij als ik het hardlopen weet vol te houden .
Ja dat weet ik inderdaad nog
Maar het is ook zo dat ik inderdaad ook blij ben met de conditie, dat is gewoon een lekker gevoel.
Maar toch vind ik dat ik er ook van mag afvallen maar dat zullen we wel zien.
Ik ga sowieso wel weer meer sporten na dinsdag (word nu ff gek van alle verslagen)
  vrijdag 18 januari 2008 @ 11:08:12 #93
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56124308
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 10:27 schreef motorbloempje het volgende:
ik eet nog netjes m'n porties

maar ik bleef altijd gelijk door te eten wat ik at, ookal werd het minder, zeg maar heb echt beweging nodig om af te vallen en ja. dat doe ik nu
Ik betwijfel of dat echt met het hardlopen zelf te maken heeft.
Zoals ik eerder al schreef viel ik ook 2 kg in een week af toen ik ineens ging bewegen. Dus m.i. is het eerder zo dat je lichaam schrikt, maar zodra je lichaam aan het hardlopen gewend is, zal je niet meer zo snel afvallen.
Maar we zullen het zien. We houden je vorderingen bij .
Niet meer actief op Fok!
pi_56124321
Ik maar denken dat als je afviel je conditie opeens ook goed was
(Want dikke mensen hebben geen conditie dus dunne mensen.,. eh... )
Nee dus
pi_56124359
ik heb toch ook nergens beweerd dat ik verwacht dat ik nu elke week 10 kilo kwijtraak door hardlopen, mèn!

al is het maar 1 ons, ik vind 't allemaal prima.. er zit geen deadline aan hoor
Ja doei.
pi_56124383
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:10 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb toch ook nergens beweerd dat ik verwacht dat ik nu elke week 10 kilo kwijtraak door hardlopen, mèn!

al is het maar 1 ons, ik vind 't allemaal prima.. er zit geen deadline aan hoor
reageer es niet zo fanatiek op wat ik zeg
pi_56124384
ik ken ook dikke mensen mét conditie, overigens

ik was naar standaarden ook dik vroeger en ik had me toch een zwemconditie
Ja doei.
pi_56124392
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

reageer es niet zo fanatiek op wat ik zeg
ik had het tegen viking
Ja doei.
pi_56124400
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:11 schreef motorbloempje het volgende:
ik ken ook dikke mensen mét conditie, overigens

ik was naar standaarden ook dik vroeger en ik had me toch een zwemconditie
hm.. ja altijd als ik aan sport deed werd ik dun
dus denk daarom de associatie
pi_56124410
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:11 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik had het tegen viking
ow k dacht dat je meteen helemaal boos ging doen sorry !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')