quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:22 schreef Jeipod het volgende:
Je kan rare benen ook heel goed in de reclame zien van Alice, die internet aanbieder. Dat meisje heeft ook geen normale benen hoorbehoorlijk o-ig.
Om met het positieve te beginnen: je ziet er sws slank uit en skinny's die ruimer om knieen en kuit vallen, zitten meestal veel beter.quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:43 schreef egeltje1985 het volgende:
Ow, en voor de duidelijkheid, ik vind dus dat je in die broeken best wel heupen e.d. mag zien. Hijs ook niet superskinny trouwens, vanaf mijn knieën loopt ie enigzins recht naar beneden. Dus niet strak aangesloten bij mn kuiten (net iets losser).
Ik eet toch wel een stuk of 4 paprika's op per week, rauw, maar ook wel vaak door gerechten heenquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:50 schreef Isabeau het volgende:
Rauwe paprika is zoooo lekkerNou ja, soms smaakt het alleen naar water, maar als het goede paprika's zijn dan is het echt snoepgoed.
Die hoog in de hemel is. Wel goed meezingen hèquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:12 schreef Gewas het volgende:
ik heb hier een brief voor mijn moeder die hoog in de hemel ligt.
Ik zit al de hele avond mee te zingen.
Ik kan niet goed bepalen of het nu een trainingsbroek is of een halve overallquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:16 schreef Huppelei het volgende:
Hele discussie in het Post je nieuwe kleding topic over mij..![]()
Wat vinden jullie?
Die flappen horen achter me broek te zitten. En het gaat om die broek ja..
[ afbeelding ]
Good luck!quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:19 schreef Asics het volgende:
Ik ga ook slank de lente in.
Wil je weten hoe ik dat doe?
komptie dan he!
- niet snoepen
- heel gezond eten
- 2 tot 3 x per week sporten
- geen buitensporig grote hoeveelheden alcohol consumeren
om het te kunnen volhouden:
- af en toe zondigen, zoals een frietje eten, enkele pilsen meer dan normaal etc etc.
dankje!quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:21 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Good luck!
Hoe lang ben je, hoeveel weeg je nu en hoeveel wil je wegen?
En wat voor sport wil je gaan doen?
Het idee heeft wel watquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:16 schreef Huppelei het volgende:
Wat vinden jullie?
[ afbeelding ]
Ik vind het tof man, maar die flappen moeten er inderdaad achterquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:16 schreef Huppelei het volgende:
Wat vinden jullie?
[ afbeelding ]
Ik heb de discussie gevolgd en je broek vind ik maar zozo, maar je schoenen vind ik dan weer wel heel leuk. Weet niet about de flappen though.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:16 schreef Huppelei het volgende:
Wat vinden jullie?
[ afbeelding ]
Klinkt goedquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:25 schreef Asics het volgende:
[..]
dankje!![]()
ik ben
1.83m
75 Kg
32 jr
ik doe hardlopen
liefst nog een kilootje of 3 minder,
maar het belangrijkst is dat mijn buik plat is (vind ik)
edit: dankje Miss_S
Hier ook mee bezig.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:25 schreef Asics het volgende:
[..]
dankje!![]()
ik ben
1.83m
75 Kg
32 jr
ik doe hardlopen
liefst nog een kilootje of 3 minder,
maar het belangrijkst is dat mijn buik plat is (vind ik)
edit: dankje Miss_S
Hoge nikes zijn gewoon gemaakt om voor je broek te doen imo!quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
mijn flappen van mn lage all stars gaan ook altijd voor mn broeken die van mn hoge nikes ook
Dat zijn lagere flappen toch? Ik heb er ook niet echt een oordeel over eigenlijk: het is een detail, wat niets ten voor- of nadele doet voor je figuur.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
mijn flappen van mn lage all stars gaan ook altijd voor mn broeken die van mn hoge nikes ook
Wat voor oefeningen doe jij dan, ik deed voorheen wat in de sportschool (kwartiertje met een hele groep) gewoon op de grond, doe jij dat ook?quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:49 schreef Huppelei het volgende:
[..]
Hier ook mee bezig.
Tip: doe 3 keer per week buikspieroefeningen tot je erbij neer valt. Moet jij eens zien hoe snel je resultaat ziet. Wat ook weer positief effect heeft om door te gaan!
Een goed alternatief voor de skinny:quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
hm.. nu heb ik opeens behoefte om een knalroze skinny te kopen
ik heb een knalroze skinny met zebrastrepenquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
hm.. nu heb ik opeens behoefte om een knalroze skinny te kopen
Veel succesquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:35 schreef NoralyZ het volgende:
ohja, ik lees nu een tijdje mee, ik wil ook wat gewicht kwijt.
Niet veel, iets van 3 kilo, gewoon wat vetjes eraf zegmaar
Ik hardloop al maar snoep nog teveel, dat ga ik dus minderen...
Het ging dan ook om het model broek: de smokkel-skinny zeg maar.......quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:35 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
ik heb een knalroze skinny met zebrastrepen
![]()
ohja, ik lees nu een tijdje mee, ik wil ook wat gewicht kwijt.
Niet veel, iets van 3 kilo, gewoon wat vetjes eraf zegmaar
Ik hardloop al maar snoep nog teveel, dat ga ik dus minderen...
edit: die chick hier boven me heeft echt een beetje te weinig vet. die beentjes man, net satestokjes. brrrrr![]()
Hihi, dan heb ik denk ik ook een smokkel-skinny.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Het ging dan ook om het model broek: de smokkel-skinny zeg maar.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |