Troost je, ik ook niet hoorquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:54 schreef minilotje het volgende:
Wat handig dat zoveel van jullie wél in de mode van nu passen!
Skinny's en wijde topjes..![]()
Ik heb even getekend wat er dan bij mij gebeurt:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:54 schreef minilotje het volgende:
Wat handig dat zoveel van jullie wél in de mode van nu passen!
Skinny's en wijde topjes..![]()
Ik heb even getekend wat er dan bij mij gebeurt:
[ afbeelding ]
Nou, kijk maar naar buiten!quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:01 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Mooie paintmaar wie wil dan ook die middelste kleren aan trekken
Heel veel meisjes hebben juist X-benen. Moet je maar eens kijken in die topics van wat draag ik, of wat heb ik nieuw gekocht. Dat zijn dan best slanke meisjes, maar met korte, of kromme pootjes: het lijken dan net varkentjesquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
benen zijn toch altijd recht? Of bedoel je O-benen?
ow maar x benen zijn juist schattigquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Heel veel meisjes hebben juist X-benen. Moet je maar eens kijken in die topics van wat draag ik, of wat heb ik nieuw gekocht. Dat zijn dan best slanke meisjes, maar met korte, of kromme pootjes: het lijken dan net varkentjes
Ik zie ze eigenlijk niet al teveel, gelukkigquote:
quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ow maar x benen zijn juist schattigik heb >\ benen
1 been krom en 1 been overstrekt (als ik sta, zijn van nature wel recht)
van de fysio moet k recht staanhaha
Af en toe ben jij echt zo grapppig hequote:Op donderdag 17 januari 2008 17:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee X-benen zijn NIET schattig!! Wacht, ga ff gpogelen voor een fotootje....
-edit- gevonden, alhoewel deze mevrouw nog een veel groter probleem heeft![]()
[ afbeelding ]
Mwa, ze heeft wel x-benen, maar niet heel erg toch?quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee X-benen zijn NIET schattig!! Wacht, ga ff gpogelen voor een fotootje....
-edit- gevonden, alhoewel deze mevrouw nog een veel groter probleem heeft![]()
[ afbeelding ]
Nee eigenlijk vielen die x-benen bij deze wel mee, maar ik schoot zo in de lach bij die kont, dak 'm niet kon laten liggenquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:29 schreef freecell het volgende:
[..]
Mwa, ze heeft wel x-benen, maar niet heel erg toch?
Een totáál verkeerde broek om die kont heeft ze dan weer wel
ze staat niet recht op haar benen, leunt teveel op rechterbeenquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee eigenlijk vielen die x-benen bij deze wel mee, maar ik schoot zo in de lach bij die kont, dak 'm niet kon laten liggen
Jij bent ook verbazingwekkend grappigquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
evy les 1, ik dacht dat ik doodging![]()
in mmijn hoofd was ik een soort hardloopgodin![]()
was even vergeten dat k astma had, te kleine schoenen
ik dacht: hey wat doen mn tenen pijn? zal welbleken mn schoenen helemaal doorweekt te zijn met water en mn tenen gevoelloos. en wat is mn ipod een groot ding om vast te houden. en waarom waait mn cappuchon de hele tijd af. en waarom regent het alleen in die 20 minuten dat ik was rennen
quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee eigenlijk vielen die x-benen bij deze wel mee, maar ik schoot zo in de lach bij die kont, dak 'm niet kon laten liggen
Waar haal je dat?quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:59 schreef conleche het volgende:
-slankroom om te koken
Herkenbaar. In een skinny met zo'n empiretuniekgeval worden al mijn slechte punten benadrukt.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:16 schreef minilotje het volgende:
-modepraat-
Vandaag gelopen?quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
evy les 1, ik dacht dat ik doodging![]()
in mmijn hoofd was ik een soort hardloopgodin![]()
was even vergeten dat k astma had, te kleine schoenen
ik dacht: hey wat doen mn tenen pijn? zal welbleken mn schoenen helemaal doorweekt te zijn met water en mn tenen gevoelloos. en wat is mn ipod een groot ding om vast te houden. en waarom waait mn cappuchon de hele tijd af. en waarom regent het alleen in die 20 minuten dat ik was rennen
Appie (ik mag wel geld van ze vragen zoveel reclame maak ik voor zequote:Op donderdag 17 januari 2008 17:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waar haal je dat?. Ik zat vorige week nog te denken toen ik kip kerrie maakte: "Ze moeten echt eens light slagroom gaan produceren."
Ovenschotel staat in de oven, dan eten en vanavond na Wie is de mol even mijn hardlooprondje doen.
Ja, ligt eigenlijk wel voor de hand dat je dat bij Appie haalt (kom jij überhaupt wel eens bij een andere super?quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Appie (ik mag wel geld van ze vragen zoveel reclame maak ik voor ze)
Lijkt dikker natuurlijkquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:55 schreef Viking84 het volgende:
Ik zie trouwens niet wat er mis is met het middelste plaatje op de paint van Minilotje?.
Als ik een tijdje niet meer gelopen heb, heb ik op het laatst vaak het gevoel dat ik moet overgevenquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Vandaag gelopen?
Ik piep ook altijd zo lekker na het hardlopen
Ah ja, nu je het zegtquote:
Dat gevoel heb ik nooit, maar ik heb toch kennelijk ergens last van een soort astma omdat ik wel zo piep altijdquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als ik een tijdje niet meer gelopen heb, heb ik op het laatst vaak het gevoel dat ik moet overgeven.
Dat belooft nog wat voor vanavond. Ik-moet-drie-keer-per-week-blijven-lopen!!!
Ik haal altijd Campina room culinair, en dan light met 8% vet. dat staat dus bij de houdbare melk, buiten de koeling. Superhandig voor sauzen, soepen etc.etc.quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waar haal je dat?. Ik zat vorige week nog te denken toen ik kip kerrie maakte: "Ze moeten echt eens light slagroom gaan produceren."
Ah tof. En dat heeft hetzelfde effect als slagroom, zeg maar?quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:59 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik haal altijd Campina room culinair, en dan light met 8% vet. dat staat dus bij de houdbare melk, buiten de koeling. Superhandig voor sauzen, soepen etc.etc.
Ja, en als creme fraiche. Produktomschrijving:quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ah tof. En dat heeft hetzelfde effect als slagroom, zeg maar?
quote:Room Culinair
Met Room Culinair van Campina Kookidee maakt u elke dag van de week warme gerechten nog lekkerder. Het geeft een romige smaak aan warme (pasta)sauzen, soepen, pasta’s, roerbakgerechten, stamppotten en hartige taarten. Room Culinair is het houdbare, pure zuivelproduct om thuis in voorraad te hebben.
dat heb ik dus nooit gekund, hoelahoepenquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:47 schreef minilotje het volgende:
* minilotje schrijft zich in voor een zesdelige hoopdance-hoepelworkshop in februari
Hup met de heupjes! Pompidom.
Ik vraag me af hoeveel kcalorieën je met intensief gehoepel verbruikt. Zoiets staat natuurlijk nergens in een lijstje.
Wat goed!! Vooral dat hardlopen, best een afstand iedere x! Uit interesse: hoe hard loop je precies? (ja, ik moet toch weten of ik wedstrijd-materiaal ben, ik zoek dus vergelijkingen...) Hoeveel weeg je nu?quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:08 schreef spoor4 het volgende:
Ik ben ook aan het afvallen trouwens.
Zelf ben ik regelmatig gaan hardlopen (3 keer in de week 10-15 km) en ik eet geen snoep/chips/koekjes/tussendoortjes meer. Ben nu in een paar maanden al 10 kilo kwijt.
Het lijkt me heel leuk! In mijn huiskamer heb ik wel een plek die groot genoeg is om omgestoord te hoelahoepen. En het maakt ook nog eens geen lawaai..alhoewel..ik kan me voorstellen dat het een 'swoesjjjjjj'-geluid maakt als je eenmaal goed opdreef bentquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat heb ik dus nooit gekund, hoelahoepenwilde het vroeger, toen die dingen hip waren, zoooo graag kunnen
maar het lukte me niet meer dan 2 rondjes
Ja tussen 17:19 en 17:46 aan m'n posts te zienquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Vandaag gelopen?
Ik piep ook altijd zo lekker na het hardlopen
Als ik het aantal kilometer deel door de tijd kom ik op ongeveer 11 km/u... maar dan sta ik onderweg wel een paar keer te wachten voor verkeerslichten enz.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat goed!! Vooral dat hardlopen, best een afstand iedere x! Uit interesse: hoe hard loop je precies? (ja, ik moet toch weten of ik wedstrijd-materiaal ben, ik zoek dus vergelijkingen...) Hoeveel weeg je nu?
Tada.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:18 schreef Gewas het volgende:
Is het raar dat ik geen idee heb wat 'skinnies' zijn?
Oh, een vrouwenbroek. Daarom heb ik er nog nooit van gehoord. Niks voor mij zo'n broek.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:20 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Tada.
[ afbeelding ]
doe mij die benen maar
Je hebt ze ook voor heren hoor, vergis je niet!! En de skinny op bovenstaande foto zit dan nog heel behoorlijk: op straat zie je 1000x erger!quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:23 schreef Gewas het volgende:
[..]
Oh, een vrouwenbroek. Daarom heb ik er nog nooit van gehoord. Niks voor mij zo'n broek.
Is dat voor mannen?quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Je hebt ze ook voor heren hoor, vergis je niet!! En de skinny op bovenstaande foto zit dan nog heel behoorlijk: op straat zie je 1000x erger!
-edit- weer een foto gevonden:
[ afbeelding ]
Oh, wat word ik niet opgewonden van zo'n broek![]()
Doe mij die buik maarquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:20 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Tada.
[ afbeelding ]
doe mij die benen maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |