abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56099461
Mijn luch is aan het opwarmen, oerbrood met gemolten kaas

En ik heb ook Asics, lopen op zich prima, alleen ik kreeg er in het begin wel last van mijn knie van. Inmiddels gewend en prima schoen!
pi_56099512
Zo een candystring kun je bij de Expo kopen

Was net naar de Fysio.. Had m'n mama niet verteld dat het geen chagrijnige zuurpruim van 50+ was maar een vrolijk blond ding met krullen van een jaar of 25..
Kom ik daar voor m'n ENKEL.. Ja trek je broek en laarzen maar uit... Ik dacht echt.... broek ?
Stond ik daar in m'n string een beetje naakt te zijn en kunstjes te doen

Mama, bedankt !
  donderdag 17 januari 2008 @ 12:28:50 #203
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56099519
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:10 schreef conleche het volgende:

[..]

Als ik zo'n snoepbroek tegenkom, zal ik hem alvast kopen, voor het geval dat! Ik keek net op m'n Hyves en daar stond dat ik niet moest vergeten dat je maandag 24 wordt! . Kunnen ze me beter zondag nog even aan herinneren
Ik heb de eerste felicitatie al binnen .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 17 januari 2008 @ 12:29:31 #204
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56099532
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

Was net naar de Fysio.. Had m'n mama niet verteld dat het geen chagrijnige zuurpruim van 50+ was maar een vrolijk blond ding met krullen van een jaar of 25..
Kom ik daar voor m'n ENKEL.. Ja trek je broek en laarzen maar uit... Ik dacht echt.... broek ?

Mama, bedankt !
.
Niet meer actief op Fok!
pi_56099541
quote:

Mama, bedankt !
Lol

Ik voel me redelijk goed vandaag, dus ik ga met de grote schoonmaak beginnen hier thuis

afwassen
keuken schoonmaken
badkamer schoonmaken
wc schoonmaken
kamer opruimen
alles stofzuigen en dweilen
oud papier in dozen doen

Dat gaat weer wat kcal kosten

En als ik het ff niet trek dan kom ik hier wel weer ff langs om uit te rusten
pi_56099731
quote:

Mama, bedankt !
Broek uit voor je enkel?? Ik vrees dat je je blonde god kan aanklagen wegens sexual harassment
pi_56099871
Ik had dat ook een keer. Lekker ding van een fysio en ik had een grote Hema-onderbroek aan omdat ik ongesteld was. O, wat schaamde ik me.
pi_56100342
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 12:29 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Lol

Ik voel me redelijk goed vandaag, dus ik ga met de grote schoonmaak beginnen hier thuis

afwassen
keuken schoonmaken
badkamer schoonmaken
wc schoonmaken
kamer opruimen
alles stofzuigen en dweilen
oud papier in dozen doen

Dat gaat weer wat kcal kosten

En als ik het ff niet trek dan kom ik hier wel weer ff langs om uit te rusten
Haha, mijn lijstje voor vandaag is echt exact hetzelfde! Ik heb alleen geen dozen meer voor het oud papier...

Als ik naar de fysio ga trek ik echt altijd een boxershort aan, die les heb ik ook ooit eens geleerd toen ik in mn stringetje op de bank lag!
Spoilers!
pi_56101706
In de stad gelunched met een panini met brie en ananas niet erg gezond maar goed daar had ik al rekening mee gehouden
Over een paar uurtjes weer Evy lopen
pi_56101965
Ik heb net m'n laatste sushi achter de kiezen. Ik vind het een briljante lunch. Maar 241 cal. per portie!
pi_56101995
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:02 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Haha, mijn lijstje voor vandaag is echt exact hetzelfde! Ik heb alleen geen dozen meer voor het oud papier...

Als ik naar de fysio ga trek ik echt altijd een boxershort aan, die les heb ik ook ooit eens geleerd toen ik in mn stringetje op de bank lag!
Jij ook succes dan met schoonmaken Ik heb de badkamer en wc al klaar, ga zo met de keuken beginnen

Moest tussendoor alleen nog 2 keer de stad in. Had eerst ontstopper gehaald, en toen kwam ik erachter dat de muscle bijna op was, dus kon ik daar weer een flacon van gaan halen. Gelukkig woon ik zelf midden in het centrum, dus was wel zo weer terug, maar toch niet echt handig.
pi_56102145
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:04 schreef conleche het volgende:
Ik heb net m'n laatste sushi achter de kiezen. Ik vind het een briljante lunch. Maar 241 cal. per portie!
ik vind het echt jammer dat ze hier geen sushi meer verkopen, vond het echt heerlijk als lunch
(maar ook als ontbijt)
pi_56102383
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:11 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik vind het echt jammer dat ze hier geen sushi meer verkopen, vond het echt heerlijk als lunch
(maar ook als ontbijt)
Ik haal het gewoon bij de Appie hoor! Die heb je bij jullie toch wel?
pi_56102498
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 13:02 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Hahaha ja de volgende x moest ik maar sportkleren meenemen want k moet ook in zo een zaaltje gaan lopen en dat wou ie me nu niet aandoen
pi_56102562
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:20 schreef conleche het volgende:

[..]

zelfgemaakt
  donderdag 17 januari 2008 @ 14:27:29 #216
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56102584
Nou niet echt motiverend dit.
Ik zeg net tegen Mark: "We gaan straks even hardlopen."
Komt 'ie met allemaal smoesjes: 'Ik moet nog naar winkel, moet nog OV ophalen, moet leren', terwijl 'ie pas om half 12 eens uit bed kwam. Sta dan eerder op.
Iig: ik ga me iets minder van hem aantrekken en gewoon lekker lopen .
Niet meer actief op Fok!
pi_56102596
Zooooo, wat heb ik net een lekkere salade opgepeuzeld in mijn keuken.
Friséesla, sappige peer, zachte geitenkaas, gesnipperd sjalotje, zwarte peper en honingmosterd-dressing.
Vanavond kippensoep!
En vanavond weer eens wat yoga oefenen met mijn vriendje.
pi_56102606
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:27 schreef Viking84 het volgende:
Nou niet echt motiverend dit.
Ik zeg net tegen Mark: "We gaan straks even hardlopen."
Komt 'ie met allemaal smoesjes: 'Ik moet nog naar winkel, moet nog OV ophalen, moet leren', terwijl 'ie pas om half 12 eens uit bed kwam. Sta dan eerder op.
Aaah, ik geloof niet niet ik verkering met jou zou kunnen hebben!
pi_56102705
ik vraag me nog steeds af of dat goed is hè?

Ik doe het ook wel eens, als ik weet dat ik 's avonds uit eten ga, of ergens ontzettende trek in heb , dat ik de rest van de dag minder eet

maar is dat niet jezelf bedriegen? Dat je het risico neemt dat alles er alsnog aan-eet door het verschil in timing en dat je vaak in één keer veel caloriën binnenkrijgt..

nogmaals, ik doe het dus zelf ook wel eens, maar vraag me af of dat zin heeft
Ja doei.
pi_56102829
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:27 schreef minilotje het volgende:

En vanavond weer eens wat yoga oefenen met mijn vriendje.
yoga... jaaajaaa

heb gisteren ook met geitenkaas in m'n handen gestaan... maar dat is best vet, toch? (kon het op de achterkant niet vinden)

geitenkaas met walnoten en een klein beetje honing/azijndressing met rucolaaaaa yum...
Ja doei.
pi_56102844
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:32 schreef motorbloempje het volgende:

Ik doe het ook wel eens, als ik weet dat ik 's avonds uit eten ga, of ergens ontzettende trek in heb , dat ik de rest van de dag minder eet

maar is dat niet jezelf bedriegen? Dat je het risico neemt dat alles er alsnog aan-eet door het verschil in timing en dat je vaak in één keer veel caloriën binnenkrijgt..

Ik denk best dat als je weet dat je al weet dat je 's avonds wat meer cal. gaat binnenkrijgen dan normaal, dat je dan overdag wat magerder eet. Ik zou echter geen maaltijden gaan overslaan, dan heb je tegen de tijd dat het avond is zo'n honger dat je veel te veel gaat eten. Ik weet bv dat wij as. zondag bij Dynastie gaan eten en dan neem ik daar Crispy Duck (goddelijk, echt het lekkerste wat ik ooit heb gehad) Nou, dan eet ik overdag wat minder. Ook omdat de duck natuurlijk nog lekkerder is als je wel een béétje trek hebt

* conleche gaat direct meneer C. bellen om te informeren of hij niet vergeten is te reserveren
pi_56102948
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:36 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

yoga... jaaajaaa

heb gisteren ook met geitenkaas in m'n handen gestaan... maar dat is best vet, toch? (kon het op de achterkant niet vinden)

geitenkaas met walnoten en een klein beetje honing/azijndressing met rucolaaaaa yum...

Jaaaaa, yoga jaaaaa. Echt.

En ja, geitenkaas is vettig. Net als alle kaas, behalve 'light'-kaas, maar dat komt er in mijn huis niet in!
Maar vet hoort erbij in een gevariëerd dieet!
  donderdag 17 januari 2008 @ 14:40:28 #223
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56102957
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:28 schreef minilotje het volgende:

[..]

Aaah, ik geloof niet niet ik verkering met jou zou kunnen hebben!
Ik heb geen verkering met hem . Hij is m'n huisgenoot (vandaar dat z'n naam hier steeds langs komt).
We liepen altijd samen, maar de laatste tijd is 'ie een beetje aan het mokken .
Niet meer actief op Fok!
pi_56102986
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:40 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb geen verkering met hem . Hij is m'n huisgenoot (vandaar dat z'n naam hier steeds langs komt).
We liepen altijd samen, maar de laatste tijd is 'ie een beetje aan het mokken .
Haha, okee. Niks gezegd!
pi_56103189
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:40 schreef minilotje het volgende:

[..]

Jaaaaa, yoga jaaaaa. Echt.

En ja, geitenkaas is vettig. Net als alle kaas, behalve 'light'-kaas, maar dat komt er in mijn huis niet in!
Maar vet hoort erbij in een gevariëerd dieet!
ik haal ook écht geen light producten in huis, zoals light kaas enzo zit geen smaak aan

enige wat ik light heb is een pak aldi-sap
Ja doei.
pi_56103283
Het enige dat ik heb is Coca Cola Zero. Vooral voor mijn vriendje, dat wel, maar ik vind het eerlijk gezegd wel een prima alternatief voor de regular-versie. In tegenstelling tot Coca Cola Light, wat ik dan wél weer heel smerig vind.
pi_56103461
Gelukkig vind ik wel heel veel light producten lekker!

-Fanta en colalight, prima spul!
-30+ kaas, gerijpt van millner of cantenaar
-al die optimel drankjes: heel goed te doen
-chips (lekkerder dan de vette variant zelfs!)
-ijs
-dropjes
-slankroom om te koken
-lightboursin
en dan nog wel zo wat denk ik.....

Afijn, wat ik echt niet lekker vind is 20+ kaas en light pindakaas.
pi_56103564
Zo, ik ben klaar met de wc/badkamer/afwas/keuken, zo alleen nog ff mn eigen kamer en dan vind ik het wel weer goed

Ik vind de meeste light producten oo best lekker hoor Alleen 20+ kaas vind ik niet te eten, heb altijd 30+ gewone kaas en 20+ smeerkaas, dat vind ik wel lekker En altijd cola-light hier
pi_56104314
oh ja, boursin light heb ik ook geloof ik, voor het koken..
Ja doei.
pi_56105176
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:20 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja die hebben we wel maar komen we niet lang verhaal
pi_56105214
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:32 schreef motorbloempje het volgende:

Balansdagje houden maar dan op de dag zelf, natuurlijk heeft dat zin als je tenminste wel een beetje in houd
pi_56105387
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 15:55 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ja die hebben we wel maar komen we niet lang verhaal
Je maakt me nieuwsgierig

Ik belde meneer C. om te vragen offie Dynastie niet was vergeten te bellen, zijn ze gewoon de hele maand januari gesloten. Hij had nu bij le Garage gereserveerd. Nou ja, ook leuk!
pi_56105755
Hoelaat gaat het schemeren Dan ga ik ff hardlopen
pi_56105809
In hoeverre houden jullie trouwens rekening met je figuur op het gebied van bepaalde belijning en vormen van kleding?
Ikzelf heb vanwege mijn postuur bijvoorbeeld een sterke voorkeur voor pofmouwtjes, prinsessenlijn, strakke taillering, wijde rokjes en broeken met wijdere pijpen.

Al máánden hangen de winkels echter vol met skinny-broeken met smalle broekspijpen en shirtjes met een empire waist; van die topjes die meteen onder je borsten al wijd uitlopen. Wég taille. Het moge duidelijk zijn: in de huidige mode zou ik er dus uitzien als een aardappel op beentjes.

Zijn jullie je ook zo bewust van kledingmodellen die je wél en niet kunt hebben? En balen jullie er ook zo van dat je soms een seizoen moet wachten voordat je de H&M weer in kunt?
pi_56105900
ik doe niet echt aan mode hetgene jij hierboven omschrijft met al die termen zegt me he-le-maal niets

ik koop wat goedkoop is bij H&M of Hema of Miss Etam-Outlet, en dan vind ik 't wel weer prima.. ik HAAT winkelen
Ja doei.
pi_56105939
Ik ben zo blij met de skinny Lijken mn benen nog langer/dunner in
met een gewone broek lijk ik juist eerder massief, draag bijna alleen nog maar skinnys

en draag juist empire waist zodat je 1. mn buikje niet ziet/zag 2.je nog ziet dat k iets van borsten heb 3. een soort optische taille creert
en dan een skinny eronder zodat 't niet massief wordt

Dus eh.. precies wat jij niet draagt
  donderdag 17 januari 2008 @ 16:22:04 #237
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_56105988
@ Conleche: le Garage, poehpoeh, chique hoor. Denk ik dan, nog nooit geweest namelijk.
Ik eet vanavond in ieder geval gebakken krieltjes (want die liggen nog in de koelkast en ze moeten op). Misschien met witlof en ei en ham (dat moest ik namelijk gisteren van Sonja eten). Dan kan ik meteen het samen eten met huisgenoten van gisteren compenseren, want toen ben ik me toch wel een beetje te buiten gegaan aan al die lekkere hapjes...

Kleding: ik heb inmiddels wel een skinny jeans. Maar die bloesjes die zo wijd uitlopen kan ik ook niet aan. Bij mij zie je namelijk altijd sowieso dat ik iets (lees veel) borsten heb. En met zo'n shirtje zie ik er uit als 10 kilo zwaarder/ zwanger. Iets met een tailleband/riem staat me dan weer wel. Of gewoon iets straks, liefst met v-hals. Kortom: met winkelen kijk ik vooral naar wat míj staat. Mocht dat toevallig in de mode zijn, dan leuk. Maar je zult mij niet zien in een A-lijn-jurkje of zoiets.

[ Bericht 34% gewijzigd door egeltje1985 op 17-01-2008 16:27:57 ]
pi_56106124
o en k draag heel veel shirtdresses.. eigenlijk alleen maar
pi_56106216
quote:

Mama, bedankt !
Onbetaalbaar! !

Zwaar ongesteld naar de fysio gaan voor de eerste keer, daar op dat bankje liggen met je zwarte hipster met mooie witte vleugels er onderuit van het maandverband . Ook leuk. Was ook zo'n relatief jonge man.

Ik eet als ik weet dat ik 's avonds vet of veel ga eten overdag vaak ook wat minder. Dan voel ik me niet zo ontploft.

En Milner 30+ extra gerjipt ... zooo heerlijk hemels lekker. Proef niet eens dat het slanker zou zijn, maar die heerlijke zoute smaak van extra gerijpte kaas

... ik verga de hele dag al van de buikpijn, heb al wat ingenomen maar dat lijkt niet te werken ... niet erg veel gegeten tot nu toe dus, totaal 3 boterhammen en that's it . Vanavond bij een vriendin eten, weet niet wat, en daarna lekker shoppen
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_56106383
Oh ja, mode ... doe ik niet aan ... draag vooral lekker wijde skatebroeken (lijken mijn bovenbenen niet zo dik in, die zitten namelijk lekker ruim, en lopen wijd uit: lijk er nog langer in ook) en gewone truien/vesten. Tuniekjes, skinny, etc moet ik maar niet proberen, dat zag er niet uit. Een boerenworst in een te strak velletje zag er nog slanker uit . Rokjes vermijd ik ook: ik heb niet echt mooie knieën, die bedek ik liever.

Nog genoeg keuze over (en nu hoef ik ook niet zo vaak nieuwe kleren te kopen, wat ik draag komt toch nooit in de mode en kan dus nooit in zijn)
pi_56106416
Ik ga zeker niet met de mode mee als het mij niet staat. Zo vind ik de skinny jeans echt alleen maar mooi staan als je hele slanke en vooral rechte benen hebt. Anders is het altijd onflatteus. Hetzelfde geldt voor je broek in je laarzen dragen: ook alleen maar doen als je in het bezit bent van wonderbenen. Kijk, ik ben best tevreden over m'n benen: ze zijn stevig en gespierd en zien er prima uit bloot, maar ze zijn té stevig voor een skinny jeans. Mijn sterke punten zijn m'n schouders icm m'n decolletee, dus daar wil ik nog wel eens de nadruk opleggen. Maar niet nu, want ik heb het koud. Kijk in het wat dragen-we-vandaag-topic voor wat ik vandaag aanheb...
pi_56106449
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:16 schreef minilotje het volgende:
In hoeverre houden jullie trouwens rekening met je figuur op het gebied van bepaalde belijning en vormen van kleding?
Ik doe niet echt mee aan de mode, koop liever iets wat ik gewoon een tijd kan dragen, zonder dat het meteen "uit" is. Maar ik hou er wel rekening mee dat ik geen shirtjes met streepjes in de breedte neem, omdat mn buik dan nog dikker lijkt.
pi_56106609
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:34 schreef conleche het volgende:
Ik ga zeker niet met de mode mee als het mij niet staat. Zo vind ik de skinny jeans echt alleen maar mooi staan als je hele slanke en vooral rechte benen hebt. Anders is het altijd onflatteus. Hetzelfde geldt voor je broek in je laarzen dragen: ook alleen maar doen als je in het bezit bent van wonderbenen. Kijk, ik ben best tevreden over m'n benen: ze zijn stevig en gespierd en zien er prima uit bloot, maar ze zijn té stevig voor een skinny jeans. Mijn sterke punten zijn m'n schouders icm m'n decolletee, dus daar wil ik nog wel eens de nadruk opleggen. Maar niet nu, want ik heb het koud. Kijk in het wat dragen-we-vandaag-topic voor wat ik vandaag aanheb...
Even voor de duidelijkheid: ik ga niet met de mode mee draag wat ik leuk vind maar hou wel van fashion
mijn sterkste punt zijn mijn lange rechte benen die ik dus in een skinny in een laars doe
Lang haar heb je Als ik zo een "kort" truitje aandoe zoals jij aanhebt ben ik net 2 benen met een minibovenlichaampje
pi_56106728
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Even voor de duidelijkheid: ik ga niet met de mode mee draag wat ik leuk vind maar hou wel van fashion
mijn sterkste punt zijn mijn lange rechte benen die ik dus in een skinny in een laars doe
Lang haar heb je Als ik zo een "kort" truitje aandoe zoals jij aanhebt ben ik net 2 benen met een minibovenlichaampje
Ik geloof je want ik kan me een foto van jou op de trap herinneren en daar leek het idd of je hele slanke benen had! (of ze recht waren, dat kon ik dan weer niet zien..) Het truitje wat ik nu aanheb is niet eens zo kort, maar in combi met de lage jeans lijkt het zo.

Haar heb ik net voor kerst zo'n 15 cm. afgehaald, dus was nog veel langer!
pi_56106886
quote:
Ikzelf heb vanwege mijn postuur bijvoorbeeld een sterke voorkeur voor pofmouwtjes, prinsessenlijn, strakke taillering, wijde rokjes en broeken met wijdere pijpen.

Al máánden hangen de winkels echter vol met skinny-broeken met smalle broekspijpen en shirtjes met een empire waist; van die topjes die meteen onder je borsten al wijd uitlopen. Wég taille. Het moge duidelijk zijn: in de huidige mode zou ik er dus uitzien als een aardappel op beentjes.

Zijn jullie je ook zo bewust van kledingmodellen die je wél en niet kunt hebben? En balen jullie er ook zo van dat je soms een seizoen moet wachten voordat je de H&M weer in kunt?
Als ik iets leuk vind trek ik het aan, of het nu bij mijn lichaam staat of niet Het moet natuurlijk niet te strak zijn, maar die Alijn jurkjes trek ik ook gewoon aan.
Wel vind ik het mooiste als je mijn taille wel goed ziet natuurlijk, maarja dat gaat niet altijd
pi_56106903
benen zijn toch altijd recht ? Of bedoel je O-benen?
pi_56106978
De skinny is echt goed, maakt mn lange benen nog langer en optisch dunner
Die niet getailleerde wijd uitlopende topjes vind ik bij iedereen stom staan. Ook als je dun bent. Ik vidn het zwangerschapsdingen en het lijkt bijna altijd wel of je een dikke buik eronder hebt. Nee voor mij niet die dingen!

Vandaag de stad even ingeweest en 2 setjes bij hunkemoller gekocht Ben vet blij nu ik eindleijk mn juiste maat weet

Verder vanmorgen ontbeten met cruesli balans, actimelkje, vanmiddag 2 sneetjes borterham met kipvlees erop en nog 4 knoflookkoekjes gehad, kon he tniet weerstaan.

Vanavond vis in boemboembalisaus (ofso) met broccoli en aardappels
pi_56107003
ik heb dikke bovenbenen dus mijn benen zijn zeker niet recht
Ja doei.
pi_56107040
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:47 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Als ik iets leuk vind trek ik het aan, of het nu bij mijn lichaam staat of niet Het moet natuurlijk niet te strak zijn, maar die Alijn jurkjes trek ik ook gewoon aan.
Wel vind ik het mooiste als je mijn taille wel goed ziet natuurlijk, maarja dat gaat niet altijd
Ik vind dingen, zodra ze me niet flatteus staan, gewoon al niet leuk meer. Dan voel ik me er niet prettig in, en koop ik het niet. Hoe leuk het printje ook is, dan staat het me gewoon niet . Vanavond misschien nog een paar shirtjes bij H&M kopen, als ik iets kan vinden (felle kleurtjes!). Hoop ik.
pi_56107090
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:53 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik vind dingen, zodra ze me niet flatteus staan, gewoon al niet leuk meer. Dan voel ik me er niet prettig in, en koop ik het niet. Hoe leuk het printje ook is, dan staat het me gewoon niet . Vanavond misschien nog een paar shirtjes bij H&M kopen, als ik iets kan vinden (felle kleurtjes!). Hoop ik.
Als ik het niet mooi vind staan is het inderdaad ook al snel net leuk meer. Maar ik trek me minder aan wat andere mensen voorschrijven bij mijn lichaam

Trouwens les 5 van Evy vandaag ging wel erg makkelijk
pi_56107094
Wat handig dat zoveel van jullie wél in de mode van nu passen!
Skinny's en wijde topjes..
Ik heb even getekend wat er dan bij mij gebeurt:

pi_56107142
Je bovenbenen zijn toch altijd dikker
overal evendik zoals hier
is een beetje eng
Zelfs bij hen is t bovenbeen dikker

was aan het googelen op plaatjes van dikke bovenbenen maar kon niet echt iets vinden
alleen zulke vrouwen
pi_56107181
Hee, ik heb net zulk lang haar als Conleche!
Maar geen dunne benen. Snif.
pi_56107187
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:54 schreef minilotje het volgende:

[ afbeelding ]
Troost je, ik ook niet hoor (en ik vind je tekening echt ge-ni-aal! )
pi_56107263
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:54 schreef minilotje het volgende:

[ afbeelding ]

Mooie paint maar wie wil dan ook die middelste kleren aan trekken
pi_56107283
Wat een creatieve tekening hehe
pi_56107315
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:01 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Mooie paint maar wie wil dan ook die middelste kleren aan trekken
Nou, kijk maar naar buiten!
pi_56107317
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 16:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
benen zijn toch altijd recht ? Of bedoel je O-benen?
Heel veel meisjes hebben juist X-benen. Moet je maar eens kijken in die topics van wat draag ik, of wat heb ik nieuw gekocht. Dat zijn dan best slanke meisjes, maar met korte, of kromme pootjes: het lijken dan net varkentjes
pi_56107357
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:03 schreef conleche het volgende:

[..]

Heel veel meisjes hebben juist X-benen. Moet je maar eens kijken in die topics van wat draag ik, of wat heb ik nieuw gekocht. Dat zijn dan best slanke meisjes, maar met korte, of kromme pootjes: het lijken dan net varkentjes
ow maar x benen zijn juist schattig ik heb >\ benen
1 been krom en 1 been overstrekt (als ik sta, zijn van nature wel recht)
van de fysio moet k recht staan haha
pi_56107394
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:03 schreef minilotje het volgende:

[..]

Nou, kijk maar naar buiten!
Ik zie ze eigenlijk niet al teveel, gelukkig
Tenminste niet in combinatie met zo'n broek én zo'n shirtje
pi_56107400
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

ow maar x benen zijn juist schattig ik heb >\ benen
1 been krom en 1 been overstrekt (als ik sta, zijn van nature wel recht)
van de fysio moet k recht staan haha

Nee X-benen zijn NIET schattig!! Wacht, ga ff gpogelen voor een fotootje....

-edit- gevonden, alhoewel deze mevrouw nog een veel groter probleem heeft
pi_56107537
Ja, inderdaad, van die regenwormbeentjes.
Bij dertienjarigen vind ik het nog wel lollig, maar verder..
pi_56107680
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:07 schreef conleche het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Af en toe ben jij echt zo grapppig he
pi_56107767
Je kan rare benen ook heel goed in de reclame zien van Alice, die internet aanbieder. Dat meisje heeft ook geen normale benen hoor behoorlijk o-ig.
pi_56107916
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:07 schreef conleche het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Mwa, ze heeft wel x-benen, maar niet heel erg toch?
Een totáál verkeerde broek om die kont heeft ze dan weer wel
pi_56108281
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:29 schreef freecell het volgende:

[..]

Mwa, ze heeft wel x-benen, maar niet heel erg toch?
Een totáál verkeerde broek om die kont heeft ze dan weer wel
Nee eigenlijk vielen die x-benen bij deze wel mee, maar ik schoot zo in de lach bij die kont, dak 'm niet kon laten liggen
pi_56108301
evy les 1, ik dacht dat ik doodging
in mmijn hoofd was ik een soort hardloopgodin
was even vergeten dat k astma had, te kleine schoenen
ik dacht: hey wat doen mn tenen pijn? zal wel bleken mn schoenen helemaal doorweekt te zijn met water en mn tenen gevoelloos. en wat is mn ipod een groot ding om vast te houden. en waarom waait mn cappuchon de hele tijd af. en waarom regent het alleen in die 20 minuten dat ik was rennen
pi_56108325
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:45 schreef conleche het volgende:

[..]

Nee eigenlijk vielen die x-benen bij deze wel mee, maar ik schoot zo in de lach bij die kont, dak 'm niet kon laten liggen
ze staat niet recht op haar benen, leunt teveel op rechterbeen
(vandaag geleert bij de fysio )
pi_56108328
* minilotje schrijft zich in voor een zesdelige hoopdance-hoepelworkshop in februari

Hup met de heupjes! Pompidom.
Ik vraag me af hoeveel kcalorieën je met intensief gehoepel verbruikt. Zoiets staat natuurlijk nergens in een lijstje.
pi_56108332
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik dacht: hey wat doen mn tenen pijn? zal wel bleken mn schoenen helemaal doorweekt te zijn met water en mn tenen gevoelloos. en wat is mn ipod een groot ding om vast te houden. en waarom waait mn cappuchon de hele tijd af. en waarom regent het alleen in die 20 minuten dat ik was rennen
Jij bent ook verbazingwekkend grappig Zullen we komisch duo worden????
pi_56108363
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:45 schreef conleche het volgende:

[..]

Wel een eerlijke reactie
  donderdag 17 januari 2008 @ 17:51:30 #272
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56108434
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 14:59 schreef conleche het volgende:
-slankroom om te koken
Waar haal je dat? . Ik zat vorige week nog te denken toen ik kip kerrie maakte: "Ze moeten echt eens light slagroom gaan produceren."

Ovenschotel staat in de oven, dan eten en vanavond na Wie is de mol even mijn hardlooprondje doen .
Niet meer actief op Fok!
pi_56108508
quote:
-modepraat-
Herkenbaar. In een skinny met zo'n empiretuniekgeval worden al mijn slechte punten benadrukt.

Ik zie er het best uit in broeken met lage tailleband die strak om heupen en kont zitten en dan wijder uitlopen (lang leve de Only Paris jeans) en nauwsluitende shirtjes/bloesjes/truitjes.
pi_56108520
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Vandaag gelopen?
Ik piep ook altijd zo lekker na het hardlopen
  donderdag 17 januari 2008 @ 17:55:05 #275
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56108527
Ik zie trouwens niet wat er mis is met het middelste plaatje op de paint van Minilotje? .
Niet meer actief op Fok!
pi_56108533
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:51 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Waar haal je dat? . Ik zat vorige week nog te denken toen ik kip kerrie maakte: "Ze moeten echt eens light slagroom gaan produceren."

Ovenschotel staat in de oven, dan eten en vanavond na Wie is de mol even mijn hardlooprondje doen .
Appie (ik mag wel geld van ze vragen zoveel reclame maak ik voor ze )
  donderdag 17 januari 2008 @ 17:56:02 #277
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56108548
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:55 schreef conleche het volgende:

[..]

Appie (ik mag wel geld van ze vragen zoveel reclame maak ik voor ze )
Ja, ligt eigenlijk wel voor de hand dat je dat bij Appie haalt (kom jij überhaupt wel eens bij een andere super? ).
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 17 januari 2008 @ 17:56:33 #278
154952 spoor4
Spoort niet
pi_56108560
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:55 schreef Viking84 het volgende:
Ik zie trouwens niet wat er mis is met het middelste plaatje op de paint van Minilotje? .
Lijkt dikker natuurlijk
  donderdag 17 januari 2008 @ 17:57:03 #279
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56108579
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:54 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Vandaag gelopen?
Als ik een tijdje niet meer gelopen heb, heb ik op het laatst vaak het gevoel dat ik moet overgeven .
Dat belooft nog wat voor vanavond . Ik-moet-drie-keer-per-week-blijven-lopen!!!
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 17 januari 2008 @ 17:58:21 #280
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56108597
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:56 schreef spoor4 het volgende:

[..]

Lijkt dikker natuurlijk
Ah ja, nu je het zegt . Maar als je echt dik bent, ga je echt niet in een skinny ding lopen, hoor. Lijkt mij dan. Strakke shirtjes zijn dan ook not done.
Maar mij zul je sowieso nooit in een skinnygeval zien, al word ik superdun.
Niet meer actief op Fok!
pi_56108607
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:57 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Als ik een tijdje niet meer gelopen heb, heb ik op het laatst vaak het gevoel dat ik moet overgeven .
Dat belooft nog wat voor vanavond . Ik-moet-drie-keer-per-week-blijven-lopen!!!
Dat gevoel heb ik nooit, maar ik heb toch kennelijk ergens last van een soort astma omdat ik wel zo piep altijd
pi_56108614
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:51 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik haal altijd Campina room culinair, en dan light met 8% vet. dat staat dus bij de houdbare melk, buiten de koeling. Superhandig voor sauzen, soepen etc.etc.
  donderdag 17 januari 2008 @ 18:00:47 #283
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56108647
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:59 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ik haal altijd Campina room culinair, en dan light met 8% vet. dat staat dus bij de houdbare melk, buiten de koeling. Superhandig voor sauzen, soepen etc.etc.
Ah tof. En dat heeft hetzelfde effect als slagroom, zeg maar?
Niet meer actief op Fok!
pi_56108745
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 18:00 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ah tof. En dat heeft hetzelfde effect als slagroom, zeg maar?
Ja, en als creme fraiche. Produktomschrijving:
quote:
Room Culinair

Met Room Culinair van Campina Kookidee maakt u elke dag van de week warme gerechten nog lekkerder. Het geeft een romige smaak aan warme (pasta)sauzen, soepen, pasta’s, roerbakgerechten, stamppotten en hartige taarten. Room Culinair is het houdbare, pure zuivelproduct om thuis in voorraad te hebben.
  donderdag 17 januari 2008 @ 18:08:37 #285
154952 spoor4
Spoort niet
pi_56108791
Ik ben ook aan het afvallen trouwens.
Zelf ben ik regelmatig gaan hardlopen (3 keer in de week 10-15 km) en ik eet geen snoep/chips/koekjes/tussendoortjes meer. Ben nu in een paar maanden al 10 kilo kwijt.
pi_56108824
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:47 schreef minilotje het volgende:
* minilotje schrijft zich in voor een zesdelige hoopdance-hoepelworkshop in februari

Hup met de heupjes! Pompidom.
Ik vraag me af hoeveel kcalorieën je met intensief gehoepel verbruikt. Zoiets staat natuurlijk nergens in een lijstje.
dat heb ik dus nooit gekund, hoelahoepen wilde het vroeger, toen die dingen hip waren, zoooo graag kunnen maar het lukte me niet meer dan 2 rondjes
Ja doei.
pi_56108877
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 18:08 schreef spoor4 het volgende:
Ik ben ook aan het afvallen trouwens.
Zelf ben ik regelmatig gaan hardlopen (3 keer in de week 10-15 km) en ik eet geen snoep/chips/koekjes/tussendoortjes meer. Ben nu in een paar maanden al 10 kilo kwijt.
Wat goed!! Vooral dat hardlopen, best een afstand iedere x! Uit interesse: hoe hard loop je precies? (ja, ik moet toch weten of ik wedstrijd-materiaal ben, ik zoek dus vergelijkingen...) Hoeveel weeg je nu?
pi_56108961
Had trouwens dinsdag de piepjes test op school. Vorig jaar een 4 voor. Bij 6.5 trap (dus 65 baantjes van 20 meter.) Lekker slecht dus! Nog nooit een voldoende voor gehaald, voor de coopertest ook niet. Laatste keer dat ik die liep (eind vorig schooljaar) een 4 voor gehaald.
Me conditie was niet echt denderend dus.

Nu liep ik gewoon als laatste heen en weer! Terwijl de rest al ahad opgegeven!

Trap 10 gehaald! (100 baantjes van 20 meter) En een 7 gescored!

Hulde aan de conditie training.
pi_56109016
Is het raar dat ik geen idee heb wat 'skinnies' zijn?
pi_56109026
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 18:09 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dat heb ik dus nooit gekund, hoelahoepen wilde het vroeger, toen die dingen hip waren, zoooo graag kunnen maar het lukte me niet meer dan 2 rondjes
Het lijkt me heel leuk! In mijn huiskamer heb ik wel een plek die groot genoeg is om omgestoord te hoelahoepen. En het maakt ook nog eens geen lawaai..alhoewel..ik kan me voorstellen dat het een 'swoesjjjjjj'-geluid maakt als je eenmaal goed opdreef bent
pi_56109036
morgen mag ik weer Evy-en hoop dat het droog is
Ja doei.
pi_56109049
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 17:54 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Vandaag gelopen?
Ja tussen 17:19 en 17:46 aan m'n posts te zien 1e les evy
  donderdag 17 januari 2008 @ 18:20:17 #293
154952 spoor4
Spoort niet
pi_56109051
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 18:12 schreef conleche het volgende:

[..]

Wat goed!! Vooral dat hardlopen, best een afstand iedere x! Uit interesse: hoe hard loop je precies? (ja, ik moet toch weten of ik wedstrijd-materiaal ben, ik zoek dus vergelijkingen...) Hoeveel weeg je nu?
Als ik het aantal kilometer deel door de tijd kom ik op ongeveer 11 km/u... maar dan sta ik onderweg wel een paar keer te wachten voor verkeerslichten enz.
Ik weeg nu ongeveer 66/67 kilo.
pi_56109052
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 18:18 schreef Gewas het volgende:
Is het raar dat ik geen idee heb wat 'skinnies' zijn?
Tada.

doe mij die benen maar
pi_56109083
gets wat een lelijke broek
Ja doei.
pi_56109118
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 18:20 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Tada.

[ afbeelding ]

doe mij die benen maar
Oh, een vrouwenbroek. Daarom heb ik er nog nooit van gehoord. Niks voor mij zo'n broek.
pi_56109198
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 18:23 schreef Gewas het volgende:

[..]

Oh, een vrouwenbroek. Daarom heb ik er nog nooit van gehoord. Niks voor mij zo'n broek.
Je hebt ze ook voor heren hoor, vergis je niet!! En de skinny op bovenstaande foto zit dan nog heel behoorlijk: op straat zie je 1000x erger!

-edit- weer een foto gevonden:

Oh, wat word ik niet opgewonden van zo'n broek
pi_56109357
ZIet er wel heel eng uit!
pi_56109434
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 18:26 schreef conleche het volgende:

[..]

Je hebt ze ook voor heren hoor, vergis je niet!! En de skinny op bovenstaande foto zit dan nog heel behoorlijk: op straat zie je 1000x erger!

-edit- weer een foto gevonden:
[ afbeelding ]

Oh, wat word ik niet opgewonden van zo'n broek
Is dat voor mannen? Nee, niks voor mij.
pi_56109656
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 18:20 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Tada.

[ afbeelding ]

doe mij die benen maar
Doe mij die buik maar