abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56126136
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 12:08 schreef minilotje het volgende:

[..]

Aangezien ik echt nergens een onevenredig felle reactie van je kan vinden kan vinden klets ik gewoon wél tegen je aan ( ): zilvervliesrijst is in elk geval een supergoede optie voor het koolhydraten-onderdeel van je avondeten.
Maar het haalt het helaas niet bij de smaak van een bord pasta. Als ik niet uitkijk maak ik vijf avonden per week pasta, en da's géén goed idee.
(Vaak doe ik trouwens gewoon geen van beiden en eet ik een lekker stuk brood bij mijn avondeten.)
Ik heb echt wel liever rijstgerechten dan pasta gerechten Enige pastagerecht dat ik echt lekker vind is de tagliatelle met roomsaus, maar die neem ik voorlopig maar helemaal ff niet
pi_56126146
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:52 schreef motorbloempje het volgende:
rijst.. dat was toch best wel weer goed? Beter dan pasta, toch?

ik mis een Sonja in mijn leven geloof ik maar dan wel iemand die minder onzin lult dan Sonja en minder smakeloze shit voorschrijft

als ik moet kiezen tussen rijst en pasta, dieettechnisch, zou ik gevoelsmatig voor rijst kiezen (de kindertjes in de arme landen zien er ook niet echt dik uit ), maargoed.. lekker-verantwoord zou ik weer voor pasta kiezen
Je wordt ook niet dik van een kleine portie rijst (alhoewel het per 100 gr. wel meer cal. bevat dan aardappelen) Ik zeg alleen: ik hou dan meer vocht vast en dan lijk ik even wat zwaarder. Dus ik raad Sylvana aan om een x de proef op de som te nemen en helemaal geen koolhydraten te eten bij het avondeten. Dat is trouwens wel een tip: als je na een uur of 4 's middags geen koolhydraten meer eet, val je véél sneller af. Ikzelf hou me er niet aan hoor, maar mochten er mensen zijn die het willen uitproberen..........
  vrijdag 18 januari 2008 @ 12:12:54 #153
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56126186
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 12:11 schreef conleche het volgende:
Dat is trouwens wel een tip: als je na een uur of 4 's middags geen koolhydraten meer eet, val je véél sneller af. Ikzelf hou me er niet aan hoor, maar mochten er mensen zijn die het willen uitproberen..........
Echt?
Maar wat moet ik dan wel eten?
Niet meer actief op Fok!
pi_56126206
quote:

[..]

Je wordt ook niet dik van rijst (alhoewel het per 100 gr. wel meer cal. bevat dan aardappelen) Ik zeg alleen: ik hou dan meer vocht vast en dan lijk ik even wat zwaarder. Dus ik raad Sylvana aan om een x de proef op de som te nemen en helemaal geen koolhydraten te eten bij het avondeten. Dat is trouwens wel een tip: als je na een uur of 4 's middags geen koolhydraten meer eet, val je véél sneller af. Ikzelf hou me er niet aan hoor, maar mochten er mensen zijn die het willen uitproberen..........
Dat heb ik regelmatig gedaan hoor, dat ik 's avonds alleen soep at ofzo, maar ik merk niet echt verschil dan en ik hou het ook niet lang vol om 's avonds geen koolhydraten meer te eten
pi_56126252
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 12:12 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Echt?
Maar wat moet ik dan wel eten?
Bijvoorbeeld: een hele berg wokgroenten met stukjes kip. Of witlof met ham en kaas en een stukje vlees. Eigenlijk moet je gewoon je groenten iets lekkerder maken, dan mis je sws de koolhydraten minder.
pi_56126261
quote:

[..]

Je wordt ook niet dik van een kleine portie rijst (alhoewel het per 100 gr. wel meer cal. bevat dan aardappelen) Ik zeg alleen: ik hou dan meer vocht vast en dan lijk ik even wat zwaarder. Dus ik raad Sylvana aan om een x de proef op de som te nemen en helemaal geen koolhydraten te eten bij het avondeten. Dat is trouwens wel een tip: als je na een uur of 4 's middags geen koolhydraten meer eet, val je véél sneller af. Ikzelf hou me er niet aan hoor, maar mochten er mensen zijn die het willen uitproberen..........
ik val je toch ook niet aan? ik stel alleen een vraag
Ja doei.
pi_56126264
Zo het viel best mee op zich met het doktertje spelen

Ik denk dat rijst lichter verteerbaar is, aardappels beter zijn qua calorieen en vet en pasta is ook goed want daar kan je heel lekkere dingen mee maken! (evenals rijst en aardappels trouwens).
Dat ik weer ben begonnen met hardlopen zie je best goed aan m'n buik, dus ik ga morgen weer lekker lopen!
Heb nu een aantal dagen de eetmeter ingevuld, en ik zie dat foliumzuur en ijzer best wat achterlopen op de rest (in het algemeen erg veel groen en geel energie). Ik heb geen zin om multivitamine te gaan slikken (dat doe ik alleen bij m'n ouders omdat het daar MOET).
Heeft iemand weleens marmite op? Dat schijnt wel gezond spul te zijn, maar ik vind dat potje er altijd zo twijfelachtig uitzien...
Het mooi kotsende meisje.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 12:17:08 #158
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_56126309
Zo, lekker uitgeslapen. Scheelt ook weer, meteen lunchen in plaats van ontbijten. En het wordt wel eens tijd om evy weer op te pikken, dus ik neem dit weekend mijn sportschoenen maar weer eens mee. Ik ben voor de winter gestrand bij les 9. Wel heb ik nog hardgelopen in de sportschool op de loopband. Ik wilde nu weer beginnen bij les 5. Even kijken hoe het gaat.
pi_56126319
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 12:15 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik val je toch ook niet aan? ik stel alleen een vraag
Huh, heb je wel de goede gequote?? Ik reageerde nl. helemaal niet op je Nou krijgen we ook al Babylonische spraakverwarring
pi_56126320
quote:

[..]

Hangt dat een beetje samen met het ' vlak voor het slapengaan niks meer eten, want dat verbrand je niet meer'-verhaal?
Want ik dacht dat de heren wetenschappers het er inmiddels toch wel aardig over eens zijn dat het precieze tijdstip van voedselinname nauwelijks effect heeft op je gewicht? Omdat de balans tussen opname en verbranding daar niet zo door beïnvloed wordt en de processen in je lijf die voor het opslaan van vet zorgen meer dan 24 uur beslaan, en het dus eigenlijk niet uitmaakt of je die gehaktbal om zeven uur 's morgens of om middernacht opeet?
Maar misschien had je tip daar niks mee te maken, dat kan natuurlijk.
pi_56126347
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 12:15 schreef conleche het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld: een hele berg wokgroenten met stukjes kip. Of witlof met ham en kaas en een stukje vlees. Eigenlijk moet je gewoon je groenten iets lekkerder maken, dan mis je sws de koolhydraten minder.
tja, ik zou de koolhydraten echt gaan missen dan hoor, hoort er toch een beetje bij vind ik
pi_56126354
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 12:08 schreef minilotje het volgende:

[..]

Aangezien ik echt nergens een onevenredig felle reactie van je kan vinden kan vinden klets ik gewoon wél tegen je aan ( ): zilvervliesrijst is in elk geval een supergoede optie voor het koolhydraten-onderdeel van je avondeten.
Maar het haalt het helaas niet bij de smaak van een bord pasta. Als ik niet uitkijk maak ik vijf avonden per week pasta, en da's géén goed idee.
(Vaak doe ik trouwens gewoon geen van beiden en eet ik een lekker stuk brood bij mijn avondeten.)
ik ben echt een pasta-holic.. in alle varianten, met sausjes, kip, vis, veul groente, pesto, kaas, álles..

maarja.. ik beperk het tot max. 2 keer per week en dan ook nog 1 keer tortilla/wraps, 1 keer iets met rijst, 2 keer iets met aardappelen en de 7e dag.. ja.. dat verschilt per week
Ja doei.
pi_56126399
Net gelunched en alle groente is nu echt op
pi_56126409
2 keer per week pasta is voor mij echt veel te veel, dan kom ik echt elke week een kilo aan. ik probeer het nu gewoon zelf thuis voorlopig niet meer te eten, en heb tegen Peter gezegd dat als ik in het weekend daar ben, ik het maximaal 1 keer wil eten. Hij eet het nl rustig 3-4 keer per week nl.

Ik ben dat gezeik over MoBlo een beetje zat, is het nou zo moeilijk om normaal tegen elkaar te doen
pi_56126429
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:46 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja, das waar, maar had in mn hoofd gedacht dat ik vandaag wel 60 zou wegen, en dan is het wel ff balen als het 61 blijkt te zijn.

Ik ga naar Peter toe, als hij nog op zn werk is, dus dan moet ik vanaf het station naar zijn huis lopen, en dat is zo'n 25 minuten
Dat is dan ook wel weer een lekker wandeling
En die 60 komt vast snel
pi_56126444
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 11:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja hoor!

* Viking84 gelooft er geen zak van .
Waar wedden we om
  vrijdag 18 januari 2008 @ 12:22:24 #167
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56126458
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 12:20 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben dat gezeik over MoBlo een beetje zat, is het nou zo moeilijk om normaal tegen elkaar te doen
Waar heb je het over?
Niet meer actief op Fok!
pi_56126525
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 12:17 schreef minilotje het volgende:

[..]

Hangt dat een beetje samen met het ' vlak voor het slapengaan niks meer eten, want dat verbrand je niet meer'-verhaal?
Want ik dacht dat de heren wetenschappers het er inmiddels toch wel aardig over eens zijn dat het precieze tijdstip van voedselinname nauwelijks effect heeft op je gewicht? Omdat de balans tussen opname en verbranding daar niet zo door beïnvloed wordt en de processen in je lijf die voor het opslaan van vet zorgen meer dan 24 uur beslaan, en het dus eigenlijk niet uitmaakt of je die gehaktbal om zeven uur 's morgens of om middernacht opeet?
Maar misschien had je tip daar niks mee te maken, dat kan natuurlijk.
Het heeft meer met het Atkinsverhaal te maken volgens mij. Minder koolhydraten is sowieso afvallen. En ja, ik heb wel degelijk het idee dat omdat je lichaam eerst de snelle koohydraten opsoupeert, je die beter overdag kan eten, omdat je dan actiever bent, dan 's avonds als de meeste mensen wat minder actief zijn. Ik denk ook dat het 's avonds makkelijker toe te passen is.
Bij een druk bestaan neem je overdag toch sneller een boterham, dan dat je een bordje met allerlei vlees en vis of kaas of whatever gaat staan maken.
Nogmaals ik hou me er zelf ook niet aan, maar als ik dat wel zou doen zou ik sneller afvallen (vroeger veel Atkins gedaan en waar ik nu een jaar over heb gedaan zou met Atkins in 2 maanden zijn bereikt, maar ik werd er niet echt gelukkig van)
pi_56126536
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 12:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Waar heb je het over?
Mensen die niet meer op haar gaan reageren, mensen die vinden dat ze te felle reacties post, dat soort dingen.
pi_56126552
* veiligheidsspeldje staat zeker in de negeermodus

Probeer tenminste ontopic te doen, maar ik zie alleen post van hoe vittig de een wel of niet doet...
pi_56126568
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 12:24 schreef conleche het volgende:

[..]

Het heeft meer met het Atkinsverhaal te maken volgens mij. Minder koolhydraten is sowieso afvallen. En ja, ik heb wel degelijk het idee dat omdat je lichaam eerst de snelle koohydraten opsoupeert, je die beter overdag kan eten, omdat je dan actiever bent, dan 's avonds als de meeste mensen wat minder actief zijn. Ik denk ook dat het 's avonds makkelijker toe te passen is.
Bij een druk bestaan neem je overdag toch sneller een boterham, dan dat je een bordje met allerlei vlees en vis of kaas of whatever gaat staan maken.
Nogmaals ik hou me er zelf ook niet aan, maar als ik dat wel zou doen zou ik sneller afvallen (vroeger veel Atkins gedaan en waar ik nu een jaar over heb gedaan zou met Atkins in 2 maanden zijn bereikt, maar ik werd er niet echt gelukkig van)
Maar waarom zijn koolhydraten dan zo lekker
Vanavond weer stokbrood avond dus dat afvallen zal dit weekend er niet in zitten
pi_56126598
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 12:25 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

Probeer tenminste ontopic te doen, maar ik zie alleen post van hoe vittig de een wel of niet doet...
Ja, echt jammer is dat. Ik probeer ook gewoon door te posten, maar zo wordt het wel lastig gemaakt. Mensen die zich aangevallen voelen, Miss_S die toch nog weer regaeert over dat negeren, niet echt leuk zo
pi_56126672
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 12:25 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

Sorry (je zegt altijd verstandige dingen, dan zit ik hier te knikken achter m'n scherm, maar dat zie jij natuurlijk niet )

Over de marmite: ik heb zo'n potje in de kast sstaan, maar gebruik het niet. Ik vind het veel te zout. Maar meneer C. besmeert er af en toe een boterham mee, dus dat schijnt te kunnen...
  vrijdag 18 januari 2008 @ 12:30:14 #174
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_56126691
Zo, #118 is vanavond wel weer vol. Ik merkte trouwens dat door het hardlopen mn buik echt veel strakker werd. Veel effectiever dan buikspieroefeningen voor mij. (Ook omdat ik na een paar dagen al weer stop met buikspieroefeningen, maar dat terzijde. ) Dus aan het eind van deze reeks van Evy ben ik zeker bikini-klaar.
pi_56126716
Laten we nu ook niet overdrijven zeg: zo erg is het allemaal niet! Het is hier levendiger dan het in lange tijd is geweest en het gaat tussen het vitten door echt nog wel ergens over hoor!!
pi_56126717
Ik heb nog nooit van marmarite gehoord, wat is dat dan
  vrijdag 18 januari 2008 @ 12:34:12 #177
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_56126809
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 12:31 schreef Sylvana het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Marmite Voor in de soep of op brood ofzo. Mijn opa at het op brood. En dat zegt eigenlijk al meteen genoeg.
pi_56126840
quote:
marmite dat is iets 'engels' ik vind het zelf niet lekker.. wat het precíes is kan ik je niet vertellen.. maar het smaakt redelijk scherp...
Ja doei.
pi_56126841
quote:

Het schijnt goed te zijn voor je foliumzuur en ijzer, omdat deze dingen volgens de eetmeter nog wel tekort schieten bij mij zou ik het evt. kunnen gaan proberen. Met een boterham met vleeswaar ofzo als het zout is?
http://www.waldenfarms.com/
Ik ben nogmaals wel nieuwsgierig geworden naar de inhoud& ingredienten van die calorieloze producten. Het lijkt bijna zo'n bonzai-kitten hoax, maar op de site is niets van dieetfilosofie of ingredientlijst te vinden, dat is wel vaag...
pi_56126858
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 12:34 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Marmite Voor in de soep of op brood ofzo. Mijn opa at het op brood. En dat zegt eigenlijk al meteen genoeg.
thnx denk niet dat het iets is dat ik snel zal kopen
pi_56126905
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 12:20 schreef Sylvana het volgende:
over of van? zeg maar

zit hier net een dag, ben blij dat het goed gaat met afvallen, en dan heb ik gewoon even geen zin in 'praatjes' over hoe kut het straks allemaal wel niet gaat als mijn lichaam eraan gewend is dat ik hardloop..

is het zo moeilijk om gewoon, alleen maar te doen, en te zeggen: "gaat goed, ga zo door"

daarom vind ik Evy ook zo tof; ze zei na 4 passen al dat ze trots op me was

zo maar eens weer aan de hardloop kleren zijn aan, haar in een staart, en nu hopen dat ik het drooghoud
Ja doei.
pi_56126968
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 12:37 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

over of van? zeg maar

zit hier net een dag, ben blij dat het goed gaat met afvallen, en dan heb ik gewoon even geen zin in 'praatjes' over hoe kut het straks allemaal wel niet gaat als mijn lichaam eraan gewend is dat ik hardloop..

is het zo moeilijk om gewoon, alleen maar te doen, en te zeggen: "gaat goed, ga zo door"

daarom vind ik Evy ook zo tof; ze zei na 4 passen al dat ze trots op me was

zo maar eens weer aan de hardloop kleren zijn aan, haar in een staart, en nu hopen dat ik het drooghoud
Over Want ik heb alles teruggelezen, maar ik stoor me niet aan jouw posts en k kan goed begrijpen dat je geen zin in zulke praatjes hebt als het net zo goed gaat

Succes met hardlopen en ik hoop ook dat je het drooghoudt

Ik ga het niet drooghouden, want ik ga nu douchen
  vrijdag 18 januari 2008 @ 12:40:55 #183
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_56126987
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 12:37 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

en nu hopen dat ik het drooghoud
Misschien is het dan het beste om vantevoren even naar de wc te gaan.
pi_56127022
Dan ligt het gelukkig weer aan mij begon me alweer zorgen te maken
pi_56127191
* veiligheidsspeldje heeft waldenfarm.com geemaild of ze enige duidelijkheid wil geven over de ingredienten van bv. de pindakaas, omdat ik niet wist wat me erbij voor te stellen...
Ben benieuwd of ik hier antwoord op ga krijgen
pi_56127225
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 12:42 schreef Miss_S het volgende:
Dan ligt het gelukkig weer aan mij begon me alweer zorgen te maken
Nee, poppedeintje, niet doen hoor, geen zorgen!!

FF serieus: ik vind wel degelijk dat MoBlo wat fel reageert. Ze heeft een punt dat ze niet direct wil horen: "pas maar op, het afvallen gaat binnenkort stoppen hoor" Maar dat was vast niet zo bedoeld en als ze dat dan wat rustiger brengt, dan lopen de dingen niet zo'n vaart. Aan de andere kant: als we dus weten dat ze nogal snel aangebrandt is, kan je daar ook weer rekening mee houden en haar daar dan weer rustig op wijzen, zonder direct te verzanden in schelden. Mèn, dat Fok is nog goed voor je sociale skills
  Vis een optie? vrijdag 18 januari 2008 @ 12:51:35 #187
70532 loveli
N
pi_56127271
Marmite is lekker!!! Alleen kan ik er jammer genoeg niet tegen. Omdat ik ook niet tegen aardappelen kan eet ik meestal groente en vlees of iets met rijst, maar eigenlijk mis je er niets aan. Aardappelen, pasta (zeker als het geen volkoren is) en rijst zijn wat mij betreft vulmiddelen waar ik zonder kan.

En wat betreft de MoBlo discussie, ik vind het wel geinig zo, een beetje sparren met wat humor. Daar hou ik wel van.
crap in = crap out
pi_56127279
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 12:48 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
* veiligheidsspeldje heeft waldenfarm.com geemaild of ze enige duidelijkheid wil geven over de ingredienten van bv. de pindakaas, omdat ik niet wist wat me erbij voor te stellen...
Ben benieuwd of ik hier antwoord op ga krijgen
Claimen ze dat er 0 cal. in hun pindakaas zit? Dan ben ik ook wel benieuwd wat ze d'r in stoppen! Gezien het feit dat pinda's iets van 600 cal. per 100 gram bevatten
pi_56127298
Ik heb een spiertje in mn nek verrekt in de douche gisteravond.
Nu kan ik alleen nog maar recht naar voren kijken en elk beweginkje doet ontzettend pijn.
Ik wilde hardlopen, maar ik denk dat ik het maar even uitstel...
pi_56127550
lieve dames, een late reactie, ik weet het, maar kunnen we alsjeblieft gewoon normaal en gezellig op elkaar reageren?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_56127651
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 12:52 schreef NoralyZ het volgende:
Ik heb een spiertje in mn nek verrekt in de douche gisteravond.
Nu kan ik alleen nog maar recht naar voren kijken en elk beweginkje doet ontzettend pijn.
Ik wilde hardlopen, maar ik denk dat ik het maar even uitstel...
Dat lijkt me idd niet echt verstandig nee. Ik heb zelf een keer een spiertje in mn nek gescheurd ( iets te hard geheadbanged ) dus ik weet hoe het voelt. Sterkte ermee!
pi_56128232
dank je Sylvane

zo, weer terug 1 2 3 3 3 les vandaag en bij de laatste 3 kreeg ik toch een energieboost maar ben benieuwd wat volgende week me aan tijden gaat brengen.. ik hoorde iets over 5 minuten mèn, dat klinkt veul

en ik heb het droog gehouden, bedankt voor de tip egeltje (had het éigenlijk over de regen, maar lopen met een (half)volle blaas isook niet alles )
Ja doei.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 13:54:55 #193
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_56128874
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 13:29 schreef motorbloempje het volgende:

en ik heb het droog gehouden, bedankt voor de tip egeltje (had het éigenlijk over de regen, maar lopen met een (half)volle blaas isook niet alles )
Hihi, dat snapte ik. Ik heb gewoon een vreemde humor.
pi_56129047
ik snapte hem hoor ik maakte even en geintje terug
Ja doei.
pi_56129518
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 12:49 schreef conleche het volgende:

[..]

Nee, poppedeintje, niet doen hoor, geen zorgen!!

FF serieus: ik vind wel degelijk dat MoBlo wat fel reageert. Ze heeft een punt dat ze niet direct wil horen: "pas maar op, het afvallen gaat binnenkort stoppen hoor" Maar dat was vast niet zo bedoeld en als ze dat dan wat rustiger brengt, dan lopen de dingen niet zo'n vaart. Aan de andere kant: als we dus weten dat ze nogal snel aangebrandt is, kan je daar ook weer rekening mee houden en haar daar dan weer rustig op wijzen, zonder direct te verzanden in schelden. Mèn, dat Fok is nog goed voor je sociale skills
Rekening houden met iemand die me alleen maar probeert te kwetsen? Liever niet, maar goed ik had al een goede oplossing gevonden
pi_56129665
kwetsen? hùh?

serieus...
Ja doei.
pi_56129852
Het wordt bijna komisch!

Ontopic: mijn buurvrouw heeft net in de supermarkt een ellenlang verhaal tegen me opgehangen over Sonja Bakker omdat ze zag dat ik slagroom en chocoladevla in mijn karretje deed! Nu vraag ik je?! Zelfs tijdens het boodschappen doen is er niet meer aan te ontsnappen geloof ik.
pi_56129936
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 14:31 schreef minilotje het volgende:
Het wordt bijna komisch!

Ontopic: mijn buurvrouw heeft net in de supermarkt een ellenlang verhaal tegen me opgehangen over Sonja Bakker omdat ze zag dat ik slagroom en chocoladevla in mijn karretje deed! Nu vraag ik je?! Zelfs tijdens het boodschappen doen is er niet meer aan te ontsnappen geloof ik.

Collega van me zat te vertellen tijdens het nieuwjaarseten:

ja, ik Sonja dus met 't hele gezin, en ben zo 8 kilo kwijt

en nou ja, toen de december kwam, toen zijn we maar gestopt.. zit nu 4 kilo er weer aan, maar, dat is nog stééds 4 kilo eraf....

en nu gaan we weer beginnen, tot aan de lente.. en dan weer even niet...

ik: "ok... leuk "

in een maand.. dus weer 4 kilo eraan
Ja doei.
pi_56131165
Moblo, wat ben je goed bezig en je bent zo héérlijk enthousiast Keep up the good work! Ik ben fier op je

Veiligheidsspeldje: fijn dat de simulatiepatiënt meeviel. In het 'echt' is het allemaal veel natuurlijker, dus dan valt het nòg meer mee! En Marmite is niet te eten. Althans, dat vind ik
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_56131317
slijmbal

Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')