Idd! Waar is die?!quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:46 schreef roepdeman het volgende:
NEEEEEEEEE de OP mist....OMG FTW PSD!!!!!
We want PhotoShopDude!!!!!
verkapte kijk mij eens hier staan met bling bling postquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:42 schreef Dibble het volgende:
[ afbeelding ]
had ie weer niet moeten doen
check me babyvet?quote:
Van zijn foto´s:quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:59 schreef Dibble het volgende:
14 JAAAAR!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lengte 145 cm.
Gewicht 40 kg.
Schoenmaat 39
Kleur ogen bruin
Kleur Haar zwart
Rook je? Nee, ik rook niet
Piercing oorbel
Tattoo Nee
Dress Code bij de tijd
Sexuele Voorkeur hetero
Relatie single op zoek
School / Werk Straat mannetje !
Favoriete eten JiJ
Favoriete muziek Hip Hop - rap - R&B
Favoriete Film / TV grease
Favoriete geurtje lacoste
Favoriete kledingmerk replay.. NY.. Smilie
Favoriete drankje energie drink
Favoriete discotheek overal chille toch ?
Favoriete auto Fuck It
quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:59 schreef Dibble het volgende:
14 JAAAAR!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die zonnebril heb ik ook. Das een meisjeszonnebril van de H&M voorjaarscollectie van vorig jaar.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:50 schreef DeToXiC het volgende:
[ afbeelding ]
Phatte zonnebrillen...
Monobrow!!!quote:
Jongen of meisje?quote:
Unibrowquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:53 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Monobrow!!!
Heeft ie al een eigen topic?
Neeee dat was weer m'n buurjongen Had hem vandaag aan de counter in AH, viel bijna op de grond van het lachenquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:42 schreef Dibble het volgende:
[ afbeelding ]
tasjes 4 life!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
had ie weer niet moeten doen
verraderquote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:38 schreef kensei het volgende:
Je hoef thet neiteens ver te zoeken, voor meer leedvermaak:
FOK!Userfoto's
Kanker, dit ga je niet menenquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:59 schreef Dibble het volgende:
14 JAAAAR!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een teringnicht zeg , met z'n roze strakke broek en die ander kan er ook wat van met z'n mooie roze kralenkettingquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:37 schreef Jeltos het volgende:
No kidding
[ afbeelding ]
Onderschrift: wie troost me ben weer vrijgezel laat wat liefsachter
[ afbeelding ]
ik ,, mn 2lingbr0 en MN ALLESJE !
En toch is dit knulletje volgens mij thuis bij zijn papa en mama heel lief en onschuldig. Zouden pa en ma deze foto's wele eens hebben gezien?quote:
Ik denk het niet, anders zou gayboy toch bont en blauw zien.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:03 schreef WheeleE het volgende:
[..]
En toch is dit knulletje volgens mij thuis bij zijn papa en mama heel lief en onschuldig. Zouden pa en ma deze foto's wele eens hebben gezien?
tweelingbroertjes? Dat is ook een manier om je tieten een naam te geven ja...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:37 schreef Jeltos het volgende:
[ afbeelding ]
LOL!quote:
Maar in het echt is ze zó wanhopig dat ze met de eerste de beste naar bed wil.quote:
Doetichem?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:25 schreef zagevent het volgende:
Euh, wat is DTC? Een of andere pauperwijk?
Ik ga helemaal kapot hierquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:37 schreef Jeltos het volgende:
No kidding
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil een linkquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:37 schreef Jeltos het volgende:
No kidding
[ afbeelding ]
Check die bos hout gek, boeien wie er naast staat!quote:[ afbeelding ]
Toch nog ff gelachen vandaagquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:09 schreef honda1990 het volgende:
TeVermakelijkePaupers
en de rest speelt hardwegrennen zoiets WIL je nietquote:
Zijn dit dan een beetje de mensen waar je normaal ook mee optrekt?quote:Op zondag 20 januari 2008 11:17 schreef honda1990 het volgende:
Ik weet zeker dat ik bekende tegen ga komen in dit topic
Nee, via via,school,vorige school,uitgaan,stad etc.quote:Op zondag 20 januari 2008 11:50 schreef Impry het volgende:
[..]
Zijn dit dan een beetje de mensen waar je normaal ook mee optrekt?
Oh. Mijn. God.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:32 schreef Dibble het volgende:
srry kon het weer niet laten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat een Gquote:Op zondag 20 januari 2008 16:32 schreef Dibble het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is dat voor gast...wehehequote:Op zondag 20 januari 2008 16:32 schreef Dibble het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[PAINT] De crimineel . ...quote:
Veeg me op!!!quote:
Ja en die outfit .quote:Op maandag 21 januari 2008 15:13 schreef MissyMirjaM het volgende:
waarom kras je je gezicht weg als je de rest wel op internet zet?
en wat een rare foto's btw
tamara is just 15 year's oldquote:Op maandag 21 januari 2008 15:26 schreef NoralyZ het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=9kxRNH3LSTc
tvpquote:Op maandag 21 januari 2008 15:32 schreef Singa het volgende:
F*cking hell, het wordt tijd om de abortuswetgeving uit te bereiden met de mogelijkheid tot postnatale abortus.
Koningquote:Op maandag 21 januari 2008 14:13 schreef zagevent het volgende:
reflectieve abortus en sterilisatiequote:Op maandag 21 januari 2008 15:32 schreef Singa het volgende:
F*cking hell, het wordt tijd om de abortuswetgeving uit te bereiden met de mogelijkheid tot postnatale abortus.
Haha, hij lijkt op die gast van Modern Talking, jaren 80 look! Zo ga je toch niet over straat lopen zeg.. Wel een voordeel, waait het een keer hard zit je coup nog steeds hetzelfde, verwaaid!quote:Op maandag 21 januari 2008 15:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Groupielove, wat een haar
[ afbeelding ]
Kamper Piet heeft zijn naam op zijn onderarm getattoeerd, mocht hij 'm ooit vergeten!quote:Op maandag 21 januari 2008 20:10 schreef James1988 het volgende:
Oh mijn god. Wat een paupers. Ik schaam me er nu echt voor dat ik in Nederland woon, maarja, het zal wel overal ter wereld zo erg zijn.
Kamper Piet is wel humoah
Veel mensen op Sugababes/Superdudes vinden HollyWood Music Hall helemaal het einde. Ze houden daar o.a. ook die Miss Sugababes verkiezing en zo, jumppartijen. Dat zal wel verklaren waarom veel van die figuren uit Rotterdam komen. Hoewel Rotterdam denk ik niet de bakermat is. In elke stad zullen dit soort gangsta's woonachtig zijnquote:Op maandag 21 januari 2008 15:25 schreef BonJovi het volgende:
Ik heb veel van zulke gasten in het echt gezien helaas
waarom komen bijna alle gasten en meisjes uit dit topic uit de regio Rotterdam
Wie denkt hij dat hij is Sonny Corleone ofzo, wat een zielig excuus voor een kind zegquote:Op maandag 21 januari 2008 15:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Jesus uit welk jaar komt die gast? Roken.. matje...
Nou lekker dan kom vaak in Rotterdam vandaar dat ik die figuren zie , Ik liep laatst nog bijna tegen PhotoshopBoy aanquote:Op maandag 21 januari 2008 21:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Veel mensen op Sugababes/Superdudes vinden HollyWood Music Hall helemaal het einde. Ze houden daar o.a. ook die Miss Sugababes verkiezing en zo, jumppartijen. Dat zal wel verklaren waarom veel van die figuren uit Rotterdam komen. Hoewel Rotterdam denk ik niet de bakermat is. In elke stad zullen dit soort gangsta's woonachtig zijn
whahah so true als je eigen slecht vind zet je jezelf ook echt op internetquote:Op maandag 21 januari 2008 15:26 schreef NoralyZ het volgende:
Dat '''''topmodel''''' is echt freaky! Dat haar is wel mooi, maar dr foto's zijn teh bizarre!
Dit filmpje staat trouwens op haar profiel:
http://www.youtube.com/watch?v=9kxRNH3LSTc
met als onderschrift:
ik lang geleden hha toen kon ik nog nie goed dansen
en als je het zelf slecht vindt zet je het natuurlijk op internet.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:38 schreef BloodyLotte het volgende:
[ afbeelding ]
hoi, brak avondje. al m'n foto's bij elkaar zoeken en sorteren.
quote:
quote:Op zondag 6 januari 2008 15:54 schreef Tangarine het volgende:
Fine.
hier, hoe ik er nu verkouden bij zit, in m'n gele trui van de universiteit
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:41 schreef snopprinses het volgende:
Verkouden website makend.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het wel cool.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jesus uit welk jaar komt die gast? Roken.. matje...
Hijs vermagerd.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:45 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
http://www.zangerbob.nl/
[ afbeelding ]
De Bob-sjaal, wie wil 'm niet?
MOCROBOYquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:37 schreef Dibble het volgende:
quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:02 schreef Jeltos het volgende:
[..]
MOCROBOY
De pimp van de hood check zijn dikke gun en mocro paspoort
De G mocroboy himself
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Favoriete geurtje D&G
Favoriete kledingmerk prada, D&G , armani , burberry
Favoriete drankje coca cola
Favoriete discotheek waar k0m k binnen dan ?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:11 schreef MLI het volgende:
Nieuwe bron: facebook!
[ afbeelding ]
De linker lacht lekker spontaan, de middelste heeft een waterhoofd en de rechter is eerder een ratje om te zien.
Peperkoek voor heroïne doen doorgaan. Hoe achterlijk ben je dan.quote:
Echt, ik krijg bij dit soort figuren echt zin om ze op te zoeken en ze eens helemaal lens te slaan. Kansloos kutkneusjequote:Op woensdag 23 januari 2008 00:02 schreef Jeltos het volgende:
[..]
MOCROBOY
De pimp van de hood check zijn dikke gun en mocro paspoort
De G mocroboy himself
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Favoriete geurtje D&G
Favoriete kledingmerk prada, D&G , armani , burberry
Favoriete drankje coca cola
Favoriete discotheek waar k0m k binnen dan ?
[ afbeelding ]
Die linkerjongen zal zijn hele leven een hoekje om moeten kijken.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:22 schreef Bieflap het volgende:
pauperlaupers in da houseee
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:34 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
En we hebben ook een meisje met de pruillipjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:41 schreef Beach het volgende:
Die marokkaan met ontbijtkoek en dadels
Nou echt hoor dat er in Rotterdam veel wonen hahahaha.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Veel mensen op Sugababes/Superdudes vinden HollyWood Music Hall helemaal het einde. Ze houden daar o.a. ook die Miss Sugababes verkiezing en zo, jumppartijen. Dat zal wel verklaren waarom veel van die figuren uit Rotterdam komen. Hoewel Rotterdam denk ik niet de bakermat is. In elke stad zullen dit soort gangsta's woonachtig zijn
Winkelcentrum Zuidplein is puur entertainment. Pauper capital of The Netherlands.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:02 schreef MissJ het volgende:
[..]
Nou echt hoor dat er in Rotterdam veel wonen hahahaha.
Ik was vandaag in Rotterdam en toen liep ik in winkelcentrum Zuidplein (niet omdat het daar zo leuk is hoor, maar volg daar in de buurt een cursus)... nah nah nah zeg, wat daar allemaal rondloopt!
Echt, als ik mijn digi bij me had gehad had ik een paar mooie foto's kunnen maken en een heel topic vol kunnen plakken
quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:05 schreef Dibble het volgende:
[ afbeelding ]
heb t al, wat een gay blik heeft die gast man als zulks me één x aankijkt krijgt ie meteen hoek tegen zn smoel an
Wat staat er nou in het rood op z'n shirtje geschreven? Ik kan het net niet lezen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:05 schreef Dibble het volgende:
[ afbeelding ]
heb t al, wat een gay blik heeft die gast man als zulks me één x aankijkt krijgt ie meteen hoek tegen zn smoel an
Vroeg ik me ook afquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:49 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Wat staat er nou in het rood op z'n shirtje geschreven? Ik kan het net niet lezen.
Volgens mij staat er Assfuckerquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:49 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Wat staat er nou in het rood op z'n shirtje geschreven? Ik kan het net niet lezen.
!quote:mijn schatje zun zus 19 weekjes
Bij die bovenste foto heeft hij net gebaft aan zijn bovenlip te zien.quote:Op donderdag 24 januari 2008 02:18 schreef Imperatore het volgende:
Is deze al voorbij gekomen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sW33t h00r di3 L44tztuH!!!
Juist dit soort tuig krijgt de meeste kinderen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:47 schreef ivetje het volgende:
Het plant zich voort!!
Hoezo in de kast? Dat shirt doet mij anders denken.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:39 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Duidelijk gevalletje van nog in de kast en zo
Lol. die blonde gast was eergister op Hart Van Nederland met de nieuwste Nederlandse danshype ''De Melbourne Shufflequote:
In de woonwagen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Lol. die blonde gast was eergister op Hart Van Nederland met de nieuwste Nederlandse danshype ''De Melbourne Shuffle
[ afbeelding ]
15 jaar en 30 weken zwanger
Mijn held.quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:47 schreef BonJovi het volgende:
het is PSB PhotoshopBoy ik heb hem al in levende lijven gezien nu jullie nog
quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:47 schreef ivetje het volgende:
Het plant zich voort!!
Blijkbaar nooit van anticonceptie/voorbehoedsmiddelen gehoordquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Lol. die blonde gast was eergister op Hart Van Nederland met de nieuwste Nederlandse danshype ''De Melbourne Shuffle
[ afbeelding ]
Op het forum zei ze dat het condoom gescheurd wasquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:47 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Blijkbaar nooit van anticonceptie/voorbehoedsmiddelen gehoord
en dan hebben ze natuurlijk nooit van het woord "abortus" gehoordquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Op het forum zei ze dat het condoom gescheurd was
Wou ze niet, vonden ze moord.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:07 schreef don-diablo het volgende:
[..]
en dan hebben ze natuurlijk nooit van het woord "abortus" gehoord
Check waar hij een piercing heeft.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:56 schreef zagevent het volgende:
[ afbeelding ]
En daar hebben we PSD weer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hoe kun je dat moord noemen.. het is nog helemaal nix.. tis niet dat het kreng al onzin kan uitkramen en kan eten, poepen en slapen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wou ze niet, vonden ze moord.
What the fuck.. dat is wel zo triest. Ze zouden bijna een wet tegen tienerzwangerschappen moeten opstellen als ik dit zo ziequote:Op donderdag 24 januari 2008 11:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uitkeringen afschaffen en criminaliteit hard aanpakken zodat dit tuig niet kan overleven.quote:
Heldquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:42 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Uitkeringen afschaffen en criminaliteit hard aanpakken zodat dit tuig niet kan overleven.
Ze vond ik iets teveel van het goedequote:
Van die tranen staan toch voor hoeveel mensen je vermoord zou hebben? In stoere amerikaanse gevangenissen dan.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:32 schreef Dibble het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nie spotten jeweet! Daarom hebben we ditquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:01 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Van die tranen staan toch voor hoeveel mensen je vermoord zou hebben? In stoere amerikaanse gevangenissen dan.
Ah, prachtig!quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:03 schreef Dibble het volgende:
[..]
Nie spotten jeweet! Daarom hebben we dit
quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:03 schreef Dibble het volgende:
[..]
Nie spotten jeweet! Daarom hebben we dit
quote:The clearasilboys
Whahahaha, je hebt gelijk , wat een neus.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 05:36 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Waarom heeft die linkergast op de onderste foto dan een ringbaard op z'n gezicht getekend?
je moet wat als je geen baardgroei hebt toch?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 05:36 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Waarom heeft die linkergast op de onderste foto dan een ringbaard op z'n gezicht getekend?
Die rechter ken ik van vakantiequote:Op vrijdag 25 januari 2008 07:48 schreef roepdeman het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd handig om je naam op je arm getatoeëerd te hebben staan, vraag maar aan onze held Kamper Piet..
Als ik die kapsels zo zie, denk ik eerder dat ze hun fohn tijdens het wassen in bad hebben laten vallen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:38 schreef WheeleE het volgende:
De fohn wordt meestal gebruikt om haar te drogen, maar ik zie dat men er een nieuw gebruik voor heeft gevonden. Haar in de gel en de fohn op vol vermogen van achter op je kop zetten .
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:43 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Als ik die kapsels zo zie, denk ik eerder dat ze hun fohn tijdens het wassen in bad hebben laten vallen.
hadden ze die maar laten vallen in bad, waren we tenminste van ze afquote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:43 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Als ik die kapsels zo zie, denk ik eerder dat ze hun fohn tijdens het wassen in bad hebben laten vallen.
toffe smileyquote:
het nummer van je ouders is handiger na het soldaat maken van 20 shandies.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 07:48 schreef roepdeman het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd handig om je naam op je arm getatoeëerd te hebben staan, vraag maar aan onze held Kamper Piet..
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:02 schreef T3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk hem nou quasi nonchalant met z'n chocolade sigaretje staan
Jij ook al? Ik ookquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:35 schreef fathank het volgende:
Ik voel me zo verheven boven alle mensen die hier gepost worden
sjap, k zochtn aansteker, sigaret was uitquote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind dat handje 'net iets te laag in je broekzak' echt onwijs gay. Of is het hip
Hoe oud is die gozer met z'n lagere school stripfiguur jasjequote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:30 schreef zagevent het volgende:
Wéér zo'n figuur die niet met Photoshop kan werken.
[ afbeelding ]
Alsof hij Nikes draagt, hij komt net bij de Scapino vandaan.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:30 schreef zagevent het volgende:
Wéér zo'n figuur die niet met Photoshop kan werken.
[ afbeelding ]
Goeie postquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:04 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fapse
Hey, die vesten zijn nu onwijs hip, jeweets.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:24 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Hoe oud is die gozer met z'n lagere school stripfiguur jasje
Ze zijn allemaal hetzelfde en iedereen draagt het... Maakt niet uit meis, binnekort komt er een nieuwe rage die je ook weer leuk vindt...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hey, die vesten zijn nu onwijs hip, jeweets.
Ik vind ze leuk.
en hoe kut het ook klinkt, daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:48 schreef Rutgerr het volgende:
Denk niet dat veel van de alhier geposte kiddo's op havo/vwo zitten hoor.
Ja ik weet het... ze zeggen dat liefde op het eerste gezicht niet bestaat maar ik krijg toch echt wel een harde plasser van deze foto'squote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:14 schreef Subzero_X het volgende:
[..]
en hoe kut het ook klinkt, daar heb je gelijk in
Ze zijn alleen wel altijd enorm knap, zoals fap-meisje hierboven
Deze dan.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:04 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fapse
Ik vind rages zelden leuk, maar deze vesten zijn zo vrolijk.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:12 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal hetzelfde en iedereen draagt het... Maakt niet uit meis, binnekort komt er een nieuwe rage die je ook weer leuk vindt...
De zinsopbouw op dat bord klopt ook niet
Maar mijn Nederlands is ook niet geweldig goed
Alsjeblieftquote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:27 schreef James1988 het volgende:
DutchErrorist, zagevent: gadverrrrrrrrrrrrdamme. Het enige mooie aan die foto vind ik die 10x10 pixels in het midden van die laatste foto
Je luistert Mika hequote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik vind rages zelden leuk, maar deze vesten zijn zo vrolijk.
Ik luister nooit muziek, maar als de liedjes van Mika op de radio op mijn werk voorbij komen, vind ik ze wel okay.quote:
jezus... al was het de laatste vrouw walvis op de wereld...quote:
Inderdoad... gewoon ogen dicht neus dicht en ervoor gaan en james?quote:
Als ze die op de wallen zouden zetten dan zou het niet meer de wallen zijn maar de WADDEN!!~!!!EINS!!1!! HAHAHAHA!!!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:26 schreef Isegrim het volgende:
't Arme meiske. Prototype makkelijk slachtoffer voor loverboys e.d.
Nee sorry... toch niet. Stel nog wel een beetje eisen aan wat/wie ik leuk vind en dat meisje voldoet aan geen enkele eisquote:Op zaterdag 26 januari 2008 23:25 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Inderdoad... gewoon ogen dicht neus dicht en ervoor gaan en james? [afbeelding]
SCHIET DAN KUTWIJF!!!! (of is dat een doodswens)quote:Op zondag 27 januari 2008 00:06 schreef zagevent het volgende:
[ afbeelding ]
Emo-alert.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gans die zijn profiel staat vol.
Kan die gast niet die trekker overhalen ofzo? Is ons mooie landje iig daarvan verlostquote:Op zondag 27 januari 2008 00:06 schreef zagevent het volgende:
[afbeelding]
Emo-alert.
[afbeelding]
[afbeelding]
Gans die zijn profiel staat vol. [afbeelding]
Great minds think alike...quote:Op zondag 27 januari 2008 00:10 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
SCHIET DAN KUTWIJF!!!! (of is dat een doodswens)
Ik hoop dat hij weet dat dat vest met die sterretjes van de damescollectie van de H&M isquote:Op zondag 27 januari 2008 00:06 schreef zagevent het volgende:
[ afbeelding ]
Gans die zijn profiel staat vol.
quote:Op zondag 27 januari 2008 12:34 schreef Jeltos het volgende:
Deze kon ik echt niet laten
http://www.superdudes.nl/Dino_Baby/pics
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zijn fiets [ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 januari 2008 13:12 schreef Dibble het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat een kank0r homo
Toen ik bij NOPEISDOPE was waren er wel van dit soort kralen boysquote:Op zondag 27 januari 2008 13:28 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Die ketting
In welk inteelt gedeelte van Nederland wonen dat soort idioten , hier im Amsterdam zie ik ze iig noit , wel genoeg mocro's
quote:Op zondag 27 januari 2008 12:34 schreef Jeltos het volgende:
Deze kon ik echt niet laten
http://www.superdudes.nl/Dino_Baby/pics
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zijn fiets [ afbeelding ]
wtfquote:Sexuele Voorkeur hetero
de rechterquote:Op zondag 27 januari 2008 00:29 schreef zagevent het volgende:
Dat strontbruingezicht van die gasten in de OP blijkt navolging te krijgen bij de vrouwen.
[ afbeelding ]
die heeft kk vage neus dudequote:
Egel? Waar?quote:Op maandag 28 januari 2008 02:30 schreef BonJovi het volgende:
Whaha lijkt net alsof die gast een egel op zijn hoofd heeft
Kijk ik op zn profiel... Deze foto:quote:Op zondag 27 januari 2008 19:02 schreef zagevent het volgende:
Deze 'vent' verandert nog vaker van kleur dan een kameleon.
quote:Op maandag 28 januari 2008 12:07 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
Kijk ik op zn profiel... Deze foto:
[ afbeelding ]
Waar kennen we die van?
Derde post.
Onze eigen mooiboy uit de FOK kweek vijverquote:Op maandag 28 januari 2008 12:11 schreef Enchanter het volgende:
[..]
OMG een Fok!ker , ban him
/edit Hij is kapper , 99% van alle mannelijke kappers zijn gay , had ik toch gelijk
quote:Op maandag 28 januari 2008 12:30 schreef zagevent het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rechtse is precies die ene van die beruchte Lee Hotti foto
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |