Fucking zielig gewoonquote:Sgatjj je bent mijn alles!! Ik zal altijd bij je blijven en je nooit vergeten als je er even niet bent.. Wat ik voor jou voel zal nooit iemand anders voor jou gaan voelen
Als ik bij jou ben weet ik soms niet eens wat ik moet zeggen, wil ik alleen maar naar je kijken... om te zien hoe mooi je bent en te denken waaraan jij denkt!
Voor de mensen die aan mijn liefjJ Dennis probeert te komen, het volgende: Blijf gewoon met je poten van hem af, want hijs van mij en zal nooit van jou worden
DENNIS KHOU VAN JOU!! Kussje voor mijn moppiej ×××
Kwik kwek en kwakquote:Op maandag 24 september 2007 18:40 schreef MaLo het volgende:
[afbeelding]
Niet hoog op hun achterhoofd, maar toch
mooie nep petjesquote:Op maandag 24 september 2007 18:40 schreef MaLo het volgende:
[afbeelding]
Je hebt gelijk!quote:
Die tekst op die rode ballonquote:Op maandag 24 september 2007 18:40 schreef MaLo het volgende:
[afbeelding]
AMD Athlon.. Partners in Technology, wtf?quote:Op maandag 24 september 2007 18:40 schreef MaLo het volgende:
[afbeelding]
Verkapt-ik-maak-een-foto-met-mijn-vrienden-fotoquote:
Zijn die lui te achterlijk voor de zelfontspanner of is dit een manier om te pimpen met je mobiel...quote:Op maandag 24 september 2007 18:59 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Verkapt-ik-maak-een-foto-met-mijn-vrienden-foto
ja, maar ik heb het ookquote:Op maandag 24 september 2007 19:03 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Zijn die lui te achterlijk voor de zelfontspanner of is dit een manier om te pimpen met je mobiel...
Nee hij wou graag een foto maken met al zijn vriendenquote:Op maandag 24 september 2007 19:03 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Zijn die lui te achterlijk voor de zelfontspanner of is dit een manier om te pimpen met je mobiel...
quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:14 schreef fuckbuddy het volgende:
Ff een kleine samenvatting van hetgeen ik helemaal goed vind!!
Mocro's die een kankerbende maken bij de Mc
Toffe naam heeft ie!
En als klap op de vuurpijl dit kleine teringtuig!!
En waarom staat er dan verder niks Dat zoeken werkt niet.quote:Resultaat 1-0 van 0 < vorige 15 | volgende 15 >
Resultaten per pagina:
Nickname Naam Leeftijd Online Woonplaats Regio
Resultaat 1-0 van 0 < vorige 15 | volg
je probeerde een sletje bij je in de buurt te vinden hequote:Op maandag 24 september 2007 19:07 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
En waarom staat er dan verder niks Dat zoeken werkt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |