Linkje naar deel 1quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:42 schreef Vivi het volgende:
Oke, het verval is uiteindelijk definitief ingetreden , maar ik begin dus bepaalde modetrends niet meer te begrijpen..ik word (ben :\') ) officieel OUD.
Neem nu hetgeen wat ik vandaag en sinds geruime tijd ontwaar, voornamelijk op de schedels van de Noord-Afrikaanse landgenoten en aanverwante wannabe\'s; het \"niet-passende-petje\".
Voorwaar, jeugdigen, wie deelt er met mij de filosofie achter dit vreemd aandoende accesoire, aangezien het er niet uitziet, vanuit mijn ( belegen) visie uiteraard. :\')
Voor mijn mede niet-meer-zo-jeugdigen; aanschouw een kleine bloemlezing uit de krochten van Superdudes, of hoe dat virtuele Sodom en Gommorra voor de acné-gerechtigde ook mag heten :\')
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die gast heeft iets aan zn wang hangen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:04 schreef yvonne het volgende:
[afbeelding]
Toch wel een van de betere.
MocDonalds!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die gast heeft iets aan zn wang hangen.
vind jij stiekem wel leuk he!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:14 schreef yvonne het volgende:
Postie z'n foto nog verkeerd ook.
Of hoort dat zo? :[
[afbeelding]
nee hoor... die zitten vast als keppeltjesquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:18 schreef yvonne het volgende:
Er staan nog wat vragen open, de belangrijkste is wel, hoe blijft dat ding zitten?!
Eerste de beste windvlaag en het ding waait af.
Met een gay haarspeldje?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:20 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
nee hoor... die zitten vast als keppeltjes![]()
Nee joh, er zit een halve liter gel in dat kapsel, 3 bolletjes mousse en niet te vergeten extra spike effect-haarlak, dus je petje zit gegarandeerd vastgelijmd!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:18 schreef yvonne het volgende:
Er staan nog wat vragen open, de belangrijkste is wel, hoe blijft dat ding zitten?!
Eerste de beste windvlaag en het ding waait af.
Wauw, die onderste zonnebrilquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:23 schreef yvonne het volgende:
Oké, geen petje, wel uiterst hippe bermuda's
[afbeelding]
waar heb je het over??quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:43 schreef Rutgerr het volgende:
Dit tuig gaat het ook nog allemaal goed hebben straks dankzij de SP.
[afbeelding]
Loverboys hoef je mijns inziens niets aan te doen, enkel labiele sletjes die een kutopvoeding hebben genoten zullen in hun valkuilen tuinen, zij zullen nooit iets betekenen voor de samenleving.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:43 schreef Rutgerr het volgende:
Dit tuig gaat het ook nog allemaal goed hebben straks dankzij de SP.
[afbeelding]
Loverboys hoef je mijns inziens niets aan te doen, enkel labiele sletjes die een kutopvoeding hebben genoten zullen in hun valkuilen tuinen, zij zullen nooit iets betekenen voor de samenleving.
Och, een puberextremistje die nog niet mag stemmen maar wel een VVD webicon heeftquote:Kleur ogen Blauw, logisch toch?
Ik zie gelijkenissen...quote:
Haha, leuk dat je me labelt als extremist, zie mezelf eerder als burgerlijk en doorsnee....met een gezonde aversie jegens ambitieloos tuig. Maar heden ten dage moet men alles maar tolereren.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:03 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
[..]
Och, een puberextremistje die nog niet mag stemmen maar wel een VVD webicon heeft![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |