Ik ben een meisje vrouw, ergo, ik wens " mode" ( ) te begrijpen, anders heb ik gefaald in mijn biologische functiequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:50 schreef DoimeN het volgende:
Jonge je weetzz mocro stylowws!!
Maw: Je zal het nooit begrijpen, zie het als laaghangede broeken
Ik zal het uitleggen:quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:52 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik ben een meisje vrouw, ergo, ik wens " mode" ( ) te begrijpen, anders heb ik gefaald in mijn biologische functie
Diesjcrieminatie!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:55 schreef Mitunga het volgende:
Zo kunnen Turken hun platte achterhoofden verbergen.
Waarom geef je zo'n 15 jarige mooiboy niet eens de nacht van zijn leven en vraag je daarna waarom hij zo'n raar petje heeft?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:55 schreef Vivi het volgende:
Dus ik ben niet hopeloosch ouderwetsch aangezien ik het gruwelijk debiel vind staan?
Niet als je de pet een beetje naar achteren schuift.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:56 schreef Vivi het volgende:
[..]
Diesjcrieminatie!
Daarbij klopt het niet eens, aangezien het achterhoofd juist geaccentueerd wordt, door het petje wat te hoog op den kop staat.
Echte vuige koppen he. Je ziet gewoon dat ze voor het slechte pad geboren zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:59 schreef DoimeN het volgende:
Mijn god die kankerhaakneuzen met die berber accentjes maken het wel erg bont.
Ik heb daar slechte ervaringen mee, toen ik als 16-jarig huppelmeisje een loslopende op een androide lijkende kraker ooit vroeg waarom hij een sinaasappelnetje op zijn elleboog had getatoeerd viel dat ook niet helemaal goed (hij vond zelf blijkbaar dat het een spinneweb was en was not amused) .quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:57 schreef Mitunga het volgende:
[..]
Waarom geef je zo'n 15 jarige mooiboy niet eens de nacht van zijn leven en vraag je daarna waarom hij zo'n raar petje heeft?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:03 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik heb daar slechte ervaringen mee, toen ik als 16-jarig huppelmeisje een loslopende op een androide lijkende kraker ooit vroeg waarom hij een sinaasappelnetje op zijn elleboog had getatoeerd viel dat ook niet helemaal goed (hij vond zelf blijkbaar dat het een spinneweb was en was not amused) .
ghehehequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:07 schreef Mitunga het volgende:
Grappig trouwens die vingers/handen die ze zo stoer opsteken.
Als alle rappers een vinger in hun kont steken zouden ze dat dan ook na-apen?
Tijd voor zo'n test!
Oké, ik hield het vijf seconden vol om niet in de lach te schieten. Wat win ik?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:06 schreef roooosje het volgende:
[afbeelding]
Of om dit eronder te verbergen
kijkshop bling bling oorbel: checkquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:06 schreef roooosje het volgende:
[afbeelding]
Of om dit eronder te verbergen
En wat je wat nou het allerergste is. Hij lijkt op mijn broer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:11 schreef Mitunga het volgende:
[..]
kijkshop bling bling oorbel: check
ringbaardje: check
vegeta kapsel + matje: check
geepileerde wenkbrauwen: check
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:12 schreef Rutgerr het volgende:
Vind het wel jammer overigens dat ze altijd van die afschuwelijk matjes hebben, daardoor krijgt de goede mat een slechte naam.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:11 schreef Mitunga het volgende:
[..]
kijkshop bling bling oorbel: check
Zo zien alle Iraanse jongens er trouwens uit. Gayer than fondue.
Wat je zegt, de business mat word ook vaak afgezworen wat erg jammer is. Die gare sjohnie matjesquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:12 schreef Rutgerr het volgende:
Vind het wel jammer overigens dat ze altijd van die afschuwelijk matjes hebben, daardoor krijgt de goede mat een slechte naam.
Post daar eens een foto van. En hoe is het om met zo iemand te levenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:12 schreef roooosje het volgende:
[..]
En wat je wat nou het allerergste is. Hij lijkt op mijn broer.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:01 schreef Mitunga het volgende:
[..]
Echte vuige koppen he. Je ziet gewoon dat ze voor het slechte pad geboren zijn.
een mat had nooit een goede naamquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:12 schreef Rutgerr het volgende:
Bjorn Borg:quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:10 schreef SimtekF1 het volgende:
Zie het maar als 't zelfde met al die Bjorn Borg pauper boxers 3 km boven hun zwembroek uit.
Net zo kansloos als dit.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:16 schreef milagro het volgende:
hoe blijven die dingen eigenlijk zitten?
haarspeldjes?
serieuze vraag, hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:33 schreef Moja het volgende:
[..]
Vaak hebben ze dan ook nog zo'n fake gucci/prada wijven heuptasje omhangen
Das stimmt!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:45 schreef milagro het volgende:
er zaten er laatst hier drie op het bankje benee, twee met zo'n petje boven op de krullen, en eentje riep steeds Allahallahallah.. en dan knikten de andere twee.
waarom vertel ik dit, geen idee, het viel me op onderweg naar de buurtsuper.
vandaar mijn vraag dusquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:56 schreef Vivi het volgende:
En die petjes bleven gewoon zitten tijdens het knikken?!
OMG, hoe kom je eropquote:
Jah jouw blonde wenkbrauwen vallen weg tegen je blanke huid ehquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:52 schreef Mitunga het volgende:
De wenkbrauwen van allochtonen. _!!!
en dan staat er zo'n goedkope aldi luidspreker bij..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:11 schreef Vivi het volgende:
Check Mc stylow...
[afbeelding]
[afbeelding]
MoNeY...Je Weet Zelluf...
Ik vraag me af of ze bij de Sociale Dienst ook wel eens die sites checken, jeweets...
nou doorgegroeide wenkbrauwen schijnen een teken van crimineel geborenen te zijnquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:01 schreef Mitunga het volgende:
[..]
Echte vuige koppen he. Je ziet gewoon dat ze voor het slechte pad geboren zijn.
gelijk ener bigjensquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:15 schreef EricT het volgende:
[..]
Jah jouw blonde wenkbrauwen vallen weg tegen je blanke huid eh
WoWzzz..... met zoveel geld moet je wel een grote pik hebbenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:11 schreef Vivi het volgende:
Check Mc stylow...
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vraag me af of ze bij de Sociale Dienst ook wel eens die sites checken, jeweets...
"allahallahallah"quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:10 schreef grasmat het volgende:
handig voor de verzekeringquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:18 schreef milagro het volgende:
tjonge, kan het nog primitiever
je geld en je goud fotograferen , mijn god, wat hopeloos.
ja, nu is iedereen om , hoor, impressed en al.
Hey das vet sagbi, ik zweertje wallah billah dit is vet schijt hebbuh aan die kutnederlanders met hun belastinggeld. Je weets tochquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:11 schreef Vivi het volgende:
Check Mc stylow...
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hey das vet sagbi, ik zweertje wallah billah dit is vet schijt hebbuh aan die kutnederlanders met hun belastinggeld. Je weets toch [afbeelding]
Ik wil erbij horen:
[afbeelding]
Dope fietsquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:10 schreef grasmat het volgende:
[..]
Hey das vet sagbi, ik zweertje wallah billah dit is vet schijt hebbuh aan die kutnederlanders met hun belastinggeld. Je weets toch [afbeelding]
Ik wil erbij horen:
[afbeelding]
*Proest*quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:29 schreef MevrouwLili het volgende:
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die me hier zeer sterkover verwondert...
Kennelijk hebben ze een externe hersenpan nodig, om hun intelligentie in op te bergen....
Alleen die panda vind ik dan weer detoneren in het stoere gangsta-plaatjequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik wil erbij horen:
[afbeelding]
Oh, ik haat ze echtquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:18 schreef milagro het volgende:
Vet stoer, man!
http://www.dumpert.nl/med(...)lacht_agent_uit.html
hij heeft dezelfde telefoon als ikquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik wil erbij horen:
[afbeelding]
Uitkering ies goed.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:58 schreef Cloud_SB het volgende:
Ik heb 1x geprobeerd om te vragen of hij het verstelclipje op zijn pet misschien niet kon vinden.
Dat resulteerde in een leuke onverstaanbare woordenwisseling en een fysieke inspanning van beide kanten.
En ik vraag me ook af hoe ze aan dat geld komen altijd. Zeker net jarig geweest ofzo?
Zelfs als ik net jarig ben geweest heb ik niet zoveel geld om mee op de foto te gaan. Ik mag al blij zijn als ik 2 euro in mijn portomonnee vind straks.
Een lening afsluiten en dan meteen alles pinnen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:58 schreef Cloud_SB het volgende:
Ik heb 1x geprobeerd om te vragen of hij het verstelclipje op zijn pet misschien niet kon vinden.
Dat resulteerde in een leuke onverstaanbare woordenwisseling en een fysieke inspanning van beide kanten.
En ik vraag me ook af hoe ze aan dat geld komen altijd. Zeker net jarig geweest ofzo?
Zelfs als ik net jarig ben geweest heb ik niet zoveel geld om mee op de foto te gaan. Ik mag al blij zijn als ik 2 euro in mijn portomonnee vind straks.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:10 schreef grasmat het volgende:
en je moet je petjes natuurlijk wel kunnen betalen he!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
dat geld heeft de familie gespaard voor de bedevaartsreis naar Mekka. Zoonslief steelt het uit het kluisje en maakt stoer foto's en doet het geld dan braaf terug voordat vader het ziet en hem 10 slagen in het gezicht geeft.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:58 schreef Cloud_SB het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:21 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Gayer then men wearing strings.
Gayer then 'George Micheal' dancing 'outside' in his 'police officer costume'
Gayer then getting anal investigated by Albert verlinden.
Gayer then ezeltje prik.
Ja, of ergens midden voor een ingang...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:37 schreef Apfel. het volgende:
Dat soort mensen staan ook altijd met n groepie te praten bij n stoplicht
Inderdaad... gewoon te ranzig voor woorden....quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:46 schreef nikky het volgende:
Over mode gesproken...
De meiden van tegenwoordig met een VEEEEEEEEEEEEEEEEEL te dikke buik en denken een taille te hebben.. waarom trekken die te kleine strakke topjes aan zodat je ook die buik ziet hangen in vlezige aanwezigheid? Het liefste natuurlijk met een heupbroek die minstens twee maten te klein is zodat ook aan de zijkant uitstulpsels vertonen?
Zeg ons, ouderen des dagen, dat dit niet aan ons ligt .
Hebben de kledingfabrikanten het Nike systeem overgenomen? Hoe kleiner de maat hoe goedkoper?
Je vriendje is een Mocro dus...?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:46 schreef _-_-Nicky_-_- het volgende:
Shit jullie denken echt teveel he. Al die buitenlanders hierzo (Heb er nix tegen) maar veel ervan denken dat Blanke hun na doen met petjes kleding stijl enz. Maar het is gwn Urban. Dat nou toevallig veel meer van die zogenaamde Mocro's er nou ook mee lopen. Alsof 1 stijl van 1 ras is. Nietzo dus
Dat noemen ze een topje tog....!?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:54 schreef Registratiefout het volgende:
[..]
Inderdaad... gewoon te ranzig voor woorden....
Sommigen hebben dan nog een truitje aan dat de hele buik bedekt (heel knap overigens ), maar bij veruit de meesten eindigt het truitje al boven de navel...
Er zit nog wat op de wang van die enequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:01 schreef Mort het volgende:
Met 120,- euro naar de Mac. Daar kan je aardig wat happymeals van kopen
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:00 schreef Catch22- het volgende:
je bent nog een hardstikke mooie meid dus maak je niet druk om zulke rare modegrillen
ik snap er als 22 jarige ook niet zoveel van
[..]
Ik wil erbij horen:
[afbeelding]
nee dat is nog in want ik heb dat ookquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:26 schreef Vivi het volgende:
Of 1 zo'n opgerolde broekspijp!!! (Of in een sok gepropt) Of is dat al weet uit?
1 opgerolde broekspijp betekent dat je drugs bij je hebt en eventueel verkooptquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:26 schreef Vivi het volgende:
Of 1 zo'n opgerolde broekspijp!!! (Of in een sok gepropt) Of is dat al weet uit?
Dat betekent dat je kettingkast van je fiets kapot is en je dus één broekspijp op moet rollen, anders wordt je broek viesquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:26 schreef Vivi het volgende:
Pinpas? Hoe kan dat? Al dat zwarte geld wat ze verdienen door op een scootertje te crossen door de stad en dan halal shoarma te bezorgen... dan kan toch niet op de bank? .quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:57 schreef Karina het volgende:
Ik lach me rot. Die gozer met dat tasje om zijn nek, zou die nou ook denken dat hij stoer is? En die foto's met dat geld, hebben die gasten geen pinpas of zo? Wat een sneue figuren.
Nou... je knuppel. En nee dat bedoel ik niet overdrachtelijk.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:18 schreef milagro het volgende:
tjonge, kan het nog primitiever
je geld en je goud fotograferen , mijn god, wat hopeloos.
ja, nu is iedereen om , hoor, impressed en al.
Tolerantie leidt tot de ideale schoonzoon, althans dat is mijn ervaring. Wat verboden wordt, is interessant.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:43 schreef yavanna het volgende:
Ik heb een zoon die, als hij de kans kreeg, er waarschijnlijk ook zo bij zou lopen. Door bepaalde dingen toe te staan en andere niet kan ik hem van de meest absurde dingen gelukkig ( nog ) weerhouden.
.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:07 schreef George_Costanza het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)oer_kleuterrep_.html
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:18 schreef parselmouth het volgende:
Het lijkt wel alsof al deze foto's in Gouda zijn gemaakt .
quote:
Maar oft geld eerlijk verdiend is is een 2dequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:54 schreef -skippybal- het volgende:
Goed topic !
Ik zit me ook altijd te verbazen over die figuren met die rare petjes. Nog erger is het als er zo'n vieze, stinkende, vette krullenzooi onder vandaan komt
En het erge is nog dat dat kutvolk zoveel meer geld heeft als mij
Tuurlijk niet. Marokkanen jeweets.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:57 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Maar oft geld eerlijk verdiend is is een 2de
Je shirt/hemd half in je broek doen is er ook zo één (om je bling-bling riem te laten zien ). Al valt dat wat minder op.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:26 schreef Vivi het volgende:
Ze hadden waarschijnlijk net hun maandloon van de Mac gekregenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:57 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Maar oft geld eerlijk verdiend is is een 2de
Of het zijn schandknapen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:34 schreef W00fer het volgende:
Hoe komen die gasten uberhaupt aan zoveel geld.
Maar eens korten op hun veel te hoge uitkering. Stelletje teringschrapers.
Heel Nederland hard werken en die mensen krijgen het allemaal voor niets.
Moeten jullie maar niet op die vervelende extreem linkse partij stemmen, welke voorheen slechts een Maoistisch splintergroeperinkje zonder maatschappelijk gevaar vormde.quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:34 schreef W00fer het volgende:
Hoe komen die gasten uberhaupt aan zoveel geld.
Maar eens korten op hun veel te hoge uitkering. Stelletje teringschrapers.
Heel Nederland hard werken en die mensen krijgen het allemaal voor niets.
Oke, maar een boxershorts is toch wat anders dan een hemd of shirt! Het zag er zoooo koddig uit, ventje was ook nog eens heel klein en met o-pootjes! Krap 16quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:09 schreef Maikuuul het volgende:
Achja, voor onder de kleding ... das de mening van sommigen.
Ik heb mijn armani underwear t-shirt gister gewoon tijdens het stappen aangehad.
Ik heb niemand zien dubbelliggen van het lachen dat ik dit aanhad dus
* leolinedance mee kotstquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:49 schreef jovink het volgende:
koddig aaaaaaaaaaaah wat een limburgs kutwoord
kotssssss
Oh! Wat erg...als het mijn zoon was had ik zijn benen onder hem vandaan getraptquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:07 schreef George_Costanza het volgende:
WOW !!quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:42 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh! Wat erg...als het mijn zoon was had ik zijn benen onder hem vandaan getrapt
Ja, dat zeiden ze van James Dean ook toen hij ineens T-Shirts als bovenkleding ging dragen!quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:51 schreef Aventura het volgende:
Voor de goede orde, die shorts zijn toch voor onder de kleding? Omg, liep dat joch even voor paal
quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:18 schreef Cheiron het volgende:
Sta ik van de week op het IJ-veer, staat daar een jochie van een jaar of 13 met een vreselijk te klein shirtje. Beetje type jaren 80-aan-de-voorkant-vastgenkoopt-oh-wat-ben-ik-homo.
Geluk, geluk, hij had er gelukkig nog een grijs-tshirtje onderaan. Ik dacht nog:"zal wel weer een trend gemist hebben: 2 tshirtjes aan hebben"
Ik nou ja, en lees mijn krantje verder. Is hij opeens aan het springen (jumpen? wtf?!) met zn maten.. bleek het grijze t-shirt zn onderbroek te wezen: opgehezen tot aan zn navel. What the heck!
(waarom zie ik zulke dingen nooit als ik in A'dam loop )quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:51 schreef Aventura het volgende:Voor de goede orde, die shorts zijn toch voor onder de kleding? Omg, liep dat joch even voor paal
Baaaalen dat ik mijn camera niet bij me had
En wat is appa? Is dat een ander woord voor aap?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:38 schreef MevrouwLili het volgende:
Misschien stam ik uit de oertijd (1984), maar wat in hemelsnaam zij kudos...???
Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:07 schreef George_Costanza het volgende:
Dat heb ik met dit hele topic!quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilen
Draai je je kaartje ook even om? Ik heb de code op de achterkant nodigquote:
Ga je gang, ben benieuwd naar de antwoordenquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Draai je je kaartje ook even om? Ik heb de code op de achterkant nodig
Ontopic - ik zie die jongetjes ook al een aantal jaren lopen en vroeg me ook al af waarom ze het in hun bolle kop halen om er zó bij te lopen.
Maarre, hebben we geen Marokkaantjes op Fok! die deze prangende vraag kunnen beantwoorden? Misschien dat we even moeten crossposten op Maroc.nl
Als je je haar een maandje of wat niet wast, blijft alles zitten. toch?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:38 schreef milagro het volgende:
[..]
serieuze vraag, hoor
ik lig er wakker van
zijn ze in het haar genaaid, zoals extensions of wat?
Ervaring mee?quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:17 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Als je je haar een maandje of wat niet wast, blijft alles zitten. toch?
In (Zuid) Italie is het ook helemaal hip; te kleine pet, veeeeeel te laag hangende broek en dan allemaal nep shirtjes van D&G, Lonsdale etc. (Dan zie je ineens "merknamen" als Wonsdaly, Londondale, London, Lonsdeal, Lonsydaly en zo).quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:36 schreef Tinkepink het volgende:
Ontopic - ik zie die jongetjes ook al een aantal jaren lopen en vroeg me ook al af waarom ze het in hun bolle kop halen om er zó bij te lopen.
In Portugal twee jaar geleden: Longsdale en Versage. Echt klasse gewoonquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:29 schreef DIGGER het volgende:
[..]
In (Zuid) Italie is het ook helemaal hip; te kleine pet, veeeeeel te laag hangende broek en dan allemaal nep shirtjes van D&G, Lonsdale etc. (Dan zie je ineens "merknamen" als Wonsdaly, Londondale, London, Lonsdeal, Lonsydaly en zo).
't Verschil is alleen dat je met crocks je best doet er niet uit te zien.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:09 schreef Laton het volgende:
ach het is achterlijk, maar niet veel achterlijker dan wat jullie meiden meestal meepikken aan domme modetrends. crocks anyone ?
Dat is tenminste nog wel een fors bedrag.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:40 schreef Vivi het volgende:
Maar weet je wat pas erg is! dat die types dit soort plaatjes in hun fobo profiel hebben staan
[afbeelding]
Ik zou het niet afwijzen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 06:53 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat is tenminste nog wel een fors bedrag.
Ben je al bijgekomen? En heb je een mooie zwartwit-foto gemaakt?quote:
iddquote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:24 schreef Maikuuul het volgende:
Dat geld is gewoon in beslag genomen drugsgeld ...
echt te erg hoorquote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:20 schreef Vivi het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
jij draagt crocs. en hebt dus geen recht van sprekenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:44 schreef Brighteyes het volgende:
Briljant topic!
Echt om te huilen die kereltjes...
En al die zogenaamde Burberry ruitjes en LV tasjes etc.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:13 schreef Laton het volgende:
[..]
jij draagt crocs. en hebt dus geen recht van spreken
daar heb je zomaar een puntquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:13 schreef Laton het volgende:
[..]
[..]
Ghehe, meneer heeft een fikse slagschaduw op zijn onderbuik.....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:20 schreef Vivi het volgende:
En een vette wrat zo te zien.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:41 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ghehe, meneer heeft een fikse slagschaduw op zijn onderbuik.....
[..]
Ik wel hoor!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En als ik nou zeg dat ik ze al weken niet meer aangehad heb? Telt dat?
Je wil overigens niet weten wat ik inmiddels als alternatief aan mijn voetjes draag.
Haha! Dat levert een heel vreemde mental pic op!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:11 schreef Brighteyes het volgende:
ontoerekeningsvatbaar en mag alles dragen wat ik wil.
Nee, ik heb geen tuinbroek aan.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:14 schreef Moonah het volgende:
Haha! Dat levert een heel vreemde mental pic op!
In de trant van Alberto checkt tha park!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:19 schreef Vivi het volgende:
ik bij het zee
IDD !!! Dit word de nieuwe Alberto Zou ie trots zijn?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:24 schreef Moonah het volgende:
[..]
In de trant van Alberto checkt tha park!
Als zulk tuig de metro ingeslenterd komt weet je ook al weer bijna zeker dat je eigen mp3speler een tandje harder moet omdat ze die blikkerige kutmuziek weer uit hun telefoontjes zullen gaan laten schallen .quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:51 schreef Debsterr het volgende:
OMG, ik zie dit zo vaak voorbij komen in R'dam en elke keer denk ik van whut? En dan ben ik nog maar 19 .
Oh, en als dat soort types autorijden, dan hangen ze altijd midden in de auto met 1 hand boven op het stuur. RIJ NORMAAL!
Vooral om de vrouwenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 05:22 schreef TherAngelina het volgende:
OMG ik heb me doodgelachen op dit topic .
Gelukkig gaan ze, na het horen van mijn "tiefusherrie", meestal een stukje verder staan . En kan ik tegenwoordig overal met m'n eigen auto heen .quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:08 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Als zulk tuig de metro ingeslenterd komt weet je ook al weer bijna zeker dat je eigen mp3speler een tandje harder moet omdat ze die blikkerige kutmuziek weer uit hun telefoontjes zullen gaan laten schallen .
van die sletterige meisjes met een plastic jas en bontkraag zijn verschrikkelijk .quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:40 schreef Ringo het volgende:
Mijn god, deze "trend" is echt al jáááren oud.
Nu nog een steenbewoner die klaagt over leren jacks met bontkraag en de chaos is compleet.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:20 schreef popolon het volgende:
Toch gek, ben het in Michigan nog niet tegengekomen die jeukpetjes. Is het dan toch typisch Nederlands? Mocro
IDD ken ook een paar hele normale mensen maar het merendeel is gewoon om te huilen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:33 schreef Rutgerr het volgende:
Die hele stijl van die Marokkanen is toch te gek voor woorden! Hoe ze zich kleden, hoe ze zich gedragen, het taaltje dat ze bezigen. Gelukkig ken ik ook wel normale Marokkanen, maar als je enkel dit topic zou lezen dan krijg je toch een niet al te positief beeld.
He jovink, ik verwacht eigenlijk wel een tvp in deze topic!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:21 schreef jovink het volgende:
hahaha gekkewerk
geert wilders in zijn jonge jaren lijkt het welquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:45 schreef LENUS het volgende:
JO, check mijn kuif, strak of niet dan?
[afbeelding]
Jo, just chillin with my matties, jeweetz Check mijn matje, onmin strak toch?
[afbeelding]
Oh my god wat is die gast lelijk . Als 'ie normaal haar zou hebben, niet zo dom zou kijken en niet stond te pimpen met een fles champagne die niet van hem is, zou 't nog best wat kunnen zijn .quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:45 schreef LENUS het volgende:
JO, check mijn kuif, strak of niet dan?
[afbeelding]
Jo, just chillin with my matties, jeweetz Check mijn matje, onmin strak toch?
[afbeelding]
Misschien is het zijn wijnkelder welquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:21 schreef fuckbuddy het volgende:
[afbeelding]
OMG met een fles Crystal Champagne op de foto gaan IN EEN SLIJTERIJ.
Wat ben je dan een onwijs domme domme lul, das hetzelfde als naar bij de Media Markt voor een 1000" LCD gaan liggen en doen alsof ie van jou is.
Ja beetje jammer van de prijskaartjes alleen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Misschien is het zijn wijnkelder wel
Misschien verkoopt hij ze wel vanuit zijn kelderquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:29 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja beetje jammer van de prijskaartjes alleen.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:21 schreef fuckbuddy het volgende:
[afbeelding]
Wat ben je dan een onwijs domme domme lul, das hetzelfde als naar bij de Media Markt voor een 1000" LCD gaan liggen en doen alsof ie van jou is.
Wahahaquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Misschien verkoopt hij ze wel vanuit zijn kelder
Iemand, bel een ambulance! Deze gasten hebben een of andere spastische aanval!quote:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:34 schreef tonks het volgende:
Ik denk dat ansswa daar regelmatig champagne koopt
[afbeelding]
Je gleed van je stoel en stootte je hoofd?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:02 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh
Tonks, wtf doe je me aan
Maar wij hebben gelijk en zij nietquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:29 schreef Rutgerr het volgende:
Wel leuk zo'n topic. Anderzijds lachen zij denk ik net zo hard om ons: ''Ewa, moet je zien wat een n3rdzz die onze stylo niet diggen''
Alsof er een Maser op de foto staat....quote:Probeer niet te kwijlen en jaloers te worden
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:07 schreef Rutgerr het volgende:
Ik bezoek Superdudes.nl en klik op een willekeurig profiel en het is weer raak:
[afbeelding]
Serieus, en 99% van de members daar komt ook uit het zuiden 's lands....
Meneer rijdt hierop rond:
[afbeelding]
[..]
Alsof er een Maser op de foto staat....
NEEEEEE, for god's sake. Dit is toch niet echt?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:21 schreef fuckbuddy het volgende:
[afbeelding]
AAAAAAAAAARGH.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:34 schreef tonks het volgende:
Ik denk dat ansswa daar regelmatig champagne koopt
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:10 schreef Vivi het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kijk mensen, hij heeft een ZUIGZOEN, jajajajaaa
[afbeelding]
En toch word ik er ook een beetje verdrietig van..
Veeg mij op, iemand, alstjeblief! !, !, !.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:12 schreef Vivi het volgende:
Deze is echt al braindead zo te zien
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zelfs Roef kan iemand vinden schijnbaarquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:16 schreef Vivi het volgende:
Zou ie ooit iemand vinden die met hem wil trouwen dan?
Dat gaat z'n petje te boven.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:16 schreef Vivi het volgende:
Zou ie ooit iemand vinden die met hem wil trouwen dan?
Daar neem ik mijn petje voor af.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:19 schreef Vivi het volgende:
Ik zou het dan wel onder de pet houden
Ook nonchalant allemaal een andere kant op kijken alsof ze op de cover van een reli-rockplaat staan.quote:
Als mijn mama dat zou doen, had ze meteen naar het blijf van mijn lijf huis kunnen verkassen.quote:
Stel je toch eens voor dat jouw kleine later ook in deze kringen verkeert, daar krijg je toch slapeloze nachten van?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:50 schreef Jarno het volgende:
Dit topic is wel het beste anticonceptiemiddel ooit.
Zou hij weten dat er ooit iets als 'Duran Duran' bestond?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:10 schreef Vivi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |