Ik ben een meisje vrouw, ergo, ik wens " mode" ( ) te begrijpen, anders heb ik gefaald in mijn biologische functiequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:50 schreef DoimeN het volgende:
Jonge je weetzz mocro stylowws!!
Maw: Je zal het nooit begrijpen, zie het als laaghangede broeken
Ik zal het uitleggen:quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:52 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik ben een meisje vrouw, ergo, ik wens " mode" ( ) te begrijpen, anders heb ik gefaald in mijn biologische functie
Diesjcrieminatie!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:55 schreef Mitunga het volgende:
Zo kunnen Turken hun platte achterhoofden verbergen.
Waarom geef je zo'n 15 jarige mooiboy niet eens de nacht van zijn leven en vraag je daarna waarom hij zo'n raar petje heeft?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:55 schreef Vivi het volgende:
Dus ik ben niet hopeloosch ouderwetsch aangezien ik het gruwelijk debiel vind staan?
Niet als je de pet een beetje naar achteren schuift.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:56 schreef Vivi het volgende:
[..]
Diesjcrieminatie!
Daarbij klopt het niet eens, aangezien het achterhoofd juist geaccentueerd wordt, door het petje wat te hoog op den kop staat.
Echte vuige koppen he. Je ziet gewoon dat ze voor het slechte pad geboren zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:59 schreef DoimeN het volgende:
Mijn god die kankerhaakneuzen met die berber accentjes maken het wel erg bont.
Ik heb daar slechte ervaringen mee, toen ik als 16-jarig huppelmeisje een loslopende op een androide lijkende kraker ooit vroeg waarom hij een sinaasappelnetje op zijn elleboog had getatoeerd viel dat ook niet helemaal goed (hij vond zelf blijkbaar dat het een spinneweb was en was not amused) .quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:57 schreef Mitunga het volgende:
[..]
Waarom geef je zo'n 15 jarige mooiboy niet eens de nacht van zijn leven en vraag je daarna waarom hij zo'n raar petje heeft?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:03 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik heb daar slechte ervaringen mee, toen ik als 16-jarig huppelmeisje een loslopende op een androide lijkende kraker ooit vroeg waarom hij een sinaasappelnetje op zijn elleboog had getatoeerd viel dat ook niet helemaal goed (hij vond zelf blijkbaar dat het een spinneweb was en was not amused) .
ghehehequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:07 schreef Mitunga het volgende:
Grappig trouwens die vingers/handen die ze zo stoer opsteken.
Als alle rappers een vinger in hun kont steken zouden ze dat dan ook na-apen?
Tijd voor zo'n test!
Oké, ik hield het vijf seconden vol om niet in de lach te schieten. Wat win ik?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:06 schreef roooosje het volgende:
[afbeelding]
Of om dit eronder te verbergen
kijkshop bling bling oorbel: checkquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:06 schreef roooosje het volgende:
[afbeelding]
Of om dit eronder te verbergen
En wat je wat nou het allerergste is. Hij lijkt op mijn broer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:11 schreef Mitunga het volgende:
[..]
kijkshop bling bling oorbel: check
ringbaardje: check
vegeta kapsel + matje: check
geepileerde wenkbrauwen: check
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:12 schreef Rutgerr het volgende:
Vind het wel jammer overigens dat ze altijd van die afschuwelijk matjes hebben, daardoor krijgt de goede mat een slechte naam.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:11 schreef Mitunga het volgende:
[..]
kijkshop bling bling oorbel: check
Zo zien alle Iraanse jongens er trouwens uit. Gayer than fondue.
Wat je zegt, de business mat word ook vaak afgezworen wat erg jammer is. Die gare sjohnie matjesquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:12 schreef Rutgerr het volgende:
Vind het wel jammer overigens dat ze altijd van die afschuwelijk matjes hebben, daardoor krijgt de goede mat een slechte naam.
Post daar eens een foto van. En hoe is het om met zo iemand te levenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:12 schreef roooosje het volgende:
[..]
En wat je wat nou het allerergste is. Hij lijkt op mijn broer.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:01 schreef Mitunga het volgende:
[..]
Echte vuige koppen he. Je ziet gewoon dat ze voor het slechte pad geboren zijn.
een mat had nooit een goede naamquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:12 schreef Rutgerr het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |