geert wilders in zijn jonge jaren lijkt het welquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:45 schreef LENUS het volgende:
JO, check mijn kuif, strak of niet dan?
[afbeelding]
Jo, just chillin with my matties, jeweetz Check mijn matje, onmin strak toch?
[afbeelding]
Oh my god wat is die gast lelijkquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:45 schreef LENUS het volgende:
JO, check mijn kuif, strak of niet dan?
[afbeelding]
Jo, just chillin with my matties, jeweetz Check mijn matje, onmin strak toch?
[afbeelding]
Misschien is het zijn wijnkelder welquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:21 schreef fuckbuddy het volgende:
[afbeelding]
OMG met een fles Crystal Champagne op de foto gaan IN EEN SLIJTERIJ.
Wat ben je dan een onwijs domme domme lul, das hetzelfde als naar bij de Media Markt voor een 1000" LCD gaan liggen en doen alsof ie van jou is.
Ja beetje jammer van de prijskaartjes alleen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Misschien is het zijn wijnkelder wel![]()
Misschien verkoopt hij ze wel vanuit zijn kelderquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:29 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja beetje jammer van de prijskaartjes alleen.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:21 schreef fuckbuddy het volgende:
[afbeelding]
OMG met een fles Crystal Champagne op de foto gaan IN EEN SLIJTERIJ.
Wat ben je dan een onwijs domme domme lul, das hetzelfde als naar bij de Media Markt voor een 1000" LCD gaan liggen en doen alsof ie van jou is.
Wahahaquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Misschien verkoopt hij ze wel vanuit zijn kelder
Iemand, bel een ambulance! Deze gasten hebben een of andere spastische aanval!quote:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:34 schreef tonks het volgende:
Ik denk dat ansswa daar regelmatig champagne koopt
[afbeelding]
Je gleed van je stoel en stootte je hoofd?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:02 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh![]()
![]()
![]()
Tonks, wtf doe je me aan
Maar wij hebben gelijk en zij nietquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:29 schreef Rutgerr het volgende:
Wel leuk zo'n topic. Anderzijds lachen zij denk ik net zo hard om ons: ''Ewa, moet je zien wat een n3rdzz die onze stylo niet diggen''
Alsof er een Maser op de foto staat....quote:Probeer niet te kwijlen en jaloers te worden
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:07 schreef Rutgerr het volgende:
Ik bezoek Superdudes.nl en klik op een willekeurig profiel en het is weer raak:
[afbeelding]
Serieus, en 99% van de members daar komt ook uit het zuiden 's lands....
Meneer rijdt hierop rond:
[afbeelding]
[..]
Alsof er een Maser op de foto staat....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |