Als zulk tuig de metro ingeslenterd komt weet je ook al weer bijna zeker dat je eigen mp3speler een tandje harder moet omdat ze die blikkerige kutmuziek weer uit hun telefoontjes zullen gaan laten schallenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:51 schreef Debsterr het volgende:
OMG, ik zie dit zo vaak voorbij komen in R'dam en elke keer denk ik vanwhut? En dan ben ik nog maar 19
.
Oh, en als dat soort types autorijden, dan hangen ze altijd midden in de auto met 1 hand boven op het stuur. RIJ NORMAAL!
Vooral om de vrouwenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 05:22 schreef TherAngelina het volgende:
OMG ik heb me doodgelachen op dit topic.
Gelukkig gaan ze, na het horen van mijn "tiefusherrie", meestal een stukje verder staanquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:08 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Als zulk tuig de metro ingeslenterd komt weet je ook al weer bijna zeker dat je eigen mp3speler een tandje harder moet omdat ze die blikkerige kutmuziek weer uit hun telefoontjes zullen gaan laten schallen.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:40 schreef Ringo het volgende:
Mijn god, deze "trend" is echt al jáááren oud.
Nu nog een steenbewoner die klaagt over leren jacks met bontkraag en de chaos is compleet.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:20 schreef popolon het volgende:
Toch gek, ben het in Michigan nog niet tegengekomen die jeukpetjes. Is het dan toch typisch Nederlands? Mocro
IDDquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:33 schreef Rutgerr het volgende:
Die hele stijl van die Marokkanen is toch te gek voor woorden! Hoe ze zich kleden, hoe ze zich gedragen, het taaltje dat ze bezigen. Gelukkig ken ik ook wel normale Marokkanen, maar als je enkel dit topic zou lezen dan krijg je toch een niet al te positief beeld.
He jovink, ik verwacht eigenlijk wel een tvp in deze topic!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:21 schreef jovink het volgende:
hahaha gekkewerk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |