Of het zijn schandknapen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:34 schreef W00fer het volgende:
Hoe komen die gasten uberhaupt aan zoveel geld.
Maar eens korten op hun veel te hoge uitkering. Stelletje teringschrapers.
Heel Nederland hard werken en die mensen krijgen het allemaal voor niets.
Moeten jullie maar niet op die vervelende extreem linkse partij stemmen, welke voorheen slechts een Maoistisch splintergroeperinkje zonder maatschappelijk gevaar vormde.quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:34 schreef W00fer het volgende:
Hoe komen die gasten uberhaupt aan zoveel geld.
Maar eens korten op hun veel te hoge uitkering. Stelletje teringschrapers.
Heel Nederland hard werken en die mensen krijgen het allemaal voor niets.
Oke, maar een boxershorts is toch wat anders dan een hemd of shirt! Het zag er zoooo koddig uit, ventje was ook nog eens heel klein en met o-pootjes! Krap 16quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:09 schreef Maikuuul het volgende:
Achja, voor onder de kleding ... das de mening van sommigen.
Ik heb mijn armani underwear t-shirt gister gewoon tijdens het stappen aangehad.
Ik heb niemand zien dubbelliggen van het lachen dat ik dit aanhad dus
* leolinedance mee kotstquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:49 schreef jovink het volgende:
koddig aaaaaaaaaaaah wat een limburgs kutwoord
kotssssss
Oh! Wat erg...als het mijn zoon was had ik zijn benen onder hem vandaan getraptquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:07 schreef George_Costanza het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)oer_kleuterrep_.html
WOWquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:42 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh! Wat erg...als het mijn zoon was had ik zijn benen onder hem vandaan getrapt
Ja, dat zeiden ze van James Dean ook toen hij ineens T-Shirts als bovenkleding ging dragen!quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:51 schreef Aventura het volgende:
Voor de goede orde, die shorts zijn toch voor onder de kleding? Omg, liep dat joch even voor paal![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:18 schreef Cheiron het volgende:
Sta ik van de week op het IJ-veer, staat daar een jochie van een jaar of 13 met een vreselijk te klein shirtje. Beetje type jaren 80-aan-de-voorkant-vastgenkoopt-oh-wat-ben-ik-homo.
Geluk, geluk, hij had er gelukkig nog een grijs-tshirtje onderaan. Ik dacht nog:"zal wel weer een trend gemist hebben: 2 tshirtjes aan hebben"
Ik nou ja, en lees mijn krantje verder. Is hij opeens aan het springen (jumpen? wtf?!) met zn maten.. bleek het grijze t-shirt zn onderbroek te wezen: opgehezen tot aan zn navel. What the heck!
quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:51 schreef Aventura het volgende:Voor de goede orde, die shorts zijn toch voor onder de kleding? Omg, liep dat joch even voor paal![]()
![]()
![]()
Baaaalen dat ik mijn camera niet bij me had
En wat is appa? Is dat een ander woord voor aap?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:38 schreef MevrouwLili het volgende:
Misschien stam ik uit de oertijd (1984), maar wat in hemelsnaam zij kudos...???
Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:07 schreef George_Costanza het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)oer_kleuterrep_.html
Dat heb ik met dit hele topic!quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilen
Draai je je kaartje ook even om? Ik heb de code op de achterkant nodigquote:
Ga je gang, ben benieuwd naar de antwoordenquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Draai je je kaartje ook even om? Ik heb de code op de achterkant nodig![]()
Ontopic - ik zie die jongetjes ook al een aantal jaren lopen en vroeg me ook al af waarom ze het in hun bolle kop halen om er zó bij te lopen.
Maarre, hebben we geen Marokkaantjes op Fok! die deze prangende vraag kunnen beantwoorden? Misschien dat we even moeten crossposten op Maroc.nl
Als je je haar een maandje of wat niet wast, blijft alles zitten. toch?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:38 schreef milagro het volgende:
[..]
serieuze vraag, hoor
ik lig er wakker van
zijn ze in het haar genaaid, zoals extensions of wat?
Ervaring mee?quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:17 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Als je je haar een maandje of wat niet wast, blijft alles zitten. toch?
In (Zuid) Italie is het ook helemaal hip; te kleine pet, veeeeeel te laag hangende broek en dan allemaal nep shirtjes van D&G, Lonsdale etc. (Dan zie je ineens "merknamen" als Wonsdaly, Londondale, London, Lonsdeal, Lonsydaly en zo).quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:36 schreef Tinkepink het volgende:
Ontopic - ik zie die jongetjes ook al een aantal jaren lopen en vroeg me ook al af waarom ze het in hun bolle kop halen om er zó bij te lopen.
In Portugal twee jaar geleden: Longsdale en Versage. Echt klasse gewoonquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:29 schreef DIGGER het volgende:
[..]
In (Zuid) Italie is het ook helemaal hip; te kleine pet, veeeeeel te laag hangende broek en dan allemaal nep shirtjes van D&G, Lonsdale etc. (Dan zie je ineens "merknamen" als Wonsdaly, Londondale, London, Lonsdeal, Lonsydaly en zo).
't Verschil is alleen dat je met crocks je best doet er niet uit te zien.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 02:09 schreef Laton het volgende:
ach het is achterlijk, maar niet veel achterlijker dan wat jullie meiden meestal meepikken aan domme modetrends. crocks anyone ?
Dat is tenminste nog wel een fors bedrag.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:40 schreef Vivi het volgende:
Maar weet je wat pas erg is! dat die types dit soort plaatjes in hun fobo profiel hebben staan
[afbeelding]
Ik zou het niet afwijzen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 06:53 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat is tenminste nog wel een fors bedrag.![]()
Ben je al bijgekomen? En heb je een mooie zwartwit-foto gemaakt?quote:
iddquote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:24 schreef Maikuuul het volgende:
Dat geld is gewoon in beslag genomen drugsgeld ...
echt te erg hoorquote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:20 schreef Vivi het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |