quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:16 schreef milagro het volgende:
hoe blijven die dingen eigenlijk zitten?
haarspeldjes?
serieuze vraag, hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:33 schreef Moja het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vaak hebben ze dan ook nog zo'n fake gucci/prada wijven heuptasje omhangen![]()
Das stimmt!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:45 schreef milagro het volgende:
er zaten er laatst hier drie op het bankje benee, twee met zo'n petje boven op de krullen, en eentje riep steeds Allahallahallah.. en dan knikten de andere twee.
waarom vertel ik dit, geen idee, het viel me op onderweg naar de buurtsuper.
vandaar mijn vraag dusquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:56 schreef Vivi het volgende:
En die petjes bleven gewoon zitten tijdens het knikken?!
Jah jouw blonde wenkbrauwen vallen weg tegen je blanke huid ehquote:
en dan staat er zo'n goedkope aldi luidspreker bij..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:11 schreef Vivi het volgende:
Check Mc stylow...
[afbeelding]
[afbeelding]
MoNeY...Je Weet Zelluf...
Ik vraag me af of ze bij de Sociale Dienst ook wel eens die sites checken, jeweets...
nou doorgegroeide wenkbrauwen schijnen een teken van crimineel geborenen te zijnquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:01 schreef Mitunga het volgende:
[..]
Echte vuige koppen he. Je ziet gewoon dat ze voor het slechte pad geboren zijn.
gelijk ener bigjensquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:15 schreef EricT het volgende:
[..]
Jah jouw blonde wenkbrauwen vallen weg tegen je blanke huid eh![]()
WoWzzz..... met zoveel geld moet je wel een grote pik hebbenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:11 schreef Vivi het volgende:
Check Mc stylow...
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vraag me af of ze bij de Sociale Dienst ook wel eens die sites checken, jeweets...
"allahallahallah"quote:
handig voor de verzekeringquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:18 schreef milagro het volgende:
tjonge, kan het nog primitiever
je geld en je goud fotograferen , mijn god, wat hopeloos.
ja, nu is iedereen om , hoor, impressed en al.
Hey das vet sagbi, ik zweertje wallah billah dit is vet schijt hebbuh aan die kutnederlanders met hun belastinggeld. Je weets tochquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:11 schreef Vivi het volgende:
Check Mc stylow...
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hey das vet sagbi, ik zweertje wallah billah dit is vet schijt hebbuh aan die kutnederlanders met hun belastinggeld. Je weets toch [afbeelding]
Ik wil erbij horen:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hey das vet sagbi, ik zweertje wallah billah dit is vet schijt hebbuh aan die kutnederlanders met hun belastinggeld. Je weets toch [afbeelding]
Ik wil erbij horen:
[afbeelding]
*Proest*quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:29 schreef MevrouwLili het volgende:
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die me hier zeer sterkover verwondert...
Kennelijk hebben ze een externe hersenpan nodig, om hun intelligentie in op te bergen....
Alleen die panda vind ik dan weer detoneren in het stoere gangsta-plaatjequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik wil erbij horen:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |