NEEEEEE, for god's sake. Dit is toch niet echt?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:21 schreef fuckbuddy het volgende:
[afbeelding]
OMG met een fles Crystal Champagne op de foto gaan IN EEN SLIJTERIJ.
Wat ben je dan een onwijs domme domme lul, das hetzelfde als naar bij de Media Markt voor een 1000" LCD gaan liggen en doen alsof ie van jou is.
AAAAAAAAAARGH.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:34 schreef tonks het volgende:
Ik denk dat ansswa daar regelmatig champagne koopt
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:10 schreef Vivi het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kijk mensen, hij heeft een ZUIGZOEN, jajajajaaa
[afbeelding]![]()
![]()
En toch word ik er ook een beetje verdrietig van..![]()
Veeg mij op, iemand, alstjeblief!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:12 schreef Vivi het volgende:
Deze is echt al braindead zo te zien
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zelfs Roef kan iemand vinden schijnbaarquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:16 schreef Vivi het volgende:
Zou ie ooit iemand vinden die met hem wil trouwen dan?
Dat gaat z'n petje te boven.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:16 schreef Vivi het volgende:
Zou ie ooit iemand vinden die met hem wil trouwen dan?
Ook nonchalant allemaal een andere kant op kijken alsof ze op de cover van een reli-rockplaat staan.quote:
Als mijn mama dat zou doen, had ze meteen naar het blijf van mijn lijf huis kunnen verkassen.quote:
Stel je toch eens voor dat jouw kleine later ook in deze kringen verkeert, daar krijg je toch slapeloze nachten van?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:50 schreef Jarno het volgende:
Dit topic is wel het beste anticonceptiemiddel ooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |