Ja en die outfitquote:Op maandag 21 januari 2008 15:13 schreef MissyMirjaM het volgende:
waarom kras je je gezicht weg als je de rest wel op internet zet?
en wat een rare foto's btw
tamara is just 15 year's oldquote:Op maandag 21 januari 2008 15:26 schreef NoralyZ het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=9kxRNH3LSTc
quote:Op maandag 21 januari 2008 15:32 schreef Singa het volgende:
F*cking hell, het wordt tijd om de abortuswetgeving uit te bereiden met de mogelijkheid tot postnatale abortus.
reflectieve abortus en sterilisatiequote:Op maandag 21 januari 2008 15:32 schreef Singa het volgende:
F*cking hell, het wordt tijd om de abortuswetgeving uit te bereiden met de mogelijkheid tot postnatale abortus.
Haha, hij lijkt op die gast van Modern Talking, jaren 80 look! Zo ga je toch niet over straat lopen zeg.. Wel een voordeel, waait het een keer hard zit je coup nog steeds hetzelfde, verwaaid!quote:Op maandag 21 januari 2008 15:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Groupielove, wat een haar
[ afbeelding ]
Kamper Piet heeft zijn naam op zijn onderarm getattoeerd, mocht hij 'm ooit vergeten!quote:Op maandag 21 januari 2008 20:10 schreef James1988 het volgende:
Oh mijn god. Wat een paupers. Ik schaam me er nu echt voor dat ik in Nederland woon, maarja, het zal wel overal ter wereld zo erg zijn.
Kamper Piet is wel humoah
Veel mensen op Sugababes/Superdudes vinden HollyWood Music Hall helemaal het einde. Ze houden daar o.a. ook die Miss Sugababes verkiezing en zo, jumppartijen. Dat zal wel verklaren waarom veel van die figuren uit Rotterdam komen. Hoewel Rotterdam denk ik niet de bakermat is. In elke stad zullen dit soort gangsta's woonachtig zijnquote:Op maandag 21 januari 2008 15:25 schreef BonJovi het volgende:
Ik heb veel van zulke gasten in het echt gezien helaas
waarom komen bijna alle gasten en meisjes uit dit topic uit de regio Rotterdam
Wie denkt hij dat hij is Sonny Corleone ofzo, wat een zielig excuus voor een kind zegquote:Op maandag 21 januari 2008 15:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Jesus uit welk jaar komt die gast? Roken.. matje...
Nou lekker dan kom vaak in Rotterdam vandaar dat ik die figuren ziequote:Op maandag 21 januari 2008 21:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Veel mensen op Sugababes/Superdudes vinden HollyWood Music Hall helemaal het einde. Ze houden daar o.a. ook die Miss Sugababes verkiezing en zo, jumppartijen. Dat zal wel verklaren waarom veel van die figuren uit Rotterdam komen. Hoewel Rotterdam denk ik niet de bakermat is. In elke stad zullen dit soort gangsta's woonachtig zijn
whahah so true als je eigen slecht vind zet je jezelf ook echt op internetquote:Op maandag 21 januari 2008 15:26 schreef NoralyZ het volgende:
Dat '''''topmodel''''' is echt freaky! Dat haar is wel mooi, maar dr foto's zijn teh bizarre!
Dit filmpje staat trouwens op haar profiel:
http://www.youtube.com/watch?v=9kxRNH3LSTc
met als onderschrift:
ik lang geleden hha toen kon ik nog nie goed dansen
en als je het zelf slecht vindt zet je het natuurlijk op internet.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:38 schreef BloodyLotte het volgende:
[ afbeelding ]
hoi, brak avondje.al m'n foto's bij elkaar zoeken en sorteren.
quote:
quote:Op zondag 6 januari 2008 15:54 schreef Tangarine het volgende:
Fine.
hier, hoe ik er nu verkouden bij zit, in m'n gele trui van de universiteit
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:41 schreef snopprinses het volgende:
Verkouden website makend.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het wel cool.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jesus uit welk jaar komt die gast? Roken.. matje...
Hijs vermagerd.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:45 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
http://www.zangerbob.nl/![]()
[ afbeelding ]
De Bob-sjaal, wie wil 'm niet?
MOCROBOYquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:37 schreef Dibble het volgende:
quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:02 schreef Jeltos het volgende:
[..]
MOCROBOY![]()
De pimp van de hood check zijn dikke gun en mocro paspoort![]()
De G mocroboy himself![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Favoriete geurtje D&G
Favoriete kledingmerk prada, D&G , armani , burberry
Favoriete drankje coca cola
Favoriete discotheek waar k0m k binnen dan ?
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:11 schreef MLI het volgende:
Nieuwe bron: facebook!
[ afbeelding ]
![]()
De linker lacht lekker spontaan, de middelste heeft een waterhoofd en de rechter is eerder een ratje om te zien.
Echt, ik krijg bij dit soort figuren echt zin om ze op te zoeken en ze eens helemaal lens te slaan. Kansloos kutkneusjequote:Op woensdag 23 januari 2008 00:02 schreef Jeltos het volgende:
[..]
MOCROBOY![]()
De pimp van de hood check zijn dikke gun en mocro paspoort![]()
De G mocroboy himself![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Favoriete geurtje D&G
Favoriete kledingmerk prada, D&G , armani , burberry
Favoriete drankje coca cola
Favoriete discotheek waar k0m k binnen dan ?
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |