Van die tranen staan toch voor hoeveel mensen je vermoord zou hebben? In stoere amerikaanse gevangenissen dan.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:32 schreef Dibble het volgende:
srry kon het weer niet laten![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nie spotten jeweet! Daarom hebben we ditquote:Op donderdag 24 januari 2008 23:01 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Van die tranen staan toch voor hoeveel mensen je vermoord zou hebben? In stoere amerikaanse gevangenissen dan.
Ah, prachtig!quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:03 schreef Dibble het volgende:
[..]
Nie spotten jeweet! Daarom hebben we dit
quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:03 schreef Dibble het volgende:
[..]
Nie spotten jeweet! Daarom hebben we dit
quote:The clearasilboys![]()
Whahahaha, je hebt gelijkquote:Op vrijdag 25 januari 2008 05:36 schreef Imperatore het volgende:
[..]
![]()
![]()
Waarom heeft die linkergast op de onderste foto dan een ringbaard op z'n gezicht getekend?
je moet wat als je geen baardgroei hebt toch?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 05:36 schreef Imperatore het volgende:
[..]
![]()
![]()
Waarom heeft die linkergast op de onderste foto dan een ringbaard op z'n gezicht getekend?
Die rechter ken ik van vakantiequote:Op vrijdag 25 januari 2008 07:48 schreef roepdeman het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd handig om je naam op je arm getatoeëerd te hebben staan, vraag maar aan onze held Kamper Piet..
Als ik die kapsels zo zie, denk ik eerder dat ze hun fohn tijdens het wassen in bad hebben laten vallen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:38 schreef WheeleE het volgende:
De fohn wordt meestal gebruikt om haar te drogen, maar ik zie dat men er een nieuw gebruik voor heeft gevonden. Haar in de gel en de fohn op vol vermogen van achter op je kop zetten.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:43 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Als ik die kapsels zo zie, denk ik eerder dat ze hun fohn tijdens het wassen in bad hebben laten vallen.
hadden ze die maar laten vallen in bad, waren we tenminste van ze afquote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:43 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Als ik die kapsels zo zie, denk ik eerder dat ze hun fohn tijdens het wassen in bad hebben laten vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |