Die linkerjongen zal zijn hele leven een hoekje om moeten kijken.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:22 schreef Bieflap het volgende:
pauperlaupers in da houseee
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:34 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
En we hebben ook een meisje met de pruillipjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:41 schreef Beach het volgende:
Die marokkaan met ontbijtkoek en dadels
Nou echt hoor dat er in Rotterdam veel wonen hahahaha.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Veel mensen op Sugababes/Superdudes vinden HollyWood Music Hall helemaal het einde. Ze houden daar o.a. ook die Miss Sugababes verkiezing en zo, jumppartijen. Dat zal wel verklaren waarom veel van die figuren uit Rotterdam komen. Hoewel Rotterdam denk ik niet de bakermat is. In elke stad zullen dit soort gangsta's woonachtig zijn
Winkelcentrum Zuidplein is puur entertainment.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:02 schreef MissJ het volgende:
[..]
Nou echt hoor dat er in Rotterdam veel wonen hahahaha.![]()
Ik was vandaag in Rotterdam en toen liep ik in winkelcentrum Zuidplein (niet omdat het daar zo leuk is hoor, maar volg daar in de buurt een cursus)... nah nah nah zeg, wat daar allemaal rondloopt!
Echt, als ik mijn digi bij me had gehad had ik een paar mooie foto's kunnen maken en een heel topic vol kunnen plakken
quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:05 schreef Dibble het volgende:
[ afbeelding ]
heb t al, wat een gay blik heeft die gast manals zulks me één x aankijkt krijgt ie meteen hoek tegen zn smoel an
Wat staat er nou in het rood op z'n shirtje geschreven? Ik kan het net niet lezen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:05 schreef Dibble het volgende:
[ afbeelding ]
heb t al, wat een gay blik heeft die gast manals zulks me één x aankijkt krijgt ie meteen hoek tegen zn smoel an
Vroeg ik me ook afquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:49 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Wat staat er nou in het rood op z'n shirtje geschreven? Ik kan het net niet lezen.
Volgens mij staat er Assfuckerquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:49 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Wat staat er nou in het rood op z'n shirtje geschreven? Ik kan het net niet lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |