quote:mijn schatje zun zus 19 weekjes![]()
Bij die bovenste foto heeft hij net gebaft aan zijn bovenlip te zien.quote:Op donderdag 24 januari 2008 02:18 schreef Imperatore het volgende:
Is deze al voorbij gekomen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sW33t h00r di3 L44tztuH!!!![]()
Hoezo in de kast? Dat shirt doet mij anders denken.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:39 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Duidelijk gevalletje van nog in de kast en zo
Lol. die blonde gast was eergister op Hart Van Nederland met de nieuwste Nederlandse danshype ''De Melbourne Shufflequote:
In de woonwagen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Lol. die blonde gast was eergister op Hart Van Nederland met de nieuwste Nederlandse danshype ''De Melbourne Shuffle![]()
[ afbeelding ]
15 jaar![]()
en 30 weken zwanger
Mijn held.quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:47 schreef BonJovi het volgende:
het is PSB PhotoshopBoyik heb hem al in levende lijven gezien nu jullie nog
Blijkbaar nooit van anticonceptie/voorbehoedsmiddelen gehoordquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Lol. die blonde gast was eergister op Hart Van Nederland met de nieuwste Nederlandse danshype ''De Melbourne Shuffle![]()
[ afbeelding ]
15 jaar![]()
en 30 weken zwanger
Op het forum zei ze dat het condoom gescheurd wasquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:47 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Blijkbaar nooit van anticonceptie/voorbehoedsmiddelen gehoord
en dan hebben ze natuurlijk nooit van het woord "abortus" gehoordquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Op het forum zei ze dat het condoom gescheurd was
Wou ze niet, vonden ze moord.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:07 schreef don-diablo het volgende:
[..]
en dan hebben ze natuurlijk nooit van het woord "abortus" gehoord
Check waar hij een piercing heeft.quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:56 schreef zagevent het volgende:
[ afbeelding ]
En daar hebben we PSD weer.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wou ze niet, vonden ze moord.
What the fuck.. dat is wel zo triest. Ze zouden bijna een wet tegen tienerzwangerschappen moeten opstellen als ik dit zo ziequote:Op donderdag 24 januari 2008 11:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
15 jaar![]()
en 30 weken zwanger
Uitkeringen afschaffen en criminaliteit hard aanpakken zodat dit tuig niet kan overleven.quote:
Heldquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:42 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Uitkeringen afschaffen en criminaliteit hard aanpakken zodat dit tuig niet kan overleven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |