Nee, vorig jaar verdiend gedegradeerd uit de Hoofdklasse, met een slechte lichting, Urk speelt dus grotendeels met eigen jeugd. De slechte lichting speelt nog steeds gezien het feit dat ze nu in de eerste klasse ook tegen degradatie spelen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:31 schreef F1Bas het volgende:
Urk, stelt dat tegenwoordig nog wat voor?
Nog geen Scheimann en Koswal dus. Ze volgen Richie Basoski van Baronie, met het oog op een eventueel vertrek van Koswal. Verder staat de LRC-tweeling Jimmy en Kevin van Baarlen in de belangstelling van de Boys. Keeper Wesdie Abdelaziz vertrekt.quote:Met het oog op volgend seizoen heeft het bestuur en de begeleiding van Kozakken Boys de wens uitgesproken om een groot deel van de huidige A-selectie bij elkaar te houden en te komen tot een kwalitatief nog sterkere
samenstelling.
Na een zeer geslaagd trainingskamp waar door de begeleiding en bestuur met de spelers is gesproken, is deze week met een groot deel van de selectie al overeenstemming bereikt over verlenging van het contract met 1 of 2 jaar.
Daarom is het bestuur blij en tegelijk trots dat zij nog voor de herstart van de competitie bekend kunnen maken dat de volgende spelers ook volgend seizoen op "De Zwaaier" zijn te bewonderen:
1. Dennis Netten
2. Sezer Sulun
3. Lars Vorthoren
4. Michael Samuel
5. Arie Lock
6. Menno den Braber
7. Patrick Sas
8. Rick Kolff
9. Elroy Boonstoppel
10. Marruchen Zimmerman
11. Willem Looijen
12. Marc Vink
Nunspeet wel gevoetbald tegen Genemuiden. Uitslag 2-2. Dinsdag werd gewonnen bij Go Ahead Kampen 0-3.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:39 schreef F1Bas het volgende:
Nunspeet - KB weer afgelast
En op vriendjes van Wesseling zit ik absoluut niet te wachten, maar goed.
Overigens werd Vogels - Urk maar 2-0, erg matig.
Van der Steen gaat denk ik wel weg en Van Manen zou me niks verbazen als hij ook gaat.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:12 schreef methodmich het volgende:
Als je Kevin Winter haalt, waarom dan ook Kolder en eventueel Bronkhorst nog, uitgaande dat je ook Van Hoof nog hebt? Beetje druk middenveld dan. Of gaan er nog meer weg, zoals Van der Steen, Opschoor of Van Manen?
Waarom zou vd Steen weggaan bij de Vogels?quote:Op maandag 21 januari 2008 18:58 schreef methodmich het volgende:
Ja, heb het gisteren al in Nivo topic gepost, maar ik ben er dus niet bij dan. Ben benieuwd hoe fit ASWH zal zijn dan. In elk geval nog lang niet de ploeg die we vooraf wilden opstellen.
Gerucht gaat dat Van der Steen naar DOVO zou gaan.
Hij wilde dichterbij huis spelen maar dat was nog niet zeker en hij is blij met de nieuwe trainer.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:07 schreef HPayne het volgende:
[..]
Waarom zou vd Steen weggaan bij de Vogels?
Topvoetballer inderdaad. Vond het wel een saai potje, maar goed, wij misten zo'n 6 basisspelers nog en hadden Van Gool in de spits... Da's nooit goed.quote:Op woensdag 23 januari 2008 08:43 schreef Elftalleider het volgende:
Gister tegen mich zijn cluppie gespeeld 0-0, aardige wedstrijd met weinig kansen, wel zitten genieten van dias wat een aparte stijl heeft die jongen zeg.
Nee wij waren compleetquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:13 schreef methodmich het volgende:
[..]
Topvoetballer inderdaad. Vond het wel een saai potje, maar goed, wij misten zo'n 6 basisspelers nog en hadden Van Gool in de spits... Da's nooit goed.
Nee bij ons waren vd cammen, v Geffen, vd Sanden en Janssen er nietquote:Op woensdag 23 januari 2008 19:31 schreef tong80 het volgende:
Ja daar noem je een paar namen die ik niet ken. Bij ons ontbraken Joop Bekker, Wout Blanken, Sjaak Jansen, Rinie Hein en Willem Gevers.
Kozakken Boys wil hem graag terug volgens de geruchten. Maar is het al zeker dat ie weggaat?quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:54 schreef F1Bas het volgende:
Houwing mag na dit seizoen alweer vertrekken bij svs...
Ik zeg 50/50quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:56 schreef BVO het volgende:
Is LRC echt zo'n grote favoiet morgen joh?
Van Unibet (wedsite):
Nivo Sparta - LRC
1: 8.00
2: 1.30
3: 4.50
Het is niet mijn dag vandaag, net al 20 euro verloren aan de gokkast...quote:
Je had gelijk. 1-1quote:
Tweede helft was idd niet best. Maar ik heb wel genoten van de inzet. Een echte derby wedstrijd.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:19 schreef Gudde het volgende:
[..]
Maar wat een slecht spel van beide kanten zeg, dat had wel beter gemogen.
Wesseling effect was er zeker wel, alleen niet in score. Zowel qua positiespel, verdediging en inzet was het veel beter.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:18 schreef methodmich het volgende:
Kozakken Boys haalt lekker uit tegen DOVO zeg.
Nog geen Wesseling-effect qua uitslag bij de Vogels, die lijken af te haken. Spakenburg wint dik, Sparta Nijkerk nipt. Die lijken het te gaan uitmaken. Onderin goede zaken voor Bennekom en het Nunspeet van HPayne.
Toch goed om te zien dat de scheidsrechter het naar z'n zin had.quote:Foto: Hoezo de elleboogstoot van Bjorn Jongste tegen JP Becht niet gezien. Er werd zelfs niet gefloten.
Die nummer 3 is al 10 jaar onze beste speler. Type Lerby. Afgezakte sokken. Voorop in de strijd. Gaat niet liggen bij een overtreding. Man van weinig woorden maar veel daden. En zulke foto's kun je altijd maken.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:28 schreef methodmich het volgende:
DOVO maakt ook kennis met Uitterhoeve dus... Of wederom kennis met Uitterhoeve. Dramatisch arbiter!
En die foto van Nivo Sparta, wéér die nummer 3. Die veroorzaakte tegen ASWH ook al een opstootje in een oefenpotje.
Gudde, kom je zaterdag naar ASWH - LRC?
Ja wel klote dat ie voor het eerst vrij mocht na zijn TBSquote:Op zondag 27 januari 2008 15:55 schreef methodmich het volgende:
Het is toch opvallend tong, twee keer binnen een week negatief in het nieuws. Dat is lastig voor mensen die hem niet kennen. Maar het zal best een aardige jongen zijn.
Tja maar ze halen van Meegdenburg ook niet voor niks.quote:Op maandag 28 januari 2008 18:22 schreef deejaylethal het volgende:
Laat ze daar afblijven...
En van Twillert, doe normaal. Das net zoiets als dat GVVV aan het verjongen is met van Meegdenburg.
Huh? Nou ook met de auto stond je vast hoor, duurde zo'n 25 minuten voor je weer op de snelweg was.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:29 schreef methodmich het volgende:
Ga dan ook met de auto, dan ben je er zo uit. Vooral als je parkeert in dat straatje aan de zijkant van het parkeerterrein bij de Panhuis.
Geef zijn statistiek eensquote:Op maandag 28 januari 2008 19:36 schreef methodmich het volgende:Leuke post, al klopt ie niet helemaal, want Langerak pakte toch altijd zijn goaltjes wel mee. Maar ik begrijp de intentie.
Apart, heb ik nog nooit last van gehad daar. Maar het zal tegen de Vogels wel gewoon drukker geweest zijn dan.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:38 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Huh? Nou ook met de auto stond je vast hoor, duurde zo'n 25 minuten voor je weer op de snelweg was.
denk dat ie bjorn wel een keer voelt dan ja, maar niels onze 4 kan er ook wel wat vanquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:21 schreef methodmich het volgende:
Wééééér die 3!
Maar dat kan wel leuk worden, als hij tegen Geert Bakker staat. Die wordt helemaal gek als Björn hem een beetje opnaait.
[ afbeelding ]
Dat is hem.
Overigens een leuke column van jullie nieuwe trainer en de interim-trainer van SHO op VoZ: http://www.voetbalopzaterdag.com/?cid=77
Bij GVVV komen normaal gesproken nooit veel supporters kijken...quote:Op maandag 28 januari 2008 19:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Apart, heb ik nog nooit last van gehad daar. Maar het zal tegen de Vogels wel gewoon drukker geweest zijn dan.
Ik sprak Björn daarnet die had het ook over een vreselijke scheidsrechter en hard spel van SHO.quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:25 schreef Elftalleider het volgende:
SHO - Nivo Sparta 3-2 slechte wedstrijd met een nog slechtere scheidsrechter wat ik heb gehoord kon er zelf niet bij zijn gisteravond vd sanden en netten gescoord
Als die het zelfs al hard vindt...quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik sprak Björn daarnet die had het ook over een vreselijke scheidsrechter en hard spel van SHO.
Solmaz mist strafschap maar schiet in de rebound raak. Overigens was het geen strafschop, daar waren zelfs Kozakken Boys supporters het over eens. Verder een wedstrijd met veel gemiste kansen, vooral aan Nunspeet kant. En bovendien veel kaarten. 6 gele, 2 rode verdeeld over de teams. In laatste minuut levensgrote kans voor vd Hul....quote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:41 schreef methodmich het volgende:
Inhaalduel
Nunspeet - Kozakken Boys 0-1 (0-1)
24. 0-1 Imdat Solmaz
Bijzonderheid: Imdat Solmaz (Kozakken Boys) mist strafschop
Nunspeet blijft twaalfde, Kozakken Boys is nu vierde op een punt van de Vogels. Volgende week Kozakken Boys - Spakenburg, ofwel de nummer 1 uit de periode tegen de nummer 2.
Ja we hebben met zijn allen geoefend in de kroeg met de carnaval, dikke overwinning behaaldquote:Op donderdag 31 januari 2008 19:14 schreef methodmich het volgende:
SHO is ook geen leuke tegenstander. Smerige counteraars. Jammer dat Nivo niet gewonnen heeft. Zaterdag nog oefenen?
quote:Succesvolle rentree van Jeffrey Winter
Jeffrey Winter heeft zaterdag een succesvolle rentree gemaakt voor IJsselmeervogels. De Zaandammer, topscorer van vorig seizoen, viel een kwartier voor tijd in en leidde even daarna met een handig steekpassje de beslissende treffer van Christian Opschoor (2-1) in. Winter was de laatste zes maanden uit de roulatie door een zware schouderblessure. Positief noemde de Haarlemmer coach verder de rentree van Winter. ,,Er kwam gelijk meer diepgang in ons aanvalsspel. Zon type spits misten we nog. We hopen dus dat hij snel weer de oude wordt, maar we doen wel voorzichtig aan met hem.
Ja, hallo.... Van der Werff. Die gaf 3 x rood aan ASWH tijdens ASWH - Capelle. Trok al 41 keer geel en 6 keer rood in de 7 duels die hij floot.quote:Op maandag 4 februari 2008 08:39 schreef HPayne het volgende:
Dubieuze strafschop nekt Nunspeet
door Mark van der Vegt
Ik was dus niet de enige die de scheids weer eens een drama vond.
Nou oke, dan niet.quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:29 schreef VoreG het volgende:
Het moge duidelijk zijn dat Spakenburg 2 februari helemaal wordt afgedroogd!
Verschrikkelijk idd zulk soort scheidsrechters. Doet alles volgens het boekje zeg je, maar ik blijf er bij een penalty was het zeker niet! En je zult net zien dat dat de beslissing in de wedstrijd is. Nu moet wel gezegd; Netten is een uitstekende keeper, hield Kozakken Boys op de been!quote:Op maandag 4 februari 2008 19:50 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, hallo.... Van der Werff. Die gaf 3 x rood aan ASWH tijdens ASWH - Capelle. Trok al 41 keer geel en 6 keer rood in de 7 duels die hij floot.
Doet alles volgens het boekje, daar kan je hem nooit op aanspreken. Heeft echter totaal geen gevoel voor een wedstrijd.
Ja helaas wel.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:08 schreef deejaylethal het volgende:
Hadden we al gemeld dat Raymond Bronkhorst definitief naar IJsselmeervogels vertrekt?
Netten is soms goed, maar meestal niet zo bijzonder hoor. Wordt vaak lacherig over gedaan, gezien zijn omvang. Voor volgend seizoen zoeken ze ook een nieuwe goalie in Werkendam.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 05:48 schreef HPayne het volgende:
[..]
Verschrikkelijk idd zulk soort scheidsrechters. Doet alles volgens het boekje zeg je, maar ik blijf er bij een penalty was het zeker niet! En je zult net zien dat dat de beslissing in de wedstrijd is. Nu moet wel gezegd; Netten is een uitstekende keeper, hield Kozakken Boys op de been!
Nee, even los van de kwaliteiten van de speler(ken ik hem ook niet goed genoeg voor), houd ik niet van vriendjes van. Maar goed, we zullen het wel zien, als hij het goed doet zal ik niet klagen.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:49 schreef methodmich het volgende:
Niet blij met de eerste vriend van Wesseling dan F1Bas? Okee, het houdt vermoedelijk wel in dat Kevin Winter niet komt.
Ik heb alleen de eerste helft gezien, het was niet best van Nunspeet kant, NIVO kreeg nog 2 aardige kansen, waaruit het 1 keer scoorde. Frank van Twillert met zn eerste seizoenstreffer, een belangrijke dus in blessuretijd.quote:Op zondag 10 februari 2008 06:39 schreef tong80 het volgende:
NIVO komt met 0-2 voor maar krijgt in de 92ste minuut de gelijkmaker binnen
Ben benieuwd naar het verslag.
MM en ik hebben dezelfde voorspelling en ik heb minder punten, er klopt iets niet, sorry Michquote:Op zondag 10 februari 2008 14:51 schreef HPayne het volgende:
Toto stand per 9 Februari
[ afbeelding ] HPayne 54 (+2)
[ afbeelding ] Methodmich 53 (+4)
[ afbeelding ] F1Bas 51 (+3)
[ afbeelding ] Dennus-F 50 (+3)
[ afbeelding ] deejaylethal 43 (-)
[ afbeelding ] tong80 43 (+3)
[ afbeelding ] Elftalleider 37 (+2)
LRC Leerdam is thuis moeilijk verslaanbaar, zo ondervond ook koploper Sparta Nijkerk, het bleef 0-0
Toto van vorige week Nunspeet - Kozakken Boys zit er nog bij verwerktquote:Op zondag 10 februari 2008 15:32 schreef F1Bas het volgende:
[..]
MM en ik hebben dezelfde voorspelling en ik heb minder punten, er klopt iets niet, sorry Mich
2 aardige kansen ??!!!, Nee we hadden met de rust met 4-0 voor moeten staan want Nunspeet was in die 1e helft echt drama, 2e helft was het alles of niets lange halen naar voren en maar hopen om één van de grote reuzen voorin te bereiken en dat lukte een paar keer en ik moet zeggen de 2-2 was hoe sneu voor ons een juweeltje !quote:Op zondag 10 februari 2008 14:57 schreef HPayne het volgende:
[..]
Ik heb alleen de eerste helft gezien, het was niet best van Nunspeet kant, NIVO kreeg nog 2 aardige kansen, waaruit het 1 keer scoorde. Frank van Twillert met zn eerste seizoenstreffer, een belangrijke dus in blessuretijd.
Ik heb niet de hele 1e helft gezien moet ik zeggen, en idd Nunspeet was drama 1e helft, vooral verdedigend. Hoe meer druk er op de wedstrijd staat, hoe slechter ze gaan spelen heb ik het idee.quote:Op maandag 11 februari 2008 08:39 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
2 aardige kansen ??!!!, Nee we hadden met de rust met 4-0 voor moeten staan want Nunspeet was in die 1e helft echt drama, 2e helft was het alles of niets lange halen naar voren en maar hopen om één van de grote reuzen voorin te bereiken en dat lukte een paar keer en ik moet zeggen de 2-2 was hoe sneu voor ons een juweeltje !
Ja ze zijn heel erg onrustig bij jullie, wel een mooie foto moet ik zeggenquote:Op maandag 11 februari 2008 11:25 schreef HPayne het volgende:
[..]
Ik heb niet de hele 1e helft gezien moet ik zeggen, en idd Nunspeet was drama 1e helft, vooral verdedigend. Hoe meer druk er op de wedstrijd staat, hoe slechter ze gaan spelen heb ik het idee.
[ afbeelding ]
Hier de 2-2, door de half zichtbare van Twillert
quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:52 schreef paultjuhhh het volgende:
15 mrt
Spakenburg - sparta nijkerk
Hoezo nog meer fansquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:41 schreef Elftalleider het volgende:
Kozakken Boys - Nivo begint om 18.00 uur
In overleg tussen Kozakken Boys en Nivo Sparta is afgesproken om de 'derby' van 1 maart te laten beginnen om 18.00 uur. Hierdoor kunnen nog meer fans van beide clubs deze wedstrijd bijwonen. Eerder speelde Kozakken Boys ook al een lichtwedstrijd tegen LRC Leerdam.
Erg positief nieuws. Dave zou bij elke topper mee kunnen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:43 schreef Elftalleider het volgende:
Ook Brothwell volgend seizoen bij Nivo
Davey Brothwell heeft als vierde speler uit de huidige selectie te kennen gegeven ook komend seizoen op het Eurosportpark te spelen. Ondanks de interesse van andere clubs gaf uiteindelijk zijn voorliefde voor Nivo Sparta de doorslag. De 25-jarige Brothwell begon zijn loopbaan bij Nivo Sparta om uiteindelijk op te vallen bij FC Den Bosch waar hij tot het tweede elftal kwam. Na twee seizoenen Kozakken Boys volgde in 2005 de terugkeer naar Nivo Sparta.
De Spartanen hebben de inbreng van de Bommelse jongens hiermee verzekerd. Eerder gaven namelijk ook Niels Blom en Bjorn Jongste al hun ja-woord. Daarnaast is het ook zeker dat Wesley Paymans komend seizoen in het rode shirt in actie zal komen.
Gelukkig. Daar zullen we ons op moeten richten.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:45 schreef HPayne het volgende:
Was het maar zo tong... Nunspeet verloren in de laatste minuut van Sparta Nijkerk.
Er staan wel 3 oefenwedstrijden op het programma, maar geen ASWH.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:39 schreef methodmich het volgende:
Die wordt zeker belangrijk voor jullie. Volgende week misschien ASWH - LRC oefenen?
De geruchten waren wel dat ze bezig waren met nog een speler van SN maar er is nog niks definitiefs zover ik weet.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:00 schreef HPayne het volgende:
Sparta N. verstevigt koppositie
ARNHEM - In de hoofdklasse B deed Sparta Nijkerk zaterdag goede zaken. De koploper won met 1-0 van Nunspeet en zag nummer twee Spakenburg met 1-1 gelijkspelen tegen DOVO. Sparta Nijkerk heeft nu vijf punten meer.
Het was Dick Kooijman die het taaie Nunspeet in de 88e minuut op de knieën kreeg. De oud-prof van onder meer De Graafschap en Go Ahead Eagles scoorde uit een scrimmage. Kooijman speelt volgend seizoen voor IJsselmeervogels, net als zijn huidige ploeggenoot Bas Mooij. Salim Amerzgiou gaat naar Spakenburg.
Bennekom hield thuis IJsselmeervogels knap op 2-2.
Bron Omroep Gelderland. Dus Kooijman ook naar de Vogels?!
Ik denk ook nog steeds dat ze geen kampioen worden. Al hoop ik van wel als wij het niet wordenquote:Op zondag 17 februari 2008 13:16 schreef HPayne het volgende:
Ja vond ik wel. Veldspel was wel aardig en wisselingen van positie, maar weinig stootkracht in de aanval. Ik heb ze weleens beter zien voetballen, (bijvoorbeeld in de thuiswedstrijd tegen ons) en had niet het idee dat ik naar de aanstaande kampioen zat te kijken.
Maargoed ze pakken dus wel gewoon 3 punten in een slechte wedstrijd en dat is het verschil.
Voor de ervaring denk ik, worden nu veel jonge spelers gehaald.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:51 schreef methodmich het volgende:
Als ze Kooijman halen is dat vreemd beleid, die is 35. Peter Messemaker (keeper Noordwijk) komt wel naar Vogels.
Vrede heeft niet meer gespeeld omdat hij een stofwisselingsziekte had maar dat pensje valt volgens mij wel mee hoorquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:05 schreef methodmich het volgende:
Mountney is een leuke speler, bij SDC Putten was hij dat althans.
Vrede, die voetbalt toch al een tijdje niet meer? Vorig jaar zomer zag ik hem nog als elftalleider (haha, toeval) van TOP Oss. Toen had ie al een redelijke pens. Van Galen mocht van de KNVB eerder dit jaar niet toch?
Hij bedoelt dat hij nooit speelt denk ikquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:48 schreef methodmich het volgende:
Niels den Haan verlaat Kozakken Boys mede door zijn opleiding tot agent na dit seizoen.
Taoufik Ameziane kan zich niet vinden in het beleid van Spakenburg en vertrekt.
Die laatste zin klinkt toch goed als je het aan mij vraagt.quote:Het is zeker dat Daniel Kops van Geinoord en Brayton Biekman ons volgend jaar gaan versterken. Met andere spelers zijn wij nog in gesprek om ook hun voor DOVO te winnen.
Uitgangspunt blijft hierbij altijd dat een speler het een eer moet vinden om bij DOVO te mogen spelen. Betrokkenheid, teamgeest en geldingsdrang zijn hierbij belangrijke zaken.
Vul nu maar je toto in voor je het wéér vergeetquote:Op donderdag 28 februari 2008 01:17 schreef deejaylethal het volgende:
Gelijk in Mich, maar toch wel anders dan hoe het de afgelopen jaren is gegaan bij de club.
Verder gaat Scheimann van K'boys volgend jaar waarschijnlijk voor RBC Roosendaal spelen.
Ik ben erbij ja, zal me benieuwen (alhoewel ik er 80% zeker van ben dat IJ'vogels met 0-2 zal gaan winnen). Alleen als DOVO weer de inzet van twee weken terug tegen Spakenburg op de mat legt maken ze een kans, aangezien veel spelers gewoon niet meer de vorm hebben van begin dit jaar.quote:Op donderdag 28 februari 2008 02:16 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Vul nu maar je toto in voor je het wéér vergeet
Neem aan dat je er zaterdag ook bent? Wellicht zien we elkaar wel.
Je zit helemaal goed, behalve van degene die je wel moét weten, die is al heel lang in beeld namelijk(ja nog steeds).quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:38 schreef methodmich het volgende:
Djuric Ascencion, Edgar van Schie en Sergio Cameron?
Toch nog steeds Winter dan? Blijft ook maar doorsudderen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:04 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Je zit helemaal goed, behalve van degene die je wel moét weten, die is al heel lang in beeld namelijk(ja nog steeds).
quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:04 schreef F1Bas het volgende:
Vogels wil nog een speler van RBB, Lisse en Ajax, namen mogen nog niet bekend worden
Tsja, die bal zat er gewoon in volgens mij, de grens durfde de goal niet toe te kennen.quote:Op zondag 2 maart 2008 09:31 schreef paultjuhhh het volgende:
Bas ijsselmeervogels kan ook een keer naar zichzelf kijken
Gewoon teveel kansen laten liggen
ik weet het nietquote:Op zondag 2 maart 2008 10:32 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Tsja, die bal zat er gewoon in volgens mij, de grens durfde de goal niet toe te kennen.
Vind ik altijd van die vreemde acties. Je wilt toch met je beste spelers spelen? Mensen op de bank zetten omdat ze vertrekken en dan geforceerd anderen brengen, dat snap ik nooit zo.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:20 schreef F1Bas het volgende:
.
Titel is nu over, Wesseling zei op de radio dat vanaf volgende week de spelers gaan spelen die blijven. Knuppe bijvoorbeeld op de bank dus, prima.
Je bent uitgeschakeld voor de titel en dan kan je beter met het elftal van 'volgend jaar' spelen toch? Ik ben het er wel mee eens.quote:Op zondag 2 maart 2008 11:11 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vind ik altijd van die vreemde acties. Je wilt toch met je beste spelers spelen? Mensen op de bank zetten omdat ze vertrekken en dan geforceerd anderen brengen, dat snap ik nooit zo.
Overigens gaat Bas Dreef van Bennekom naar DOVO, zoals deejaylethal al eens suggereerde.
Het was meteen stukken gevaarlijker. Hij mag nog geen hele wedstrijden spelen en ze nemen dit seizoen geen risico meer.quote:Op zondag 2 maart 2008 11:11 schreef paultjuhhh het volgende:
Wel leuk dat Winter erin kwam
Moet je wel iets over houden. Want volgend jaar krijg je er al wat middenvelders bij. Denk als je alle vertrekkers op de bank moet zetten, dat je dan een gedevalueerd team krijgt.quote:Op zondag 2 maart 2008 11:19 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Je bent uitgeschakeld voor de titel en dan kan je beter met het elftal van 'volgend jaar' spelen toch? Ik ben het er wel mee eens.
De meeste die spelen blijven, spelen al. Rijsdijk is bijna altijd geblesseerd(zo ook gister), Knuppe is vaak wissel al, Vd Steen zit sinds Wesseling op de bank....quote:Op zondag 2 maart 2008 11:29 schreef methodmich het volgende:
[..]
Moet je wel iets over houden. Want volgend jaar krijg je er al wat middenvelders bij. Denk als je alle vertrekkers op de bank moet zetten, dat je dan een gedevalueerd team krijgt.
Enkel geloof ik maar dat weet ik niet helemaal zeker.quote:Op zondag 2 maart 2008 11:55 schreef methodmich het volgende:
Okee, dan valt het wel mee. Wat heeft Rijsdijk voor blessure momenteel?
Mwa, ik denk dat Spakenburg simpel wint, SN houdt het niet voor.quote:Op zondag 2 maart 2008 12:06 schreef paultjuhhh het volgende:
Spakenburg - sparta wordt een spannende game
De frustratie zat er nog in merk ik wel.quote:
Ik denk ook niet dat Sparta het vol houdt. Maarja ik denk dat jij liever SN kampioen ziet worden dan Spakenburg Bas. Of kunnen we van de Vogels nog een geniale eindspurt verwachten?quote:Op zondag 2 maart 2008 12:11 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Mwa, ik denk dat Spakenburg simpel wint, SN houdt het niet voor.
Liever SN lijkt me logischquote:Op maandag 3 maart 2008 00:58 schreef HPayne het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Sparta het vol houdt. Maarja ik denk dat jij liever SN kampioen ziet worden dan Spakenburg Bas. Of kunnen we van de Vogels nog een geniale eindspurt verwachten?
quote:Kevin Winter terug bij IJsselmeervogels
BUNSCHOTEN - Kevin Winter keert na een seizoen terug bij IJsselmeervogels. De 29-jarige middenvelder vertrok afgelopen zomer bij de Vogels om bij FC Lisse te gaan spelen.
Omdat IJsselmeervogels een verdedigende middenvelder nodig heeft, is Winter opnieuw een contract aangeboden. Kevin Winter wordt volgend seizoen bij de Vogels herenigd met zijn broer Jeffrey.
Bron: RTVU
Ja, 10 wedstrijden achter elkaar verloren of zoiets? Dan was John Schot misschien wel een belangrijke vorig seizoen ookal maakt 1 speler niet het verschil.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:53 schreef Mascleta het volgende:
Ik zie nou dit topic pas.
Wij gaan er waarschijnlijk dit jaar wel weer uit, afgelopen zaterdag in en tegen Spakenburg onderuit met 7-0
Begin het steeds somberder in te zien.
Zaterdag Dovo hier te gast op het Wesselopark, hopen dat we weer eens 3 punten pakken, want dat is wel heel lang geleden.
Zullen wel wat spelers vertrekken bij degradatie.quote:Kloetinge heeft buiten het veld zitten slapen
05-03-2008 - De huidige malaise bij hoofdklasser Kloetinge vindt zijn oorsprong in de succesjaren. Toen leunde de club achterover. Elf nederlagen op rij en één doelpunt in de laatste tien wedstrijden. Met de vernederende 7-0-nederlaag bij Spakenburg belandde Kloetinge zaterdag helemaal op de bodem van de put. Of kan het nog erger? Hoe heeft de trots van het Wesselopark zó diep kunnen zinken? Simpel: buiten het veld heeft de club jarenlang zitten slapen. En de wekker is nog steeds niet afgegaan.
Kloetinge krijgt dit seizoen de rekening gepresenteerd voor jarenlang wanbeleid. Sinds de entree op het hoogste amateurniveau ontwikkelde de club zich aan de hand van trainer Diederik Hiensch gestaag tot een topper in de hoofdklasse. Mede met dank aan een gedegen scoutingapparaat eindigde Kloetinge tussen 1998 en 2003 steevast in de top zes.
In die periode is het echter fout gegaan. Heel Zeeland - misschien op een stukje Zeeuws-Vlaanderen na dan - genoot van het attractieve, effectieve en productieve spel van Kloetinge. Ging je naar Kloetinge, dan ging je naar doelpunten kijken. Wanklanken werden nauwelijks gehoord. Bij Kloetinge speelden hartstikke nette jongens.
Kun je je een fraaier visitekaartje voorstellen?
Driewerf neen. Op het veld werd de voorzet gegeven, buiten het veld hoefde die alleen maar te worden ingekopt. Maar het gebeurde niet. In die periode had Kloetinge probleemloos een florerend sponsorbedrijf kunnen opbouwen. Wie wilde zich nou niet aan zo'n keurige voetbalmachine committeren? Op die vruchtbare grond is echter wildgroei ontstaan. Kloetinge heeft het niet voor elkaar gekregen om een stevige groep investeerders achter zich te krijgen om structureel in de hoofdklasse te blijven. Het argument dat Kloetinge één van de vele vissers in de vijver was, gaat niet op. De club had in die periode het alleenrecht in midden- en noord-Zeeland. Niks mee gedaan.
De gevolgen zijn nu nóg voelbaar. Het vinden van een hoofdsponsor is zelfs al net zo moeilijk als winnen in Spakenburg. Het vlaggenschip liep de afgelopen jaren met een lokale notenwinkel op het shirt rond. Voor komend seizoen heeft de club nog niet eens een hoofdsponsor. Als de club in de topjaren had gezaaid, was er nu echt wel ergens een mooi plantje ontloken.
Dat had de club heel wat frustraties kunnen besparen. Met een dikkere beurs wordt de spelersmarkt plots een stuk groter en – misschien nog wel belangrijker – kan de uitstroom naar zuiderbuur Hoek wellicht een halt worden toegeroepen. Als spelers groei zien – financieel én sportief – zullen ze zeker genegen zijn om langer te blijven. Dat is bij Kloetinge niet het geval.
Deze achtergronden kent trainer Diederik Hiensch. Hij heeft de opmars meegemaakt en een groot deel van het verval. De onmacht om die beweging te stoppen heeft hem als trainer veranderd. Het aura van beheerste genius dat hij in de late jaren negentig heeft verworven, is hij na zijn zoveelste rode kaart te grabbel aan het gooien.
Zelfs Hiensch - één van de weinigen bij Kloetinge die wél hoofdklassewaardig is – kan het amateurisme buiten het veld niet meer verbloemen met prestaties in het veld.
Heel simpel, bij elke wedstrijd voorspellen wie er wint of dat het een gelijkspel wordt.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:35 schreef Mascleta het volgende:
Kan ik ook nog meedoen met de toto?al is er niet veel eer te behalen, maar kan iemand mij de uitleg verschaffen, want ik bladen wel wat pagina's terug, maar kan weinig erover vinden
Belangrijke pot volgende week. Ik ga je geen succes wensen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:58 schreef Mascleta het volgende:
eindelijk na 11 nederlagen op rij weer eens een verdiende zegenu volgende week winnen tegen Nivo Sparta en ik krijg zowaar weer wat hoop.
Van Belzen kon aan de goals weinig doen, voor de rest heeft hij niet veel in hoeven grijpen. Leushuis kreeg een applaus, zoals hij ook verdient.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:06 schreef methodmich het volgende:
Verrassende resultaten in de meeste duels!
Hoe keepte Van Belzen bij Hoek F1Bas? En was Leushuis nog een beetje cool? Hij moet ons maar snel komen redden....
quote:Op zondag 9 maart 2008 14:11 schreef Mascleta het volgende:
@ methodmich: Bram Plomp speelde niet mee, ik vraag me zelf af of hij wel op de bank zat, volgens mij ook niet eens.
@ tong80: Ik ga jou ook geen suc6 wensen, wat als we deze pot niet winnen kunnen we lijfsbehoud praktisch zeker vergeten. kon je ook afgereisd naar het altijd gezellig Wesselopark?
Die blijft?quote:Op maandag 10 maart 2008 20:12 schreef methodmich het volgende:
Nog altijd vierde, dus vooruit.
F1Bas, Cameron niet naar de Vogels vermoedelijk.
Niet erg veel nee, had ik wel verwacht. Achja had gister niet veel te doen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:48 schreef deejaylethal het volgende:
De toto verbetert zo niet veel. Maar wel relaxt dat je er ff de tijd voor hebt genomen!
Ik kreeg hem niet gestartquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:29 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Heb je nou die samenvatting gezien
Ligt aan mij hoorquote:
quote:
Ik onterf jequote:Op donderdag 13 maart 2008 20:52 schreef methodmich het volgende:
Sorry tong, ik hoop een 2, maar moet ook aan mijn toto denken.
Een mede Kloetingefan zie ik...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:58 schreef Mascleta het volgende:
Eindelijk eens een biertje op de winst kunnen drinken, i.p.v. elke keer moeten proosten op het verlies.
2-0, Kloetinge heeft nog veel meer kansen gehad en had wel 6 a 7 - 0 MOETEN zijn, maarja als je ze er niet intikt. DOVO viel me echt verschrikkelijk tegen, want Kloetinge won echt niet omdat ze zo enorm goed speelden, DOVO speelde gewoon uitermate slecht.
eindelijk na 11 nederlagen op rij weer eens een verdiende zegenu volgende week winnen tegen Nivo Sparta en ik krijg zowaar weer wat hoop.
Stuk voor stuk helden en dan met name Arjan!quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:07 schreef jde_kok het volgende:
[..]
Een mede Kloetingefan zie ik...
Helaas woon ik nu elders, een aantal jaren geleden ging ik altijd kijken. Alleen het mooie elftal van weleer is er niet meer, toen we bijna kampioen werden in 'B'. Helaas werd Huizen het toen! Herinner me nog een mooie aanval met Zuidwegt, Human en De Valk.
Hoop dat we het redden. Zou erg mooi zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |