Ja, hallo.... Van der Werff. Die gaf 3 x rood aan ASWH tijdens ASWH - Capelle. Trok al 41 keer geel en 6 keer rood in de 7 duels die hij floot.quote:Op maandag 4 februari 2008 08:39 schreef HPayne het volgende:
Dubieuze strafschop nekt Nunspeet
door Mark van der Vegt
Ik was dus niet de enige die de scheids weer eens een drama vond.
Nou oke, dan niet.quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:29 schreef VoreG het volgende:
Het moge duidelijk zijn dat Spakenburg 2 februari helemaal wordt afgedroogd!
Verschrikkelijk idd zulk soort scheidsrechters. Doet alles volgens het boekje zeg je, maar ik blijf er bij een penalty was het zeker niet! En je zult net zien dat dat de beslissing in de wedstrijd is. Nu moet wel gezegd; Netten is een uitstekende keeper, hield Kozakken Boys op de been!quote:Op maandag 4 februari 2008 19:50 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, hallo.... Van der Werff. Die gaf 3 x rood aan ASWH tijdens ASWH - Capelle. Trok al 41 keer geel en 6 keer rood in de 7 duels die hij floot.
Doet alles volgens het boekje, daar kan je hem nooit op aanspreken. Heeft echter totaal geen gevoel voor een wedstrijd.
Ja helaas wel.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:08 schreef deejaylethal het volgende:
Hadden we al gemeld dat Raymond Bronkhorst definitief naar IJsselmeervogels vertrekt?
Netten is soms goed, maar meestal niet zo bijzonder hoor. Wordt vaak lacherig over gedaan, gezien zijn omvang. Voor volgend seizoen zoeken ze ook een nieuwe goalie in Werkendam.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 05:48 schreef HPayne het volgende:
[..]
Verschrikkelijk idd zulk soort scheidsrechters. Doet alles volgens het boekje zeg je, maar ik blijf er bij een penalty was het zeker niet! En je zult net zien dat dat de beslissing in de wedstrijd is. Nu moet wel gezegd; Netten is een uitstekende keeper, hield Kozakken Boys op de been!
Nee, even los van de kwaliteiten van de speler(ken ik hem ook niet goed genoeg voor), houd ik niet van vriendjes van. Maar goed, we zullen het wel zien, als hij het goed doet zal ik niet klagen.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:49 schreef methodmich het volgende:
Niet blij met de eerste vriend van Wesseling dan F1Bas? Okee, het houdt vermoedelijk wel in dat Kevin Winter niet komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |