Geef zijn statistiek eensquote:Op maandag 28 januari 2008 19:36 schreef methodmich het volgende:Leuke post, al klopt ie niet helemaal, want Langerak pakte toch altijd zijn goaltjes wel mee. Maar ik begrijp de intentie.
Apart, heb ik nog nooit last van gehad daar. Maar het zal tegen de Vogels wel gewoon drukker geweest zijn dan.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:38 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Huh? Nou ook met de auto stond je vast hoor, duurde zo'n 25 minuten voor je weer op de snelweg was.
denk dat ie bjorn wel een keer voelt dan ja, maar niels onze 4 kan er ook wel wat vanquote:Op woensdag 30 januari 2008 16:21 schreef methodmich het volgende:
Wééééér die 3!
Maar dat kan wel leuk worden, als hij tegen Geert Bakker staat. Die wordt helemaal gek als Björn hem een beetje opnaait.
[ afbeelding ]
Dat is hem.
Overigens een leuke column van jullie nieuwe trainer en de interim-trainer van SHO op VoZ: http://www.voetbalopzaterdag.com/?cid=77
Bij GVVV komen normaal gesproken nooit veel supporters kijken...quote:Op maandag 28 januari 2008 19:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Apart, heb ik nog nooit last van gehad daar. Maar het zal tegen de Vogels wel gewoon drukker geweest zijn dan.
Ik sprak Björn daarnet die had het ook over een vreselijke scheidsrechter en hard spel van SHO.quote:Op donderdag 31 januari 2008 08:25 schreef Elftalleider het volgende:
SHO - Nivo Sparta 3-2 slechte wedstrijd met een nog slechtere scheidsrechter wat ik heb gehoord kon er zelf niet bij zijn gisteravond vd sanden en netten gescoord
Als die het zelfs al hard vindt...quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik sprak Björn daarnet die had het ook over een vreselijke scheidsrechter en hard spel van SHO.
Solmaz mist strafschap maar schiet in de rebound raak. Overigens was het geen strafschop, daar waren zelfs Kozakken Boys supporters het over eens. Verder een wedstrijd met veel gemiste kansen, vooral aan Nunspeet kant. En bovendien veel kaarten. 6 gele, 2 rode verdeeld over de teams. In laatste minuut levensgrote kans voor vd Hul....quote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:41 schreef methodmich het volgende:
Inhaalduel
Nunspeet - Kozakken Boys 0-1 (0-1)
24. 0-1 Imdat Solmaz
Bijzonderheid: Imdat Solmaz (Kozakken Boys) mist strafschop
Nunspeet blijft twaalfde, Kozakken Boys is nu vierde op een punt van de Vogels. Volgende week Kozakken Boys - Spakenburg, ofwel de nummer 1 uit de periode tegen de nummer 2.
Ja we hebben met zijn allen geoefend in de kroeg met de carnaval, dikke overwinning behaaldquote:Op donderdag 31 januari 2008 19:14 schreef methodmich het volgende:
SHO is ook geen leuke tegenstander. Smerige counteraars. Jammer dat Nivo niet gewonnen heeft. Zaterdag nog oefenen?
quote:Succesvolle rentree van Jeffrey Winter
Jeffrey Winter heeft zaterdag een succesvolle rentree gemaakt voor IJsselmeervogels. De Zaandammer, topscorer van vorig seizoen, viel een kwartier voor tijd in en leidde even daarna met een handig steekpassje de beslissende treffer van Christian Opschoor (2-1) in. Winter was de laatste zes maanden uit de roulatie door een zware schouderblessure. Positief noemde de Haarlemmer coach verder de rentree van Winter. ,,Er kwam gelijk meer diepgang in ons aanvalsspel. Zon type spits misten we nog. We hopen dus dat hij snel weer de oude wordt, maar we doen wel voorzichtig aan met hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |