abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56316183
Op het forum van Spakenburg plaatst iemand het gerucht dat Van der Steen en Kemper in de belangstelling van ASWH zouden staan.... Los van het feit dat ik er nog niets van heb gehoord en beide heren vrij ver weg wonen, lijkt het me niks. We hebben al drie oud-spelers van de Vogels, zelfs vijf als je Sjoerd en Alex meetelt, maar dat vind ik geen echte.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zaterdag 26 januari 2008 @ 17:40:53 #52
7889 tong80
Spleenheup
pi_56322222
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 03:34 schreef HPayne het volgende:

[..]

Ik zeg 50/50
Je had gelijk. 1-1

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_56324213
Kozakken Boys haalt lekker uit tegen DOVO zeg.

Nog geen Wesseling-effect qua uitslag bij de Vogels, die lijken af te haken. Spakenburg wint dik, Sparta Nijkerk nipt. Die lijken het te gaan uitmaken. Onderin goede zaken voor Bennekom en het Nunspeet van HPayne.
www.thuisuiteten.nl
pi_56324340
Ja absoluut. Bijna hele wedstrijd met 10 man gespeeld. Laatste kwartier speelde Kloetinge overigens ook met 10 man.
Helaas is Frank van Twillert weer geblesseerd, zn ribben zijn opnieuw gekneusd, hij was net hersteld

Knap hoor van Sparta Nijkerk, ze blijven het goed doen.
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_56325550
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 17:40 schreef tong80 het volgende:

[..]

Je had gelijk. 1-1

Maar wat een slecht spel van beide kanten zeg, dat had wel beter gemogen.
  Trouwste user 2022 zaterdag 26 januari 2008 @ 20:45:39 #56
7889 tong80
Spleenheup
pi_56326321
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 20:19 schreef Gudde het volgende:

[..]

Maar wat een slecht spel van beide kanten zeg, dat had wel beter gemogen.
Tweede helft was idd niet best. Maar ik heb wel genoten van de inzet. Een echte derby wedstrijd.

Eerste helft was wel leuk. Was wel mooi dat er veel toeschouwers waren uit leerdam.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_56331300
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 19:18 schreef methodmich het volgende:
Kozakken Boys haalt lekker uit tegen DOVO zeg.

Nog geen Wesseling-effect qua uitslag bij de Vogels, die lijken af te haken. Spakenburg wint dik, Sparta Nijkerk nipt. Die lijken het te gaan uitmaken. Onderin goede zaken voor Bennekom en het Nunspeet van HPayne.
Wesseling effect was er zeker wel, alleen niet in score. Zowel qua positiespel, verdediging en inzet was het veel beter.

Twee 100% procent strafschoppen niet gekregen, waaronder eentje 3 minuten voor tijd, een absolute schande
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_56333421
Toto stand per 26 Januari

HPayne 52 (+3)
Methodmich 49 (+5)
F1Bas 48 (+5)
Dennus-F 47 (+3)
deejaylethal 43 (+2)
tong80 40 (+2)
Elftalleider 35 (+3)

Het Bennekom van Dennis van Meegdeburg pakte 3 belangrijke punten op de Toekomst
pi_56337966
quote:
Foto: Hoezo de elleboogstoot van Bjorn Jongste tegen JP Becht niet gezien. Er werd zelfs niet gefloten.
Toch goed om te zien dat de scheidsrechter het naar z'n zin had.
  zondag 27 januari 2008 @ 14:03:34 #60
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_56339431
DOVO heeft gister een slappe wedstrijd gespeeld tegen een zwak Kozakken Boys. Pas in de tweede helft leek het alsof er een wedstrijd zou ontstaan, maar juist op dat moment maakte Raymond Bronckhorst een onnodige overtreding waardoor hij zijn tweede gele kaart kreeg.
Scheidsrechter Uitterhoeve gaf overigens de hele eerste helft alleen maar vrije trappen aan Kozakken Boys, en enkel DOVO kreeg gele kaarten te zien voor overtredingen die het zeker niet waard waren. Wel vreemd allemaal. Ook het feit dat de tweede (en belangrijke goal) van Kozakken Boys ruim buitenspel was (en twee andere doelgevaarlijke situaties ook) was echt té erg. De grensrechter was écht blind, ook in de tweede helft twee keer.

DOVO zal zich eens achter de oren moeten krabben wat inzet betreft. Enkel Rodney Hofman en Roberto vd Tier lieten de inzet zien die van hen verwacht mag worden. Dat vooral een jeugdige speler als Rodney het team op sleeptouw moet nemen omdat Bronckhorst het in de steek laat is tekenend. Ik moet niet aan de wedstrijd tegen Spakenburg denken, dat wordt dan namelijk een regelrechte oorwassing.
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
pi_56341289
DOVO maakt ook kennis met Uitterhoeve dus... Of wederom kennis met Uitterhoeve. Dramatisch arbiter!

En die foto van Nivo Sparta, wéér die nummer 3. Die veroorzaakte tegen ASWH ook al een opstootje in een oefenpotje.

Gudde, kom je zaterdag naar ASWH - LRC?
www.thuisuiteten.nl
pi_56341465
Speelronde 15

AFC Ajax - Bennekom 1-3 (0-1)
10. 0-1 Clint van der Wal 48. 0-2 Clint van der Wal 49. 1-2 Sergio Cameron 61. 1-3 Bas Dreef

GVVV - IJsselmeervogels 0-0 (0-0)

Kloetinge - Nunspeet 0-3 (0-2)
4. 0-1 Roy van Velzen 30. 0-2 Sander Staal 84. 0-3 William van den Hul
Rood: Erwin van der Woerdt (Kloetinge, 2 x geel), Pedro van de Bunte (Nunspeet)

Kozakken Boys - DOVO 4-1 (2-0)
14. 1-0 Imdat Solmaz 44. 2-0 Arie Lock 50. 2-1 Roberto van der Tier 73. 3-1 Niels Dominicus 75. 4-1 Niels Dominicus
Rood: Raymond Bronkhorst (DOVO, 2 x geel)

Nivo Sparta - LRC Leerdam 1-1 (1-1)
11. 1-0 Emiel van der Sanden 43. 1-1 Ashraf Chentouf

Spakenburg - Geinoord 5-0 (4-0)
8. 1-0 Thijs Houwing 14. 2-0 Thijs Houwing 20. 3-0 Thijs Houwing 40. 4-0 Maurice van der Wilt 59. 5-0 Karim Elkaddouri

Sparta Nijkerk - Hoek 1-0 (0-0)
56. 1-0 Bas Mooij

STAND

1. Sparta Nijkerk 15-36
2. Spakenburg 15-31 *
3. IJsselmeervogels 15-28
4. Kozakken Boys 14-24
5. Hoek 15-23
6. DOVO 15-22
7. GVVV 15-20
8. Bennekom 15-18
9. AFC Ajax 15-17 (-5)
10. Geinoord 15-17 (-10)
11. LRC Leerdam 15-16
12. Nunspeet 14-14
13. Nivo Sparta 15-11
14. Kloetinge 15-8 *

*= één punt in mindering

Topscorers

1. Jean Philip Becht (LRC Leerdam) 10
Ruben Wilson (Spakenburg) 10
3. Rudy van Doorn (GVVV) 8
Thijs Houwing (Spakenburg) 8
Dennis van Meegdenburg (Bennekom) 8
Imdat Solmaz (Kozakken Boys) 8
Sam Ysebaert (Hoek) 8

Thijs Houwing van Spakenburg schoot drie keer raak tegen Geinoord en klom naar de gedeelde derde plaats op de topscorerslijst
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zondag 27 januari 2008 @ 15:51:18 #63
7889 tong80
Spleenheup
pi_56341789
quote:
Op zondag 27 januari 2008 15:28 schreef methodmich het volgende:
DOVO maakt ook kennis met Uitterhoeve dus... Of wederom kennis met Uitterhoeve. Dramatisch arbiter!

En die foto van Nivo Sparta, wéér die nummer 3. Die veroorzaakte tegen ASWH ook al een opstootje in een oefenpotje.

Gudde, kom je zaterdag naar ASWH - LRC?
Die nummer 3 is al 10 jaar onze beste speler. Type Lerby. Afgezakte sokken. Voorop in de strijd. Gaat niet liggen bij een overtreding. Man van weinig woorden maar veel daden. En zulke foto's kun je altijd maken.

Ik ga steeds meer hopen dat ASWH verliest

pi_56341873
Het is toch opvallend tong, twee keer binnen een week negatief in het nieuws. Dat is lastig voor mensen die hem niet kennen. Maar het zal best een aardige jongen zijn.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zondag 27 januari 2008 @ 16:19:10 #65
7889 tong80
Spleenheup
pi_56342362
quote:
Op zondag 27 januari 2008 15:55 schreef methodmich het volgende:
Het is toch opvallend tong, twee keer binnen een week negatief in het nieuws. Dat is lastig voor mensen die hem niet kennen. Maar het zal best een aardige jongen zijn.
Ja wel klote dat ie voor het eerst vrij mocht na zijn TBS

pi_56344581
Sparta Nijkerk duidelijk op zoek naar een aanvaller voor komend seizoen, na eerst Frank van Twillert gepolst te hebben staat nu Marco van Rooijen van DOVO in de belangstelling.
  maandag 28 januari 2008 @ 18:22:22 #67
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_56366926
Laat ze daar afblijven...

En van Twillert, doe normaal. Das net zoiets als dat GVVV aan het verjongen is met van Meegdenburg .
Be your best
pi_56367814
Trainer Michel Langerak van LRC Leerdam was bepaald niet blij met de wedstrijd van zijn ploeg tegen Nivo Sparta!

Zorgen en irritaties bij LRC Leerdam nemen toe

LRC Leerdam en Nivo Sparta bakten er zaterdag in Zaltbommel helemaal niets van. De hoofdklasse onwaardige wedstrijd eindigde uiteindelijk in 1-1. Een resultaat waarvoor zich de vooraf kwalitatief sterker geachte Leerdammers zich nog het meest moeten schamen.

JAN VOLWERK

ZALTBOMMEL

,,We hebben vandaag ontzettend veel geluk gehad dat we tegen Nivo Sparta hebben gespeeld. Tegen elke andere hoofdklasser waren we vandaag met 5-0 weggespeeld en huilend van het veld gelopen,’’ aldus een na afloop zichtbaar geïrriteerde LRC-trainer Michel Langerak. ,,We hebben een unieke kans laten liggen om onszelf voor de komende weken een beetje lucht te geven en weer aan te sluiten bij de middenmoot. Voor rust was er totaal geen bewegingen en te weinig beleving. En na de pauze kwam elke eindpass en voorzet bij een tegenstander terecht.’’

Van het onbevangen en frisse spel dat de Leerdamse debutant in het begin van het seizoen liet zien, is weinig tot niets meer over. En wat misschien nog wel zorgwekkender is; er komen langzamerhand ook de nodige irritaties bovendrijven in de voorheen zo hecht lijkende vechtmachine. Jean Philip Becht, Leerdams knuffelbeer en topscorer met tien treffers, werd tot zijn grote woede al na 35 minuten bij een 1-0 achterstand door zijn trainer naar de kant gehaald. Becht was na afloop binnen vijf minuten als eerste uit de kleedkamer.

Michel Langerak: ,,Ik had hem een aantal opdrachten meegegeven en daar zag ik niets van terug. Ik had op dat moment trouwens ook acht andere spelers kunnen wisselen.’’

Invaller Achraf Chentouf, zes minuten later verantwoordelijk voor de belangrijke gelijkmaker, liet zijn frustraties dat hij op de bank had moeten beginnen de vrije loop en vierde na een lange sprint in zijn eentje een feestje, terwijl de voorbereiders René de Blok en Coen van der Waal zich wel door ploeggenoten lieten knuffelen.

De grootste zorgen voor de ’paars-witten’ liggen echter achterin. LRC heeft bijna geen verdedigers meer over. Waren voor de confrontatie met Nivo Sparta Maarten van Gelderen, Juart Leihitu, Ronald Visser en Addy Kleijn door blessures en Frank Wielenga wegens vakantie niet beschikbaar, na afloop kon voorlopig ook een streep worden gehaald door de naam van één van de beste LRC’ers, Joshua Brard. Hij moest al na twintig van het veld af. ,,Het voelt niet goed,’’ aldus Brard. ,,Ik denk dat ik mijn hamstring volledig heb afgescheurd.’’

Langerak had voor de wedstrijd tegen Nivo Sparta, waar sinds de kerst voormalig LRC-trainer Frans Grondman tijdelijk de scepter zwaait, al een beroep moeten doen op de negentienjarige Tim Verdier, maar zal dat voorlopig moeten blijven doen. Verdier hield zich in zijn eerste wedstrijd overigens redelijk staande. ,,Ik ben best wel tevreden over mijn eigen spel,’’ aldus Verdier, die vorig seizoen nog in A1 speelde. Verdier, die de eerste vijf jaar van zijn voetballeven voor Leerdam Sport uitkwam. Alleen baalde hij van de treffer van Emiel van der Sanden. ,,Een lange bal van Nivo (Roberto Verhagen, JV) viel door de wind net achter mij en Joshua. Daarna waren we te laat. Ik hoop dat ik erbij mag blijven. Nee, ik was niet zenuwachtig.’’
www.thuisuiteten.nl
pi_56367835
quote:
Op maandag 28 januari 2008 18:22 schreef deejaylethal het volgende:
Laat ze daar afblijven...

En van Twillert, doe normaal. Das net zoiets als dat GVVV aan het verjongen is met van Meegdenburg .
Tja maar ze halen van Meegdenburg ook niet voor niks.
  Trouwste user 2022 maandag 28 januari 2008 @ 19:20:02 #70
7889 tong80
Spleenheup
pi_56368286
Wat een hoogmoedswaanzin bij LRC. Ik heb een heerlijke wedstrijd gezien. Waar NIVO inderdaad had moeten winnen achteraf. Uit waren we al de betere ploeg en nu ook was een winst niet onverdiend geweest. We gaan ze nog inhalen als dit hun mentaliteit is.

pi_56368358
Veenendaal is echt een irritant dorp trouwens, voor dat je het dorp in en uit ben met de bus, echt verschrikkelijk.
pi_56368476
Ga dan ook met de auto, dan ben je er zo uit. Vooral als je parkeert in dat straatje aan de zijkant van het parkeerterrein bij de Panhuis.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 maandag 28 januari 2008 @ 19:34:07 #73
7889 tong80
Spleenheup
pi_56368578
Langerak was trouwens een 13 in een dozijn voetballer die niet bekend stond om zijn spelinzicht, laat staan dat ie technische kwaliteiten had. De beste amateurs waren beter dan zijn gezwoeg. Was 190 centimeter en de clubs dachten dan hebben we iig een kopper. Maar dat zelfs kon ie niet. Een raadsel dat ie betaald voetbal heeft gespeeld. Grondman was een top amateur technisch en verzorgd, zoals bij NIVO hoort. Gaf echter voorrang aan zijn maatschappelijke carriere. Langerak is nog steeds vuilnisman lijkt me

pi_56368641
Leuke post, al klopt ie niet helemaal, want Langerak pakte toch altijd zijn goaltjes wel mee. Maar ik begrijp de intentie.

Transfernieuws, zoals al eerder gemeld vertrekt André Kemper zo goed als zeker bij IJsselmeervogels en kiest hij voor AFC.

Kozakken Boys is rond met linksbuiten Richie Basoski (ex-RBC) van Baronie, waardoor Zimmerman dan vermoedelijk op rechts gaat spelen volgend jaar en Koswal dus zal vertrekken. Overigens de zoveelste oud-speler van Baronie die naar KB gaat.

Daarnaast zaten er scouts van FC Twente bij Sparta Nijkerk - Hoek, zeer vermoedelijk voor keeper Joan van Belzen van Hoek.
www.thuisuiteten.nl
pi_56368694
quote:
Op maandag 28 januari 2008 19:29 schreef methodmich het volgende:
Ga dan ook met de auto, dan ben je er zo uit. Vooral als je parkeert in dat straatje aan de zijkant van het parkeerterrein bij de Panhuis.
Huh? Nou ook met de auto stond je vast hoor, duurde zo'n 25 minuten voor je weer op de snelweg was.
  Trouwste user 2022 maandag 28 januari 2008 @ 19:39:06 #76
7889 tong80
Spleenheup
pi_56368706
quote:
Op maandag 28 januari 2008 19:36 schreef methodmich het volgende:
Leuke post, al klopt ie niet helemaal, want Langerak pakte toch altijd zijn goaltjes wel mee. Maar ik begrijp de intentie.
Geef zijn statistiek eens

pi_56368843
http://www.vi.nl/Spelers/Speler/MichelLangerak.htm

448 duels, 109 goals. Voor een aanvallende middenvelder toch aardig, zo ongeveer 1 op 4.
www.thuisuiteten.nl
pi_56368869
quote:
Op maandag 28 januari 2008 19:38 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Huh? Nou ook met de auto stond je vast hoor, duurde zo'n 25 minuten voor je weer op de snelweg was.
Apart, heb ik nog nooit last van gehad daar. Maar het zal tegen de Vogels wel gewoon drukker geweest zijn dan.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 maandag 28 januari 2008 @ 19:53:23 #79
7889 tong80
Spleenheup
pi_56369035
1995/96 Dordrecht' 90 6 0 Eerste divisie
1995/96 NEC 23 3 Eredivisie
1999/00 Sparta 29 2 Eredivisie
2001/02 Sparta 20 1 Eredivisie

Wat ging er mis Michel ?

pi_56402581
Vanavond 20.00 uur SHO - Nivo - Sparta kan onze aankomende trainer zijn nieuwe cluppie ook een keer zien spelen, voor wat actie moet je komen mich onze nummer 3 doet ook weer mee !!
Rood, Wit, Zwart zijn de kleuren van onze N.I.V.O. vlag
pi_56412051
Wééééér die 3!

Maar dat kan wel leuk worden, als hij tegen Geert Bakker staat. Die wordt helemaal gek als Björn hem een beetje opnaait.

Dat is hem.

Overigens een leuke column van jullie nieuwe trainer en de interim-trainer van SHO op VoZ: http://www.voetbalopzaterdag.com/?cid=77
www.thuisuiteten.nl
pi_56412368
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 16:21 schreef methodmich het volgende:
Wééééér die 3!

Maar dat kan wel leuk worden, als hij tegen Geert Bakker staat. Die wordt helemaal gek als Björn hem een beetje opnaait.

[ afbeelding ]

Dat is hem.

Overigens een leuke column van jullie nieuwe trainer en de interim-trainer van SHO op VoZ: http://www.voetbalopzaterdag.com/?cid=77
denk dat ie bjorn wel een keer voelt dan ja, maar niels onze 4 kan er ook wel wat van
  woensdag 30 januari 2008 @ 17:04:04 #83
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_56412959
quote:
Op maandag 28 januari 2008 19:45 schreef methodmich het volgende:

[..]

Apart, heb ik nog nooit last van gehad daar. Maar het zal tegen de Vogels wel gewoon drukker geweest zijn dan.
Bij GVVV komen normaal gesproken nooit veel supporters kijken... Ja, de tweede helft nog wel een aantal DOVO-ers.

Je kunt het beste bij het zwembad parkeren. Daar is veel ruimte, en je bent er zo. En ja, Veenendaal is wel wat groter dan Spakenburg . Maar daar heb ík persoonlijk altijd problemen. Laatste keer op truckersdag was helemaal irritant . Ze zouden eens een paar parkeerplaatsen aan moeten leggen ipv die 40 die er nu zijn .

Marco van Rooijen heeft volgens de Gelderlander bijgetekend; hij vertrekt dus niet.
Om Tom Gesgarz (en al eerder) Dennis Kwint spelen volgend seizoen voor DOVO.
Raymond Bronkhorst vertrekt waarschijnlijk naar de Vogels. Geen probleem, zo slecht als hij dit weekend speelde hoef ik hem niet meer bij DOVO te zien.
Be your best
pi_56426562
SHO - Nivo Sparta 3-2 slechte wedstrijd met een nog slechtere scheidsrechter wat ik heb gehoord kon er zelf niet bij zijn gisteravond vd sanden en netten gescoord
pi_56440491
SHO is ook geen leuke tegenstander. Smerige counteraars. Jammer dat Nivo niet gewonnen heeft. Zaterdag nog oefenen?
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 donderdag 31 januari 2008 @ 20:41:20 #86
7889 tong80
Spleenheup
pi_56442492
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 08:25 schreef Elftalleider het volgende:
SHO - Nivo Sparta 3-2 slechte wedstrijd met een nog slechtere scheidsrechter wat ik heb gehoord kon er zelf niet bij zijn gisteravond vd sanden en netten gescoord
Ik sprak Björn daarnet die had het ook over een vreselijke scheidsrechter en hard spel van SHO.

pi_56443037
Wie vindt dat held Kemper bij de Vogels moet blijven, teken even het gastenboek

http://www.ijsselmeervogels.com/gastenboek
pi_56461493
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 20:41 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik sprak Björn daarnet die had het ook over een vreselijke scheidsrechter en hard spel van SHO.

Als die het zelfs al hard vindt...

F1Bas, van mij mag Kemper blijven hoor.
www.thuisuiteten.nl
pi_56465328
Nunspeet - Kozakken Boys (Kozakkenboys wint)
pi_56466298
Nunspeet - Kozakken Boys 3
  Trouwste user 2022 vrijdag 1 februari 2008 @ 21:18:06 #91
7889 tong80
Spleenheup
pi_56467254
Nunspeet - Kozakken Boys 2

pi_56473535
Nunspeet zonder de geblesseerde spitsen, Frank van Twillert en Arie Smit, en zonder geschorste Kloosterman en vd Bunte, ik zeg maximaal een gelijkspel, 3tje dus...
pi_56476370
Kozakken Boys gaat winnen voor de periode.

Wesdie Abdelaziz (zoals bekend) en Hans de Jong verlaten Kozakken Boys na dit seizoen

Raymond Bronkhorst (DOVO) is definitief rond met IJsselmeervogels en wordt dus herenigd met Wesseling

Hoek heeft al 12 spelers vastgelegd voor volgend seizoen
www.thuisuiteten.nl
pi_56481263
Inhaalduel

Nunspeet - Kozakken Boys 0-1 (0-1)
24. 0-1 Imdat Solmaz
Rood: Bram Zwaan (Nunspeet, 2 x geel), Niels Dominicus (Kozakken Boys)
Bijzonderheid: Imdat Solmaz (Kozakken Boys) mist strafschop

Nunspeet blijft twaalfde, Kozakken Boys is nu vierde op een punt van de Vogels. Volgende week Kozakken Boys - Spakenburg, ofwel de nummer 1 uit de periode tegen de nummer 2.

[ Bericht 10% gewijzigd door methodmich op 02-02-2008 17:50:58 ]
www.thuisuiteten.nl
pi_56481507
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 16:41 schreef methodmich het volgende:
Inhaalduel

Nunspeet - Kozakken Boys 0-1 (0-1)
24. 0-1 Imdat Solmaz
Bijzonderheid: Imdat Solmaz (Kozakken Boys) mist strafschop

Nunspeet blijft twaalfde, Kozakken Boys is nu vierde op een punt van de Vogels. Volgende week Kozakken Boys - Spakenburg, ofwel de nummer 1 uit de periode tegen de nummer 2.
Solmaz mist strafschap maar schiet in de rebound raak. Overigens was het geen strafschop, daar waren zelfs Kozakken Boys supporters het over eens. Verder een wedstrijd met veel gemiste kansen, vooral aan Nunspeet kant. En bovendien veel kaarten. 6 gele, 2 rode verdeeld over de teams. In laatste minuut levensgrote kans voor vd Hul....

Een supporter wist me ve vertellen dat Imdat Solmaz de maker van het enige doelpunt volgend jaar naar de Vogels gaat, ik weet net in hoeverre dat al bekend is. Scheimann zat op de bank en heeft vorige week een testwedstrijd gespeeld voor AFC Ajax, hij is nog in afwachting van het resultaat.
pi_56481534
Solmaz scoorde de rebound van zijn gemiste strafschop, dus vandaar.

Naar de Vogels is nog onbekend. Wel ver vanaf Tilburg. Scheimann is niets bijzonders trouwens.

Volgens mij wel iedereen +1 in de toto?
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zaterdag 2 februari 2008 @ 21:39:51 #97
7889 tong80
Spleenheup
pi_56487442
Gunstige uitslag

pi_56520046
Dubieuze strafschop nekt Nunspeet
door Mark van der Vegt

NUNSPEET - De frustratie is groot, de gemoederen verhit.

In de slotfase van Nunspeet - Kozakken Boys wil alles en iedereen een strafschop als William van den Hul op het randje van het strafschopgebied lijkt te worden vastgehouden. De bank van de thuisploeg komt in beweging. Het mag niet baten. Scheidsrechter Van den Werff neemt een middag lang rare beslissingen, maar zover wil de arbiter nou ook weer niet gaan. Momenten later volgt het laatste fluitsignaal.

Terwijl trainer en spelers de scheidsrechter gewoon - misschien wat chagrijnig - een hand geven en bedanken voor de leiding, lijden op de tribune een paar 'hangouderen' aan verstandsverbijstering. De scheidsrechter is de gebeten hond en krijgt een verbaal volksgerecht over zich heen. Misschien wel een beetje terecht, maar de oudere man die vanaf de tribune de catacomben inlopende scheidsrechter een fijne fluim doet toekomen, verliest alle realiteit uit het oog.

Nunspeet versus Kozakken Boys wordt na 24 minuten beslist als arbiter Van den Werff de bezoekers een gemakkelijke strafschop geeft. "Op zijn minst discutabel", zal Nunspeet-trainer Hans van Dijkhuizen na afloop zeggen. Nunspeet-goalie Barry Reijs stopt de inzet in eerste instantie, maar kan de rebound niet keren. Maar waar waren de Nunspeters die moeten inlopen? De Man van de Wedstrijd: "Tja. Ik vond de strafschop ook zwaar. Ik dacht dat Marco Drost een correct blok zette. En er ging een overtreding van hun aan vooraf, maar wij moeten gewoon niet blijven staan en wachten op een fluitje. En of er niemand inliep, weet ik niet. Zou best kunnen. Beide zaken hebben echter te maken met mentale omschakeling. Dat moet beter. Al denk ik dat ik die bal ook gewoon meer naar de zijkant moet slaan."

Zijn trainer neemt de niet-inlopende mensen eigenlijk niets kwalijk. "Die jongen die hem nam, had ook de rebound. Die heeft vijf meter voorsprong. Als het nou een andere speler was geweest." De vroege strafschop volgt op een periode waarin Nunspeet een paar kleine kansjes heeft gehad. Waarbij William van den Hul en Maurice Pot wellicht wat nauwkeuriger hadden moeten optreden. De strafschop is ook een opmaat voor een waar kaartenfestival. Van den Werff zal in totaal acht maal geel trekken en twee keer rood. Tussendoor laat de arbiter hier en daar vrij lachwekkende beslissingen los op de voetballers. Nuspeet zet Kozakken Boys regelmatig met de rug tegen de muur en krijgt in het laatste half uur twee grote kansen, maar komt niet voorbij aan doelman Netten. "Toch geef ik ons een compliment. We hebben wel agressie getoond, gevochten maar die goal viel gewoon niet. Maar we moeten gewoon zo doorgaan en dan komt het wel goed."

Ik was dus niet de enige die de scheids weer eens een drama vond.
pi_56525386
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 19:14 schreef methodmich het volgende:
SHO is ook geen leuke tegenstander. Smerige counteraars. Jammer dat Nivo niet gewonnen heeft. Zaterdag nog oefenen?
Ja we hebben met zijn allen geoefend in de kroeg met de carnaval, dikke overwinning behaald en nu ben ik nog steeds bezig ff snel hier posten en weer knallen , de meeste jongens van ons staan op de lange latten, Theo, Roberto en Koen zijn er Zaterdag niet bij zijn niet op tijd terug , maar we gaan voor de volle 3 punten hoor zaterdag
pi_56525851
quote:
Succesvolle rentree van Jeffrey Winter

Jeffrey Winter heeft zaterdag een succesvolle rentree gemaakt voor IJsselmeervogels. De Zaandammer, topscorer van vorig seizoen, viel een kwartier voor tijd in en leidde even daarna met een handig steekpassje de beslissende treffer van Christian Opschoor (2-1) in. Winter was de laatste zes maanden uit de roulatie door een zware schouderblessure. Positief noemde de Haarlemmer coach verder de rentree van Winter. ,,Er kwam gelijk meer diepgang in ons aanvalsspel. Zon type spits misten we nog. We hopen dus dat hij snel weer de oude wordt, maar we doen wel voorzichtig aan met hem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')