Je zit helemaal goed, behalve van degene die je wel moét weten, die is al heel lang in beeld namelijk(ja nog steeds).quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:38 schreef methodmich het volgende:
Djuric Ascencion, Edgar van Schie en Sergio Cameron?
Toch nog steeds Winter dan? Blijft ook maar doorsudderen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:04 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Je zit helemaal goed, behalve van degene die je wel moét weten, die is al heel lang in beeld namelijk(ja nog steeds).
quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:04 schreef F1Bas het volgende:
Vogels wil nog een speler van RBB, Lisse en Ajax, namen mogen nog niet bekend worden
Tsja, die bal zat er gewoon in volgens mij, de grens durfde de goal niet toe te kennen.quote:Op zondag 2 maart 2008 09:31 schreef paultjuhhh het volgende:
Bas ijsselmeervogels kan ook een keer naar zichzelf kijken
Gewoon teveel kansen laten liggen
ik weet het nietquote:Op zondag 2 maart 2008 10:32 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Tsja, die bal zat er gewoon in volgens mij, de grens durfde de goal niet toe te kennen.
Vind ik altijd van die vreemde acties. Je wilt toch met je beste spelers spelen? Mensen op de bank zetten omdat ze vertrekken en dan geforceerd anderen brengen, dat snap ik nooit zo.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:20 schreef F1Bas het volgende:
.
Titel is nu over, Wesseling zei op de radio dat vanaf volgende week de spelers gaan spelen die blijven. Knuppe bijvoorbeeld op de bank dus, prima.
Je bent uitgeschakeld voor de titel en dan kan je beter met het elftal van 'volgend jaar' spelen toch? Ik ben het er wel mee eens.quote:Op zondag 2 maart 2008 11:11 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vind ik altijd van die vreemde acties. Je wilt toch met je beste spelers spelen? Mensen op de bank zetten omdat ze vertrekken en dan geforceerd anderen brengen, dat snap ik nooit zo.
Overigens gaat Bas Dreef van Bennekom naar DOVO, zoals deejaylethal al eens suggereerde.
Het was meteen stukken gevaarlijker. Hij mag nog geen hele wedstrijden spelen en ze nemen dit seizoen geen risico meer.quote:Op zondag 2 maart 2008 11:11 schreef paultjuhhh het volgende:
Wel leuk dat Winter erin kwam
Moet je wel iets over houden. Want volgend jaar krijg je er al wat middenvelders bij. Denk als je alle vertrekkers op de bank moet zetten, dat je dan een gedevalueerd team krijgt.quote:Op zondag 2 maart 2008 11:19 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Je bent uitgeschakeld voor de titel en dan kan je beter met het elftal van 'volgend jaar' spelen toch? Ik ben het er wel mee eens.
De meeste die spelen blijven, spelen al. Rijsdijk is bijna altijd geblesseerd(zo ook gister), Knuppe is vaak wissel al, Vd Steen zit sinds Wesseling op de bank....quote:Op zondag 2 maart 2008 11:29 schreef methodmich het volgende:
[..]
Moet je wel iets over houden. Want volgend jaar krijg je er al wat middenvelders bij. Denk als je alle vertrekkers op de bank moet zetten, dat je dan een gedevalueerd team krijgt.
Enkel geloof ik maar dat weet ik niet helemaal zeker.quote:Op zondag 2 maart 2008 11:55 schreef methodmich het volgende:
Okee, dan valt het wel mee. Wat heeft Rijsdijk voor blessure momenteel?
Mwa, ik denk dat Spakenburg simpel wint, SN houdt het niet voor.quote:Op zondag 2 maart 2008 12:06 schreef paultjuhhh het volgende:
Spakenburg - sparta wordt een spannende game
De frustratie zat er nog in merk ik wel.quote:
Ik denk ook niet dat Sparta het vol houdt. Maarja ik denk dat jij liever SN kampioen ziet worden dan Spakenburg Bas. Of kunnen we van de Vogels nog een geniale eindspurt verwachten?quote:Op zondag 2 maart 2008 12:11 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Mwa, ik denk dat Spakenburg simpel wint, SN houdt het niet voor.
Liever SN lijkt me logischquote:Op maandag 3 maart 2008 00:58 schreef HPayne het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Sparta het vol houdt. Maarja ik denk dat jij liever SN kampioen ziet worden dan Spakenburg Bas. Of kunnen we van de Vogels nog een geniale eindspurt verwachten?
quote:Kevin Winter terug bij IJsselmeervogels
BUNSCHOTEN - Kevin Winter keert na een seizoen terug bij IJsselmeervogels. De 29-jarige middenvelder vertrok afgelopen zomer bij de Vogels om bij FC Lisse te gaan spelen.
Omdat IJsselmeervogels een verdedigende middenvelder nodig heeft, is Winter opnieuw een contract aangeboden. Kevin Winter wordt volgend seizoen bij de Vogels herenigd met zijn broer Jeffrey.
Bron: RTVU
Ja, 10 wedstrijden achter elkaar verloren of zoiets? Dan was John Schot misschien wel een belangrijke vorig seizoen ookal maakt 1 speler niet het verschil.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:53 schreef Mascleta het volgende:
Ik zie nou dit topic pas.
Wij gaan er waarschijnlijk dit jaar wel weer uit, afgelopen zaterdag in en tegen Spakenburg onderuit met 7-0
Begin het steeds somberder in te zien.
Zaterdag Dovo hier te gast op het Wesselopark, hopen dat we weer eens 3 punten pakken, want dat is wel heel lang geleden.
Zullen wel wat spelers vertrekken bij degradatie.quote:Kloetinge heeft buiten het veld zitten slapen
05-03-2008 - De huidige malaise bij hoofdklasser Kloetinge vindt zijn oorsprong in de succesjaren. Toen leunde de club achterover. Elf nederlagen op rij en één doelpunt in de laatste tien wedstrijden. Met de vernederende 7-0-nederlaag bij Spakenburg belandde Kloetinge zaterdag helemaal op de bodem van de put. Of kan het nog erger? Hoe heeft de trots van het Wesselopark zó diep kunnen zinken? Simpel: buiten het veld heeft de club jarenlang zitten slapen. En de wekker is nog steeds niet afgegaan.
Kloetinge krijgt dit seizoen de rekening gepresenteerd voor jarenlang wanbeleid. Sinds de entree op het hoogste amateurniveau ontwikkelde de club zich aan de hand van trainer Diederik Hiensch gestaag tot een topper in de hoofdklasse. Mede met dank aan een gedegen scoutingapparaat eindigde Kloetinge tussen 1998 en 2003 steevast in de top zes.
In die periode is het echter fout gegaan. Heel Zeeland - misschien op een stukje Zeeuws-Vlaanderen na dan - genoot van het attractieve, effectieve en productieve spel van Kloetinge. Ging je naar Kloetinge, dan ging je naar doelpunten kijken. Wanklanken werden nauwelijks gehoord. Bij Kloetinge speelden hartstikke nette jongens.
Kun je je een fraaier visitekaartje voorstellen?
Driewerf neen. Op het veld werd de voorzet gegeven, buiten het veld hoefde die alleen maar te worden ingekopt. Maar het gebeurde niet. In die periode had Kloetinge probleemloos een florerend sponsorbedrijf kunnen opbouwen. Wie wilde zich nou niet aan zo'n keurige voetbalmachine committeren? Op die vruchtbare grond is echter wildgroei ontstaan. Kloetinge heeft het niet voor elkaar gekregen om een stevige groep investeerders achter zich te krijgen om structureel in de hoofdklasse te blijven. Het argument dat Kloetinge één van de vele vissers in de vijver was, gaat niet op. De club had in die periode het alleenrecht in midden- en noord-Zeeland. Niks mee gedaan.
De gevolgen zijn nu nóg voelbaar. Het vinden van een hoofdsponsor is zelfs al net zo moeilijk als winnen in Spakenburg. Het vlaggenschip liep de afgelopen jaren met een lokale notenwinkel op het shirt rond. Voor komend seizoen heeft de club nog niet eens een hoofdsponsor. Als de club in de topjaren had gezaaid, was er nu echt wel ergens een mooi plantje ontloken.
Dat had de club heel wat frustraties kunnen besparen. Met een dikkere beurs wordt de spelersmarkt plots een stuk groter en – misschien nog wel belangrijker – kan de uitstroom naar zuiderbuur Hoek wellicht een halt worden toegeroepen. Als spelers groei zien – financieel én sportief – zullen ze zeker genegen zijn om langer te blijven. Dat is bij Kloetinge niet het geval.
Deze achtergronden kent trainer Diederik Hiensch. Hij heeft de opmars meegemaakt en een groot deel van het verval. De onmacht om die beweging te stoppen heeft hem als trainer veranderd. Het aura van beheerste genius dat hij in de late jaren negentig heeft verworven, is hij na zijn zoveelste rode kaart te grabbel aan het gooien.
Zelfs Hiensch - één van de weinigen bij Kloetinge die wél hoofdklassewaardig is – kan het amateurisme buiten het veld niet meer verbloemen met prestaties in het veld.
Heel simpel, bij elke wedstrijd voorspellen wie er wint of dat het een gelijkspel wordt.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:35 schreef Mascleta het volgende:
Kan ik ook nog meedoen met de toto?al is er niet veel eer te behalen, maar kan iemand mij de uitleg verschaffen, want ik bladen wel wat pagina's terug, maar kan weinig erover vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |