Gelukkig. Daar zullen we ons op moeten richten.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:45 schreef HPayne het volgende:
Was het maar zo tong... Nunspeet verloren in de laatste minuut van Sparta Nijkerk.
Er staan wel 3 oefenwedstrijden op het programma, maar geen ASWH.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:39 schreef methodmich het volgende:
Die wordt zeker belangrijk voor jullie. Volgende week misschien ASWH - LRC oefenen?
De geruchten waren wel dat ze bezig waren met nog een speler van SN maar er is nog niks definitiefs zover ik weet.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:00 schreef HPayne het volgende:
Sparta N. verstevigt koppositie
ARNHEM - In de hoofdklasse B deed Sparta Nijkerk zaterdag goede zaken. De koploper won met 1-0 van Nunspeet en zag nummer twee Spakenburg met 1-1 gelijkspelen tegen DOVO. Sparta Nijkerk heeft nu vijf punten meer.
Het was Dick Kooijman die het taaie Nunspeet in de 88e minuut op de knieën kreeg. De oud-prof van onder meer De Graafschap en Go Ahead Eagles scoorde uit een scrimmage. Kooijman speelt volgend seizoen voor IJsselmeervogels, net als zijn huidige ploeggenoot Bas Mooij. Salim Amerzgiou gaat naar Spakenburg.
Bennekom hield thuis IJsselmeervogels knap op 2-2.
Bron Omroep Gelderland. Dus Kooijman ook naar de Vogels?!
Ik denk ook nog steeds dat ze geen kampioen worden. Al hoop ik van wel als wij het niet wordenquote:Op zondag 17 februari 2008 13:16 schreef HPayne het volgende:
Ja vond ik wel. Veldspel was wel aardig en wisselingen van positie, maar weinig stootkracht in de aanval. Ik heb ze weleens beter zien voetballen, (bijvoorbeeld in de thuiswedstrijd tegen ons) en had niet het idee dat ik naar de aanstaande kampioen zat te kijken.
Maargoed ze pakken dus wel gewoon 3 punten in een slechte wedstrijd en dat is het verschil.
Voor de ervaring denk ik, worden nu veel jonge spelers gehaald.quote:Op zondag 17 februari 2008 15:51 schreef methodmich het volgende:
Als ze Kooijman halen is dat vreemd beleid, die is 35. Peter Messemaker (keeper Noordwijk) komt wel naar Vogels.
Vrede heeft niet meer gespeeld omdat hij een stofwisselingsziekte had maar dat pensje valt volgens mij wel mee hoorquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:05 schreef methodmich het volgende:
Mountney is een leuke speler, bij SDC Putten was hij dat althans.
Vrede, die voetbalt toch al een tijdje niet meer? Vorig jaar zomer zag ik hem nog als elftalleider (haha, toeval) van TOP Oss. Toen had ie al een redelijke pens. Van Galen mocht van de KNVB eerder dit jaar niet toch?
Hij bedoelt dat hij nooit speelt denk ikquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:48 schreef methodmich het volgende:
Niels den Haan verlaat Kozakken Boys mede door zijn opleiding tot agent na dit seizoen.
Taoufik Ameziane kan zich niet vinden in het beleid van Spakenburg en vertrekt.
Die laatste zin klinkt toch goed als je het aan mij vraagt.quote:Het is zeker dat Daniel Kops van Geinoord en Brayton Biekman ons volgend jaar gaan versterken. Met andere spelers zijn wij nog in gesprek om ook hun voor DOVO te winnen.
Uitgangspunt blijft hierbij altijd dat een speler het een eer moet vinden om bij DOVO te mogen spelen. Betrokkenheid, teamgeest en geldingsdrang zijn hierbij belangrijke zaken.
Vul nu maar je toto in voor je het wéér vergeetquote:Op donderdag 28 februari 2008 01:17 schreef deejaylethal het volgende:
Gelijk in Mich, maar toch wel anders dan hoe het de afgelopen jaren is gegaan bij de club.
Verder gaat Scheimann van K'boys volgend jaar waarschijnlijk voor RBC Roosendaal spelen.
Ik ben erbij ja, zal me benieuwen (alhoewel ik er 80% zeker van ben dat IJ'vogels met 0-2 zal gaan winnen). Alleen als DOVO weer de inzet van twee weken terug tegen Spakenburg op de mat legt maken ze een kans, aangezien veel spelers gewoon niet meer de vorm hebben van begin dit jaar.quote:Op donderdag 28 februari 2008 02:16 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Vul nu maar je toto in voor je het wéér vergeet
Neem aan dat je er zaterdag ook bent? Wellicht zien we elkaar wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |