abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zaterdag 16 februari 2008 @ 13:27:33 #151
7889 tong80
Spleenheup
pi_56769487

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zaterdag 16 februari 2008 @ 17:29:14 #152
7889 tong80
Spleenheup
pi_56773377
NIVO Sparta - Nunspeet 1-2

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_56773707
Was het maar zo tong... Nunspeet verloren in de laatste minuut van Sparta Nijkerk. Matige wedstrijd van beide kanten. Maar SN weet uit de kluts toch nog een lucky goal te maken.
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
  Trouwste user 2022 zaterdag 16 februari 2008 @ 17:48:23 #154
7889 tong80
Spleenheup
pi_56773773
Ik bedoelde Geinoord

Trouwste user 2022 zaterdag 16 februari 2008 @ 17:49:03 #155
7889 tong80
Spleenheup
pi_56773792
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 17:45 schreef HPayne het volgende:
Was het maar zo tong... Nunspeet verloren in de laatste minuut van Sparta Nijkerk.
Gelukkig. Daar zullen we ons op moeten richten.

pi_56775080
Nijkerk doet goede zaken, aangezien de Vogels en Spakenburg allebei slechts gelijk spelen. Krappe zege voor KB in Kloetinge, Hoek wint weer eens en LRC verliest vrij fors bij GVVV.

Morgen de update!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_56775620
Benieuwd naar het wedstrijdverslag van LRC.. Over twee weken moet het maar gebeuren dan, thuis tegen Ajax, daar moeten echt 3 punten aan overgehouden worden.
pi_56776045
Die wordt zeker belangrijk voor jullie. Volgende week misschien ASWH - LRC oefenen?

Kozakken Boys grijpt gewoon nog de periodetitel door een zege in de 92e minuut, zie ik nu.
www.thuisuiteten.nl
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 16 februari 2008 @ 19:51:44 #159
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_56776264
Wat doet Spakenburg nou
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_56776322
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 19:39 schreef methodmich het volgende:
Die wordt zeker belangrijk voor jullie. Volgende week misschien ASWH - LRC oefenen?
Er staan wel 3 oefenwedstrijden op het programma, maar geen ASWH.
Dinsdag 19 februari: Almkerk – LRC Leerdam, 20.00 uur
Zaterdag 23 februari: Barendrecht – LRC Leerdam, 13.30 uur
Dinsdag 26 februari: LRC Leerdam – jong Willem II, 19.30 uur.

ASWH oefent volgende week tegen Kloetinge zag ik wel.
pi_56776358
Okee, zag het net ook ja, van jullie dan. Van ons nog niks gezien verder, hoorde wel die naam vallen langs de lijn, dus dat zal kloppen dan.
www.thuisuiteten.nl
pi_56784240
Pffff wat was het koud....

Niet eens van Bennekom gewonnen, die zelfs speelden zonder het 'kale gevaar'.

Maar ja, vanaf ongeveer de 30ste minuut met 10 man gespeeld door een rode kaar van Tosch. Doorgebroken speler neergehaald maar er was niks aan de hand. Scheids was zoals gewoonlijk weer een drama.

Maar goed, met 10 man toch twee keer een achterstand weggewerkt, is toch knap.

Wat een goal van Kemper
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_56789127
Sparta N. verstevigt koppositie

ARNHEM - In de hoofdklasse B deed Sparta Nijkerk zaterdag goede zaken. De koploper won met 1-0 van Nunspeet en zag nummer twee Spakenburg met 1-1 gelijkspelen tegen DOVO. Sparta Nijkerk heeft nu vijf punten meer.

Het was Dick Kooijman die het taaie Nunspeet in de 88e minuut op de knieën kreeg. De oud-prof van onder meer De Graafschap en Go Ahead Eagles scoorde uit een scrimmage. Kooijman speelt volgend seizoen voor IJsselmeervogels, net als zijn huidige ploeggenoot Bas Mooij. Salim Amerzgiou gaat naar Spakenburg.

Bennekom hield thuis IJsselmeervogels knap op 2-2.

Bron Omroep Gelderland. Dus Kooijman ook naar de Vogels?!
pi_56789266
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:00 schreef HPayne het volgende:
Sparta N. verstevigt koppositie

ARNHEM - In de hoofdklasse B deed Sparta Nijkerk zaterdag goede zaken. De koploper won met 1-0 van Nunspeet en zag nummer twee Spakenburg met 1-1 gelijkspelen tegen DOVO. Sparta Nijkerk heeft nu vijf punten meer.

Het was Dick Kooijman die het taaie Nunspeet in de 88e minuut op de knieën kreeg. De oud-prof van onder meer De Graafschap en Go Ahead Eagles scoorde uit een scrimmage. Kooijman speelt volgend seizoen voor IJsselmeervogels, net als zijn huidige ploeggenoot Bas Mooij. Salim Amerzgiou gaat naar Spakenburg.

Bennekom hield thuis IJsselmeervogels knap op 2-2.

Bron Omroep Gelderland. Dus Kooijman ook naar de Vogels?!
De geruchten waren wel dat ze bezig waren met nog een speler van SN maar er is nog niks definitiefs zover ik weet.

Was SN erg matig gister Hpayne?
pi_56789432
Ja vond ik wel. Veldspel was wel aardig en wisselingen van positie, maar weinig stootkracht in de aanval. Ik heb ze weleens beter zien voetballen, (bijvoorbeeld in de thuiswedstrijd tegen ons) en had niet het idee dat ik naar de aanstaande kampioen zat te kijken.
Maargoed ze pakken dus wel gewoon 3 punten in een slechte wedstrijd en dat is het verschil.
pi_56789519
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:16 schreef HPayne het volgende:
Ja vond ik wel. Veldspel was wel aardig en wisselingen van positie, maar weinig stootkracht in de aanval. Ik heb ze weleens beter zien voetballen, (bijvoorbeeld in de thuiswedstrijd tegen ons) en had niet het idee dat ik naar de aanstaande kampioen zat te kijken.
Maargoed ze pakken dus wel gewoon 3 punten in een slechte wedstrijd en dat is het verschil.
Ik denk ook nog steeds dat ze geen kampioen worden. Al hoop ik van wel als wij het niet worden
pi_56792802
Als ze Kooijman halen is dat vreemd beleid, die is 35. Peter Messemaker (keeper Noordwijk) komt wel naar Vogels.

Speelronde 17

AFC Ajax - Hoek 2-3 (0-1)
45. 0-1 Ramazan Kesikbas 53. 0-2 Stijn Mahieu 81. 1-2 Sergio Cameron 83. 1-3 Alan Grozdanic 87. 2-3 Lionel Frederik

Bennekom - IJsselmeervogels 2-2 (1-1)
16. 1-0 Ruben de Goede 45 (+2). 1-1 Gijs van Manen 64. 2-1 Mamoudou Kaba 74. 2-2 André Kemper
Rood: Pierre Tosch (IJsselmeervogels)

GVVV - LRC Leerdam 3-0 (1-0)
28. 1-0 Dennis Schaap 75. 2-0 Edwin van Rooijen 90. 3-0 Antonio Aguilar Aguilera (strafschop)

Kloetinge - Kozakken Boys 0-1 (0-0)
90 (+2). 0-1 Imdat Solmaz

Nivo Sparta - Geinoord 1-2 (1-0)
26. 1-0 Wesley Paijmans 49. 1-1 Martijn Ruitenburg 69. 1-2 Daan van der Valk

Spakenburg - DOVO 1-1 (1-1)
26. 1-0 Thijs Houwing 45 (+1). 1-1 Arafath Heuvel

Sparta Nijkerk - Nunspeet 1-0 (0-0)
89. 1-0 Dick Kooijman

STAND

1. Sparta Nijkerk 17-40
2. Spakenburg 17-35 *
3. IJsselmeervogels 17-32
4. Kozakken Boys 17-30
5. GVVV 17-26 (+10)
6. Hoek 17-26 (+5)
7. DOVO 17-23 (-1)
8. Geinoord 17-23 (-8)
9. Bennekom 17-22
10. LRC Leerdam 17-17 (-5)
11. AFC Ajax 17-17 (-10)
12. Nunspeet 17-15
13. Nivo Sparta 17-12
14. Kloetinge 17-8 *

*= één punt in mindering

Topscorers

1. Jean Philip Becht (LRC Leerdam) 10
Imdat Solmaz (Kozakken Boys) 10
Ruben Wilson (Spakenburg) 10
4. Thijs Houwing (Spakenburg) 9
Dennis van Meegdenburg (Bennekom) 9

Imdat Solmaz schoot Kozakken Boys in blessuretijd naar de periodetitel en is nu gedeeld topscorer in B
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zondag 17 februari 2008 @ 15:54:53 #168
7889 tong80
Spleenheup
pi_56792883
Theo gaat ons redden.

pi_56793707
quote:
Op zondag 17 februari 2008 15:51 schreef methodmich het volgende:
Als ze Kooijman halen is dat vreemd beleid, die is 35. Peter Messemaker (keeper Noordwijk) komt wel naar Vogels.
Voor de ervaring denk ik, worden nu veel jonge spelers gehaald.
pi_56794883
Toto stand per 16 Februari

HPayne 57 (+3)
Methodmich 56 (+3)
F1Bas 55 (+4)
Dennus-F 54 (+4)
tong80 46 (+3)
deejaylethal 43 (-)
Elftalleider 41 (+4)

Kozakken Boys pakt toch nog de 2e periode op de Zeeuwse kleigrond.
pi_56815361
Angstgegner Geinoord maakt het Nivo-Sparta wederom erg lastig.....

Het is Nivo-Sparta tegen Geinoord niet gelukt de goede reeks wedstrijden van de afgelopen weken voort te zetten. De gasten uit Nieuwegein wonnen met 1-2 en iedereen was het er na afloop over eens dat deze uitslag terecht was.

Nivo speelde in vrijwel dezelfde formatie als vorige week tegen Nunspeet. Roberto Verhagen was de enige wijziging waardoor Patrick Peelen weer op de bank plaats nam. De heenwedstrijd ging met maar liefst 4-0 verloren en het leek afgelopen zaterdag alsof deze mokerslag nog steeds nadreunde in de ‘koppies’ van de spelers. Er zat een bepaalde onzekerheid in de ploeg die er maar niet uit wilde. Waar een ieder vanaf minuut één een strijdend en passievol Nivo had verwacht daar waren het juist de gasten die meteen gretig en vol vuur de Bommelaren onder druk zetten. Door een slippertje van aanvoerder Björn Jongste kreeg Daniel Kops al na twee minuten een levensgrote kans. Hij kreeg de bal keurig in de voeten gespeeld maar had teveel tijd nodig. Niet veel later moest doelman Joris van der Cammen zich uitrekken bij een afstandsschot van Tom van Lijf.

Dreiging van Nivo-Sparta was er in de openingsfase niet. Geheel uit het niets en tegen de verhouding in kwam de ploeg van interim-trainer Frans Grondman echter toch op voorsprong. Uit een corner van Verhagen kopte Wesley Paijmans de bal onhoudbaar achter doelman Van Stralen (1-0). Daarna volgden een aantal grote mogelijkheden voor Geinoord. Paul Roestenburg schoot net over terwijl schoten van Kops en Daniel Oostendorp de lat en de paal teisterden. Met name de inzet van Oostendorp maakte duidelijk dat het bij Nivo niet helemaal goed stond want Oostendorp stond zo vrij als een vogel.

Lichtpuntje op het middenveld was Davey Brothwell. Hij bikkelde heerlijk in het zonnetje totdat zijn arm zijn wedstrijdje verstoorde. Minutenlang hing Brothwell voorovergebogen om zo zijn uit de kom geraakte arm weer op de juiste plaats te krijgen. De terriër kwam nog wel terug maar moest zich een half uur voor tijd toch laten vervangen.

Na rust kwam Martijn Ruitenburg bij Geinoord in de ploeg voor Kops. Op de linkerkant zorgde deze invaller voor veel dreiging waardoor Rick van de Pas zijn handen meer dan vol had. Dramatisch uitverdedigen van Jongste bracht de bal voor de voeten van Ruitenburg die Van der Cammen in de korte hoek verschalkte (1-1).

De winnende treffer kwam uiteindelijk van de voet van Daan van der Valk. Van de Pas leed kinderlijk balverlies waarna Tom van Lijf vanaf links de bal laag naar Van der Valk speelde die bij de tweede paal de bal binnen kon lopen (1-2). Bij deze treffer kraakte het verdedigend aan alle kanten bij Nivo want naast Van de Pas ging ook invaller Stephan Netten niet geheel vrijuit.

Nivo-Sparta liep daarna radeloos over het veld. Het leek alsof niemand wist wat er gedaan moest worden. Op zulke momenten mist de ploeg een persoonlijkheid die opstaat en de poppetjes weer op de goede plek zet.

De overige uitslagen waren positief voor Nivo, in zoverre dat Nunspeet ook verloor waardoor het verschil nog steeds maar drie punten is. De domper tegen angstgegner Geinoord heeft gelukkig dus niet al te grote gevolgen.

Opstelling Nivo-Sparta: Van der Cammen, Van de Pas, Jongste, Blom (62. Netten), Van Heijnsbergen, Brothwell (62. Van Geffen), Cevat (71. Peelen), Verhagen, Van der Sanden, Paijmans, Van den Berk
Scoreverloop: 26. Paijmans 1-0; 49. Ruitenburg 1-1; 69.Van der Valk 1-2
Rood, Wit, Zwart zijn de kleuren van onze N.I.V.O. vlag
pi_56822124
Vogels zoeken nog een oefen tegenstander voor zaterdag omdat Kampen is afgehaakt.

MM, heeft ASWH al een oefenwedstrijd?
pi_56822226
Ja, thuis tegen d'n Kloet. Wij willen graag een beetje tegenstand.
www.thuisuiteten.nl
pi_56843738
Mich, jullie trainer weg?
pi_56843811
Ja, vreemde zaak. Zie het A-topic voor meer.

Kozakken Boys houdt Scheimann voorlopig: Geen contract voor Ajax-stagiair
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')