Hey Jan

jou ken ik nog wel, ik ben vroeger nog met je meegereden naar uitwedstrijden, ik ben Laurens Jobse

Kzag je vrouw nog in 't Lempke afgelopen woensdag volgens mij, kan dat? Ik zat nog even rond te kijken of ik jou ergens zag, maar kzag je niet.
-----
Morgen een heel belangrijke pot tegen Nivo Sparta
-----
verhaaltje over de kelder van de Hoofdklasse B:
Kloetinge en Nivo Sparta gaan een kelderduel uitknokken. Kloetinge won vorige week eindelijk weer eens en Nivo bewerkstelligde een wonderuitslag (3-3) tegen Spakenburg, dat pas in de slotfase totaal gezichtsverlies wist te voorkomen. Beide clubs doen er goed aan de twaalfde plaats in de peiling te houden. Die plek, nu bezet door Nunspeet, biedt kans de degradatie te ontlopen.
Nunspeet op zijn beurt loert naar LRC en hoopt natuurlijk dat IJsselmeervogels, ook al is de landskampioen ver afgegleden, toch nog een maatje te groot zal zijn voor de Leerdammers. Nunspeet zelf ontvangt Bennekom, dat zijn herstel van voor de winterstop keurig heeft doorgetrokken.
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----