Belangrijke pot volgende week. Ik ga je geen succes wensen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:58 schreef Mascleta het volgende:
eindelijk na 11 nederlagen op rij weer eens een verdiende zegenu volgende week winnen tegen Nivo Sparta en ik krijg zowaar weer wat hoop.
Van Belzen kon aan de goals weinig doen, voor de rest heeft hij niet veel in hoeven grijpen. Leushuis kreeg een applaus, zoals hij ook verdient.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:06 schreef methodmich het volgende:
Verrassende resultaten in de meeste duels!
Hoe keepte Van Belzen bij Hoek F1Bas? En was Leushuis nog een beetje cool? Hij moet ons maar snel komen redden....
quote:Op zondag 9 maart 2008 14:11 schreef Mascleta het volgende:
@ methodmich: Bram Plomp speelde niet mee, ik vraag me zelf af of hij wel op de bank zat, volgens mij ook niet eens.
@ tong80: Ik ga jou ook geen suc6 wensen, wat als we deze pot niet winnen kunnen we lijfsbehoud praktisch zeker vergeten. kon je ook afgereisd naar het altijd gezellig Wesselopark?
Die blijft?quote:Op maandag 10 maart 2008 20:12 schreef methodmich het volgende:
Nog altijd vierde, dus vooruit.
F1Bas, Cameron niet naar de Vogels vermoedelijk.
Niet erg veel nee, had ik wel verwacht. Achja had gister niet veel te doen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:48 schreef deejaylethal het volgende:
De toto verbetert zo niet veel. Maar wel relaxt dat je er ff de tijd voor hebt genomen!
Ik kreeg hem niet gestartquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:29 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Heb je nou die samenvatting gezien
Ligt aan mij hoorquote:
quote:
Ik onterf jequote:Op donderdag 13 maart 2008 20:52 schreef methodmich het volgende:
Sorry tong, ik hoop een 2, maar moet ook aan mijn toto denken.
Een mede Kloetingefan zie ik...quote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:58 schreef Mascleta het volgende:
Eindelijk eens een biertje op de winst kunnen drinken, i.p.v. elke keer moeten proosten op het verlies.
2-0, Kloetinge heeft nog veel meer kansen gehad en had wel 6 a 7 - 0 MOETEN zijn, maarja als je ze er niet intikt. DOVO viel me echt verschrikkelijk tegen, want Kloetinge won echt niet omdat ze zo enorm goed speelden, DOVO speelde gewoon uitermate slecht.
eindelijk na 11 nederlagen op rij weer eens een verdiende zegenu volgende week winnen tegen Nivo Sparta en ik krijg zowaar weer wat hoop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |