abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56644410
quote:
Op zondag 10 februari 2008 06:39 schreef tong80 het volgende:
NIVO komt met 0-2 voor maar krijgt in de 92ste minuut de gelijkmaker binnen

Ben benieuwd naar het verslag.

Ik heb alleen de eerste helft gezien, het was niet best van Nunspeet kant, NIVO kreeg nog 2 aardige kansen, waaruit het 1 keer scoorde. Frank van Twillert met zn eerste seizoenstreffer, een belangrijke dus in blessuretijd.
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_56645139
quote:
Op zondag 10 februari 2008 14:51 schreef HPayne het volgende:
Toto stand per 9 Februari

[ afbeelding ] HPayne 54 (+2)
[ afbeelding ] Methodmich 53 (+4)
[ afbeelding ] F1Bas 51 (+3)
[ afbeelding ] Dennus-F 50 (+3)
[ afbeelding ] deejaylethal 43 (-)
[ afbeelding ] tong80 43 (+3)
[ afbeelding ] Elftalleider 37 (+2)
LRC Leerdam is thuis moeilijk verslaanbaar, zo ondervond ook koploper Sparta Nijkerk, het bleef 0-0
MM en ik hebben dezelfde voorspelling en ik heb minder punten, er klopt iets niet, sorry Mich
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_56645522
Speelronde 16

DOVO - Bennekom 1-2 (1-0)
18. 1-0 Wesley Kints 86. 1-1 Dennis van Meegdenburg 90 (+2). 1-2 Henk van Essen
Bijzonderheid: Dennis van Meegdenburg (Bennekom) mist strafschop

Geinoord - Kloetinge 1-0 (1-0)
20. 1-0 Peter Straver

Hoek - GVVV 0-1 (0-0)
50. 0-1 Wouter van Hoof
Rood: Ferry Alfons (Hoek)

Kozakken Boys - Spakenburg 0-3 (0-1)
1. 0-1 Arie Lock (eigen doelpunt) 47. 0-2 Maurice van der Wilt 60. 0-3 Karim Elkaddouri
Rood: Sezer Sulun (Kozakken Boys, 2 x geel)

LRC Leerdam - Sparta Nijkerk 0-0 (0-0)

Nunspeet - Nivo Sparta 2-2 (0-1)
18. 0-1 Emiel van der Sanden 66. 0-2 Emiel van der Sanden 70. 1-2 Erwin Schouten 90 (+2). 2-2 Frank van Twillert

IJsselmeervogels - AFC Ajax 4-0 (1-0)
1. 1-0 Kwong-Wah Steinraht 59. 2-0 Kwong-Wah Steinraht 68. 3-0 André Kemper 85. 4-0 Dennis van der Steen

STAND

1. Sparta Nijkerk 16-37
2. Spakenburg 16-34 *
3. IJsselmeervogels 16-31
4. Kozakken Boys 16-27
5. GVVV 16-23 (+7)
6. Hoek 16-23 (+4)
7. DOVO 16-22
8. Bennekom 16-21
9. Geinoord 16-20
10. LRC Leerdam 16-17 (-2)
11. AFC Ajax 16-17 (-9)
12. Nunspeet 16-15
13. Nivo Sparta 16-12
14. Kloetinge 16-8 *

*= één punt in mindering

Topscorers

1. Jean Philip Becht (LRC Leerdam) 10
Ruben Wilson (Spakenburg) 10
3. Dennis van Meegdenburg (Bennekom) 9
Imdat Solmaz (Kozakken Boys) 9
5. Rudy van Doorn (GVVV) 8
Thijs Houwing (Spakenburg) 8
Sam Ysebaert (Hoek) 8

Kwong-Wah Steinraht scoorde weer eens en hielp de Vogels met twee goals in het zadel tegen AFC Ajax
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 10 februari 2008 @ 18:38:21 #129
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_56648614
Heb ik zelf ook nog vergeten om de voorspellingen in te vullen. Wel jammer, want op een andere site heb ik het wél erg goed gedaan (met drie volledig goed en twee nét pech, waaronder DOVO die ik op 1-1 had staan).

DOVO speelde weer eens niet goed, al was een verlies zeker niet verdiend. Ze gingen goed op een overwinning af, maar door een domme overtreding vlak buiten het strafschopgebied kon de Kale nog gelijkmaken, en in de blessuretijd maakte van Essen nog de winnende terwijl DOVO voor de winst ging.
Jammer, en de club moet nu echt op gaan passen.
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
pi_56649288
quote:
Op zondag 10 februari 2008 15:32 schreef F1Bas het volgende:

[..]

MM en ik hebben dezelfde voorspelling en ik heb minder punten, er klopt iets niet, sorry Mich
Toto van vorige week Nunspeet - Kozakken Boys zit er nog bij verwerkt
pi_56659371
quote:
Op zondag 10 februari 2008 14:57 schreef HPayne het volgende:

[..]

Ik heb alleen de eerste helft gezien, het was niet best van Nunspeet kant, NIVO kreeg nog 2 aardige kansen, waaruit het 1 keer scoorde. Frank van Twillert met zn eerste seizoenstreffer, een belangrijke dus in blessuretijd.
2 aardige kansen ??!!!, Nee we hadden met de rust met 4-0 voor moeten staan want Nunspeet was in die 1e helft echt drama, 2e helft was het alles of niets lange halen naar voren en maar hopen om één van de grote reuzen voorin te bereiken en dat lukte een paar keer en ik moet zeggen de 2-2 was hoe sneu voor ons een juweeltje !
Rood, Wit, Zwart zijn de kleuren van onze N.I.V.O. vlag
pi_56659381
‘Zuur’ gelijkspel Nivo door late gelijkmaker....

Elke Nivo supporter wist waar de ploeg zaterdagmiddag tegen Nunspeet voor moest gaan. Alleen de volle winst telde! Bij verlies zou het onderin wel heel lastig worden en met een gelijkspel zou de formatie van Frans Grondman ook weinig opschieten. Helaas werd het in Nunspeet toch een puntendeling (2-2) doordat Nunspeet ver in de extra tijd gelijk maakte via stormram Frank van Twillert. Het verschil met Nunspeet blijft daardoor drie punten.

Voor het treffen op Sportpark de Wiltsangh had de technische staf een ‘nieuw front’ uit de hoge hoed getoverd. Emiel van der Sanden kreeg voorin gezelschap van Bas van den Berk. Theo van Geffen was op vakantie terwijl Björn Cevat net achter de voorste linie aan de rechterkant acteerde.

De overige afwezigen waren Roberto Verhagen, Koen van Kessel, Patrick Bijl en Stephan Netten. De Bosschenaar dacht dat zijn schorsing er op zat maar door ruis in de Zeister bossen bleek dit nog niet het geval te zijn.

De nieuwe positie voorin voor Van den Berk leek hem vleugels te geven. Vooral in de openingsfase liet hij een aantal technisch hoogstaande dingen zien. De balaanname als aan een touwtje, het kort wegdraaien, de versnelling, de fraaie steekpass, alles zat er in en alles leek ook te lukken. De Bommelse aanhang langs de lijn genoot niet alleen van de zon maar ook van stylist Van den Berk.

De gehele ploeg stond zaterdag overigens goed en dat leverde, zeker voor rust, een aantal grote kansen op. Dat de teller met de thee toch nog maar op ‘één’ stond was dan ook erg zuur. Vier levensgrote kansen kreeg Nivo-Sparta waaruit alleen Van der Sanden eenmaal wist te scoren. Een fraaie pass van Patrick Peelen vanaf links bracht de spits vrij voor doelman Barry Reijs (0-1). Net daarvoor had ‘boerke’ ook al een grote kans op succes na een defensief slippertje van de thuisploeg. Cevat had de ‘eer’ de eerste kans te missen. Al vroeg in de wedstrijd stoomde Randy van Heijnsbergen op over de linkerflank en met een lage voorzet gaf hij Cevat bij de tweede paal een niet te missen ‘presentje’ maar helaas ging de inzet van de rossige ‘strijder’ net naast.

Tien minuten na de openingstreffer kreeg Van der Sanden wederom een opgelegde kans op 0-2. Cevat verzorgde vanaf rechts een gave voorzet op het hoofd van Van der Sanden maar hij zag zijn inzet gekeerd door doelman Reijs.

Nunspeet speelde in het eerste bedrijf slordig en besluiteloos. Er was wel wat lichte dreiging voor het doel van Joris van der Cammen maar deze hoefde alleen reddend op te treden bij een inzet van Maurice Pot. Met name in de eindfase van de aanval waren de geel-blauwen slordig en onzeker. Het afstandsschot van Ronald Hoek van twintig meter wat troosteloos over de zijlijn (!) ging was symbolisch voor het magere spel van Nunspeet.

Na rust ging Nunspeet op zoek naar de gelijkmaker. Met een mooi gekrulde vrije trap waren ze er dichtbij maar niet veel later hielp defensief gestuntel Nivo nog beter in het zadel. Een lange bal werd verkeerd ingeschat door de Nunspeetse verdediging waarna Van der Sanden met een bekeken lob zijn tweede treffer aantekende (0-2).

Uiteindelijk gaf Nivo de zege alsnog uit handen door uit twee dode spelmomenten evenzoveel tegentreffers te incasseren. Schouten mocht van dichtbij de 1-2 binnen koppen uit een vrije trap van rechts terwijl Frank van Twillert ver in de extra tijd eveneens met het hoofd de gelijkmaker (2-2) aantekende uit één van de vele corners die Nunspeet kreeg.

Nivo-Sparta kwam er in de slotfase nauwelijks meer gevaarlijk uit. Van der Sanden werd nog wel bijna vrij gespeeld na een fenomenale actie van Van den Berk die drie spelers van Nunspeet het bos in stuurde. Helaas stonden de verdedigers een derde succesje van Van der Sanden in de weg.

De extra tijd duurde net iets te lang voor Nivo, dat al eerder wankelde bij een inzet van invaller Jerrol Poot. Winst was mooi geweest en zeker niet onverdiend gezien het vertoonde spel en de gecreëerde kansen. Toch is de formatie van Frans Grondman al drie wedstrijden op rij ongeslagen in de competitie, al levert dat geen bonuspunten op.

Opstelling Nivo-Sparta: Van der Cammen, Van de Pas, Jongste, Blom, Van Heijnsbergen, Brothwell (85. Van der Hilst), Cevat, Peelen (59. Janssen), Van der Sanden, Paijmans, Van den Berk (87. De Bruin)

Scoreverloop: 18. Van der Sanden 0-1; 66. Van der Sanden 0-2; 70. Schouten 1-2; 90+ Van Twillert 2-2
pi_56661770
quote:
Op maandag 11 februari 2008 08:39 schreef Elftalleider het volgende:

[..]

2 aardige kansen ??!!!, Nee we hadden met de rust met 4-0 voor moeten staan want Nunspeet was in die 1e helft echt drama, 2e helft was het alles of niets lange halen naar voren en maar hopen om één van de grote reuzen voorin te bereiken en dat lukte een paar keer en ik moet zeggen de 2-2 was hoe sneu voor ons een juweeltje !
Ik heb niet de hele 1e helft gezien moet ik zeggen, en idd Nunspeet was drama 1e helft, vooral verdedigend. Hoe meer druk er op de wedstrijd staat, hoe slechter ze gaan spelen heb ik het idee.

Hier de 2-2, door de half zichtbare van Twillert
pi_56682468
quote:
Op maandag 11 februari 2008 11:25 schreef HPayne het volgende:

[..]

Ik heb niet de hele 1e helft gezien moet ik zeggen, en idd Nunspeet was drama 1e helft, vooral verdedigend. Hoe meer druk er op de wedstrijd staat, hoe slechter ze gaan spelen heb ik het idee.

[ afbeelding ]
Hier de 2-2, door de half zichtbare van Twillert
Ja ze zijn heel erg onrustig bij jullie, wel een mooie foto moet ik zeggen
pi_56689891
De Google spits Istvan Bakx, die vorig seizoen nog bij Hoek voetbalde, speelt zich in de kijker bij eredivisieploegen.

http://www.soccernews.nl/news/41287
pi_56691094
Ajax - Hoek 3
Bennekom - IJsselmeervogels 2
GVVV - LRC 1
Kloetinge - Kozakken Boys 2
Nivo Sparta - Geinoord N'gein 2
Spakenburg - DOVO 1
Sparta Nijkerk - Nunspeet 1
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 12 februari 2008 @ 21:42:01 #137
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_56691655
Blauwe kampioenuuuh
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Trouwste user 2022 woensdag 13 februari 2008 @ 02:28:41 #138
7889 tong80
Spleenheup
pi_56696542
Ajax - Hoek 1
GVVV - LRC 1
Nivo Sparta - Geinoord N'gein 1
Spakenburg - DOVO 1

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_56697340
Ajax - Hoek 2
GVVV - LRC 1
Nivo Sparta - Geinoord N'gein 1
Spakenburg - DOVO 1
pi_56701235
Ajax - Hoek 3
GVVV - LRC 1
Nivo Sparta - Geinoord N'gein 3
Spakenburg - DOVO 1
pi_56705357
AFC Ajax - Hoek 2
GVVV - LRC Leerdam 3
Nivo Sparta - Geinoord 1
Spakenburg - DOVO 1

Kozakken Boys heeft weer eens gewinkeld in Breda en weer een speler van Baronie gehaald. Het gaat nu om Bob Huijbregts.
www.thuisuiteten.nl
pi_56705675
AFC Ajax - Hoek 2
GVVV - LRC Leerdam 1
Kloetinge - Kozakken Boys 1
Nivo Sparta - Geinoord 2
Spakenburg - DOVO 1
pi_56707684
Geinoord heeft de vervanger voor de naar DOVO vertrekkende Daniël Kops binnen. Ze halen Mark Daalderop van Huizen. Leuke spits!
www.thuisuiteten.nl
pi_56724915
Kozakken Boys - Nivo begint om 18.00 uur

In overleg tussen Kozakken Boys en Nivo Sparta is afgesproken om de 'derby' van 1 maart te laten beginnen om 18.00 uur. Hierdoor kunnen nog meer fans van beide clubs deze wedstrijd bijwonen. Eerder speelde Kozakken Boys ook al een lichtwedstrijd tegen LRC Leerdam.
pi_56724943
Ook Brothwell volgend seizoen bij Nivo

Davey Brothwell heeft als vierde speler uit de huidige selectie te kennen gegeven ook komend seizoen op het Eurosportpark te spelen. Ondanks de interesse van andere clubs gaf uiteindelijk zijn voorliefde voor Nivo Sparta de doorslag. De 25-jarige Brothwell begon zijn loopbaan bij Nivo Sparta om uiteindelijk op te vallen bij FC Den Bosch waar hij tot het tweede elftal kwam. Na twee seizoenen Kozakken Boys volgde in 2005 de terugkeer naar Nivo Sparta.

De Spartanen hebben de inbreng van de Bommelse jongens hiermee verzekerd. Eerder gaven namelijk ook Niels Blom en Bjorn Jongste al hun ja-woord. Daarnaast is het ook zeker dat Wesley Paymans komend seizoen in het rode shirt in actie zal komen.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 14 februari 2008 @ 12:52:19 #146
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_56725148
15 mrt

Spakenburg - sparta nijkerk
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_56725514
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 12:52 schreef paultjuhhh het volgende:
15 mrt

Spakenburg - sparta nijkerk

Kunnen wij weer mooi inlopen.
  Trouwste user 2022 vrijdag 15 februari 2008 @ 05:42:48 #148
7889 tong80
Spleenheup
pi_56741027
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 12:41 schreef Elftalleider het volgende:
Kozakken Boys - Nivo begint om 18.00 uur

In overleg tussen Kozakken Boys en Nivo Sparta is afgesproken om de 'derby' van 1 maart te laten beginnen om 18.00 uur. Hierdoor kunnen nog meer fans van beide clubs deze wedstrijd bijwonen. Eerder speelde Kozakken Boys ook al een lichtwedstrijd tegen LRC Leerdam.
Hoezo nog meer fans

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 vrijdag 15 februari 2008 @ 05:44:36 #149
7889 tong80
Spleenheup
pi_56741030
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 12:43 schreef Elftalleider het volgende:
Ook Brothwell volgend seizoen bij Nivo

Davey Brothwell heeft als vierde speler uit de huidige selectie te kennen gegeven ook komend seizoen op het Eurosportpark te spelen. Ondanks de interesse van andere clubs gaf uiteindelijk zijn voorliefde voor Nivo Sparta de doorslag. De 25-jarige Brothwell begon zijn loopbaan bij Nivo Sparta om uiteindelijk op te vallen bij FC Den Bosch waar hij tot het tweede elftal kwam. Na twee seizoenen Kozakken Boys volgde in 2005 de terugkeer naar Nivo Sparta.

De Spartanen hebben de inbreng van de Bommelse jongens hiermee verzekerd. Eerder gaven namelijk ook Niels Blom en Bjorn Jongste al hun ja-woord. Daarnaast is het ook zeker dat Wesley Paymans komend seizoen in het rode shirt in actie zal komen.
Erg positief nieuws. Dave zou bij elke topper mee kunnen.

pi_56752432
Brayton Biekman van Rijnsburgse Boys naar DOVO. Dus deejaylethal ziet volgend jaar een hoog springende en hard rennende aanvaller aan het werk. Aldus het scoutingsrapport van tong80 enige jaren terug.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')