Ik heb alleen de eerste helft gezien, het was niet best van Nunspeet kant, NIVO kreeg nog 2 aardige kansen, waaruit het 1 keer scoorde. Frank van Twillert met zn eerste seizoenstreffer, een belangrijke dus in blessuretijd.quote:Op zondag 10 februari 2008 06:39 schreef tong80 het volgende:
NIVO komt met 0-2 voor maar krijgt in de 92ste minuut de gelijkmaker binnen
Ben benieuwd naar het verslag.
MM en ik hebben dezelfde voorspelling en ik heb minder punten, er klopt iets niet, sorry Michquote:Op zondag 10 februari 2008 14:51 schreef HPayne het volgende:
Toto stand per 9 Februari
[ afbeelding ] HPayne 54 (+2)
[ afbeelding ] Methodmich 53 (+4)
[ afbeelding ] F1Bas 51 (+3)
[ afbeelding ] Dennus-F 50 (+3)
[ afbeelding ] deejaylethal 43 (-)
[ afbeelding ] tong80 43 (+3)
[ afbeelding ] Elftalleider 37 (+2)
LRC Leerdam is thuis moeilijk verslaanbaar, zo ondervond ook koploper Sparta Nijkerk, het bleef 0-0
Toto van vorige week Nunspeet - Kozakken Boys zit er nog bij verwerktquote:Op zondag 10 februari 2008 15:32 schreef F1Bas het volgende:
[..]
MM en ik hebben dezelfde voorspelling en ik heb minder punten, er klopt iets niet, sorry Mich
2 aardige kansen ??!!!, Nee we hadden met de rust met 4-0 voor moeten staan want Nunspeet was in die 1e helft echt drama, 2e helft was het alles of niets lange halen naar voren en maar hopen om één van de grote reuzen voorin te bereiken en dat lukte een paar keer en ik moet zeggen de 2-2 was hoe sneu voor ons een juweeltje !quote:Op zondag 10 februari 2008 14:57 schreef HPayne het volgende:
[..]
Ik heb alleen de eerste helft gezien, het was niet best van Nunspeet kant, NIVO kreeg nog 2 aardige kansen, waaruit het 1 keer scoorde. Frank van Twillert met zn eerste seizoenstreffer, een belangrijke dus in blessuretijd.
Ik heb niet de hele 1e helft gezien moet ik zeggen, en idd Nunspeet was drama 1e helft, vooral verdedigend. Hoe meer druk er op de wedstrijd staat, hoe slechter ze gaan spelen heb ik het idee.quote:Op maandag 11 februari 2008 08:39 schreef Elftalleider het volgende:
[..]
2 aardige kansen ??!!!, Nee we hadden met de rust met 4-0 voor moeten staan want Nunspeet was in die 1e helft echt drama, 2e helft was het alles of niets lange halen naar voren en maar hopen om één van de grote reuzen voorin te bereiken en dat lukte een paar keer en ik moet zeggen de 2-2 was hoe sneu voor ons een juweeltje !
Ja ze zijn heel erg onrustig bij jullie, wel een mooie foto moet ik zeggenquote:Op maandag 11 februari 2008 11:25 schreef HPayne het volgende:
[..]
Ik heb niet de hele 1e helft gezien moet ik zeggen, en idd Nunspeet was drama 1e helft, vooral verdedigend. Hoe meer druk er op de wedstrijd staat, hoe slechter ze gaan spelen heb ik het idee.
[ afbeelding ]
Hier de 2-2, door de half zichtbare van Twillert
quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:52 schreef paultjuhhh het volgende:
15 mrt
Spakenburg - sparta nijkerk
Hoezo nog meer fansquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:41 schreef Elftalleider het volgende:
Kozakken Boys - Nivo begint om 18.00 uur
In overleg tussen Kozakken Boys en Nivo Sparta is afgesproken om de 'derby' van 1 maart te laten beginnen om 18.00 uur. Hierdoor kunnen nog meer fans van beide clubs deze wedstrijd bijwonen. Eerder speelde Kozakken Boys ook al een lichtwedstrijd tegen LRC Leerdam.
Erg positief nieuws. Dave zou bij elke topper mee kunnen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:43 schreef Elftalleider het volgende:
Ook Brothwell volgend seizoen bij Nivo
Davey Brothwell heeft als vierde speler uit de huidige selectie te kennen gegeven ook komend seizoen op het Eurosportpark te spelen. Ondanks de interesse van andere clubs gaf uiteindelijk zijn voorliefde voor Nivo Sparta de doorslag. De 25-jarige Brothwell begon zijn loopbaan bij Nivo Sparta om uiteindelijk op te vallen bij FC Den Bosch waar hij tot het tweede elftal kwam. Na twee seizoenen Kozakken Boys volgde in 2005 de terugkeer naar Nivo Sparta.
De Spartanen hebben de inbreng van de Bommelse jongens hiermee verzekerd. Eerder gaven namelijk ook Niels Blom en Bjorn Jongste al hun ja-woord. Daarnaast is het ook zeker dat Wesley Paymans komend seizoen in het rode shirt in actie zal komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |