abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 17 februari 2008 @ 11:47:44 #161
42184 crew  DaMart
pi_56787814
quote:
Op zondag 17 februari 2008 11:39 schreef rednajt het volgende:

[..]

http://www.telegraaf.nl/b(...)ijstand__.html?p=3,1

hahahahah het nivo van de telegraaf wordt gewoon lachwekkend...
Iets met een pot, een ketel en de kleur zwart .
pi_56789773
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:22 schreef toma het volgende:

[..]

Dat in de tweede helft PSV 2 keer op de helft van WillemII kwam terwijl WillemII constant aanvalde en de bal er steeds net niet in kreeg. Dat heet geluk ja. punt
  Redactie Frontpage zondag 17 februari 2008 @ 13:40:00 #163
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_56789813
quote:
Op zondag 17 februari 2008 01:45 schreef classpc het volgende:
Bij mijn bank, Frieslandbank (Kuch kutbank kuch), krijg je die dingen nog gewoon gratis.
Meestal zijn ze niet op voorraad bij lokale filialen maar dan kun je ze bestelen en worden ze gratis toegezonden.

Ik heb overigens nog 3 van die boekjes liggen hiero omdat ik zelf de laatste tijd toch alleen maar internetbankieren gebruik.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_56789873
quote:
Op zondag 17 februari 2008 00:38 schreef Kees22 het volgende:

[..]

De grootste ooit.....
Wat een lelijke taalfout.
In de jaren zeventig begonnen als het lelijke: "de grootste ever", als parafrase van een uitdrukking die in het Engels ook al lelijk is. Lelijk Engels uit de VSvA. Het kan daar wel mogelijk: ever betekent niet alleen ooit, maar ook altijd. "They lived happily ever after." In het Nederlands kan dat niet. "Zij werden ooit nog wel eens gelukkig."
Ooit: op een onbekend tijdstip in het verleden of de toekomst.
De grootste ooit: overdrijvende trap, want met de betekenis: de grootste op enig onbekend tijdstip in het verleden of de toekomst. Vooral over de toekomst kun je dat dus niet weten.
Het is dan ook meer populair taalgebruik, om aan te geven dat iets bijzonder of extreem is; om te overdrijven dus. Ik zou het in teksten op een forum zeker niet fout rekenen. Op dezelfde manier gebruiken sommige groepen het woord heilig om iets dergelijkse te omschrijven. Strikt genomen is dat ook geen waarheid. 'Grootste' ooit en dergelijke wordt ook gewoon gebruikt in krantekoppen.

Ik heb het idee dat mensen graag anglicismes ergens in zien omdat ze meer in aanraking komen met de Engelse taal. Dat ever twee betekenissen heeft in het Engels is ook totaal niet relevant, omdat alleen de betekenis 'ooit' aan de orde is. Altijd heeft ook drie betekenissen in het Nederlands, maar het is niet alsof we nooit weten welke betekenis men wil aanhalen.

Op de basis dat je niet zeker kan weten of het inderdaad wel de grootste ooit zal zijn, zou ik het ook niet fout rekenen - als je het echt letterlijk wilt nemen. Het zou namelijk wel eens echt de grootste ooit kunnen zijn, en dan is het geen geen onwaarheid. Een krantenkop zal ooit sneller gebruiken in plaats van 'op dit moment', omdat ooit gewoon korter is. In de post die jij aanhaalt is het inderdaad gewoon een overdrijvende trap, populair taalgebruik, die niet al te letterlijk moet worden opgevat. Dat jij het geen mooi taalgebruk vindt is je eigen keuze, maar het fout rekenen vind ik wat te ver gaan.
  zondag 17 februari 2008 @ 13:48:54 #165
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_56789970
quote:
Op zondag 17 februari 2008 03:48 schreef intraxz het volgende:
Zwarte gaten zélf zijn niet direct zichtbaar als je denkt aan weerkaadst / uitgestraald licht.
weerkaadsen
<tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
pi_56799611
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 17 februari 2008 @ 23:15:43 #167
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_56804358
quote:
Op zondag 17 februari 2008 19:58 schreef henkdrum het volgende:
Allereerst dank voor de reacties, geen ruziemaken alstublieft.
Ik probeer via deze weg wat info te verscharen dat lijkt mij toch niet erg daar ik alle hulp en enige expertise nu wel kan gebruiken.
Knip.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_56805737
quote:
Op zondag 17 februari 2008 23:02 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik heb tussen twee studies door een poos gewerkt, en dat gaf me de ruimte om een golf 4 te kopen, 130pk TDI. Nu ik dus weer studeer kan ik het prima opbrengen om het ding te onderhouden en er sap in te gieten als ie dorst heeft. Ding loopt lachend 1 op 16,5, cruise control, automagische airco, stuurbekrachtiging, electrische ramen, ABS, het zit er allemaal op.
Huup huup huup, Volkswagen-truc.
pi_56805804
quote:
Op maandag 18 februari 2008 00:15 schreef Dingest het volgende:

[..]

Huup huup huup, Volkswagen-truc.
Niet origineel (op FOK! althans) en waarschijnlijk nog opzettelijk ook. .
pi_56805973
quote:
Op zondag 17 februari 2008 23:45 schreef McKillem het volgende:
Zal haast de neiging krijgen de eerstvolgende keer dat ding ompzetterlijk om te kicken.
There is no love sincerer than the love of food.
  maandag 18 februari 2008 @ 00:47:02 #171
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_56806245
quote:
Op maandag 18 februari 2008 00:11 schreef AryaMehr het volgende:
Hallo,

Het zit zo:

Ik ben van plan om aangifte te doen van discriminatie tegen een uitsmijter die mij weigert een kroeg binnen te laten.
De uitsmijter wordt gediscrimineerd! En de kroeg mag niet binnen!!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_56806998
quote:
Op maandag 18 februari 2008 00:18 schreef rompompom het volgende:

[..]

Niet origineel (op FOK! althans) en waarschijnlijk nog opzettelijk ook. .
Ik ben het anders nimmer eerder tegengekomen
  maandag 18 februari 2008 @ 11:13:47 #173
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_56810610
quote:
Op maandag 18 februari 2008 10:26 schreef cryingfreeman12 het volgende:
Thanx voor je hulp.
Alleen het meer en deel van de tips heb ik al gebruikt.
Het maakt het allemaal niet makkelijker!
Het is net een stenen muur waar je elke keer je neus tegen stoor!
The love you take is equal to the love you make.
pi_56823911
Bepaling catalogus waarde leaseauto.

Waarde leaseauto, hierbij de bepaalde catalogus.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_56830334
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 03:15 schreef I.B het volgende:
Als ik het zag gebeuren zou ik waarschijnlijk niet zo held-aftig zijn als dat ik me nu inbeeld ..(opeens 6 jaar kung-fu ervaring).. ik zou waarschijnlijk een beetje roepen dat ze op moesten houden, uiteindelijk eentje een tik geven en van angst hard wegrennen ja, ik ben een mietje..
There is no love sincerer than the love of food.
pi_56831493
Van een andere site, maar wel tenenkrommend:
quote:
Omdat de voorinschrijvingen voor de 16 km (test voor de halve marathon van Eindhoven?) even groot zijn dan de totale inschrijvingen voor de overige afstanden hebben we het tijdsschema wat aangepast.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  dinsdag 19 februari 2008 @ 09:49:26 #177
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_56831506
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 09:48 schreef Levitation het volgende:
Van een andere site, maar wel tenenkrommend:
[..]

Gevalletje hypercorrectie. Ach, die heeft de klok tenminste horen luiden.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 22:48:02 #178
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_56848863
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 21:40 schreef Simoontjuh het volgende:

[..]

haha

Dan zal ik het ook maar vertellen:(vandaag gebeurd)

Ik had iets te ver naar rechts uitgewijkt voor een auto en zat toen tegen een paaltje op. Er zit nu een flinke deuk in de rechter achter deur.

En dit was de laatste les voor mijn examen vrijdag
ai....
welke wijk? wijk c?
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  dinsdag 19 februari 2008 @ 23:04:29 #179
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_56849415
okee, nog eentje dan
quote:
Op maandag 18 februari 2008 13:01 schreef linkeloutje het volgende:
Er komen vragen..en bij de vraag aangekomend of ik gemachtigd ben om hierin een beslissing te nemen zei ik nee
Ik was zo en zo niet van plan om bij hun mijn telefonie etc te nemen

....

Nu gooide inplaats van ik hun de telefoon op de haak
quote:
Op maandag 18 februari 2008 13:45 schreef linkeloutje het volgende:
Sommige mensen zijn zeker niet geschikt om bij een help desk te werken..

Ik had een paar keer problemen met UPC mediabox..In de loop ter keren dat je belt weet je dat ze eerst zeggen dat jeje stekker eruit moet trekken om de box te resetten..Voor dat ik belde voor mijn probleem had ik dat al zelf gedaan..Vraag ik aan een gozer of hij misschien vanuit hun centrale me box opnieuw wil activeren..zeg die gozer tegen me...ik ben degene die hier de vragen stelt

Toen zei ik ik zoek het zelf wel uit en heb toen opnieuw de installatie met de code van onze gemeente ingevoerd en alles deed het weer
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_56857883
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')