Iets met een pot, een ketel en de kleur zwartquote:Op zondag 17 februari 2008 11:39 schreef rednajt het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)ijstand__.html?p=3,1
hahahahah het nivo van de telegraaf wordt gewoon lachwekkend...![]()
quote:Op zondag 17 februari 2008 13:22 schreef toma het volgende:
[..]
Dat in de tweede helft PSV 2 keer op de helft van WillemII kwam terwijl WillemII constant aanvalde en de bal er steeds net niet in kreeg. Dat heet geluk ja. punt
quote:Op zondag 17 februari 2008 01:45 schreef classpc het volgende:
Bij mijn bank, Frieslandbank (Kuch kutbank kuch), krijg je die dingen nog gewoon gratis.
Meestal zijn ze niet op voorraad bij lokale filialen maar dan kun je ze bestelen en worden ze gratis toegezonden.
Ik heb overigens nog 3 van die boekjes liggen hiero omdat ik zelf de laatste tijd toch alleen maar internetbankieren gebruik.
Het is dan ook meer populair taalgebruik, om aan te geven dat iets bijzonder of extreem is; om te overdrijven dus. Ik zou het in teksten op een forum zeker niet fout rekenen. Op dezelfde manier gebruiken sommige groepen het woord heilig om iets dergelijkse te omschrijven. Strikt genomen is dat ook geen waarheid. 'Grootste' ooit en dergelijke wordt ook gewoon gebruikt in krantekoppen.quote:Op zondag 17 februari 2008 00:38 schreef Kees22 het volgende:
[..]
De grootste ooit.....
Wat een lelijke taalfout.
In de jaren zeventig begonnen als het lelijke: "de grootste ever", als parafrase van een uitdrukking die in het Engels ook al lelijk is. Lelijk Engels uit de VSvA. Het kan daar wel mogelijk: ever betekent niet alleen ooit, maar ook altijd. "They lived happily ever after." In het Nederlands kan dat niet. "Zij werden ooit nog wel eens gelukkig."
Ooit: op een onbekend tijdstip in het verleden of de toekomst.
De grootste ooit: overdrijvende trap, want met de betekenis: de grootste op enig onbekend tijdstip in het verleden of de toekomst. Vooral over de toekomst kun je dat dus niet weten.
weerkaadsenquote:Op zondag 17 februari 2008 03:48 schreef intraxz het volgende:
Zwarte gaten zélf zijn niet direct zichtbaar als je denkt aan weerkaadst / uitgestraald licht.
Knip.quote:Op zondag 17 februari 2008 19:58 schreef henkdrum het volgende:
Allereerst dank voor de reacties, geen ruziemaken alstublieft.
Ik probeer via deze weg wat info te verscharen dat lijkt mij toch niet erg daar ik alle hulp en enige expertise nu wel kan gebruiken.
Huup huup huup, Volkswagen-truc.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:02 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik heb tussen twee studies door een poos gewerkt, en dat gaf me de ruimte om een golf 4 te kopen, 130pk TDI. Nu ik dus weer studeer kan ik het prima opbrengen om het ding te onderhouden en er sap in te gieten als ie dorst heeft. Ding loopt lachend 1 op 16,5, cruise control, automagische airco, stuurbekrachtiging, electrische ramen, ABS, het zit er allemaal op.
quote:Op zondag 17 februari 2008 23:45 schreef McKillem het volgende:
Zal haast de neiging krijgen de eerstvolgende keer dat ding ompzetterlijk om te kicken.
De uitsmijter wordt gediscrimineerd! En de kroeg mag niet binnen!!quote:Op maandag 18 februari 2008 00:11 schreef AryaMehr het volgende:
Hallo,
Het zit zo:
Ik ben van plan om aangifte te doen van discriminatie tegen een uitsmijter die mij weigert een kroeg binnen te laten.
Ik ben het anders nimmer eerder tegengekomenquote:Op maandag 18 februari 2008 00:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Niet origineel (op FOK! althans) en waarschijnlijk nog opzettelijk ook..
quote:Op maandag 18 februari 2008 10:26 schreef cryingfreeman12 het volgende:
Thanx voor je hulp.
Alleen het meer en deel van de tips heb ik al gebruikt.
Het maakt het allemaal niet makkelijker!
Het is net een stenen muur waar je elke keer je neus tegen stoor!
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 03:15 schreef I.B het volgende:
Als ik het zag gebeuren zou ik waarschijnlijk niet zo held-aftig zijn als dat ik me nu inbeeld ..(opeens 6 jaar kung-fu ervaring).. ik zou waarschijnlijk een beetje roepen dat ze op moesten houden, uiteindelijk eentje een tik geven en van angst hard wegrennenja, ik ben een mietje..
quote:Omdat de voorinschrijvingen voor de 16 km (test voor de halve marathon van Eindhoven?) even groot zijn dan de totale inschrijvingen voor de overige afstanden hebben we het tijdsschema wat aangepast.
Gevalletje hypercorrectie. Ach, die heeft de klok tenminste horen luiden.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:48 schreef Levitation het volgende:
Van een andere site, maar wel tenenkrommend:
[..]
ai....quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:40 schreef Simoontjuh het volgende:
[..]
haha![]()
Dan zal ik het ook maar vertellen:(vandaag gebeurd)
Ik had iets te ver naar rechts uitgewijkt voor een auto en zat toen tegen een paaltje op. Er zit nu een flinke deuk in de rechter achter deur.![]()
En dit was de laatste les voor mijn examen vrijdag
quote:Op maandag 18 februari 2008 13:01 schreef linkeloutje het volgende:
Er komen vragen..en bij de vraag aangekomend of ik gemachtigd ben om hierin een beslissing te nemen zei ik nee
Ik was zo en zo niet van plan om bij hun mijn telefonie etc te nemen
....
Nu gooide inplaats van ik hun de telefoon op de haak
quote:Op maandag 18 februari 2008 13:45 schreef linkeloutje het volgende:
Sommige mensen zijn zeker niet geschikt om bij een help desk te werken..
Ik had een paar keer problemen met UPC mediabox..In de loop ter keren dat je belt weet je dat ze eerst zeggen dat jeje stekker eruit moet trekken om de box te resetten..Voor dat ik belde voor mijn probleem had ik dat al zelf gedaan..Vraag ik aan een gozer of hij misschien vanuit hun centrale me box opnieuw wil activeren..zeg die gozer tegen me...ik ben degene die hier de vragen stelt
Toen zei ik ik zoek het zelf wel uit en heb toen opnieuw de installatie met de code van onze gemeente ingevoerd en alles deed het weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |