Wie is dat danquote:Op maandag 18 februari 2008 04:52 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Wie voelt zich nog veilig wanneer deze krokodil op televisie aangeeft je helemaal uit elkaar te willen trekken? Ik dook onder.
Ja en dan ga jij niet klikken enzoquote:Op maandag 18 februari 2008 04:53 schreef Bolkesteijn het volgende:
M'n bier wat doe je, zet haar even onder een linkje ofzo.
Hanny Veerkamp volgens Google, mijn haren gaan altijd recht overeind staan van dat soort Telegraaf-types. Ze moet maar eens hier komen, dan krijgt ze een mooie preek te horen over rechtspraak en het verbod op eigenrichting.quote:
Eén van de Veerkampjes. Ik keek 's nachts Hart van Nederland en ze gingen met het nieuws dat Joran niet opgepakt zou worden naar een of ander feestje voor 3e rangs BN-ers.quote:
Dat geloof je toch nietquote:Op maandag 18 februari 2008 04:59 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Eén van de Veerkampjes. Ik keek 's nachts Hart van Nederland en ze gingen met het nieuws dat Joran niet opgepakt zou worden naar een of ander feestje voor 3e rangs BN-ers.
got weed??quote:Op maandag 18 februari 2008 04:37 schreef Salvad0R het volgende:
"Got blunt??"
quote:Op maandag 18 februari 2008 04:52 schreef DrDentz het volgende:
Wie voelt zich nog veilig wanneer deze krokodil op televisie aangeeft je helemaal uit elkaar te willen trekken? Ik dook onder.
heldquote:Op maandag 18 februari 2008 23:27 schreef cultheld het volgende:
Ik heb 'm vorig jaar zo vaak gezien in Arnhem. Lekker boeiend, ik heb er niks tegen.
Wowquote:Op maandag 18 februari 2008 23:27 schreef cultheld het volgende:
Ik heb 'm vorig jaar zo vaak gezien in Arnhem. Lekker boeiend, ik heb er niks tegen.
Ik denk dat je m'n post verkeerd opvat.quote:
Dat kan, dat mag.. ik denk van nietquote:Op maandag 18 februari 2008 23:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik denk dat je m'n post verkeerd opvat.
Tja, dan heb je het vooral over een paar Tokkies denk ik. Maar het waait wel weer over.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:01 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
Dat kan, dat mag.. ik denk van niet
Maar anyway. Er zijn voldoende mensen die hem wel wat aan willen doen.
Hoezo een mietje dan? Lijkt me een normale reactie, zeker als je 112 belt. Ongeacht wie in elkaar gebeukt wordt.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 03:15 schreef I.B het volgende:
Doorlopen.
Zou het zwaar triest vinden als mensen hem ook werkelijk aan gort meppen. Dalijk gaan mensen er nog een hobby van maken om hoofdverdachten op te zoeken om er de dagelijkse frustraties op los te laten![]()
Als ik het zag gebeuren zou ik waarschijnlijk niet zo held-aftig zijn als dat ik me nu inbeeld ..(opeens 6 jaar kung-fu ervaring).. ik zou waarschijnlijk een beetje roepen dat ze op moesten houden, uiteindelijk eentje een tik geven en van angst hard wegrennenja, ik ben een mietje..
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 03:20 schreef jordeeeh het volgende:
Ik zou m 50 cent geven en dan op m gaan stampen
Mag ik je aanraken?quote:Op maandag 18 februari 2008 23:27 schreef cultheld het volgende:
quote:Op maandag 18 februari 2008 23:27 schreef cultheld het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |