Als je een factuur van KPN wil, moet je 1 euro extra betalen voor de acceptgiro die d'rbij zit.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:11 schreef DJKoster het volgende:
Bij de Rabobank moest je daar volgens mij niet voor te betalen, gewoon het laatste papiertje in de bus gooien en je kreeg een nieuwe thuisgestuurd. Maar dat was 2 jaar geleden ofzo..
Maar 7 euro voor een 'boekje' met 20 velletjes is wel achterlijk duur zeg
Kan me best voorstellen dat het voor Oma Ria van 88 best een hele overstap is naar digitaal.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:44 schreef de_boswachter het volgende:
Wat hebben die ouderikken nu liever: Aanschaffen van een nieuwe pc @ 600 euries. Of 7 euro per jaar dokken aan de ABN?
Wij zeiken toch ook niet als ze weer in de broek gescheten en gezeken hebben en dat wij ze moeten komen verschonen. Zeikerds
Bejaarden en machtigingen?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:58 schreef arneaux het volgende:
Ik neem aan dat ze ook wel machtigingen hebben lopen op hun huur, energie en water, dus zó ontzettend vaak heb je ze óók weer niet nodig.
Het idee is natuurlijk ook dat mensen het te duur vinden. Kunnen ze het over een jaar of tien helemaal afschaffen omdat niemand die dingen nog gebruikt.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:38 schreef Fha het volgende:
Ik vind 7 euro wel belachelijk veel voor zo'n boekje.
Bud Spencer ?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:45 schreef veldmuis het volgende:
Bij de ABN-AMRO kun je gewoon naar een kantoor gaan en daar gaan internetbankieren. Staan PC's, liggen van die kaartlezerdingen, en je krijgt nog hulp van zo'n spencer ook.
Als de babyboom generatie uitgestorven is zijn die dingen ook overbodigquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:42 schreef Nobu het volgende:
[..]
Het idee is natuurlijk ook dat mensen het te duur vinden. Kunnen ze het over een jaar of tien helemaal afschaffen omdat niemand die dingen nog gebruikt.
we spreken je over 50 jaar wel weerquote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:44 schreef de_boswachter het volgende:
Wat hebben die ouderikken nu liever: Aanschaffen van een nieuwe pc @ 600 euries. Of 7 euro per jaar dokken aan de ABN?
Wij zeiken toch ook niet als ze weer in de broek gescheten en gezeken hebben en dat wij ze moeten komen verschonen. Zeikerds
Dat dus.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:21 schreef koffiegast het volgende:
Mensen weten niet eens meer wat discriminatie tegenwoordig is :/
zelfs de oudertjes waarvan je zou denken dat ze beter het verschil wisten :/
Of nog meer zorgpremie betalen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:34 schreef MouzurX het volgende:
die oudjes moeten niet zeuren maar doodgaan anders moeten wij straks veel te veel belasting betalen[/op-de-economische-tour]
de gemiddelde pubert is niet veel beterquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:25 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Dat dus.
Oude mensen zeiken tegenwoordig alleen maar.
Toch merkwaardig dat ze altijd gewoon alle nieuwigheden met beide handen hebben aangegrepen in hun leven, net als alle jongeren nu doen, maar ze vanaf een bepaalde leeftijd opeens vinden dat er helemaal niets meer mag veranderen. Dat ze langer doen over het oppikken van nieuwe dingen is tot daaraantoe, maar zichzelf zo hulpeloos opstellen zoals veel ouderen doen met 'ik ben oud DUS ik kan dat niet' is absolute flauwekul. Computers zijn niet opeens, een paar maanden geleden, uit de lucht komen vallen. Ze hebben al jaren de tijd gehad om er iets mee te proberen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:25 schreef Blinky het volgende:
Ik kan me heel goed voorstellen dat je als boven-de-tacthig-jarige niet meer denkt aan Internetbankieren leren.
Dat is geen besparing dat is een daling van de kosten. Dat is verre van hetzelfde.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:25 schreef Blinky het volgende:
Ga eens rekenen wat alle banken besparen door bij heeeel veel mensen niet meer tweewekelijks een afschift te hoeven sturen.
Ergens houdt het op. Er is een goede, zinvolle manier ter vervanging dus op een gegeven moment stop je dan met het ondersteunen van de oude manier. En het is nog veiliger ook, maar probeer dat een bejaarde maar eens duidelijk te maken. Al is dat veiliger natuurlijk ook maar relatief: als je aan iemand je pinpas met pincode uitleent is dat net zo goed vragen om moeilijkheden.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:25 schreef Blinky het volgende:
Ik zou het als extra optie bieden om het desgewenst aan oudere mensen gratis te versturen. Zo kom je klantvriendelijk voor de dag.
Alleen ik ben geen puber.quote:Op zondag 17 februari 2008 00:03 schreef harrypiel het volgende:
[..]
de gemiddelde pubert is niet veel beter![]()
pot ketel zwart dus
Gewoon met internetbankieren?quote:Op zondag 17 februari 2008 09:18 schreef Asgard het volgende:
Hey weet iemand trouwens hoe je met acceptgiro's je rekeningen kan betalen bij de ABN?
Ik heb nog nooit via zo'n ding betaald. M'n ouders hebben postbank en daar moeten ze al die acceptgiro's in zo'n envelop zetten en dan opsturen.![]()
;')
Stomme vraag maar ok
Precies. Altijd maar die solidariteit met de ouderen, nota bene de kapitaalkrachtigste groep in het land. En wat zeuren ze nou? Ze kunnen die boekjes toch gewoon gebruiken? En als ze daar niet voor willen betalen kunnen ze internetbankieren, wat zó simpel is dat zelfs een demente bejaarde dat nog moet kunnen.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:35 schreef vbmot het volgende:
Voor extra service moet extra betaald worden, zo gaat dat nou eenmaal. Ook als ze deze dienst 'gratis' maken moet iemand er toch toch betalen. Oh wacht, dan moeten de mensen die er geen gebruik van maken ook meebetalen.Lekker sociaal weer van die oudjes. Dat ze toch mogen creperen in hun inflexibele ouderwetse gedoe.
SGPVVD-istisch gelulquote:Op zondag 17 februari 2008 14:05 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Precies. Altijd maar die solidariteit met de ouderen, nota bene de kapitaalkrachtigste groep in het land. En wat zeuren ze nou? Ze kunnen die boekjes toch gewoon gebruiken? En als ze daar niet voor willen betalen kunnen ze internetbankieren, wat zó simpel is dat zelfs een demente bejaarde dat nog moet kunnen.
BS, die ouwetjes moeten gewoon meedoen met de moderne tijd en anders het aan een ander overlaten.quote:Op zondag 17 februari 2008 09:17 schreef floris.exe het volgende:
Terecht dat die ouderen de ABN hier op aanspreken. Zie hier een typisch voorbeeld van verlies aan menselijkheid in een bepaalde bedrijfsvoering, omdat het verwerken van wat briefjes zoveel moeite is voor de medewerkers van ABN. Walgelijk.
Mensen 7 euro laten betalen= verlies aan menselijkheid?quote:Op zondag 17 februari 2008 09:17 schreef floris.exe het volgende:
Terecht dat die ouderen de ABN hier op aanspreken. Zie hier een typisch voorbeeld van verlies aan menselijkheid in een bepaalde bedrijfsvoering, omdat het verwerken van wat briefjes zoveel moeite is voor de medewerkers van ABN. Walgelijk.
Vrijwel alle banken hebben de kosten doen stijgen, zonder dat er een echt aanwijsbare oorzaak is. Maar ja wat doe je er aan, je hebt weinig keuze in andere banken. Zelfs banken die nu nog alles gratis hebben houden dat niet lang vol denk ikquote:Op zondag 17 februari 2008 16:35 schreef arneaux het volgende:
Overigens is het zo dat bijvoorbeeld de Rabobank de tarievering met 110% heeft doen stijgen, maar daar hoor je niemand over.
Die oudjes kunnen ook gewoon naar de bibliotheek of hun kinderen/kennissen gaan en gaan internetbankieren.quote:Op zondag 17 februari 2008 09:17 schreef floris.exe het volgende:
Wacht maar totdat jij zo oud bent en mensen je op die manier behandelen. Oh nee wacht, jij kunt je niet verplaatsen in andere mensen.quote:Op zondag 17 februari 2008 17:14 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Die oudjes kunnen ook gewoon naar de bibliotheek of hun kinderen/kennissen gaan en gaan internetbankieren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |