Als je een factuur van KPN wil, moet je 1 euro extra betalen voor de acceptgiro die d'rbij zit.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:11 schreef DJKoster het volgende:
Bij de Rabobank moest je daar volgens mij niet voor te betalen, gewoon het laatste papiertje in de bus gooien en je kreeg een nieuwe thuisgestuurd. Maar dat was 2 jaar geleden ofzo..
Maar 7 euro voor een 'boekje' met 20 velletjes is wel achterlijk duur zeg
Kan me best voorstellen dat het voor Oma Ria van 88 best een hele overstap is naar digitaal.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:44 schreef de_boswachter het volgende:
Wat hebben die ouderikken nu liever: Aanschaffen van een nieuwe pc @ 600 euries. Of 7 euro per jaar dokken aan de ABN?
Wij zeiken toch ook niet als ze weer in de broek gescheten en gezeken hebben en dat wij ze moeten komen verschonen. Zeikerds
Bejaarden en machtigingen?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:58 schreef arneaux het volgende:
Ik neem aan dat ze ook wel machtigingen hebben lopen op hun huur, energie en water, dus zó ontzettend vaak heb je ze óók weer niet nodig.
Het idee is natuurlijk ook dat mensen het te duur vinden. Kunnen ze het over een jaar of tien helemaal afschaffen omdat niemand die dingen nog gebruikt.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:38 schreef Fha het volgende:
Ik vind 7 euro wel belachelijk veel voor zo'n boekje.
Bud Spencer ?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:45 schreef veldmuis het volgende:
Bij de ABN-AMRO kun je gewoon naar een kantoor gaan en daar gaan internetbankieren. Staan PC's, liggen van die kaartlezerdingen, en je krijgt nog hulp van zo'n spencer ook.
Als de babyboom generatie uitgestorven is zijn die dingen ook overbodigquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:42 schreef Nobu het volgende:
[..]
Het idee is natuurlijk ook dat mensen het te duur vinden. Kunnen ze het over een jaar of tien helemaal afschaffen omdat niemand die dingen nog gebruikt.
we spreken je over 50 jaar wel weerquote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:44 schreef de_boswachter het volgende:
Wat hebben die ouderikken nu liever: Aanschaffen van een nieuwe pc @ 600 euries. Of 7 euro per jaar dokken aan de ABN?
Wij zeiken toch ook niet als ze weer in de broek gescheten en gezeken hebben en dat wij ze moeten komen verschonen. Zeikerds
Dat dus.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:21 schreef koffiegast het volgende:
Mensen weten niet eens meer wat discriminatie tegenwoordig is :/
zelfs de oudertjes waarvan je zou denken dat ze beter het verschil wisten :/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |