abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56822687
Ik zit met het volgende. Ik heb een nieuwe leaseauto besteld begin dit jaar, nu is die auto op dit moment ivm de nieuwe belastingregels goedkoper geworden. Weet iemand wanneer de cataloguswaarde van de auto bepaald word? Op het moment van bestellen of het moment van "op kenteken zetten"?
I spent a lot of my money on booze, birds and fast cars, the rest I just squandered.
pi_56822791
Bepaling cataloguswaarde
De cataloguswaarde wordt gehanteerd bij een auto tot vijftien jaar oud. De cataloguswaarde is de prijs vermeld in de Nederlandse catalogus van het jaar waarin de auto is uitgebracht. Het merk, het type en de jaargang van de auto geven de doorslag.

Voor de jaargang kijkt men naar de datum op het kentekenbewijs. Het gaat om de Nederlandse cataloguswaarde. Deze geldt ook voor in het buitenland gekochte auto’s. Vanaf medio 2005 is de cataloguswaarde van een bestelauto, evenals die van een personenauto, de cataloguswaarde inclusief:

Omzetbelasting (BTW) en
BPM. (belasting van personenauto’s en motorrijwielen)

2 seconden googlen.
pi_56822842
Ja, ik ben lui.

Maar je antwoord is niet compleet. Er word gesproken over een jaar, maar ja, die auto is goedkoper geworden tijdens het jaar, dus hoe werkt het?
I spent a lot of my money on booze, birds and fast cars, the rest I just squandered.
  maandag 18 februari 2008 @ 20:52:40 #4
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_56823152
Wanneer hij op kenteken wordt gezet.
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_56823847
Thanx, scheelt weer een paar euro.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')