Ziekquote:Op zondag 17 februari 2008 23:45 schreef McKillem het volgende: Zal haast de neiging krijgen de eerstvolgende keer dat ding omzetterlijk om te kicken.
I stand corrected.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:48 schreef Oldbie het volgende:
omzetterlijk?
quote:
Dat zet je dan toch wel op YouTubequote:Op zondag 17 februari 2008 23:45 schreef McKillem het volgende:
Zal haast de neiging krijgen de eerstvolgende keer dat ding ompzetterlijk om te kicken.
Dat heb ik alleen maar als ik weer zo'n driewielgedrocht zie. Die lijken toch al op een invalidenkarretje, dus dan kunnen ze vast wennen.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:45 schreef McKillem het volgende:
Zal haast de neiging krijgen de eerstvolgende keer dat ding ompzetterlijk om te kicken.
Waarom? veel van die lijerts met zo'n ding denken dat het hele wandelpad voor hun isquote:
quote:Op zondag 17 februari 2008 23:45 schreef McKillem het volgende:
Opzetterlijk?quote:
Ja flikker maar op nu met die typo correcties.quote:
En natuurlijk verwachten dat je aan de kant gaat.quote:Op maandag 18 februari 2008 00:57 schreef MouzurX het volgende:
In de supermarkt.. irritant!!!! en dan proberen sommigen nog met zon dubbelkinderwagending van 5 meter breed door een 2 meter brede gang te lopen
Nitraat?quote:Op maandag 18 februari 2008 19:55 schreef DolbyDigital het volgende:
Gewoon een nitraatbom in de wagen gooien
geef die moeder eerst 50 cent, en dan zeg je "maar ik had hem toch gekocht"quote:Op donderdag 21 februari 2008 01:25 schreef TeenWolf het volgende:
Blijft leuk, de kinderwagen keihard een trap geven en de moeder als een american footballplayer zien proberen de bal baby te vangen.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 01:56 schreef compier het volgende:
[..]
geef die moeder eerst 50 cent, en dan zeg je "maar ik had hem toch gekocht"
Tuurlijk kan dat, maar op de 1 of andere manier heerst er de gedachte dat dat niet kan. Kan ik opzich begrijpen verder, boeit me ook geen zak maar doe niet net alsof je dan ambulanceprioriteit hebt in de binnenstad/winkel/waar dan ook.quote:Op donderdag 21 februari 2008 02:01 schreef Maikuuul het volgende:
Ik vraag me inderdaad af he, als je een baby gewoon 1 uur thuis laat zitten in de kinderwagen ... zou hij zich dan pijn doen of kan je dat met een gerust hart doen ?
Whahah sickquote:Op donderdag 21 februari 2008 02:04 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dan moet je eerst zelf de baby vangen en er keihard op gaan stampen
Leid de examinator af en rij door.quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:26 schreef Florian_ het volgende:
ik ben nu bezig met mn autorijlessen, en ik heb al iets van 3 keer bijna een kinderwagen aangereden op het zebrapad
en maandag moet ik afrijden
Gelukkig bleren ze niet altijd, maar tijdens de spits is het idd niet al te handig om je kroost in een kinderwagen de bus in te nemen. Sommigen doen dat helaas wel en dan niet met een gewone kinderwagen maar zo'n hummer onder de kinderwagens. Je kent ze wel, lichtmetalen velgen, geavanceerde ophanging waar een hummer bezitter jaloers op is.quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:11 schreef wise het volgende:
mensen met kinderwagens in een drukke ochtendspits in de bus
en dan dat gebler van dat kut kind op de vroege ochtend.
Dat ja, in de bus of de trein.quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:11 schreef wise het volgende:
mensen met kinderwagens in een drukke ochtendspits in de bus
en dan dat gebler van dat kut kind op de vroege ochtend.
Spuit 11quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:25 schreef Emimich het volgende:
Het is OPZETTELIJK!
ONGELOFLEIJK dat het nog niemand is opgevallen.
Tenzij je examinatrice een of andere huppelkut is krijg je daar gewoon bonuspunten voor.quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:26 schreef Florian_ het volgende:
ik ben nu bezig met mn autorijlessen, en ik heb al iets van 3 keer bijna een kinderwagen aangereden op het zebrapad
en maandag moet ik afrijden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |