Leid de examinator af en rij door.quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:26 schreef Florian_ het volgende:
ik ben nu bezig met mn autorijlessen, en ik heb al iets van 3 keer bijna een kinderwagen aangereden op het zebrapad
en maandag moet ik afrijden
Gelukkig bleren ze niet altijd, maar tijdens de spits is het idd niet al te handig om je kroost in een kinderwagen de bus in te nemen. Sommigen doen dat helaas wel en dan niet met een gewone kinderwagen maar zo'n hummer onder de kinderwagens. Je kent ze wel, lichtmetalen velgen, geavanceerde ophanging waar een hummer bezitter jaloers op is.quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:11 schreef wise het volgende:
mensen met kinderwagens in een drukke ochtendspits in de bus
en dan dat gebler van dat kut kind op de vroege ochtend.
Dat ja, in de bus of de trein.quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:11 schreef wise het volgende:
mensen met kinderwagens in een drukke ochtendspits in de bus
en dan dat gebler van dat kut kind op de vroege ochtend.
Spuit 11quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:25 schreef Emimich het volgende:
Het is OPZETTELIJK!
ONGELOFLEIJK dat het nog niemand is opgevallen.
Tenzij je examinatrice een of andere huppelkut is krijg je daar gewoon bonuspunten voor.quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:26 schreef Florian_ het volgende:
ik ben nu bezig met mn autorijlessen, en ik heb al iets van 3 keer bijna een kinderwagen aangereden op het zebrapad
en maandag moet ik afrijden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |