Z'n Nederlands in ook niet helemaal "jut vant het"...quote:
Ja, da's zondequote:Op donderdag 24 januari 2008 17:58 schreef kwib het volgende:
Nooit ontslag accepteren. Daarmee verspil je elk recht dat je hebt in Nederland
Het zijn me inderdaad een stelletje primaten, die moslims.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:48 schreef Elkarden het volgende:
[..]
Was dus niet zo bedoeld. Ik bedoelde het drama dat we hier opgescheept zitten met 1.000.000 primatieve moslims.
Origineel is het allang niet meer... maar het blijft toch moeilijk, die rijgers...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:55 schreef Joachim het volgende:
Vergeet niet dat als je komt te overleiden je nabestaande ook een flink deel aan successierechten moeten betalen over de erfenis. Zal wel niet de helft zijn, maar wel iets om mee rekening te houden.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 @ 16:21 schreef KeyzerSoze het volgende:
Wat een mongolen. Ik ken geen 1 moslim die dat aanstotend vindt.
Niet origineel, maar het blijft tenenkrommend.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:28 schreef bleiblei het volgende:
R8al! Ik ben wel geinteresseerd in zoon ding.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 @ 08:24 schreef Pakspul het volgende:
Ik kan onze hamster nog wel herrineren
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 @ 16:07 schreef Renderclippur het volgende:
Ze had ook al de nek van haar eigen kat opgedraaid
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 @ 08:32 schreef zebirski het volgende:
leer godver is voorhuid kijken
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 @ 19:01 schreef alarad het volgende:
Dat is juist de bedoeling. Zodat men zich niet aantrekkelijk voelt tot vrouwen
Pff, ik heb ook al een collega die vroeger veel boeken leesde. Waar gaat het heen met de wereld?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:25 schreef Maartel het volgende:
Duidelijk, m'n maag verdraagde het spul zonder alcohol al niet best, dus ben er na eentje al mee gestopt.. 5 dagen 3 maal 600gram leek me niet zo'n fijn vooruitzicht als ik na één tabletje al maagpijn had
daar hoef je vast nooit in de rij te staanquote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:25 schreef Zudsol het volgende:
Hallo,
Mijn vriendin werkt bij een tankstadion.
Verassend.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:11 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Nou ja, jullie geven tenminste impliciet toe dat jullie onfatsoenlijk zijn. Dat is bij zakkenvullende PvdA'ers (de veraders!) wel anders.
De tijdelijk bewoonde onderzoekstations hebben wel permanente bewoning blijkbaar.quote:Geen permanente bewoning, behalve tijdelijk bewoonde onderzoekstations
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:42 schreef 2cv het volgende:
Merk/type/bouwjaar/brandstof ? En in geval van benzine of LPG: kabberdateur of injectie ?
Deur: alleen een kier als de wind uit een bepaalde hoek komt ?
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 03:48 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ook dat en sinds de schooltandarst een zeer arwanende houding gekregen tegenover die begroepsgroep met hun zwembaden in de tuin en dikke auto.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:21 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Niet vreemd, alle andere dieren dan olifanten en apen (en mensen) herkennen zichzelf niet doordat ze een bepaald interlectuel vermogen missen. Bijvoorbeeld dat hun hersencapaciteit op herkenningsvlak te kort komt en bijvoorbeeld kleiner is wat betreft het aantal hersenkwabben.
Om het over de kromme zinnen maar niet te hebben....quote:e ontwerpt, ontwikkeld en onderhoud nieuwe en bestaande webapplicaties.
Vaardigheden
Ervaring als web/applicatie-ontwikkelaar, weet wat wel en niet te doen bij het bouwen van goede webapplicaties.
Over de werkgever
Onze klant is een snelgoeiend bedrijf in de logistieke automatisering dat gevestigd is in Flevoland. Bij dit bedrijf wordt veel aandacht besteedt aan de ontwikkeling van het personeel. Verder vindt men de inbreng van het personeel belangrijk en is er ruimte voor initiatief.
quote:Het beandwoorden van telefonische vragen van klanten over facturen en betalingen:
- regelen van betalingstermijnen
- vragen beantwoorden mbt facturen
- advies geven over abbonnementen
- terugwinnen van klanten
quote:Op zondag 20 januari 2008 01:53 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het een ordinaire tikfout is, maar vond hem wel leuk.
pleb is het enkelvoud van plebs.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:30 schreef Rekkie het volgende:
Ik zou overigens voor een volgehangen Passat gaan.
Ruimte in overvloed, goeie motoren, degelijk auto's en minder prijzig dan bovenstaand pleps-bakken!
Hij mag dus niet stemmen!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Och....van mij mogen ze iedereen met een IQ lager als 120 best uitsluiten van verkiezingen....hoe kun je van mensen die amper ontwikkeld zijn verwachten dat ze een afgewogen keuze kunnen maken die in het belang van het land is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |