zoveelste bericht waarbij marokkanen extreem asociaal gedrag vertonen.quote:Moeder haalt bedreigde dochter van school
Gepost door Rob (R@b) - Bron: Algemeen Dagblad
Gepubliceerd: vrijdag 25 januari 2008 @ 11:55
Icoon OnderwijsEen Rotterdamse moeder heeft haar 16-jarige dochter van school gehaald nadat ze bedreigd werd door mede-leerlingen van Marokkaanse komaf. Dat gebeurde woensdagmiddag toen ze de dader aanwees van de diefstal van haar mobiele telefoon.
Moeder Greet hekelt in het AD de lakse houding die het schoolbestuur van ROC Zadkine aan het Hofplein aannam na het gebeuren. Pas na hevig aandringen mocht het slachtoffer van de diefstal de dievegge en de jongen die de diefstal op touw zette, aanwijzen. Daarna liep het uit de hand. Moeder Greet: ''Ze had mij gebeld en ik heb de politie erbij gehaald. Binnen gekomen zag ik een groepje Marokkanen die haar aan het opwachten waren. Gelijk kreeg ik allerlei verwensingen van die jongeren naar het hoofd, in aanwezigheid van agenten en beveiliging van Zadkine. Uiteindelijk is dat meisje van de diefstal opgepakt. Onder begeleiding van de politie zijn we meegegaan naar het hoofdbureau. Gelukkig, want we vonden het heel angstig.''
Volgens de 16-jarige leerlinge past de diefstal in de terreur van haar door een groepje scholieren, omdat ze één van de weinige blanken is. ''Ik werd uitgemaakt voor kankerhoer omdat ik mijn mobieltje terug wilde. Zo word ik vaak aangesproken als ik de school binnen kom door die groep. Ook bedreigden leerlingen me met de dood omdat ik werk maakte van de diefstal.''
De leiding van het ROC bevestigt het incident. De school zegt dat het er af en toe met de duizenden leerlingen bij Zadkine heftig aan toe kan gaan, maar waarschuwt voorbarige conclusies over dit specifieke geval te trekken. Volgens de school zijn nadere gesprekken en onderzoek nodig. De politie heeft proces-verbaal opgemaakt van het gebeuren.
Inderdaad, afvoeren, opsluiten en nooit meer los laten.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:01 schreef Scorpie het volgende:
Opsluiten die handel. Die hele teringbende, zonder uitzondering, allemaal naar een strafkamp in siberie, voor minimaal 2 jaar.
Wat je eigenlijk wil zeggen is: dit soort gedrag is doodnormaal, dus het is geen nieuws?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:21 schreef Toeps het volgende:
Het is heel vervelend hoor, maar is dit nou echt landelijk nieuws? Jongere pakt mobiel af van andere jongere, laatstgenoemde wordt kankerhoer genoemd en bedreigd... Goh goh. Dat soort dingen gebeuren op elke middelbare school.
Zoveelste domme 'Marokkanen zijn gemeeheeheen'-topic (en daarom zijn wij impliciet beter) op FOK!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:59 schreef Zeg_Maar het volgende:
[..]
zoveelste bericht waarbij marokkanen extreem asociaal gedrag vertonen.
het einde is zoek als we zo gaan denken...... echt in triest.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:21 schreef Toeps het volgende:
Het is heel vervelend hoor, maar is dit nou echt landelijk nieuws? Jongere pakt mobiel af van andere jongere, laatstgenoemde wordt kankerhoer genoemd en bedreigd... Goh goh. Dat soort dingen gebeuren op elke middelbare school.
ik weet niet op welke middelbare school jij hebt gezeten maar zoiets heb ik zelf nog niet meegemaakt of gehoord in mijn middelbare schooltijd.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:21 schreef Toeps het volgende:
Je bent echt verneukt door de RampStad he?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:21 schreef Toeps het volgende:
Triest maar wel waar helaas.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:26 schreef Seneca het volgende:
[..]
Wat je eigenlijk wil zeggen is: dit soort gedrag is doodnormaal, dus het is geen nieuws?
respekt voor hun cultuur? ben je gek, dit is nederland!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:19 schreef Elkarden het volgende:
Dat is hun cultuur, daar moet je respekt voor hebben.
zoveelste "het is maar een incident" postquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:28 schreef Verbal het volgende:
[..]
Zoveelste domme 'Marokkanen zijn gemeeheeheen'-topic (en daarom zijn wij impliciet beter) op FOK!
V.
Ik zeg ook niet dat het zomaar geaccepteerd moet worden! Er is een groot gebied tussen alles maar goed vinden, en landelijk nieuws. Van mij mogen die jongens geschorst worden of van school getrapt worden. Maar om er nou mee naar de krant te gaan als anti-marokkanen verhaaltje... Neh.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het einde is zoek als we zo gaan denken...... echt in triest.
En als JIJ morgen zo behandeld wordt nadat je OOK nog eens beroofd bent? Zo lekker makkelijk lullen altijd...
Gun het je absoluut niet, maar het zou misschien eens goed zijn voor je wereldbeeld.
En nu dus blijkbaar niet meer. Ik vind dat wel degelijk nieuws.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:32 schreef Toeps het volgende:
Op elke school die ik ken had je wel een groepje teringlijers. Vechten, dingen jatten... Maar vroeger werd dat gewoon binnen de school opgelost.
Hoe kan het dan ook zijn dat er in NL zwarte scholen bestaan?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wie stopt er dan ook een blank meisje op een zwarte school?
Dat is het dus. Een kind brengt meer dan de helft van zijn/haar jeugd door op school. De ouders kunnen dan niet aanwezig zijn om het kind op te voeden, dus heeft de school daarin een verantwoordelijkheid. Het signaal dat je hiermee naar zo'n kind afgeeft is dat crimineel gedrag wordt getolereerd, en DAT vind ik schandalig!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:35 schreef Elfletterig het volgende:
Als het mijn kind was en de school waar dit voorval plaatsvond, reageerde zo slapjes, dan haalde ik mijn kind onmiddellijk van die school en ging ze ergens anders heen. De school heeft, samen met ouders, een taak in de opvoeding van tuig dat zich misdraagt. Het minste wat de school hier zou kunnen doen is het gedrag onacceptabel noemen en de leerlingen die dat gedrag vertonen, straffen. Maar kennelijk zit de schooldirectie vol met struisvogels.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:37 schreef Elkarden het volgende:
[..]
Hoe kan het dan ook zijn dat er in NL zwarte scholen bestaan?
Daarom dus.....quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wie stopt er dan ook een blank meisje op een zwarte school?
ROC scholen bedoel je. In Slotervaart kennen ze die ook.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:21 schreef Toeps het volgende:
Ik geloof dat de school zei dat de zaak verder onderzocht moet worden, wat me een goede les lijkt om dat meisje bij te brengen. Hoor en wederhoor toepassen. Misschien had dat meisje zelf ook wel iets afgepakt of geflikt, dat zegt ze er natuurlijk zelf niet bij. Goed van de school dat ze eerst willen weten wat er gebeurd is, en daarna pas maatregelen nemen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:43 schreef Seneca het volgende:
[..]
Dat is het dus. Een kind brengt meer dan de helft van zijn/haar jeugd door op school. De ouders kunnen dan niet aanwezig zijn om het kind op te voeden, dus heeft de school daarin een verantwoordelijkheid. Het signaal dat je hiermee naar zo'n kind afgeeft is dat crimineel gedrag wordt getolereerd, en DAT vind ik schandalig!
Was dus niet zo bedoeld. Ik bedoelde het drama dat we hier opgescheept zitten met 1.000.000 primatieve moslims.quote:
ja ik denk dat dit meisje op een zwarte school elke dag riep dat marokkanen smerige ratten waren en dieven en dat ze eerst van de marokkanen heeft gestolen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:46 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik geloof dat de school zei dat de zaak verder onderzocht moet worden, wat me een goede les lijkt om dat meisje bij te brengen. Hoor en wederhoor toepassen. Misschien had dat meisje zelf ook wel iets afgepakt of geflikt, dat zegt ze er natuurlijk zelf niet bij. Goed van de school dat ze eerst willen weten wat er gebeurd is, en daarna pas maatregelen nemen.
Toevoeging: En als het waar is dat die telefoon gejat is, en het meisje en haar moeder bedreigd zijn, dan hoop ik natuurlijk dat de school besluit de daders te schorsen.
idd, dat dus....quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:50 schreef Zeg_Maar het volgende:
[..]
ja ik denk dat dit meisje op een zwarte school elke dag riep dat marokkanen smerige ratten waren en dieven en dat ze eerst van de marokkanen heeft gestolen.
heel plausibel.
wat ontzettend walgelijk om te suggereren dat de schuld ligt bij een meisje die zich niet kan verdedigen tegen een overgrote meerderheid van marokkanen in haar omgeving
Inderdaad, dat was ook het eerste wat ik dacht toen ik dat las.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:37 schreef Elkarden het volgende:
[..]
Hoe kan het dan ook zijn dat er in NL zwarte scholen bestaan?
Je weet het gewoon niet. Je was er niet bij. Dat meisje zegt iets, maar ze hoeft natuurlijk helemaal niet de waarheid te speken.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:50 schreef Zeg_Maar het volgende:
[..]
ja ik denk dat dit meisje op een zwarte school elke dag riep dat marokkanen smerige ratten waren en dieven en dat ze eerst van de marokkanen heeft gestolen.
heel plausibel.
wat ontzettend walgelijk om te suggereren dat de schuld ligt bij een meisje die zich niet kan verdedigen tegen een overgrote meerderheid van marokkanen in haar omgeving
Nou ik heb liever blanke en zwarte scholen dan gemengd hoorquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:56 schreef bryanw het volgende:
[..]
Inderdaad, dat was ook het eerste wat ik dacht toen ik dat las.
De vraag is dan weer wel waarom de allochtoon dit zegtquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:57 schreef Toeps het volgende:
[..]
Je weet het gewoon niet. Je was er niet bij. Dat meisje zegt iets, maar ze hoeft natuurlijk helemaal niet de waarheid te speken.
Voorbeeld uit mijn middelbareschooltijd (vwo nogwel):
Een jongen (door ons altijd P. genoemd) had een vriendin waarmee hij elke pauze stond te klefbekken. Op een gegeven moment ontstaat er een woordenwisseling tussen hem en een andere leerling, de allochtoon A. A. zegt tegen P.: "Ga je lelijke vriendin zoenen joh!" waarop P. een keiharde kopstoot uitdeelt aan A.
O? Waar zeg ik datquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:31 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
zoveelste "het is maar een incident" post![]()
allochtoon beledigd zijn vriendin (eerste keer of deed die gast vaker zulke zaken), krijgt een kopstoot.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:57 schreef Toeps het volgende:
[..]
Je weet het gewoon niet. Je was er niet bij. Dat meisje zegt iets, maar ze hoeft natuurlijk helemaal niet de waarheid te speken.
Een jongen (door ons altijd P. genoemd) had een vriendin waarmee hij elke pauze stond te klefbekken. Op een gegeven moment ontstaat er een woordenwisseling tussen hem en een andere leerling, de allochtoon A. A. zegt tegen P.: "Ga je lelijke vriendin zoenen joh!" waarop P. een keiharde kopstoot uitdeelt aan A.
De volgende dag als we uit school fietsen, staat A. met een hele groep vrienden klaar om P. eens te intimideren. "We weten waar je huis woont", dat soort dingen. Ze hebben een kwartiertje om hem heen gestaan, beetje stoer gedaan, en toen ze dachten dat ie bang genoeg was zijn ze weer vertrokken. Er is niks gebeurd.
De volgende dag ben ik bij de politie opgeroepen als getuige. P. heeft aangifte gedaan tegen A., verteld dat A. een pistool had (ik stond er bovenop, en no way dat ie een pistool had), en hem had bedreigd. Over zijn eigen kopstoot had hij het maar niet gehad.
Als het huidige klimaat toen had geheersd, had er nu al in de krant gestaan dat P. was bedreigd door een groep gewapende allochtonen.
Daarom. Goed van de school dat ze hoor en wederhoor toepassen.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:57 schreef Toeps het volgende:
[..]
De volgende dag als we uit school fietsen, staat A. met een hele groep vrienden klaar om P. eens te intimideren. "We weten waar je huis woont", dat soort dingen. Ze hebben een kwartiertje om hem heen gestaan, beetje stoer gedaan, en toen ze dachten dat ie bang genoeg was zijn ze weer vertrokken. Er is niks gebeurd.
De volgende dag ben ik bij de politie opgeroepen als getuige. P. heeft aangifte gedaan tegen A., verteld dat A. een pistool had (ik stond er bovenop, en no way dat ie een pistool had), en hem had bedreigd. Over zijn eigen kopstoot had hij het maar niet gehad.
Als het huidige klimaat toen had geheersd, had er nu al in de krant gestaan dat P. was bedreigd door een groep gewapende allochtonen.
* bryanw knikt instemmendquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:09 schreef j31 het volgende:
[..]
Ja zo kun je alle nieuwsberichten wel omdraaien en goedpraten. Dat is toch totaal niet relevant? Het gaat erom dat dit nu in deze tijd is gebeurd en als dit een groep nederlanders was geweest bij een marokkaan was t ook heus wel in t nieuws geweest. dat je dit soort dingen veel vaker op deze manier tegenkomt... tja... Veel vooroordelen maar sorry... ze maken t er toch echt zelf naar...
Je impliceert het. Je doet alsof dit niet nieuwswaardig is en moet worden genegeerd, in mijn ogen.quote:
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:09 schreef j31 het volgende:
[..]
Ja zo kun je alle nieuwsberichten wel omdraaien en goedpraten. Dat is toch totaal niet relevant? Het gaat erom dat dit nu in deze tijd is gebeurd en als dit een groep nederlanders was geweest bij een marokkaan was t ook heus wel in t nieuws geweest.
Blaartrekkende kolder.quote:
Ja, in jouw ogen impliceer ik ook iets dat ik niet impliceer, dus wat zegt dat preciesquote:Je doet alsof dit niet nieuwswaardig is en moet worden genegeerd, in mijn ogen.
Ik vind dat al het geteisem hard moet worden aangepakt en dat de puber-FOK!'ertjes hun Marokko-radar eens moeten uitzetten. De gewone radar is voldoende.quote:Wat vind jij dat hiermee moet worden gedaan?
Heerlijk. al de heersende vooroordelen in dit verhaaltje komen er ongewild perfect uit.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:57 schreef Toeps het volgende:
[..]
als jij iets niet als probleem ziet betekend dat niet dat anderen dat niet zien als probleem.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:17 schreef Verbal het volgende:
[..]Flikker toch op... Hier op FOK! zeker niet
Daar wordt AL het negatieve nieuws over alles dat maar enigszins naar kamelenneuker riekt opgeblazen, en bijna al het blanke geteisem stelselmatig genegeerd.
Gewoon omdat de bruinhempies hier daar een harde plasser van krijgen blijkbaar.
V.
Ja, misschien wel, misschien niet, misschien waren er wel kaboutertjes gekomen. Feit blijft dat A. gewoon wat zei (de heersende mening op de hele school), en P. de kopstoot uitdeelde. Dan nog vinden mensen hier kennelijk dat ze tegen de allochtoon moeten zijn. Als ik het verhaal omgekeerd had geschreven, had iedereen het gehad over de agressieve houding van de kopstoot-uitdelende-allochtoon.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:07 schreef Zeg_Maar het volgende:
als die P niet naar de politie was gegaan dan was het misschien wel ge-escaleerd.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:30 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja, misschien wel, misschien niet, misschien waren er wel kaboutertjes gekomen. Feit blijft dat A. gewoon wat zei (de heersende mening op de hele school), en P. de kopstoot uitdeelde. Dan nog vinden mensen hier kennelijk dat ze tegen de allochtoon moeten zijn. Als ik het verhaal omgekeerd had geschreven, had iedereen het gehad over de agressieve houding van de kopstoot-uitdelende-allochtoon.
Als jij een stijve krijgt van een Marokkanenprobleem, wil dat niet zeggen dat dat het enige probleem is.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:28 schreef Zeg_Maar het volgende:
[..]
als jij iets niet als probleem ziet betekend dat niet dat anderen dat niet zien als probleem.
En de adequate oplossing is onanerend eenzijdige berichtjes posten op een forum, natuurlijkquote:een probleem is pas een probleem als volgens een grote groep mensen er iets mis is en er geen adequate oplossing is of bezig is te vormen.
Ja, een groot deel van de mensen denkt ook dat Wilders zinnige dingen zegt. Your point being?quote:een groot deel van de bevolking heeft aangegeven dat marokkanen en islam in het algemeen voor veel problemen zorgt waarin de overheid tekort schiet.
Gezien de stelselmatigheid waarmee rotjochies die zelf geen knip voor de neus waard zijn vanachter hun computer hun eigen buitenlanderfixatie denken te kunnen voeden omdat er blijkbaar een soort Tokkie-emancipatie plaats schijnt te vinden, kun je verwachten dat die niet open staan voor oplossingen.quote:gezien de incidenten waarbij marokkanen maar kunnen rellen met nieuwjaar en de politie niet doet om de boel te laten escaleren, bejaarden in een kamp zet om ze te "beschermen" of stelselmatige terreur afdoet als incidenten en het doorlaat gaan, kun je verwachten dat dit steeds grotere problemen teweeg brengt.
Wat je nu doet heet 'projectie'. Zoek het eens op in een woordenboek.quote:dan kun jij wel gaan tieren over bruinhemden en dergelijke maar erg constructief ben je niet bezig omdat het niet het probleem oplost maar versterkt.
Door het stompzinnig posten van selectieve buitenlanderberichtjes op een forum, los je de boel tenminste opquote:door reacties van mensen zoals jou zal de al grote grote "bruinhemden" groeien en harder worden.
Wat heb jij gerooktquote:wat jij eigenlijk doet is je eigen idealen om zeep helpen door je opmerkingen.
Ja, maar jij zit er wel vaker naastquote:echt slim ben je volgens mij niet.
Dank.quote:
Elke crimineel is een crimineel. Maar als bepaalde groepen oververtegenwoordigd zijn in die groep, moeten die ook oververtegenwoordigd worden in aandacht.quote:Ik vind dat al het geteisem hard moet worden aangepakt en dat de puber-FOK!'ertjes hun Marokko-radar eens moeten uitzetten. De gewone radar is voldoende.
Opzich hoeven die 1 miljoen moslims nog geen zwarte scholen tot gevolg te hebben.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:48 schreef Elkarden het volgende:
[..]
Was dus niet zo bedoeld. Ik bedoelde het drama dat we hier opgescheept zitten met 1.000.000 primatieve moslims.
Alsof jij daar vies van bent.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:39 schreef Zeg_Maar het volgende:
je behaalt een nieuw dieptepunt.
wanneer iemand met jou in discussie gaat over iets dan ga je op de man spelen.
Verloren nog wel. Poehpoeh.quote:eigenlijk was je al verloren toen je met je "bruin hemden" de eerste WO2 vergelijking maakte.
Och, het is meer het gevolg van de randdebilisering van de huidige maatschappij. Randdebielen die klagen dat er andere randdebielen zijn. En dat is jammer, maar ja.quote:het zal wel erg frustrerend zijn voor jou dat wilders en verdonk het zo goed doen de laatste tijd.
Het is gemakkelijk de schooldirectie of de leraren voor struisvogels of passief uit te maken. Maar vaak zijn zij ook doodsbang voor hun eigen leerlingen. Het zal de eerste keer niet zijn dat er een leraar opgewacht wordt door een groep familie en/of vrienden van iemand die zij in de les terechtgewezen hebben.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:35 schreef Elfletterig het volgende:
Als het mijn kind was en de school waar dit voorval plaatsvond, reageerde zo slapjes, dan haalde ik mijn kind onmiddellijk van die school en ging ze ergens anders heen. De school heeft, samen met ouders, een taak in de opvoeding van tuig dat zich misdraagt. Het minste wat de school hier zou kunnen doen is het gedrag onacceptabel noemen en de leerlingen die dat gedrag vertonen, straffen. Maar kennelijk zit de schooldirectie vol met struisvogels.
Waarom zie ik jouw soort posters dan nooit praten over het feminisme (vrijwel alle criminaliteit wordt gepleegd door mannen) of over opleidingen (criminaliteit is gecorreleerd aan opleidingsniveau)? Je moet niet proberen racistische en xenofobische onderbuikgevoelens goed te praten door een algemene regel te verzinnen. Kom er gewoon voor uit.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:36 schreef waht het volgende:
Elke crimineel is een crimineel. Maar als bepaalde groepen oververtegenwoordigd zijn in die groep, moeten die ook oververtegenwoordigd worden in aandacht.
Dat.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:54 schreef soylent het volgende:
[..]
Waarom zie ik jouw soort posters dan nooit praten over het feminisme (vrijwel alle criminaliteit wordt gepleegd door mannen) of over opleidingen (criminaliteit is gecorreleerd aan opleidingsniveau)? Je moet niet proberen racistische en xenofobische onderbuikgevoelens goed te praten door een algemene regel te verzinnen. Kom er gewoon voor uit.
daar heeft ie wel gelijk in V. Degene die als eerste over Hitler of Nazi's begint heeft de discussie automatisch verlorenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:51 schreef Verbal het volgende:
Verloren nog wel. Poehpoeh.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:17 schreef Verbal het volgende:
[..]Flikker toch op... Hier op FOK! zeker niet
Daar wordt AL het negatieve nieuws over alles dat maar enigszins naar kamelenneuker riekt opgeblazen, en bijna al het blanke geteisem stelselmatig genegeerd.
Gewoon omdat de bruinhempies hier daar een harde plasser van krijgen blijkbaar.
V.
O ja, da's waar ookquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:58 schreef Herald het volgende:
[..]
daar heeft ie wel gelijk in V. Degene die als eerste over Hitler of Nazi's begint heeft de discussie automatisch verloren![]()
Hallo, waar had ík het dan over 'alle nieuwsberichten'quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:07 schreef j31 het volgende:
[..]
Hallo waar heb ik t over FOK! dan?Dat kun je niet serieus nemen als nieuwssite en dat zei ik trouwens niet eens, ik had het over het nieuws in het algemeen. Dus als je wilt dat ik opflikker moet je wel ff goed lezen
![]()
ik denk het ook. Als een van de weinige blanke meisjes op je school ben je natuurlijk snel geneigd om extra grof te doen tegen de meerderheid. Vooral tegen kansjongeren van Noord-Afrikaanse origine, want je weet dat die toch niks durven te doen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:46 schreef Toeps het volgende:
Misschien had dat meisje zelf ook wel iets afgepakt of geflikt, dat zegt ze er natuurlijk zelf niet bij.
Daar praat ik zo nu en dan zeker wel over. Wellicht niet hier op FOK!, maar ik besef echt wel dat mannen vrijwel altijd verantwoordelijk zijn voor geweld. Daarom behandel ik vrouwen en mannen duidelijk anders. De natuur van de man is mij niet vreemd.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:54 schreef soylent het volgende:
[..]
Waarom zie ik jouw soort posters dan nooit praten over het feminisme (vrijwel alle criminaliteit wordt gepleegd door mannen) of over opleidingen (criminaliteit is gecorreleerd aan opleidingsniveau)?
Je mag en kan mijn posts allemaal doorzoeken. Je zult nergens iets racistisch tegenkomen. Soms zeg je alleen dingen in een opwelling, en dan kan ik misschien ietwat xenofobisch overkomen. Maar dat ben ik niet.quote:Je moet niet proberen racistische en xenofobische onderbuikgevoelens goed te praten door een algemene regel te verzinnen. Kom er gewoon voor uit.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:13 schreef Verbal het volgende:
[..]
Hallo, waar had ík het dan over 'alle nieuwsberichten'Als jij wilt dat ik goed lees, zul je zelf eerst goed moeten lezen
V.
Ehh, ja? We discussiëren hier in een topic op FOK! dat geopend is n.a.v. een nieuwspost op de FP. Dan kom jíj met 'alle nieuwsberichten' en als ik het dan weer deels terugbreng naar FOK!, lees ik niet goed?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:26 schreef j31 het volgende:
[..]
Ghehe dat zei ik in mijn 1e post. Ik bedoelde dus dat ik t niet over fok had en daar had jij t wel over.
Dwars en zonder vaseline. En die lekkere trilstand uit natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:36 schreef ShaoliN het volgende:
Wat een boefjes. Voor straf mobiele telefoontjes rectaal inbrengen. Dat zal ze leren!
Uiteraard. En pas als ze 25x het telefoonnummer van het slachtoffer kunnen draaien met de kringspier (om sorry te zeggen uiteraard) wordt deze weer verwijderd.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:37 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dwars en zonder vaseline. En die lekkere trilstand uit natuurlijk.
V.
Dan hoeft het voor mij niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:37 schreef Verbal het volgende:
En die lekkere trilstand uit natuurlijk.
Mohammed :quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:36 schreef ShaoliN het volgende:
Wat een boefjes. Voor straf mobiele telefoontjes rectaal inbrengen. Dat zal ze leren!
nee dat zijn christenenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zullen we het eens over Polen gaan hebben?
Na hit nu doodsbedreiging voor Vlemmix
Het gedrag is niet extreem genoeg om echt nieuws te zijn; dat het dat wel is, is omdat het hier blijkbaar gaat om mensen van allochtone afkomst, en een niet-allochtoon meisje. Is weer flink scoren voor de pers. Dit hier heeft ongeveer evenveel nieuwswaarde als een eerdere konkpartij voor mijn huis, waar niemand hier ooit iets van heeft gehoord.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:26 schreef Seneca het volgende:
[..]
Wat je eigenlijk wil zeggen is: dit soort gedrag is doodnormaal, dus het is geen nieuws?
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:50 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Het gedrag is niet extreem genoeg om echt nieuws te zijn; dat het dat wel is, is omdat het hier blijkbaar gaat om mensen van allochtone afkomst, en een niet-allochtoon meisje. Is weer flink scoren voor de pers. Dit hier heeft ongeveer evenveel nieuwswaarde als een eerdere konkpartij voor mijn huis, waar niemand hier ooit iets van heeft gehoord.
Das toch fijn.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:30 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ehh, ja? We discussiëren hier in een topic op FOK! dat geopend is n.a.v. een nieuwspost op de FP. Dan kom jíj met 'alle nieuwsberichten' en als ik het dan weer deels terugbreng naar FOK!, lees ik niet goed?
Weet je, ik maak het goed met je: excuses aanvaard
V.
...en da's maar goed ook, want zo vaak doe ik dat niet. Ik ben blij dat je ergens nog het goede af en toe weet te waarderen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:02 schreef j31 het volgende:
Naja ik ben blij dat je t goed met mij maakt hoor.![]()
Bullshit. Ik heb het over nieuwswaarde. Dat groepje bedreigingen-uitende paupers had ter plekke opgepakt mogen worden en de school mag wat sancties aan de broek gehangen mogen krijgen wegens laksheid, getuige de geschiedenis van de school. Dat eerste hoef ik niet in de krant te zien, dat laatste wel.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:57 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Jij had liever dat het in de doofpot gestopt was of dat de afkomst er bij was vermeld ?
Die tijd hebben we gelukkig al gehad , blijkbaar is het voor de hoge heren in Den Haag nog niet helemaal duidelijk dat er een structureel probleem is met (hoofdzakelij) Marokkaanse jongeren.
Geeft niks. Je kunt jezelf niet genoeg aanhalen als je blij bent met wat je geschreven hebtquote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:07 schreef j31 het volgende:
foutje
Doe niet zo gemeen tegen die brugpieper!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:09 schreef Verbal het volgende:
Geeft niks. Je kunt jezelf niet genoeg aanhalen als je blij bent met wat je geschreven hebt
V.
Hoezo brugpieper?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:13 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Doe niet zo gemeen tegen die brugpieper!
Ik ben juist bemoedigend tegen de brugpieperquote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:13 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Doe niet zo gemeen tegen die brugpieper!![]()
Dan heb je het fout (denk ik hoor) want er zijn relatief gezien meer geweldplegende allochtonen dan autochtonen (alleen weet ik niet of dit er dan ook gewoon meer zijn of dat er wel minder zijn dan autochtonen gezien de hoeveelheid mensen)quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:07 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Bullshit. Ik heb het over nieuwswaarde. Dat groepje bedreigingen-uitende paupers had ter plekke opgepakt mogen worden en de school mag wat sancties aan de broek gehangen mogen krijgen wegens laksheid, getuige de geschiedenis van de school. Dat eerste hoef ik niet in de krant te zien, dat laatste wel.
En de pers -die op elk akkefietje lijkt te springen waar allochtonen bij betrokken zijn (als daders)- negerende, zie ik zelf niet significant meer geweldplegende allochtonen dan autochtonen.
Precies, want als de Koran eenmaal verboden is houden die jongens vanzelf wel op met stelen en bedreigen!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:09 schreef Ippon het volgende:
Aangezien het zeer veel moeite kost om de school tot actie over te laten gaan en aangezien de politie en beveiliging het heel normaal vinden dat er verwensingen worden geroepen snap ik wel dat zo'n moeder als enige hoop Wilders heeft.
Het wordt niet opgepikt V..quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:18 schreef Verbal het volgende:
Ik ben juist bemoedigend tegen de brugpieper
V.
Geloof mij, een brugpieper is J31 al lang niet meer...koffie iemand ?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:13 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Doe niet zo gemeen tegen die brugpieper!
Ik had t wel gezien maar ik dacht dat we al klaar waren met reageren op elkaar.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:26 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Het wordt niet opgepikt V..![]()
(En bemoedigend op z'n Verbals hè, dat dan weer wel.)
Wanneer wordt die verboden dan?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:25 schreef Frollo het volgende:
[..]
Precies, want als de Koran eenmaal verboden is houden die jongens vanzelf wel op met stelen en bedreigen!
Heeeelemaal mee eens, die oude vrouw moest gewoon haar mond houdenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:32 schreef mindflickr het volgende:
..........Later was er een ietwat oudere vrouw die vroeg of de muziek uit mocht. Het antwoordt dat ze kreeg: Houd je bek Nederlandse kankerhoer.
Ik heb precies zo'n geval meegemaakt. Ik ben er zelfs nog mee naar de conducteur gegaan. Maar die greep ook niet in.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:32 schreef mindflickr het volgende:
Ik heb zelf een tijdje terug in de trein meegemaakt dat wat marrokaanse meisjes van die jankmuziek op hun mobieltje hadden. Dat was in een stiltecoupe. Toen ik vroeg of het uit mocht zei ze dat ik op mocht rotten en dat ik een kankerleijer was. Ik had ook geen zin om er nog wat op uit te doen. Later was er een ietwat oudere vrouw die vroeg of de muziek uit mocht. Het antwoordt dat ze kreeg: Houd je bek Nederlandse kankerhoer. Toen heb ik gezegd dat als ze het hier niet zo leuk vond ze maar mooi kon oprotten. Uiteindelijk ging de muziek uit. Maar jezus wat zijn sommigen asociaal, niet normaal, totaal geen opvoeding gehad. Kan ik me nou zo erg kwaad over maken, ze zouden verdomme met het leger door kanaleneiland moeten trekken en al die tyfusmongolen die de boel verpesten voor een paar jaar naar Syberie sturen, zodat de mensen die wel wat willen maken van hun leven gewoon normaal over straat kunnen.
Het zijn ROC's. Dus het verbaasd mij ook niet zoveel.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:29 schreef Zeg_Maar het volgende:
[..]
ik weet niet op welke middelbare school jij hebt gezeten maar zoiets heb ik zelf nog niet meegemaakt of gehoord in mijn middelbare schooltijd.
ok het uitschelden van de moeder n het asociale gedrag terwijl leiding en politie erbij staat vind ik nogal over the top.
Wat meer interessant is, is of er significant meer geweldplegende allochtonen met een laag opleidingsnivo zijn (nofi) t.o.v. het aantal geweldplegenden met een laag opleidingsnivo in het algemeen. Allochtoon relatief nemen met autochtonen geeft volgens mij een verschoven beeld daar het al aannemelijk gemaakt is dat er relatief minder hoogopgeleide allochtonen zijn, en dat criminaliteit an sich een verband lijkt te hebben met opleidingsnivo.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:20 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dan heb je het fout (denk ik hoor) want er zijn relatief gezien meer geweldplegende allochtonen dan autochtonen (alleen weet ik niet of dit er dan ook gewoon meer zijn of dat er wel minder zijn dan autochtonen gezien de hoeveelheid mensen)
je eigen perceptiequote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:40 schreef trancethrust het volgende:
Vervolgens daaroverheen een goed geformuleerde statistische test, en pas daarna ben ik eventueel bereid mijn eigen perceptie ondergeschikt te stellen aan externe informatiestromen.
Ik val het punt aan dat allochtonen uberhaupt meer (geweld)misdrijven plegen, landelijk. In een tijd waar het in is om allochtonen te bashen is het een goed plan deze 'algemene wijsheid' aan de kaak te willen stellen. Ik ben verder niet twijfelachtig ingesteld t.o.v. het voor komen van geweldsplegingen met de dood als gevolg.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:52 schreef Herald het volgende:
[..]
je eigen perceptie
ik woon in een buurt waar niemand om het leven wordt gebracht, dus al het nieuws over zinloos geweld slachtoffers, uit de hand gelopen ruzies en afrekeningen zijn klinkklare onzin. Pas als een statische test heeft bewezen dat in mijn buurt net zoveel misdrijven worden gepleegt word ik een gelover hoor.
Doofpot?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:57 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Jij had liever dat het in de doofpot gestopt was of dat de afkomst er bij was vermeld ?
Die tijd hebben we gelukkig al gehad , blijkbaar is het voor de hoge heren in Den Haag nog niet helemaal duidelijk dat er een structureel probleem is met (hoofdzakelij) Marokkaanse jongeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |