quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:50 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Het gedrag is niet extreem genoeg om echt nieuws te zijn; dat het dat wel is, is omdat het hier blijkbaar gaat om mensen van allochtone afkomst, en een niet-allochtoon meisje. Is weer flink scoren voor de pers. Dit hier heeft ongeveer evenveel nieuwswaarde als een eerdere konkpartij voor mijn huis, waar niemand hier ooit iets van heeft gehoord.
Das toch fijn.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:30 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ehh, ja? We discussiëren hier in een topic op FOK! dat geopend is n.a.v. een nieuwspost op de FP. Dan kom jíj met 'alle nieuwsberichten' en als ik het dan weer deels terugbreng naar FOK!, lees ik niet goed?
Weet je, ik maak het goed met je: excuses aanvaard
V.
...en da's maar goed ook, want zo vaak doe ik dat niet. Ik ben blij dat je ergens nog het goede af en toe weet te waarderen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:02 schreef j31 het volgende:
Naja ik ben blij dat je t goed met mij maakt hoor.![]()
Bullshit. Ik heb het over nieuwswaarde. Dat groepje bedreigingen-uitende paupers had ter plekke opgepakt mogen worden en de school mag wat sancties aan de broek gehangen mogen krijgen wegens laksheid, getuige de geschiedenis van de school. Dat eerste hoef ik niet in de krant te zien, dat laatste wel.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:57 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Jij had liever dat het in de doofpot gestopt was of dat de afkomst er bij was vermeld ?
Die tijd hebben we gelukkig al gehad , blijkbaar is het voor de hoge heren in Den Haag nog niet helemaal duidelijk dat er een structureel probleem is met (hoofdzakelij) Marokkaanse jongeren.
Geeft niks. Je kunt jezelf niet genoeg aanhalen als je blij bent met wat je geschreven hebtquote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:07 schreef j31 het volgende:
foutje
Doe niet zo gemeen tegen die brugpieper!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:09 schreef Verbal het volgende:
Geeft niks. Je kunt jezelf niet genoeg aanhalen als je blij bent met wat je geschreven hebt
V.
Hoezo brugpieper?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:13 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Doe niet zo gemeen tegen die brugpieper!
Ik ben juist bemoedigend tegen de brugpieperquote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:13 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Doe niet zo gemeen tegen die brugpieper!![]()
Dan heb je het fout (denk ik hoor) want er zijn relatief gezien meer geweldplegende allochtonen dan autochtonen (alleen weet ik niet of dit er dan ook gewoon meer zijn of dat er wel minder zijn dan autochtonen gezien de hoeveelheid mensen)quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:07 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Bullshit. Ik heb het over nieuwswaarde. Dat groepje bedreigingen-uitende paupers had ter plekke opgepakt mogen worden en de school mag wat sancties aan de broek gehangen mogen krijgen wegens laksheid, getuige de geschiedenis van de school. Dat eerste hoef ik niet in de krant te zien, dat laatste wel.
En de pers -die op elk akkefietje lijkt te springen waar allochtonen bij betrokken zijn (als daders)- negerende, zie ik zelf niet significant meer geweldplegende allochtonen dan autochtonen.
Precies, want als de Koran eenmaal verboden is houden die jongens vanzelf wel op met stelen en bedreigen!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:09 schreef Ippon het volgende:
Aangezien het zeer veel moeite kost om de school tot actie over te laten gaan en aangezien de politie en beveiliging het heel normaal vinden dat er verwensingen worden geroepen snap ik wel dat zo'n moeder als enige hoop Wilders heeft.
Het wordt niet opgepikt V..quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:18 schreef Verbal het volgende:
Ik ben juist bemoedigend tegen de brugpieper
V.
Geloof mij, een brugpieper is J31 al lang niet meer...koffie iemand ?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:13 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Doe niet zo gemeen tegen die brugpieper!
Ik had t wel gezien maar ik dacht dat we al klaar waren met reageren op elkaar.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:26 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Het wordt niet opgepikt V..![]()
(En bemoedigend op z'n Verbals hè, dat dan weer wel.)
Wanneer wordt die verboden dan?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:25 schreef Frollo het volgende:
[..]
Precies, want als de Koran eenmaal verboden is houden die jongens vanzelf wel op met stelen en bedreigen!
Heeeelemaal mee eens, die oude vrouw moest gewoon haar mond houdenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:32 schreef mindflickr het volgende:
..........Later was er een ietwat oudere vrouw die vroeg of de muziek uit mocht. Het antwoordt dat ze kreeg: Houd je bek Nederlandse kankerhoer.
Ik heb precies zo'n geval meegemaakt. Ik ben er zelfs nog mee naar de conducteur gegaan. Maar die greep ook niet in.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:32 schreef mindflickr het volgende:
Ik heb zelf een tijdje terug in de trein meegemaakt dat wat marrokaanse meisjes van die jankmuziek op hun mobieltje hadden. Dat was in een stiltecoupe. Toen ik vroeg of het uit mocht zei ze dat ik op mocht rotten en dat ik een kankerleijer was. Ik had ook geen zin om er nog wat op uit te doen. Later was er een ietwat oudere vrouw die vroeg of de muziek uit mocht. Het antwoordt dat ze kreeg: Houd je bek Nederlandse kankerhoer. Toen heb ik gezegd dat als ze het hier niet zo leuk vond ze maar mooi kon oprotten. Uiteindelijk ging de muziek uit. Maar jezus wat zijn sommigen asociaal, niet normaal, totaal geen opvoeding gehad. Kan ik me nou zo erg kwaad over maken, ze zouden verdomme met het leger door kanaleneiland moeten trekken en al die tyfusmongolen die de boel verpesten voor een paar jaar naar Syberie sturen, zodat de mensen die wel wat willen maken van hun leven gewoon normaal over straat kunnen.
Het zijn ROC's. Dus het verbaasd mij ook niet zoveel.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:29 schreef Zeg_Maar het volgende:
[..]
ik weet niet op welke middelbare school jij hebt gezeten maar zoiets heb ik zelf nog niet meegemaakt of gehoord in mijn middelbare schooltijd.
ok het uitschelden van de moeder n het asociale gedrag terwijl leiding en politie erbij staat vind ik nogal over the top.
Wat meer interessant is, is of er significant meer geweldplegende allochtonen met een laag opleidingsnivo zijn (nofi) t.o.v. het aantal geweldplegenden met een laag opleidingsnivo in het algemeen. Allochtoon relatief nemen met autochtonen geeft volgens mij een verschoven beeld daar het al aannemelijk gemaakt is dat er relatief minder hoogopgeleide allochtonen zijn, en dat criminaliteit an sich een verband lijkt te hebben met opleidingsnivo.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:20 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dan heb je het fout (denk ik hoor) want er zijn relatief gezien meer geweldplegende allochtonen dan autochtonen (alleen weet ik niet of dit er dan ook gewoon meer zijn of dat er wel minder zijn dan autochtonen gezien de hoeveelheid mensen)
je eigen perceptiequote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:40 schreef trancethrust het volgende:
Vervolgens daaroverheen een goed geformuleerde statistische test, en pas daarna ben ik eventueel bereid mijn eigen perceptie ondergeschikt te stellen aan externe informatiestromen.
Ik val het punt aan dat allochtonen uberhaupt meer (geweld)misdrijven plegen, landelijk. In een tijd waar het in is om allochtonen te bashen is het een goed plan deze 'algemene wijsheid' aan de kaak te willen stellen. Ik ben verder niet twijfelachtig ingesteld t.o.v. het voor komen van geweldsplegingen met de dood als gevolg.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:52 schreef Herald het volgende:
[..]
je eigen perceptie
ik woon in een buurt waar niemand om het leven wordt gebracht, dus al het nieuws over zinloos geweld slachtoffers, uit de hand gelopen ruzies en afrekeningen zijn klinkklare onzin. Pas als een statische test heeft bewezen dat in mijn buurt net zoveel misdrijven worden gepleegt word ik een gelover hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |