Opzich hoeven die 1 miljoen moslims nog geen zwarte scholen tot gevolg te hebben.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:48 schreef Elkarden het volgende:
[..]
Was dus niet zo bedoeld. Ik bedoelde het drama dat we hier opgescheept zitten met 1.000.000 primatieve moslims.
Alsof jij daar vies van bent.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:39 schreef Zeg_Maar het volgende:
je behaalt een nieuw dieptepunt.
wanneer iemand met jou in discussie gaat over iets dan ga je op de man spelen.
Verloren nog wel. Poehpoeh.quote:eigenlijk was je al verloren toen je met je "bruin hemden" de eerste WO2 vergelijking maakte.
Och, het is meer het gevolg van de randdebilisering van de huidige maatschappij. Randdebielen die klagen dat er andere randdebielen zijn. En dat is jammer, maar ja.quote:het zal wel erg frustrerend zijn voor jou dat wilders en verdonk het zo goed doen de laatste tijd.
Het is gemakkelijk de schooldirectie of de leraren voor struisvogels of passief uit te maken. Maar vaak zijn zij ook doodsbang voor hun eigen leerlingen. Het zal de eerste keer niet zijn dat er een leraar opgewacht wordt door een groep familie en/of vrienden van iemand die zij in de les terechtgewezen hebben.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:35 schreef Elfletterig het volgende:
Als het mijn kind was en de school waar dit voorval plaatsvond, reageerde zo slapjes, dan haalde ik mijn kind onmiddellijk van die school en ging ze ergens anders heen. De school heeft, samen met ouders, een taak in de opvoeding van tuig dat zich misdraagt. Het minste wat de school hier zou kunnen doen is het gedrag onacceptabel noemen en de leerlingen die dat gedrag vertonen, straffen. Maar kennelijk zit de schooldirectie vol met struisvogels.
Waarom zie ik jouw soort posters dan nooit praten over het feminisme (vrijwel alle criminaliteit wordt gepleegd door mannen) of over opleidingen (criminaliteit is gecorreleerd aan opleidingsniveau)? Je moet niet proberen racistische en xenofobische onderbuikgevoelens goed te praten door een algemene regel te verzinnen. Kom er gewoon voor uit.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:36 schreef waht het volgende:
Elke crimineel is een crimineel. Maar als bepaalde groepen oververtegenwoordigd zijn in die groep, moeten die ook oververtegenwoordigd worden in aandacht.
Dat.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:54 schreef soylent het volgende:
[..]
Waarom zie ik jouw soort posters dan nooit praten over het feminisme (vrijwel alle criminaliteit wordt gepleegd door mannen) of over opleidingen (criminaliteit is gecorreleerd aan opleidingsniveau)? Je moet niet proberen racistische en xenofobische onderbuikgevoelens goed te praten door een algemene regel te verzinnen. Kom er gewoon voor uit.
daar heeft ie wel gelijk in V. Degene die als eerste over Hitler of Nazi's begint heeft de discussie automatisch verlorenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:51 schreef Verbal het volgende:
Verloren nog wel. Poehpoeh.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:17 schreef Verbal het volgende:
[..]Flikker toch op... Hier op FOK! zeker niet
Daar wordt AL het negatieve nieuws over alles dat maar enigszins naar kamelenneuker riekt opgeblazen, en bijna al het blanke geteisem stelselmatig genegeerd.
Gewoon omdat de bruinhempies hier daar een harde plasser van krijgen blijkbaar.
V.
O ja, da's waar ookquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:58 schreef Herald het volgende:
[..]
daar heeft ie wel gelijk in V. Degene die als eerste over Hitler of Nazi's begint heeft de discussie automatisch verloren![]()
Hallo, waar had ík het dan over 'alle nieuwsberichten'quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:07 schreef j31 het volgende:
[..]
Hallo waar heb ik t over FOK! dan?Dat kun je niet serieus nemen als nieuwssite en dat zei ik trouwens niet eens, ik had het over het nieuws in het algemeen. Dus als je wilt dat ik opflikker moet je wel ff goed lezen
![]()
ik denk het ook. Als een van de weinige blanke meisjes op je school ben je natuurlijk snel geneigd om extra grof te doen tegen de meerderheid. Vooral tegen kansjongeren van Noord-Afrikaanse origine, want je weet dat die toch niks durven te doen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:46 schreef Toeps het volgende:
Misschien had dat meisje zelf ook wel iets afgepakt of geflikt, dat zegt ze er natuurlijk zelf niet bij.
Daar praat ik zo nu en dan zeker wel over. Wellicht niet hier op FOK!, maar ik besef echt wel dat mannen vrijwel altijd verantwoordelijk zijn voor geweld. Daarom behandel ik vrouwen en mannen duidelijk anders. De natuur van de man is mij niet vreemd.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:54 schreef soylent het volgende:
[..]
Waarom zie ik jouw soort posters dan nooit praten over het feminisme (vrijwel alle criminaliteit wordt gepleegd door mannen) of over opleidingen (criminaliteit is gecorreleerd aan opleidingsniveau)?
Je mag en kan mijn posts allemaal doorzoeken. Je zult nergens iets racistisch tegenkomen. Soms zeg je alleen dingen in een opwelling, en dan kan ik misschien ietwat xenofobisch overkomen. Maar dat ben ik niet.quote:Je moet niet proberen racistische en xenofobische onderbuikgevoelens goed te praten door een algemene regel te verzinnen. Kom er gewoon voor uit.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:13 schreef Verbal het volgende:
[..]
Hallo, waar had ík het dan over 'alle nieuwsberichten'Als jij wilt dat ik goed lees, zul je zelf eerst goed moeten lezen
V.
Ehh, ja? We discussiëren hier in een topic op FOK! dat geopend is n.a.v. een nieuwspost op de FP. Dan kom jíj met 'alle nieuwsberichten' en als ik het dan weer deels terugbreng naar FOK!, lees ik niet goed?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:26 schreef j31 het volgende:
[..]
Ghehe dat zei ik in mijn 1e post. Ik bedoelde dus dat ik t niet over fok had en daar had jij t wel over.
Dwars en zonder vaseline. En die lekkere trilstand uit natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:36 schreef ShaoliN het volgende:
Wat een boefjes. Voor straf mobiele telefoontjes rectaal inbrengen. Dat zal ze leren!
Uiteraard. En pas als ze 25x het telefoonnummer van het slachtoffer kunnen draaien met de kringspier (om sorry te zeggen uiteraard) wordt deze weer verwijderd.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:37 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dwars en zonder vaseline. En die lekkere trilstand uit natuurlijk.
V.
Dan hoeft het voor mij niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:37 schreef Verbal het volgende:
En die lekkere trilstand uit natuurlijk.
Mohammed :quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:36 schreef ShaoliN het volgende:
Wat een boefjes. Voor straf mobiele telefoontjes rectaal inbrengen. Dat zal ze leren!
nee dat zijn christenenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zullen we het eens over Polen gaan hebben?
Na hit nu doodsbedreiging voor Vlemmix
Het gedrag is niet extreem genoeg om echt nieuws te zijn; dat het dat wel is, is omdat het hier blijkbaar gaat om mensen van allochtone afkomst, en een niet-allochtoon meisje. Is weer flink scoren voor de pers. Dit hier heeft ongeveer evenveel nieuwswaarde als een eerdere konkpartij voor mijn huis, waar niemand hier ooit iets van heeft gehoord.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:26 schreef Seneca het volgende:
[..]
Wat je eigenlijk wil zeggen is: dit soort gedrag is doodnormaal, dus het is geen nieuws?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |