Wij mogen geen dealer uitzoeken en wij mogen niet zelf onderhandelen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:26 schreef Rekkie het volgende:
Beperkt???
Die van ons is pas beperkt:
- Volkswagen
- Seat
- Audi
Waarom? Omdat wij maar bij 1 dealer mogen kiezen
Waarom maak het niet uit wat je gaat rijden dan?
Hoeveel km rijdt je per jaar?
Hoeze pleps bakken.. Ik vind de Volvo van de 3 auto's al een "minder" merk, maar VW vind ik helemaal een vreselijke bak. Ik wil ruimte.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:30 schreef Rekkie het volgende:
Ik zou overigens voor een volgehangen Passat gaan.
Ruimte in overvloed, goeie motoren, degelijk auto's en minder prijzig dan bovenstaand pleps-bakken!
Ik zou inderdaad voor een diesel gaan en dan voor een Passat of A4.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:31 schreef draaijer het volgende:
[..]
Wij mogen geen dealer uitzoeken en wij mogen niet zelf onderhandelen.![]()
Een auto hoort bij mijn functie, maar gezien ik ca. 35k per jaar cruise maakt het niet uit voor ons bedrijf. Ik mag dus kiezen benzine of diesel. Mijn voorkeur gaat uit naar een diesel vanwege het koppel en het feit dat ik niet zo vaak hoef te tanken.
Heb ik aan zitten denken, maar de nieuwe A4 station komt pas in de zomer van dit jaar. Dat duurt me te lang. Ik wil echt z.s.m. bestellenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:31 schreef Martijn_77 het volgende:
Iets kleinere audi nemen met wat meer motor en meer aankleding?
Passat station zit bijna net zoveel ruimte in als bovenstaande bakken.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:32 schreef draaijer het volgende:
[..]
Hoeze pleps bakken.. Ik vind de Volvo van de 3 auto's al een "minder" merk, maar VW vind ik helemaal een vreselijke bak. Ik wil ruimte.
Passat vind ik echt een vreselijke bak.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad voor een diesel gaan en dan voor een Passat of A4.
Vooral de A4 vind ik persoonlijk helemaal![]()
Dikke diesel motor, verder goed aangekleed..... TOP
In de A6 heb ik heel veel gereden en weet ik hoe die rijdt. De BMW en Volvo moet ik nog proberen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:34 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
Rijd zelf regelmatig in een soortgelijke volvo, maar dan het oudere model.
Kan niet anders zeggen dan dat het me prima bevalt.
Rijd zelf vrij sportief, en dat is prima te doen met dat vermogen. Maar ook op de lange stukken rijdt hij super.
Achterin ruimte zat om normaal te zitten, en als je de banken plat gooit, wat overigens 3 seconden werk is voor een compleet platte vloer, super veel ruimte
Ik denk dat die auto er net niet in zal passen. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat de restwaarde goed is van zo'n bak. Persoonlijk ben ik geen fan van Peugeot. De Volvo is ook 54k, maar de restwaarde zal wel beter zijn.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:34 schreef Tha_Flash het volgende:
Peugeot 407 SW GT 2.7 HDiF 24V Automaat, 204 PK
Met alle opties : ¤ 54.110,00
[ afbeelding ]
Tja dan niet hè.... ben het gelukkig niet met je eens.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:35 schreef draaijer het volgende:
[..]
Passat vind ik echt een vreselijke bak.
Kaal en foei lelijk van binnen en hij zit voor geen meter. Je zit super hoog en met 4 personen in Duitsland over de snelweg is het een zwalk bak blegh.
A4 vind ik wel mooi. Xenon met ledjes en een 6-cilinder.. Maar is wel een heel stuk kleiner dan de V70
ha ha dat zou kunnen, maar de zithoogte in de Passat is veel te hoog.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:39 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Tja dan niet hè.... ben het gelukkig niet met je eens.
Wel raar dat je A4 en de passat het onderstel delen
Iedereen heeft al een Passat.. Dat is voor mij nog een reden om het niet te doenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:34 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Passat station zit bijna net zoveel ruimte in als bovenstaande bakken.
Dat is juist het sterke punt van de passat variant
Ik denk dat ik het weekend even de Volvo dealer ga bellen. De A6 ken ik al en ik heb niks aan te merken op de rij eigenschappen van deze auto. Alleen is die bak zoooooo vreselijk kaal.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:40 schreef Rekkie het volgende:
Overigens zou ik lekker gaan rijden in de auto's!
Veel beter dan andere om ervaringen vragen
Hmm, dus jij zegt wachten en dan de nieuwe A4 aankleden?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:45 schreef jojomen4 het volgende:
Ik zou voor de A4 gaan met volle opties.
Hierboven vind ik de A6 ook giga-giga-giga gaaf maar ik hou zelf ook wel van veel opties. Dus dan valt zo'n kale bak af.
A4 dus dan maar.
Passat vind ik ook wel ok maar daar moet je zelf niks van hebben zie ik
Mogen we niet.. Ik weet wel dat ze een speciale ultra dikke JTD hebben met 200pk+quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:48 schreef realbase het volgende:
en een leuke volledig aangeklede Alfa 159 SW ?
is wat kleiner wel, maar een mooie auto imo ( als je van alfa houdt iig )
Ik vind het persoonlijk nog wel mee vallen. Zoals gezegd rij zelf vrij stevig door en heb tot nu toe niks te klagen over extreem hangen in de bochten.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:37 schreef draaijer het volgende:
[..]
In de A6 heb ik heel veel gereden en weet ik hoe die rijdt. De BMW en Volvo moet ik nog proberen.
Ik hoorde dat de Volvo in de bochten net een Amerikaan is.. Ik ga ervan uit dat de auto minder lekker zal rijden dan mijn "oude" auto, maar dat neem ik voor lief.
Kan je mij vertellen hoe de auto in de bochten rijdt? Thanks
Mag ik een teiltje??quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:48 schreef draaijer het volgende:
[..]
Hmm, dus jij zegt wachten en dan de nieuwe A4 aankleden?
Het wachten is wat me dwars zit... Ik moet wel zeggen dat de A4 in mijn FoBo een TOP wagen was en erg goed is bevallen. Alleen werd mijn schatje helemaal gek van het sportonderstel.
Jij gelooft nog dat elke molecuul speciaal voor jou gemaakt is?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:44 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik wil niet andermans 4x eerder ingeademende adem ook nog even inhaleren. Blegh
Als jij mocht kiezen. Wat zou je dan doen?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:58 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk nog wel mee vallen. Zoals gezegd rij zelf vrij stevig door en heb tot nu toe niks te klagen over extreem hangen in de bochten.
Dat hij misschien wat zwaarder is als de rest kan ik niks tegen in brengen
Oh en stoelverwarming
Nou nou nou, niet zo direct aub, daar word ik mega onzeker vanquote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:58 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Jij gelooft nog dat elke molecuul speciaal voor jou gemaakt is?
Dat je je zelf te goed vind voor de trein is tot daar aan toe, maar kom niet met zo'n dom verhaal aan
Ik heb nog niet in de nieuwe A4 gereden omdat ik het geen optie vond.. Dacht ik.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:59 schreef ThaFreak het volgende:
duidelijk, wachten op de nieuwe a4 avant, als die net zo verbeterd gaat rijden als de sedan blijft er weinig van de concurentie over![]()
plus het uiterlijk is imo
In geen van beide wil ik gezien worden ha ha ha.... Het is heel zielig, maar er moet ook wat op de oprit staan. Ik vind auto's echt geweldig..quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:58 schreef tazmanian het volgende:
does rijden in een Opel zaviera of een renault scenic!(grand scenic)
TS wil liever een echte auto rijden......quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:58 schreef tazmanian het volgende:
does rijden in een Opel zaviera of een renault scenic!(grand scenic)
Ach, ik kan de auto die ik ga leasen niet zelf betalen. Als ik dan de keuze heb om een leuke auto te rijden, dan zal ik het niet nalaten.. Toch?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:07 schreef Rekkie het volgende:
[..]
TS wil liever een echte auto rijden......
Ik rijd zelf een 2.4Dkinetic met gear tronic. Compleet, niet die lelijke houten inlegquote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:59 schreef draaijer het volgende:
[..]
Als jij mocht kiezen. Wat zou je dan doen?
D5 Momentum
2.4D Summum
Als je ze wel kon rijden dan zou je je grenzen verleggen naar benenden hoorquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:08 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ach, ik kan de auto die ik ga leasen niet zelf betalen. Als ik dan de keuze heb om een leuke auto te rijden, dan zal ik het niet nalaten.. Toch?
Het is stom maar je gaat wel je eigen grenzen verleggen.
Mijn laatste auto heb ik uit Duitsland geimporteerd.
Ik hou wel van wat luxe.. ha ha ha iedereen die ik spreek vindt de nieuwe kont minder mooi. Ik vind 'm echt veel mooier. Ook met die ledjes.. yum yumquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:10 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Ik rijd zelf een 2.4Dkinetic met gear tronic. Compleet, niet die lelijke houten inleg
Die extra pk's zijn natuurlijk leuk, maar of je ze echt nodig hebt weet ik niet. Denk persoonlijk van niet
Ik heb zelf voor die kinetic gekozen, omdat die voor mij compleet genoeg is.
Lampjes, aansluitingen, aankleding is gewoon goed en degelijk.
Enigste waar ik me af en toe aan irriteer is die uitrolhoedenplan die je nooit in 1 keer op z'n plek krijgt, voor de rest zou ik zo weer deze kiezen.
Hoewel ik de achterkant van het nieuwe model echt extreem lelijk vind, no offense
Dat dacht ik dus ook ja.. Heb je een dergelijk leasebedrag te besteden, volgens profiel is TS zelfstandig ondernemer, en dan ga je hier op een forum vragen wat je moet doen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:40 schreef Rekkie het volgende:
Overigens zou ik lekker gaan rijden in de auto's!
Veel beter dan andere om ervaringen vragen
Is het nou zo behelpen in dat ding dan? Of heb je echt maar nét voldoende budget om een auto in die klasse te rijden, zodat je daarom de meest kale uitvoering moet nemen met de meest lichte motor? Eventueel kun je ook voor een benzine-uitvoering gaan, dat scheelt waarschijnlijk in de aanschafprijs. Daarvoor in de plaats kun je wellicht een luxere uitrusting kiezen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:43 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het weekend even de Volvo dealer ga bellen. De A6 ken ik al en ik heb niks aan te merken op de rij eigenschappen van deze auto. Alleen is die bak zoooooo vreselijk kaal.
De BMW heb ik nog niet in het type Touring gereden. Moet ik nog even proberen
Ik ga per definitie niet in een oud model rijdenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:14 schreef Stefan740 het volgende:
Gewoon de 2.4d, de oude D5 nemen. Mijn ouders en ik hebben hem net over de 250.000km gereden, auto uit 02-'03.
En dan lekker vinkjes zetten op de optielijst
Nee inderdaad......... liever levend!!!!!!!1quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:15 schreef XL het volgende:
De Audi wil je niet dood in gevonden worden.
Ehm, ik was zelfstanding ondernemer. Ik werk nu al een aantal jaar bij een Amerikaanse organisatie.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:14 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook ja.. Heb je een dergelijk leasebedrag te besteden, volgens profiel is TS zelfstandig ondernemer, en dan ga je hier op een forum vragen wat je moet doen.![]()
Een Volvo V70 die rijdt als een Amerikaan? Kan me er weinig bij voorstellen eerlijk gezegd, hoe kom je aan die info TS? Dus bel gewoon dealers in de buurt op en ga als de bliksem rijden in die hokken, dan weet je tenminste waar je over praat. Daarna kun je kijken welke opties overblijven en kun je met de prijs- en accessoirelijst in de hand het totaalpakket gaan vergelijken.
[..]
Is het nou zo behelpen in dat ding dan? Of heb je echt maar nét voldoende budget om een auto in die klasse te rijden, zodat je daarom de meest kale uitvoering moet nemen met de meest lichte motor? Eventueel kun je ook voor een benzine-uitvoering gaan, dat scheelt waarschijnlijk in de aanschafprijs. Daarvoor in de plaats kun je wellicht een luxere uitrusting kiezen.
Ps: neem liever de 2,7 of 3,0 TDI ipv de 2,5. Die schijnen goedkoper te zijn in onderhoud
Audi vind ik een nette bak. BMW is na 4 jaar odinair en heeft altijd aparte lui achter het wiel en een Volvo is burgelijk.. Zo -> alle voor oordelen voorbij en klaar..quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:15 schreef XL het volgende:
De Audi wil je niet dood in gevonden worden. Punt. De BMW wil je full options... dus in de drie serie. De drie touring met dikke diesel is onwijs vet, maar heeft net zo weinig ruimte als de sedan. De Volvo V70 is mooi, maar niet half zo mooi als en bij mijn leasemaatschappij minder voordelig dan de veel gavere nieuwe Volvo XC70.
Tadaa, keuze gemaakt. Geen dank.
Skoda, Peugot, Volkswagen is alleen leuk als je op lage bijtelling kickt.
Als je uit een Audi komt rijdt een Volvo als een traktor. Dat is waar. BMW is pas na 8 jaar ordinair. De eerste periode na lease is hij nog steeds te duur als 'turkenbak'. Dat die BMW's er nog enigzins jong uitzien was gewoon het goede design destijds.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:21 schreef draaijer het volgende:
[..]
Audi vind ik een nette bak. BMW is na 4 jaar odinair en heeft altijd aparte lui achter het wiel en een Volvo is burgelijk.. Zo -> alle voor oordelen voorbij en klaar..
XC70 is helaas te duur. Vind het best een aardige bak, maar het evenwichtspunt is te hoog
Xenon had ik er ook graag opgehad inderdaadquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:13 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik hou wel van wat luxe.. ha ha ha iedereen die ik spreek vindt de nieuwe kont minder mooi. Ik vind 'm echt veel mooier. Ook met die ledjes.. yum yum
Ik wil gewoon graag weer xenon
Tevens wil ik leer en mijn schatje verwarming. Dus ik denk de 2.4D summum mijn voorkeur geniet. Maar die is volgens mij net Euro 5, per maand te duur
Ok, duidelijk!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:19 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ehm, ik was zelfstanding ondernemer. Ik werk nu al een aantal jaar bij een Amerikaanse organisatie.
En ja, het budget is zo weinig dat ik maar net genoeg geld heb voor een kale 5 of A6.
Het bedrag is Euro 1290,- per maand incl brandstof
35k per jaar en een contract van 4 jaar
benzine is leuk voor de bijtelling, maar dan kan je echt geen 6-cilinder rijden kan ik je melden.
Hoe kom je nou aan een 2.5 Tdi. Volgens mij heeft de A4 alleen een 2.7 en een 3.0 Tdi als 6 cilinders
Als je bijstelt naar een klasse lager moet je natuurlijk wel de uitgeruste BMW 3 een kans geven tegen je geliefde Audi.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:51 schreef draaijer het volgende:
Hmm, vandaag heb ik proefgereden in de Nieuwe Audi A4 2.7 TDi met automaat.. Dat is toch eigenlijk wel een vreselijk lekkere bak. Xenon, leer, navi, achteruit rij camera etc.. Echt helemaal klaar.
Ik heb een klein uurtje in gereden, maar ik moet zeggen die rijdt eigenlijk heeeeeel erg lekker. Het geluid van de 6-cilinder is erg mooi. Hij is stiller dan mijn vorige A4 benzine..
Bevalt er goed, maar ik moet nog even wennen aan de afmetingen. Ik had de V70 als voorkeur in mijn hoofd.. Hmm nu nog maar even de V70 proberen
Wat is er mis met audi dan? als ik vrij mocht kiezen uit deze 3 merken nam ik zeker de audi.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:15 schreef XL het volgende:
De Audi wil je niet dood in gevonden worden. Punt.
same here.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:43 schreef floris.exe het volgende:
Ik zou voor de Volvo gaan of de Audi gaan.
Tsja, gewoon een Saab kopen dusquote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:41 schreef draaijer het volgende:
[..]
Iedereen heeft al een Passat.. Dat is voor mij nog een reden om het niet te doen
Ha ha, een Saab heb ik gehad. Maar sinds het moment dat het een halve Opel is, ben ik er klaar meequote:
Een collega van mij heeft de 325D touring. Wij zijn hier met z'n 2en mee naar Frankfurt gereden naar de IAA. Ik moet zeggen de motor is echt FANTASTISCH. Alleen is de BMW in de kofferbak echt niet om aan te zien. Door de achterwiel aandrijving is die zoo kleinquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:12 schreef XL het volgende:
[..]
Als je bijstelt naar een klasse lager moet je natuurlijk wel de uitgeruste BMW 3 een kans geven tegen je geliefde Audi.
Klopt, maar de Pro-Line past er niet in.quote:Op zondag 20 januari 2008 02:00 schreef Mikkie het volgende:
Een A6 2.0 TDI Pro-Line is toch niet slecht aangekleed?
Daarnaast is de nieuwe A4 natuurlijk wel supergaaf. En mocht dat niet doorgaan, voor de Volvo gaan.
Audi mist emotie in zijn rijgedrag. Het is gewoon een dure opel. Het summum van gemiddeld. De berijders van audi's zijn de leasers die niet om auto's geven. Die nemen de audi omdat hij op dit moment hip is. Dat krijgt audi voor elkaar met het goede design, maar dat is ook het enige dat ze bij audi goed doen.quote:Op zondag 20 januari 2008 01:36 schreef gias het volgende:
[..]
Wat is er mis met audi dan? als ik vrij mocht kiezen uit deze 3 merken nam ik zeker de audi.
Maar als ik op gezin zou kijken zou ik gaan voor de volvo. Nummer 1 in veiligheid.
Ach gelukkig is dat maar een bescheiden mening en vind een ervaart een ieder dat weer anders.quote:Op zondag 20 januari 2008 09:14 schreef XL het volgende:
[..]
Audi mist emotie in zijn rijgedrag. Het is gewoon een dure opel. Het summum van gemiddeld. De berijders van audi's zijn de leasers die niet om auto's geven. Die nemen de audi omdat hij op dit moment hip is. Dat krijgt audi voor elkaar met het goede design, maar dat is ook het enige dat ze bij audi goed doen.
Je kunt natuurlijk niet ontkennen dat een BMW-motor veel lomper is dan een audi. Bovendien maakt die achterwielaandrijving je auto onmiskenbaar een stuk meer een rijdersauto dan de voorwielaangedreven auto's. De quattro's van Audi zijn dan wel weer alleraardigst in rijgedrag. In BMW's met x-Drive heb ik nog niet gereden.quote:Op zondag 20 januari 2008 13:24 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ach gelukkig is dat maar een bescheiden mening en vind een ervaart een ieder dat weer anders.
Zo vind ik dat hetzelfde van BMW en mis ik daar elke vorm van emotie en kan het merk mij dan ook niet in de verste verte bekoren.
Zo heeft een ieder wel zijn voors en tegens op bepaalde merken.
Niet ontkennen, wel verafschuwen. Ik vind het helemaal niks.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:42 schreef XL het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk niet ontkennen dat een BMW-motor veel lomper is dan een audi. Bovendien maakt die achterwielaandrijving je auto onmiskenbaar een stuk meer een rijdersauto dan de voorwielaangedreven auto's. De quattro's van Audi zijn dan wel weer alleraardigst in rijgedrag. In BMW's met x-Drive heb ik nog niet gereden.
Dat dacht ik ook al, erg mooie kar en daar kun je voor de leaseprijs van TS een volgehangen topversie station van kopen...quote:Op zondag 20 januari 2008 09:45 schreef Hyperdude het volgende:
Dikke Mondeo als leasewagen is helemaal nog niet zo gek.
En die rijd ik, en past makkelijk met twee koters. Voor die twee vakanties per jaar, neem ik de box op het dak wel...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:35 schreef draaijer het volgende:
[..]
Passat vind ik echt een vreselijke bak.
Kaal en foei lelijk van binnen en hij zit voor geen meter. Je zit super hoog en met 4 personen in Duitsland over de snelweg is het een zwalk bak blegh.
A4 vind ik wel mooi. Xenon met ledjes en een 6-cilinder.. Maar is wel een heel stuk kleiner dan de V70
Klopt, maar de 2.7 kan je van 190 naar 220 pk chjppenquote:Op maandag 21 januari 2008 17:13 schreef ManInLove het volgende:
Als je vnl in Nederland rijdt, is de 2.0 TDi ook een optie. Je kunt de 140pk versie zelfs met behoud van garantie laten chiptunen tot 170 pk...
Deze Mondeo is idd een mooie bak, maar het blijft een Ford. Dusquote:Op maandag 21 januari 2008 01:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al, erg mooie kar en daar kun je voor de leaseprijs van TS een volgehangen topversie station van kopen...
Alleen is het wellicht wel een doorsnee bak waar over een tijdje half goed vertegenwoordigend Nederland in rond rijdt...
Hoe zit dat eigenlijk?quote:Op maandag 21 januari 2008 20:05 schreef draaijer het volgende:
[..]
Deze Mondeo is idd een mooie bak, maar het blijft een Ford. Dus
De 5 cilinder turbo in de ford is idd van Volvo, maar dat maakt van een Ford nog geen Volvo.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:54 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk?
Hebben Volvo V70 en Ford Mondeo dezelfde motoren en onderstel?
Als ik op carbase kijk lijkt het wel verrekte veel op elkaar; iig. de motoren.
Mag ook wel. ¤35K ipv. ¤45K is idd. een paar treden lager.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:07 schreef draaijer het volgende:
[..]
De 5 cilinder turbo in de ford is idd van Volvo, maar dat maakt van een Ford nog geen Volvo.
Ik vind een Ford toch een aantal treden lager staan.
Ben ik helemaal met je eens.. Prima familie bak.. Ziet er goed uit, maar ik ben een proleet in hart en nieren en dus kan ik gewoon niet in een Ford gaan rijden ha ha haquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:14 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Mag ook wel. ¤35K ipv. ¤45K is idd. een paar treden lager.![]()
Die Mondeo is, denk ik, geen slechte tweedehands particuliere koop over een paar jaar.
Zo'n proleet ben je niet als je een kale 5-serie of A6 overweegt.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:24 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens.. Prima familie bak.. Ziet er goed uit, maar ik ben een proleet in hart en nieren en dus kan ik gewoon niet in een Ford gaan rijden ha ha ha
Indeedquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:30 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Zo'n proleet ben je niet als je een kale 5-serie of A6 overweegt.
Dat is dan helemaal net-niet zegmaar...wel een duur model, maar eigenlijk niet kunnen betalen..weet niet wat ik erger vind eigenlijk
True true, mede het bovengenoemde overweeg ik ook om die beide auto's NIET te kiezen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:30 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Zo'n proleet ben je niet als je een kale 5-serie of A6 overweegt.
Dat is dan helemaal net-niet zegmaar...wel een duur model, maar eigenlijk niet kunnen betalen..weet niet wat ik erger vind eigenlijk
Chip mag niet, maar wat niet mag is wel heel erg leuk.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:47 schreef Sloper het volgende:
Nieuwe A4 2.7TDI met wat meuk(sowieso quattro met dat koppel) erop, niet meer over nadenken![]()
Kan ja altijd nog een lekkere chip erin laten zetten
![]()
Als het tussen die 2 zou gaan, zou ik waarschijnlijk voor de V70 gaan. Die heb ik gevoelsmatig hoger in rang staan (qua status enzo dan).quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:51 schreef draaijer het volgende:
[..]
True true, mede het bovengenoemde overweeg ik ook om die beide auto's NIET te kiezen.
De Volvo V70 is nagenoeg helemaal compleet. Leer, elek. stoelen, parkeersensoren bla bla bla
De A4 2.7 Tdi, kan met een Pro Line pakket.. Dus Xenon en nog wat gadgets.
Mij hoor je niet klagen hoor.
Ik heb een tijdje in een A6 2.7TDI, zonder quattro gereden. En die kwam eigenlijk echt tractie tekort. Het TC-lampje draaide echt overuren als je een beetje rap optrok of door de bocht ging. Kan je niet ipv leer, de quattro nemen?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:55 schreef draaijer het volgende:
Leuk de 2.7 TDi automaat kan met Pro Line en volledig leerDan hebben we nog ca. Euro 35 per maand over
Nog een beetje puzzelen om ook die 35 E op te makenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:55 schreef draaijer het volgende:
Leuk de 2.7 TDi automaat kan met Pro Line en volledig leerDan hebben we nog ca. Euro 35 per maand over
Die is er (nog) niet voor de nieuwe A4.quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:10 schreef Sloper het volgende:
overigens is een 2.0TDI 170pk quattro ook niet behelpen hoor....
De 2.0TDI 170pk? Of de quattro? Volgens mij issie dr zo gewoon al....quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:13 schreef M5 het volgende:
[..]
Die is er (nog) niet voor de nieuwe A4.
Geen 170 pk 2.0 TDI, en dus ook niet i.cm. quattroquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:26 schreef Sloper het volgende:
[..]
De 2.0TDI 170pk? Of de quattro? Volgens mij issie dr zo gewoon al....
4 man in een A4 is nooit leuk. Misschien dat de station anders is, maar ik neem aan dat hier niet meer beenruimte inzit...quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:04 schreef joeltje het volgende:
Volvo is zo groot...
Ik heb hiervoor de V70 gereden, en moet eerlijk bekennen dat buiten een verhuizing, die ruimte niet gebruikt wordt. Ik heb echt plenty aan de avant A4, ook met een drie weken durende vakantie met de auto. Da's 1 keer per jaar, en dan gooi ik er een ski-box op. De 1 -weekse wintersport met drie vrienden gaat allemaal in de wagen. (en da's altijd leuk door duitsland [afbeelding] )
Geen van beide is er nog.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:26 schreef Sloper het volgende:
[..]
De 2.0TDI 170pk? Of de quattro? Volgens mij issie dr zo gewoon al....
ik moet nog even rijden in de Volvo en voor het idee in de kale 5quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:34 schreef joeltje het volgende:
[..]
Nog een beetje puzzelen om ook die 35 E op te maken
Ben je d'r nou uit dan?
Daar heb je gelijk in. Dat zei de Volvo dealer ook al. Ik heb overigens geen tijd gevonden vandaag. Ik denk dat ik je raad maar eens ga opvolgenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 15:48 schreef Repeat het volgende:
Je moet gewoon een dag met die auto's gaan rijden, doordeweeks ofzo of in het weekend een uitje met de familie. Krijg je tenminste een realistische indruk over hoe hij rijdt in dagelijks verkeer ipv een stukje rijden en dan geforceerd zwakke en sterke punten zoeken.
Hoe zit dit eigenlijk?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:05 schreef Tha_wrecka het volgende:
Ik heb wel gekozen voor de Audi A4 (avant). daar zit momenteel een hoop korting op... auto was 55.000 eur, heb hem voor 42.000 gekregenuiteindelijk (lease). niet verkeerd... Heb wel Leer, navi, park distance etc... geen verkeerde keuze dus..
Je betaald de bijtelling over de aankoop waardequote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:31 schreef j3r het volgende:
[..]
Hoe zit dit eigenlijk?
De auto is 55k waard, je krijgt ´m mee voor 42k. Maar het is lease zeg je.
Is de auto dan ook zakelijk en betaal je dan ook bijtelling?
Dan betaal je die bijtelling toch over de catalogus waarde. Oftewel over de 55k.
Klopt dat?
Het verschil wat je omschrijft vind ik echt te groot. Dat moet ik eerst zien voordat ik het kan geloven.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:05 schreef Tha_wrecka het volgende:
Ik heb wel gekozen voor de Audi A4 (avant). daar zit momenteel een hoop korting op... auto was 55.000 eur, heb hem voor 42.000 gekregenuiteindelijk (lease). niet verkeerd... Heb wel Leer, navi, park distance etc... geen verkeerde keuze dus..
Dat is dus niet het geval.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:33 schreef draaijer het volgende:
[..]
Je betaald de bijtelling over de aankoop waarde
dat is dan niet zo sportief van de dealer. Voor de belastingdienst moet je bedrijf de "aankoop facturen" bewaren. Is een kopie van hetgeen je leasebedrijf ook heeft.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:52 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat is dus niet het geval.
Mijn leasebak (Honda Accord sport, eigenlijk alleen Xenon en trekhaak oogden nuttig als extra optie) heb ik besteld zonder opties, maar door langere levertijd van 3+ maanden kwam de dealer aanzetten met eenzelfde auto met xenon-verlichting. Deze kreeg ik er gratis bij, maar de waarde waarop de bijtelling berekend wordt is wel met 1.100 euro verhoogd. Qua afdracht aan leasekosten kost me dat geen 1100/48 per maand extra, maar qua bijtelling dus wel.
Het 13k gratis opties neem ik met een korreltje zout overigens
Je krijgt korting op je leaseprijs, maar echt niet op je bijtelling hoor. Daar is de site van de belastingdienst heel duidelijk in. CATALOGUSwaarde.quote:Op zondag 27 januari 2008 09:00 schreef draaijer het volgende:
[..]
dat is dan niet zo sportief van de dealer. Voor de belastingdienst moet je bedrijf de "aankoop facturen" bewaren. Is een kopie van hetgeen je leasebedrijf ook heeft.
Wij hebben ooit in een grote batch 10% korting gekregen op Audi en VW (gezien het grote aantal)
en dis korting is over de catalogus waarde van de auto afgetrokken en dat bedrag betaald men aan bijtelling bij ons
Sportief genoeg van de dealer - ik heb zelfs 15 euro/maand korting gekregen op mijn leasebedrag omdat er tegen de 'centrale' prijs bij ze ingekocht is, bovendien is de berekening aangepast door de leasemaatschappij en dus niet door de dealer.quote:Op zondag 27 januari 2008 09:00 schreef draaijer het volgende:
[..]
dat is dan niet zo sportief van de dealer. Voor de belastingdienst moet je bedrijf de "aankoop facturen" bewaren. Is een kopie van hetgeen je leasebedrijf ook heeft.
Wij hebben ooit in een grote batch 10% korting gekregen op Audi en VW (gezien het grote aantal)
en dis korting is over de catalogus waarde van de auto afgetrokken en dat bedrag betaald men aan bijtelling bij ons
Ha ha, nee ik laat toch ALTIJD de type aanduiding verwijderen. Kenners de het willen weten, weten het toch wel. Die kunnen alleen nog twijfelen tussen de 325d en de 330dquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:25 schreef Hyperdude het volgende:
330D Touring weegt exact hetzelfde als een 520D Touring; 1575 KG Maar je krijgt er wel 2 cylinders bij.
Heb je die 520D nog gereden; lijkt mij beter dan je aan de hand van het typelplaatje achterop zou verwachten.
Maar 330D is nog steeds 1 van de beste diesels natuurlijk.
De 520D kan ik alleen in de corporate uitvoering rijden. Dus kaal en geknepenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:25 schreef Hyperdude het volgende:
330D Touring weegt exact hetzelfde als een 520D Touring; 1575 KG Maar je krijgt er wel 2 cylinders bij.
Heb je die 520D nog gereden; lijkt mij beter dan je aan de hand van het typelplaatje achterop zou verwachten.
Maar 330D is nog steeds 1 van de beste diesels natuurlijk.
ha ha heb ik niet..quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:09 schreef fathank het volgende:
500 nm...je hoeft in ieder geval niet bang te zijn dat je je caravan niet kan trekken
Het zal een 330D Executive worden. Ik heb niet zoveel budget meer over voor veel opties. Er komen wel de heerlijke sportstoelen in met elektrische wangen, radio met Ipod bediening op het stuur, donkere ramen voor ons zoontje en dikke wielenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:28 schreef invine het volgende:
330d is een mooie auto, je gaat voor touring ofniet? Wat voor opties neem je erop danzo'n 330d lijkt mij in ieder geval heerlijk rijden!
Jammer van deze keuze imo, zoveel moois te krijgen en dan voor de kleine BMW gaan.quote:Op zondag 17 februari 2008 09:57 schreef draaijer het volgende:
[..]
Het zal een 330D Executive worden. Ik heb niet zoveel budget meer over voor veel opties. Er komen wel de heerlijke sportstoelen in met elektrische wangen, radio met Ipod bediening op het stuur, donkere ramen voor ons zoontje en dikke wielen
Deze keer maar weer een kale bak, maar wel lekker snel
Die BMW automaat schijnt sowieso niet zo goed te werken in stadsverkeer dacht ik.quote:Op zondag 17 februari 2008 11:00 schreef supercharger het volgende:
Sportieve keuze!
Neem echter alsjeblieft geen automaat!
Ach, nu kan ik eindelijk een 6-cilinder leasen en dus wil ik dat ook wel eens proberen.quote:Op zondag 17 februari 2008 10:34 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jammer van deze keuze imo, zoveel moois te krijgen en dan voor de kleine BMW gaan.
Nou ja als jij er maar blij mee bent!
Ik neem de 6-bak handschakel.. Lekker roeren in de bakquote:Op zondag 17 februari 2008 11:00 schreef supercharger het volgende:
Sportieve keuze!
Neem echter alsjeblieft geen automaat!
als je dan 6 cilinders wilt, ga dan voor de A4 3.0TDI... 233 pk, 450 nm, en met een kleine aanpassing 245 pk, met 530 Nm ...quote:Op zondag 17 februari 2008 11:11 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ach, nu kan ik eindelijk een 6-cilinder leasen en dus wil ik dat ook wel eens proberen.
Een kale 5 of A6 met een 4-cilinder 2.0 liter diesel is minder spannend. Toch?
Wie heeft deze lowlife hier eigenlijk uitgenodigd?quote:Op zondag 17 februari 2008 11:36 schreef Domai het volgende:
Bah bah, wat is TS een triest figuur zeg.
Niks mis met informeren over de keuze tussen een paar mooie auto's, maar voelt zich overal te goed voor. Dit terwijl TS in zijn echte leven waarschijnlijk niet veel vrienden heeft, aangezien deze het zelfs nodig vindt om op een foto in fotoboek nog even te vermelden dat t 'bij ons Gooimeer' is etc.
Ja, ik noem je oppervlakkig en geloof me, dat heeft helemaal niks te maken met het feit dat je werk en carriere belangrijk vindt. Alleen da manier waarop je dat naar buiten brengt.![]()
Maar goed, ben blij dat ik niet zoveel van die ballen met kleine pikkies ken.
Zo, nu ben ik mijn gal ook weer kwijt, toch nog iets van waarde bereikt in je leven!![]()
(oh, en draaijer, wees maar niet bang dat ik jaloers op je ben hoor, ik verzeker je dat het niet zo is!)
Ha ha ha, wat heerlijk. Wat kan jij jezelf tegenspreken. Lees mijn signature.. Ik sluit me bij je aan puber..quote:Op zondag 17 februari 2008 11:36 schreef Domai het volgende:
Bah bah, wat is TS een triest figuur zeg.
Niks mis met informeren over de keuze tussen een paar mooie auto's, maar voelt zich overal te goed voor. Dit terwijl TS in zijn echte leven waarschijnlijk niet veel vrienden heeft, aangezien deze het zelfs nodig vindt om op een foto in fotoboek nog even te vermelden dat t 'bij ons Gooimeer' is etc.
Ja, ik noem je oppervlakkig en geloof me, dat heeft helemaal niks te maken met het feit dat je werk en carriere belangrijk vindt. Alleen da manier waarop je dat naar buiten brengt.![]()
Maar goed, ben blij dat ik niet zoveel van die ballen met kleine pikkies ken.
Zo, nu ben ik mijn gal ook weer kwijt, toch nog iets van waarde bereikt in je leven!![]()
(oh, en draaijer, wees maar niet bang dat ik jaloers op je ben hoor, ik verzeker je dat het niet zo is!)
Dat ben ik helemaal met je eens. De nieuwe A4 vind ik veeeeeeeeeeeel mooier. Ik ben ook meer een Audi dan een BMW rijder, echter kan ik nu met mazzel en geluk de dikke 3 rijden. Die past normaal niet in mijn categorie en is nu een aanbieding.. Vandaar de keuze..quote:Op zondag 17 februari 2008 11:59 schreef joeltje het volgende:
[..]
als je dan 6 cilinders wilt, ga dan voor de A4 3.0TDI... 233 pk, 450 nm, en met een kleine aanpassing 245 pk, met 530 Nm ...
En ja, die rijd ik, en ja, ik vond hem veul fijner dan de drie.... puur op ruimte, afwerking, en afgifte van het motorvermogen. Oh, en de 4wd
Maar een A4 station met een 3.0l diesel is imo wel veel spannender.....quote:Op zondag 17 februari 2008 11:11 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ach, nu kan ik eindelijk een 6-cilinder leasen en dus wil ik dat ook wel eens proberen.
Een kale 5 of A6 met een 4-cilinder 2.0 liter diesel is minder spannend. Toch?
Mooie bak! 330D zal inderdaad lekker snel zijn.quote:Op zondag 17 februari 2008 09:57 schreef draaijer het volgende:
[..]
Het zal een 330D Executive worden. Ik heb niet zoveel budget meer over voor veel opties. Er komen wel de heerlijke sportstoelen in met elektrische wangen, radio met Ipod bediening op het stuur, donkere ramen voor ons zoontje en dikke wielen
Deze keer maar weer een kale bak, maar wel lekker snel
Maak je daar maar geen zorgen overquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:19 schreef draaijer het volgende:
Ik ben wel heel nieuwsgierig hoe de achterwiel aandrijving dit geweld op de weg zal houden. Een auto met 200+ pk op de voorwielen vind ik niks
Gelukkig is dat heel persoonlijk. Ik prefereerd persoonlijk de Audi boven BMW en beide boven Mercedes of Volvoquote:Op woensdag 20 februari 2008 12:52 schreef XL het volgende:
Als hij die BMW al gereden heeft hoeft hij geen Audi meer.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:17 schreef draaijer het volgende:
All,
Nu is onze lease lijst helaas erg beperkt wat merken betreft namelijk :Audi BMW Peugeot Seat Skoda Volkswagen Volvo
Dus meneer werkt voor Randstad of voor een van haar dochter maatschappijen..quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:31 schreef draaijer het volgende:
[..]
Wij mogen geen dealer uitzoeken en wij mogen niet zelf onderhandelen.![]()
Een auto hoort bij mijn functie, maar gezien ik ca. 35k per jaar cruise maakt het niet uit voor ons bedrijf. Ik mag dus kiezen benzine of diesel.
Dit soort voorwaarden hebben heeeeeeeel veeeeeeeel bedrijven....quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Dus meneer werkt voor Randstad of voor een van haar dochter maatschappijen..
Goede reden om een auto af te laten vallen, je kan niet de versie rijden die je wilt kopen... not!!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:10 schreef draaijer het volgende:
Hmm, jongens ik heb een nieuw alternatief gevonden. Ik zit te denken aan een wat kale 330D touring. Klein maar wel erg snel.
Deze maand gaat de kogel door de kerk.. De V70 gaat afvallen omdat ik niet de exacte samenstelling kan rijden
Het geluid is zooooo goed..
500 Nm met 231pk diesel lekkerrrrrrrrr
Ik kan nu een aanbieding rijden en niet 4 jaar, maar ik zit er slechts 3 jaar aan vast. Dus misschien wel de moeite waard
Ehm aanbieding is redelijk compelling toch?quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:40 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Goede reden om een auto af te laten vallen, je kan niet de versie rijden die je wilt kopen... not!!
Het gaat toch om de rij-eigenschappen bij een proefrit lijkt me, of ben ik nou gek? De opties kun je in de showroom ook bekijken.
Die gaan dus lekker in THE POCKETquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:15 schreef matthendriks het volgende:
Tikt toch aardig aan hoor, 150,- Euri per maand...
quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:42 schreef Pikkebaas het volgende:
Weet je hoe klein de kofferbak van de Volvo is, met twee kindjes ...
Neem lekker de Audi.
Geen zin, vat het eens samen !quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:42 schreef invine het volgende:
[..]
lees jij het hele topic nog maar eens..
TS heeft een flink lease budget en twijfelt in eerste instantie tussen A6 (kaal) 5 serie (kaal) of V70 (redelijk aangekleed) maar kiest nu toch voor een redelijk kale 3 serie met (te) dikke motor in plaats van te wachten op de nnieuwe A4 en die lekker dik aan te kleden. Redenen om niet voor de V70 te gaan zijn niet duidelijk, de 5 en A6 vallen af vanwege het te kale uitrustingsniveau bij het beschikbare budget. Of zoiets.quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:09 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Geen zin, vat het eens samen !
Een motor kan nooit 'te dik' zijn...quote:
Ach ach ach, kerel zoals je kan lezen hou ik niet van type aanduidingen op auto's. Als ik de auto heb, zal ik foto's maken en zal je zien dat je niet kan zien dat het een 330D is.quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:27 schreef Pascal86 het volgende:
Tja ik zie dat je al keuze hebt gemaakt, ik zou voor de volvo gaan, 1. omdat ik het goede ervaringen heb 2. ik hoef niet persé een snelle auto en op te vallen.
Lijkt me heeeeel bruut.. Ach, je moet ergens beginnenquote:Op donderdag 21 februari 2008 17:20 schreef matthendriks het volgende:
[..]
Een motor kan nooit 'te dik' zijn...
En ja, dan heb ik het zelfs over het blok in de M5, dat via de launchcontrol, het chassis kromtrekt.
Ik weet niet eens wat type aanduidingen in de meeste gevallen inhoudenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:35 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ach ach ach, kerel zoals je kan lezen hou ik niet van type aanduidingen op auto's. Als ik de auto heb, zal ik foto's maken en zal je zien dat je niet kan zien dat het een 330D is.
Ik geef er namelijk geen zier om wat andere van mij en of "mijn" lease auto denken
Je hebt hem dus al besteld? Ik ben benieuwd wanneer de auto geleverd gaat worden, heb je toevalig al een leverdatum doorgekregen? Ik heb de mijne (in belgie) besteld in januari en wordt pas in mei geleverd. Duurt het in nederland dan ook zo lang (lijkt me wel).quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:35 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ach ach ach, kerel zoals je kan lezen hou ik niet van type aanduidingen op auto's. Als ik de auto heb, zal ik foto's maken en zal je zien dat je niet kan zien dat het een 330D is.
Ik geef er namelijk geen zier om wat andere van mij en of "mijn" lease auto denken
Ik heb het nog niet besteld. Het is een nieuwe auto die bij de dealer staat en dus zal het snel te leveren zijn. Ik ga tussen nu en 3 weken een beslissing nemen. Maar ik laat wel alles van de achterkant afhalen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:31 schreef boegschroef het volgende:
[..]
Je hebt hem dus al besteld? Ik ben benieuwd wanneer de auto geleverd gaat worden, heb je toevalig al een leverdatum doorgekregen? Ik heb de mijne (in belgie) besteld in januari en wordt pas in mei geleverd. Duurt het in nederland dan ook zo lang (lijkt me wel).
Het is geen brommerquote:Op donderdag 21 februari 2008 17:20 schreef matthendriks het volgende:
[..]
dat via de launchcontrol, het chassis kromtrekt.
Heb je dan niet de kans, dat de auto voor jou verkocht wordt?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:15 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet besteld. Het is een nieuwe auto die bij de dealer staat en dus zal het snel te leveren zijn. Ik ga tussen nu en 3 weken een beslissing nemen. Maar ik laat wel alles van de achterkant afhalen.
Een collega van mij heeft een maand geleden een Passat besteld en hij krijgt deze eind april. Geen idee hoe het bij BMW gaat.
Ik heb wel het idee dat die presentator nogal aan het overdrijven is...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:51 schreef matthendriks het volgende:
[..]
http://www.autoweek.nl/videodisp.php?id=745&cat=5
Nee klopt niet, ik heb gewoon een cataloguswaarde van 42k... daar betaal ik 25% bijtelling over. Nog steeds een behoorlijke som geld. maar niet zoveel als dat ze hem waarderen op 55k!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:31 schreef j3r het volgende:
[..]
Hoe zit dit eigenlijk?
De auto is 55k waard, je krijgt ´m mee voor 42k. Maar het is lease zeg je.
Is de auto dan ook zakelijk en betaal je dan ook bijtelling?
Dan betaal je die bijtelling toch over de catalogus waarde. Oftewel over de 55k.
Klopt dat?
Met dank aan de linkse rakkers.quote:Op zondag 24 februari 2008 15:46 schreef KhaZ het volgende:
Thanks.
Het blijft een hoop geld elke maand
Ja, want de rechtse kant houdt helemaal niet van graaien bij het volk natuurlijkquote:Op maandag 25 februari 2008 14:05 schreef draaijer het volgende:
[..]
Met dank aan de linkse rakkers.
Tevens betaal je 60%+ aan belasting per liter benzine..
Een 330D moet Diesel in.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:05 schreef draaijer het volgende:
[..]
Met dank aan de linkse rakkers.
Tevens betaal je 60%+ aan belasting per liter benzine..
Met alle respect, maar als je een Audi of BMW 3.0 TDI kan verooloven, denk je niet eens aan Skoda!quote:Op maandag 25 februari 2008 15:38 schreef Jester het volgende:
Allemaal reacties voor Audi of BMW. Is de Skoda Superb niets? Veel opties standaard! Of een Octavia Combi, al vind ik die dan weer wat minder (heb zelf een octavia hb, rijdt prima, en bijtelling is nog te doen..)
Je mening deel ik volledig.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:46 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Met alle respect, maar als je een Audi of BMW 3.0 TDI kan verooloven, denk je niet eens aan Skoda!
Ondanks dat Skoda zeker een volwassen auto is en zeker een alternatief voor een tarief onder de Audi en BMW, is het geen verlijk imo voor deze auto's
(Dat is in ieder geval mijn mening)
Ik denk dat schroeiplekken van de airbag dichter bij de waarheid zittenquote:Op maandag 25 februari 2008 16:02 schreef draaijer het volgende:
[..]
Buiten het feit dat je na een ongeluk niet met de rest van je leven met een skoda logo op je hoofd rond wilt lopen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |