Wij mogen geen dealer uitzoeken en wij mogen niet zelf onderhandelen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:26 schreef Rekkie het volgende:
Beperkt???
Die van ons is pas beperkt:
- Volkswagen
- Seat
- Audi
Waarom? Omdat wij maar bij 1 dealer mogen kiezen
Waarom maak het niet uit wat je gaat rijden dan?
Hoeveel km rijdt je per jaar?
Hoeze pleps bakken.. Ik vind de Volvo van de 3 auto's al een "minder" merk, maar VW vind ik helemaal een vreselijke bak. Ik wil ruimte.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:30 schreef Rekkie het volgende:
Ik zou overigens voor een volgehangen Passat gaan.
Ruimte in overvloed, goeie motoren, degelijk auto's en minder prijzig dan bovenstaand pleps-bakken!
Ik zou inderdaad voor een diesel gaan en dan voor een Passat of A4.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:31 schreef draaijer het volgende:
[..]
Wij mogen geen dealer uitzoeken en wij mogen niet zelf onderhandelen.![]()
Een auto hoort bij mijn functie, maar gezien ik ca. 35k per jaar cruise maakt het niet uit voor ons bedrijf. Ik mag dus kiezen benzine of diesel. Mijn voorkeur gaat uit naar een diesel vanwege het koppel en het feit dat ik niet zo vaak hoef te tanken.
Heb ik aan zitten denken, maar de nieuwe A4 station komt pas in de zomer van dit jaar. Dat duurt me te lang. Ik wil echt z.s.m. bestellenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:31 schreef Martijn_77 het volgende:
Iets kleinere audi nemen met wat meer motor en meer aankleding?
Passat station zit bijna net zoveel ruimte in als bovenstaande bakken.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:32 schreef draaijer het volgende:
[..]
Hoeze pleps bakken.. Ik vind de Volvo van de 3 auto's al een "minder" merk, maar VW vind ik helemaal een vreselijke bak. Ik wil ruimte.
Passat vind ik echt een vreselijke bak.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad voor een diesel gaan en dan voor een Passat of A4.
Vooral de A4 vind ik persoonlijk helemaal![]()
Dikke diesel motor, verder goed aangekleed..... TOP
In de A6 heb ik heel veel gereden en weet ik hoe die rijdt. De BMW en Volvo moet ik nog proberen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:34 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
Rijd zelf regelmatig in een soortgelijke volvo, maar dan het oudere model.
Kan niet anders zeggen dan dat het me prima bevalt.
Rijd zelf vrij sportief, en dat is prima te doen met dat vermogen. Maar ook op de lange stukken rijdt hij super.
Achterin ruimte zat om normaal te zitten, en als je de banken plat gooit, wat overigens 3 seconden werk is voor een compleet platte vloer, super veel ruimte
Ik denk dat die auto er net niet in zal passen. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat de restwaarde goed is van zo'n bak. Persoonlijk ben ik geen fan van Peugeot. De Volvo is ook 54k, maar de restwaarde zal wel beter zijn.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:34 schreef Tha_Flash het volgende:
Peugeot 407 SW GT 2.7 HDiF 24V Automaat, 204 PK
Met alle opties : ¤ 54.110,00
[ afbeelding ]
Tja dan niet hè.... ben het gelukkig niet met je eens.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:35 schreef draaijer het volgende:
[..]
Passat vind ik echt een vreselijke bak.
Kaal en foei lelijk van binnen en hij zit voor geen meter. Je zit super hoog en met 4 personen in Duitsland over de snelweg is het een zwalk bak blegh.
A4 vind ik wel mooi. Xenon met ledjes en een 6-cilinder.. Maar is wel een heel stuk kleiner dan de V70
ha ha dat zou kunnen, maar de zithoogte in de Passat is veel te hoog.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:39 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Tja dan niet hè.... ben het gelukkig niet met je eens.
Wel raar dat je A4 en de passat het onderstel delen
Iedereen heeft al een Passat.. Dat is voor mij nog een reden om het niet te doenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:34 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Passat station zit bijna net zoveel ruimte in als bovenstaande bakken.
Dat is juist het sterke punt van de passat variant
Ik denk dat ik het weekend even de Volvo dealer ga bellen. De A6 ken ik al en ik heb niks aan te merken op de rij eigenschappen van deze auto. Alleen is die bak zoooooo vreselijk kaal.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:40 schreef Rekkie het volgende:
Overigens zou ik lekker gaan rijden in de auto's!
Veel beter dan andere om ervaringen vragen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |