abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56206841
quote:
Op maandag 21 januari 2008 01:20 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook al, erg mooie kar en daar kun je voor de leaseprijs van TS een volgehangen topversie station van kopen...

Alleen is het wellicht wel een doorsnee bak waar over een tijdje half goed vertegenwoordigend Nederland in rond rijdt...
Deze Mondeo is idd een mooie bak, maar het blijft een Ford. Dus
pi_56218300
eensch. Ford... hmm....
Zolang je niet beweegt kun je nog alle kanten op
  dinsdag 22 januari 2008 @ 17:54:58 #78
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_56229601
quote:
Op maandag 21 januari 2008 20:05 schreef draaijer het volgende:

[..]

Deze Mondeo is idd een mooie bak, maar het blijft een Ford. Dus
Hoe zit dat eigenlijk?
Hebben Volvo V70 en Ford Mondeo dezelfde motoren en onderstel?
Als ik op carbase kijk lijkt het wel verrekte veel op elkaar; iig. de motoren.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_56232862
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 17:54 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Hoe zit dat eigenlijk?
Hebben Volvo V70 en Ford Mondeo dezelfde motoren en onderstel?
Als ik op carbase kijk lijkt het wel verrekte veel op elkaar; iig. de motoren.
De 5 cilinder turbo in de ford is idd van Volvo, maar dat maakt van een Ford nog geen Volvo.
Ik vind een Ford toch een aantal treden lager staan.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 20:14:02 #80
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_56233041
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 20:07 schreef draaijer het volgende:

[..]

De 5 cilinder turbo in de ford is idd van Volvo, maar dat maakt van een Ford nog geen Volvo.
Ik vind een Ford toch een aantal treden lager staan.
Mag ook wel. ¤35K ipv. ¤45K is idd. een paar treden lager.
Die Mondeo is, denk ik, geen slechte tweedehands particuliere koop over een paar jaar.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_56233335
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 20:14 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Mag ook wel. ¤35K ipv. ¤45K is idd. een paar treden lager.
Die Mondeo is, denk ik, geen slechte tweedehands particuliere koop over een paar jaar.
Ben ik helemaal met je eens.. Prima familie bak.. Ziet er goed uit, maar ik ben een proleet in hart en nieren en dus kan ik gewoon niet in een Ford gaan rijden ha ha ha
  dinsdag 22 januari 2008 @ 20:29:02 #82
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_56233443
Ga nou eens een 520 rijden man.
Dan heb je ze allemaal gehad, toch?
Op deze manier schiet het echt niet op met dit topic.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_56233476
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 20:24 schreef draaijer het volgende:

[..]

Ben ik helemaal met je eens.. Prima familie bak.. Ziet er goed uit, maar ik ben een proleet in hart en nieren en dus kan ik gewoon niet in een Ford gaan rijden ha ha ha
Zo'n proleet ben je niet als je een kale 5-serie of A6 overweegt.
Dat is dan helemaal net-niet zegmaar...wel een duur model, maar eigenlijk niet kunnen betalen..weet niet wat ik erger vind eigenlijk
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
pi_56233796
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 20:30 schreef PeeJay1980 het volgende:

[..]

Zo'n proleet ben je niet als je een kale 5-serie of A6 overweegt.
Dat is dan helemaal net-niet zegmaar...wel een duur model, maar eigenlijk niet kunnen betalen..weet niet wat ik erger vind eigenlijk
Indeed
pi_56233903
Nieuwe A4 2.7TDI met wat meuk(sowieso quattro met dat koppel) erop, niet meer over nadenken Kan ja altijd nog een lekkere chip erin laten zetten
pi_56233982
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 20:30 schreef PeeJay1980 het volgende:

[..]

Zo'n proleet ben je niet als je een kale 5-serie of A6 overweegt.
Dat is dan helemaal net-niet zegmaar...wel een duur model, maar eigenlijk niet kunnen betalen..weet niet wat ik erger vind eigenlijk
True true, mede het bovengenoemde overweeg ik ook om die beide auto's NIET te kiezen.
De Volvo V70 is nagenoeg helemaal compleet. Leer, elek. stoelen, parkeersensoren bla bla bla

De A4 2.7 Tdi, kan met een Pro Line pakket.. Dus Xenon en nog wat gadgets.

Mij hoor je niet klagen hoor.
pi_56234014
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 20:47 schreef Sloper het volgende:
Nieuwe A4 2.7TDI met wat meuk(sowieso quattro met dat koppel) erop, niet meer over nadenken Kan ja altijd nog een lekkere chip erin laten zetten
Chip mag niet, maar wat niet mag is wel heel erg leuk.
De D5 gaat naar 226 PK en de 2.7.& TDi naar ca. 230 PK
pi_56234113
Leuk de 2.7 TDi automaat kan met Pro Line en volledig leer Dan hebben we nog ca. Euro 35 per maand over
pi_56236469
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 20:51 schreef draaijer het volgende:

[..]

True true, mede het bovengenoemde overweeg ik ook om die beide auto's NIET te kiezen.
De Volvo V70 is nagenoeg helemaal compleet. Leer, elek. stoelen, parkeersensoren bla bla bla

De A4 2.7 Tdi, kan met een Pro Line pakket.. Dus Xenon en nog wat gadgets.

Mij hoor je niet klagen hoor.
Als het tussen die 2 zou gaan, zou ik waarschijnlijk voor de V70 gaan. Die heb ik gevoelsmatig hoger in rang staan (qua status enzo dan).

Veel plezier met uitzoeken!
Ik hoop deze zomer hetzelfde plezier te mogen beleven (iets andere prijsklasse, maartoch )
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
pi_56240320
Ik heb zelf een A5 diesel besteld dus ik zou zeggen ga voor de A4
pi_56241535
Een kale auto is niks. Armoede, zo'n grote dure auto rijden maar dan zonder opties. Vroeger had je daarvoor bv de 5-serie wieldop edition.

En zo'n D5 is een geweldige motor, als je dan veel opties hebt in een mooie gloednieuwe auto zou dat voor mij een makkelijke keuze zijn
pi_56243873
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 20:55 schreef draaijer het volgende:
Leuk de 2.7 TDi automaat kan met Pro Line en volledig leer Dan hebben we nog ca. Euro 35 per maand over
Ik heb een tijdje in een A6 2.7TDI, zonder quattro gereden. En die kwam eigenlijk echt tractie tekort. Het TC-lampje draaide echt overuren als je een beetje rap optrok of door de bocht ging. Kan je niet ipv leer, de quattro nemen?
pi_56243993
overigens is een 2.0TDI 170pk quattro ook niet behelpen hoor....
pi_56246039
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 20:55 schreef draaijer het volgende:
Leuk de 2.7 TDi automaat kan met Pro Line en volledig leer Dan hebben we nog ca. Euro 35 per maand over
Nog een beetje puzzelen om ook die 35 E op te maken

Ben je d'r nou uit dan?
Zolang je niet beweegt kun je nog alle kanten op
  woensdag 23 januari 2008 @ 12:12:19 #95
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_56246988
Zou zelf voor de Volvo gaan...
Zo vol als mogelijk hangen met opties...

Misschien zelfs een iets tammere motor erin...

[ Bericht 21% gewijzigd door MikeyMan op 23-01-2008 12:23:49 ]
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_56249784
Volvo is zo groot...

Ik heb hiervoor de V70 gereden, en moet eerlijk bekennen dat buiten een verhuizing, die ruimte niet gebruikt wordt. Ik heb echt plenty aan de avant A4, ook met een drie weken durende vakantie met de auto. Da's 1 keer per jaar, en dan gooi ik er een ski-box op. De 1 -weekse wintersport met drie vrienden gaat allemaal in de wagen. (en da's altijd leuk door duitsland )
Zolang je niet beweegt kun je nog alle kanten op
pi_56249828
Duidelijk. Volvo.
pi_56252786
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 10:10 schreef Sloper het volgende:
overigens is een 2.0TDI 170pk quattro ook niet behelpen hoor....
Die is er (nog) niet voor de nieuwe A4.
V10
pi_56253085
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 16:13 schreef M5 het volgende:

[..]

Die is er (nog) niet voor de nieuwe A4.
De 2.0TDI 170pk? Of de quattro? Volgens mij issie dr zo gewoon al....
pi_56253296
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 16:26 schreef Sloper het volgende:

[..]

De 2.0TDI 170pk? Of de quattro? Volgens mij issie dr zo gewoon al....
Geen 170 pk 2.0 TDI, en dus ook niet i.cm. quattro

Huidige diesels voor de A4:

- 2.0 TDI 143 pk (Common-Rail)
- 2.7 TDI
- 3.0 TDI quattro

Andere opties zijn er voorlopig niet.
V10
pi_56254457
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 14:04 schreef joeltje het volgende:
Volvo is zo groot...

Ik heb hiervoor de V70 gereden, en moet eerlijk bekennen dat buiten een verhuizing, die ruimte niet gebruikt wordt. Ik heb echt plenty aan de avant A4, ook met een drie weken durende vakantie met de auto. Da's 1 keer per jaar, en dan gooi ik er een ski-box op. De 1 -weekse wintersport met drie vrienden gaat allemaal in de wagen. (en da's altijd leuk door duitsland [afbeelding] )
4 man in een A4 is nooit leuk. Misschien dat de station anders is, maar ik neem aan dat hier niet meer beenruimte inzit...
pi_56256402
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 16:26 schreef Sloper het volgende:

[..]

De 2.0TDI 170pk? Of de quattro? Volgens mij issie dr zo gewoon al....
Geen van beide is er nog.
Momenteel is er nog geen quattro te leveren. De station zelfs pas over een half jaar
pi_56256446
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 11:34 schreef joeltje het volgende:

[..]

Nog een beetje puzzelen om ook die 35 E op te maken

Ben je d'r nou uit dan?
ik moet nog even rijden in de Volvo en voor het idee in de kale 5
pi_56315994
Vanmiddag even kijken of ik tijd vrij kan maken voor een testdrive in de V70... Ik heb er zin in
pi_56320336
Je moet gewoon een dag met die auto's gaan rijden, doordeweeks ofzo of in het weekend een uitje met de familie. Krijg je tenminste een realistische indruk over hoe hij rijdt in dagelijks verkeer ipv een stukje rijden en dan geforceerd zwakke en sterke punten zoeken.
pi_56322612
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 15:48 schreef Repeat het volgende:
Je moet gewoon een dag met die auto's gaan rijden, doordeweeks ofzo of in het weekend een uitje met de familie. Krijg je tenminste een realistische indruk over hoe hij rijdt in dagelijks verkeer ipv een stukje rijden en dan geforceerd zwakke en sterke punten zoeken.
Daar heb je gelijk in. Dat zei de Volvo dealer ook al. Ik heb overigens geen tijd gevonden vandaag. Ik denk dat ik je raad maar eens ga opvolgen
  zaterdag 26 januari 2008 @ 21:05:38 #107
87143 Tha_wrecka
Entertaining as always
pi_56326945
Ik heb wel gekozen voor de Audi A4 (avant). daar zit momenteel een hoop korting op... auto was 55.000 eur, heb hem voor 42.000 gekregenuiteindelijk (lease). niet verkeerd... Heb wel Leer, navi, park distance etc... geen verkeerde keuze dus..
pi_56329287
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 21:05 schreef Tha_wrecka het volgende:
Ik heb wel gekozen voor de Audi A4 (avant). daar zit momenteel een hoop korting op... auto was 55.000 eur, heb hem voor 42.000 gekregenuiteindelijk (lease). niet verkeerd... Heb wel Leer, navi, park distance etc... geen verkeerde keuze dus..
Hoe zit dit eigenlijk?
De auto is 55k waard, je krijgt ´m mee voor 42k. Maar het is lease zeg je.
Is de auto dan ook zakelijk en betaal je dan ook bijtelling?

Dan betaal je die bijtelling toch over de catalogus waarde. Oftewel over de 55k.

Klopt dat?
pi_56329331
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 22:31 schreef j3r het volgende:

[..]

Hoe zit dit eigenlijk?
De auto is 55k waard, je krijgt ´m mee voor 42k. Maar het is lease zeg je.
Is de auto dan ook zakelijk en betaal je dan ook bijtelling?

Dan betaal je die bijtelling toch over de catalogus waarde. Oftewel over de 55k.

Klopt dat?
Je betaald de bijtelling over de aankoop waarde
pi_56329360
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 21:05 schreef Tha_wrecka het volgende:
Ik heb wel gekozen voor de Audi A4 (avant). daar zit momenteel een hoop korting op... auto was 55.000 eur, heb hem voor 42.000 gekregenuiteindelijk (lease). niet verkeerd... Heb wel Leer, navi, park distance etc... geen verkeerde keuze dus..
Het verschil wat je omschrijft vind ik echt te groot. Dat moet ik eerst zien voordat ik het kan geloven.
Maar dan zou ik het alsnog niet doen. Je hebt dus nu het oude model. Dat wil ik dus niet
pi_56329781
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 22:33 schreef draaijer het volgende:

[..]

Je betaald de bijtelling over de aankoop waarde
Dat is dus niet het geval.
Mijn leasebak (Honda Accord sport, eigenlijk alleen Xenon en trekhaak oogden nuttig als extra optie) heb ik besteld zonder opties, maar door langere levertijd van 3+ maanden kwam de dealer aanzetten met eenzelfde auto met xenon-verlichting. Deze kreeg ik er gratis bij, maar de waarde waarop de bijtelling berekend wordt is wel met 1.100 euro verhoogd. Qua afdracht aan leasekosten kost me dat geen 1100/48 per maand extra, maar qua bijtelling dus wel.

Het 13k gratis opties neem ik met een korreltje zout overigens
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_56334914
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 22:52 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Dat is dus niet het geval.
Mijn leasebak (Honda Accord sport, eigenlijk alleen Xenon en trekhaak oogden nuttig als extra optie) heb ik besteld zonder opties, maar door langere levertijd van 3+ maanden kwam de dealer aanzetten met eenzelfde auto met xenon-verlichting. Deze kreeg ik er gratis bij, maar de waarde waarop de bijtelling berekend wordt is wel met 1.100 euro verhoogd. Qua afdracht aan leasekosten kost me dat geen 1100/48 per maand extra, maar qua bijtelling dus wel.

Het 13k gratis opties neem ik met een korreltje zout overigens
dat is dan niet zo sportief van de dealer. Voor de belastingdienst moet je bedrijf de "aankoop facturen" bewaren. Is een kopie van hetgeen je leasebedrijf ook heeft.
Wij hebben ooit in een grote batch 10% korting gekregen op Audi en VW (gezien het grote aantal)
en dis korting is over de catalogus waarde van de auto afgetrokken en dat bedrag betaald men aan bijtelling bij ons
  zondag 27 januari 2008 @ 09:16:21 #113
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_56334962
quote:
Op zondag 27 januari 2008 09:00 schreef draaijer het volgende:

[..]

dat is dan niet zo sportief van de dealer. Voor de belastingdienst moet je bedrijf de "aankoop facturen" bewaren. Is een kopie van hetgeen je leasebedrijf ook heeft.
Wij hebben ooit in een grote batch 10% korting gekregen op Audi en VW (gezien het grote aantal)
en dis korting is over de catalogus waarde van de auto afgetrokken en dat bedrag betaald men aan bijtelling bij ons
Je krijgt korting op je leaseprijs, maar echt niet op je bijtelling hoor. Daar is de site van de belastingdienst heel duidelijk in. CATALOGUSwaarde.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zondag 27 januari 2008 @ 14:07:55 #114
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_56339535
quote:
Op zondag 27 januari 2008 09:00 schreef draaijer het volgende:

[..]

dat is dan niet zo sportief van de dealer. Voor de belastingdienst moet je bedrijf de "aankoop facturen" bewaren. Is een kopie van hetgeen je leasebedrijf ook heeft.
Wij hebben ooit in een grote batch 10% korting gekregen op Audi en VW (gezien het grote aantal)
en dis korting is over de catalogus waarde van de auto afgetrokken en dat bedrag betaald men aan bijtelling bij ons
Sportief genoeg van de dealer - ik heb zelfs 15 euro/maand korting gekregen op mijn leasebedrag omdat er tegen de 'centrale' prijs bij ze ingekocht is, bovendien is de berekening aangepast door de leasemaatschappij en dus niet door de dealer.

Er is echter wel een verschil tussen fabrieks-af opties en opties die door de garage (al dan niet met korting/gratis) ingebouwd zijn. Zo betaal ik niets extra voor het navigatiesysteem wat door de dealer is ingebouwd, maar als ik voor de in het dashboard ingebouwde fabrieks optie had gekozen was ik zo'n 4-5k duurder uitgekomen. Bij het onderscheid tussen die twee had ik gisteravond even niet stligestaan.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  zondag 27 januari 2008 @ 15:03:18 #115
182073 invine
blablabla etc.
pi_56340804
En de nieuwe renault laguna? Je moet er van houden maar het is een zeer nette wagen, genoeg ruimte etc. Maar ik weet niet dit merk in je lijstje staat!
Verder zou ik dan voor die volvo d70 gaan met een D5 mooie wagen, ruimte, veiligheid (ook handig voor je kind(eren)) en ziet er netjes uit.
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_56768152
Hmm, jongens ik heb een nieuw alternatief gevonden. Ik zit te denken aan een wat kale 330D touring. Klein maar wel erg snel.

Deze maand gaat de kogel door de kerk.. De V70 gaat afvallen omdat ik niet de exacte samenstelling kan rijden

Het geluid is zooooo goed..

500 Nm met 231pk diesel lekkerrrrrrrrr

Ik kan nu een aanbieding rijden en niet 4 jaar, maar ik zit er slechts 3 jaar aan vast. Dus misschien wel de moeite waard

[ Bericht 22% gewijzigd door draaijer op 16-02-2008 12:19:49 ]
  zaterdag 16 februari 2008 @ 12:25:59 #117
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_56768466
330D Touring weegt exact hetzelfde als een 520D Touring; 1575 KG Maar je krijgt er wel 2 cylinders bij.
Heb je die 520D nog gereden; lijkt mij beter dan je aan de hand van het typelplaatje achterop zou verwachten.
Maar 330D is nog steeds 1 van de beste diesels natuurlijk.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_56768591
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 12:25 schreef Hyperdude het volgende:
330D Touring weegt exact hetzelfde als een 520D Touring; 1575 KG Maar je krijgt er wel 2 cylinders bij.
Heb je die 520D nog gereden; lijkt mij beter dan je aan de hand van het typelplaatje achterop zou verwachten.
Maar 330D is nog steeds 1 van de beste diesels natuurlijk.
Ha ha, nee ik laat toch ALTIJD de type aanduiding verwijderen. Kenners de het willen weten, weten het toch wel. Die kunnen alleen nog twijfelen tussen de 325d en de 330d Maakt mij niks uit
Ik heb de 5 serie niet gereden. Ik vind de A6 ook al niet bij me passen. Ze zijn te groot. Het voelt alsod het de auto van je vader is. Ik ben 31 en zo'n ding komt er later wel. Dan kan ik misschien ook een beetje fatsoenlijke motor nemen.
pi_56768609
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 12:25 schreef Hyperdude het volgende:
330D Touring weegt exact hetzelfde als een 520D Touring; 1575 KG Maar je krijgt er wel 2 cylinders bij.
Heb je die 520D nog gereden; lijkt mij beter dan je aan de hand van het typelplaatje achterop zou verwachten.
Maar 330D is nog steeds 1 van de beste diesels natuurlijk.
De 520D kan ik alleen in de corporate uitvoering rijden. Dus kaal en geknepen
  zaterdag 16 februari 2008 @ 12:41:17 #120
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_56768745
330D doe je iig. niet verkeerd mee.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_56768757
Ik zou voor de Volvo gaan, de rest betaal je denk ik teveel voor de naam.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  zaterdag 16 februari 2008 @ 18:09:57 #122
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_56774195
500 nm...je hoeft in ieder geval niet bang te zijn dat je je caravan niet kan trekken
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_56774391
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 18:09 schreef fathank het volgende:
500 nm...je hoeft in ieder geval niet bang te zijn dat je je caravan niet kan trekken
ha ha heb ik niet..
Ik ben wel heel nieuwsgierig hoe de achterwiel aandrijving dit geweld op de weg zal houden. Een auto met 200+ pk op de voorwielen vind ik niks
  zaterdag 16 februari 2008 @ 19:28:37 #124
182073 invine
blablabla etc.
pi_56775791
330d is een mooie auto, je gaat voor touring ofniet? Wat voor opties neem je erop dan zo'n 330d lijkt mij in ieder geval heerlijk rijden!
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_56786656
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 19:28 schreef invine het volgende:
330d is een mooie auto, je gaat voor touring ofniet? Wat voor opties neem je erop dan zo'n 330d lijkt mij in ieder geval heerlijk rijden!
Het zal een 330D Executive worden. Ik heb niet zoveel budget meer over voor veel opties. Er komen wel de heerlijke sportstoelen in met elektrische wangen, radio met Ipod bediening op het stuur, donkere ramen voor ons zoontje en dikke wielen

Deze keer maar weer een kale bak, maar wel lekker snel
pi_56786933
quote:
Op zondag 17 februari 2008 09:57 schreef draaijer het volgende:

[..]

Het zal een 330D Executive worden. Ik heb niet zoveel budget meer over voor veel opties. Er komen wel de heerlijke sportstoelen in met elektrische wangen, radio met Ipod bediening op het stuur, donkere ramen voor ons zoontje en dikke wielen

Deze keer maar weer een kale bak, maar wel lekker snel
Jammer van deze keuze imo, zoveel moois te krijgen en dan voor de kleine BMW gaan.

Nou ja als jij er maar blij mee bent!
pi_56787171
Sportieve keuze!

Neem echter alsjeblieft geen automaat!
pi_56787258
quote:
Op zondag 17 februari 2008 11:00 schreef supercharger het volgende:
Sportieve keuze!

Neem echter alsjeblieft geen automaat!
Die BMW automaat schijnt sowieso niet zo goed te werken in stadsverkeer dacht ik.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_56787309
quote:
Op zondag 17 februari 2008 10:34 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Jammer van deze keuze imo, zoveel moois te krijgen en dan voor de kleine BMW gaan.

Nou ja als jij er maar blij mee bent!
Ach, nu kan ik eindelijk een 6-cilinder leasen en dus wil ik dat ook wel eens proberen.
Een kale 5 of A6 met een 4-cilinder 2.0 liter diesel is minder spannend. Toch?
pi_56787317
quote:
Op zondag 17 februari 2008 11:00 schreef supercharger het volgende:
Sportieve keuze!

Neem echter alsjeblieft geen automaat!
Ik neem de 6-bak handschakel.. Lekker roeren in de bak
  zondag 17 februari 2008 @ 11:36:19 #131
58039 Domai
heeft slaap nodig
pi_56787630
Bah bah, wat is TS een triest figuur zeg .

Niks mis met informeren over de keuze tussen een paar mooie auto's, maar voelt zich overal te goed voor. Dit terwijl TS in zijn echte leven waarschijnlijk niet veel vrienden heeft, aangezien deze het zelfs nodig vindt om op een foto in fotoboek nog even te vermelden dat t 'bij ons Gooimeer' is etc.

Ja, ik noem je oppervlakkig en geloof me, dat heeft helemaal niks te maken met het feit dat je werk en carriere belangrijk vindt. Alleen da manier waarop je dat naar buiten brengt.

Maar goed, ben blij dat ik niet zoveel van die ballen met kleine pikkies ken.

Zo, nu ben ik mijn gal ook weer kwijt, toch nog iets van waarde bereikt in je leven!

(oh, en draaijer, wees maar niet bang dat ik jaloers op je ben hoor, ik verzeker je dat het niet zo is! )
Tis ammoal wah. En di, da dn dieje en da is, godverdomme!
pi_56787997
quote:
Op zondag 17 februari 2008 11:11 schreef draaijer het volgende:

[..]

Ach, nu kan ik eindelijk een 6-cilinder leasen en dus wil ik dat ook wel eens proberen.
Een kale 5 of A6 met een 4-cilinder 2.0 liter diesel is minder spannend. Toch?
als je dan 6 cilinders wilt, ga dan voor de A4 3.0TDI... 233 pk, 450 nm, en met een kleine aanpassing 245 pk, met 530 Nm ...

En ja, die rijd ik, en ja, ik vond hem veul fijner dan de drie.... puur op ruimte, afwerking, en afgifte van het motorvermogen. Oh, en de 4wd
Zolang je niet beweegt kun je nog alle kanten op
  zondag 17 februari 2008 @ 14:48:36 #133
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_56791333
quote:
Op zondag 17 februari 2008 11:36 schreef Domai het volgende:
Bah bah, wat is TS een triest figuur zeg .

Niks mis met informeren over de keuze tussen een paar mooie auto's, maar voelt zich overal te goed voor. Dit terwijl TS in zijn echte leven waarschijnlijk niet veel vrienden heeft, aangezien deze het zelfs nodig vindt om op een foto in fotoboek nog even te vermelden dat t 'bij ons Gooimeer' is etc.

Ja, ik noem je oppervlakkig en geloof me, dat heeft helemaal niks te maken met het feit dat je werk en carriere belangrijk vindt. Alleen da manier waarop je dat naar buiten brengt.

Maar goed, ben blij dat ik niet zoveel van die ballen met kleine pikkies ken.

Zo, nu ben ik mijn gal ook weer kwijt, toch nog iets van waarde bereikt in je leven!

(oh, en draaijer, wees maar niet bang dat ik jaloers op je ben hoor, ik verzeker je dat het niet zo is! )
Wie heeft deze lowlife hier eigenlijk uitgenodigd?

OT: mooie kar!
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_56793980
quote:
Op zondag 17 februari 2008 11:36 schreef Domai het volgende:
Bah bah, wat is TS een triest figuur zeg .

Niks mis met informeren over de keuze tussen een paar mooie auto's, maar voelt zich overal te goed voor. Dit terwijl TS in zijn echte leven waarschijnlijk niet veel vrienden heeft, aangezien deze het zelfs nodig vindt om op een foto in fotoboek nog even te vermelden dat t 'bij ons Gooimeer' is etc.

Ja, ik noem je oppervlakkig en geloof me, dat heeft helemaal niks te maken met het feit dat je werk en carriere belangrijk vindt. Alleen da manier waarop je dat naar buiten brengt.

Maar goed, ben blij dat ik niet zoveel van die ballen met kleine pikkies ken.

Zo, nu ben ik mijn gal ook weer kwijt, toch nog iets van waarde bereikt in je leven!

(oh, en draaijer, wees maar niet bang dat ik jaloers op je ben hoor, ik verzeker je dat het niet zo is! )
Ha ha ha, wat heerlijk. Wat kan jij jezelf tegenspreken. Lees mijn signature.. Ik sluit me bij je aan puber..

Jij gebruikt het afschieten van een ander om het zo voor jezelf goed te praten dat je nog helemaal niks bereikt hebt in het leven. Waarschijnlijk geef je daar dan ook anderen de schuld van.. Chapeau and have fun
pi_56794009
quote:
Op zondag 17 februari 2008 11:59 schreef joeltje het volgende:

[..]

als je dan 6 cilinders wilt, ga dan voor de A4 3.0TDI... 233 pk, 450 nm, en met een kleine aanpassing 245 pk, met 530 Nm ...

En ja, die rijd ik, en ja, ik vond hem veul fijner dan de drie.... puur op ruimte, afwerking, en afgifte van het motorvermogen. Oh, en de 4wd
Dat ben ik helemaal met je eens. De nieuwe A4 vind ik veeeeeeeeeeeel mooier. Ik ben ook meer een Audi dan een BMW rijder, echter kan ik nu met mazzel en geluk de dikke 3 rijden. Die past normaal niet in mijn categorie en is nu een aanbieding.. Vandaar de keuze..

de 3 heeft 230 pk en 490 NM en helaas 2 wiel aangedreven. Maar goed. Wel de juiste wielen
pi_56794388
quote:
Op zondag 17 februari 2008 11:11 schreef draaijer het volgende:

[..]

Ach, nu kan ik eindelijk een 6-cilinder leasen en dus wil ik dat ook wel eens proberen.
Een kale 5 of A6 met een 4-cilinder 2.0 liter diesel is minder spannend. Toch?
Maar een A4 station met een 3.0l diesel is imo wel veel spannender.....
pi_56795469
quote:
Op zondag 17 februari 2008 09:57 schreef draaijer het volgende:

[..]

Het zal een 330D Executive worden. Ik heb niet zoveel budget meer over voor veel opties. Er komen wel de heerlijke sportstoelen in met elektrische wangen, radio met Ipod bediening op het stuur, donkere ramen voor ons zoontje en dikke wielen

Deze keer maar weer een kale bak, maar wel lekker snel
Mooie bak! 330D zal inderdaad lekker snel zijn.
  zondag 17 februari 2008 @ 21:41:21 #138
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_56801458
Verstandig. Gewoon voor BMW.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_56802064
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 18:19 schreef draaijer het volgende:
Ik ben wel heel nieuwsgierig hoe de achterwiel aandrijving dit geweld op de weg zal houden. Een auto met 200+ pk op de voorwielen vind ik niks
Maak je daar maar geen zorgen over
pi_56857459
Als ik jou was zou ik gewoon bij Audi blijven:


A4-pakezel flink gegroeid

Het meest opvallende cijfer is toch wel de lengte: met z’n 4,70 meter is de A4 Avant precies 12 centimeter gegroeid ten opzichte van het uitgaande model. Hierdoor heeft de auto volgens Audi de grootste bagageruimte uit z’n klasse. De inhoud bedraagt 490 liter of met neergeklapte achterbank 1430 liter.

Er zijn ook twee dieselopties: ten eerste een 2,0-liter viercilinder met 143 pk. Deze is goed voor een sprint van 0 tot 100 kilometer per uur in 9,7 seconden en een topsnelheid van 208 kilometer per uur. De topdiesel is een 3,0-liter zescilinder met 240 pk. Deze sprint in 6,3 seconden naar de honderd. Iets later volgt er een 170 pk sterke 2,0-liter TDI. Die is goed voor een topsnelheid van 222 kilometer per uur en een stoplichtsprint in 8,6 seconden.





De verkoop van de A4 Avant start vlak na de Autosalon van Genève (4 maart).


Dit wordt jou nieuw auto!!! Een volvo kan hier nooit aan tippen!
  woensdag 20 februari 2008 @ 12:28:09 #141
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_56857519
Wat een geile bak
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_56857690
Audi
  woensdag 20 februari 2008 @ 12:51:31 #143
117895 matthendriks
Switching reality. And back.
pi_56857892
Die kleur is ook geyl! Beter dan dat zwart en grijs!
Sole purpose: http://ikwilnaar.fok.nl/
  woensdag 20 februari 2008 @ 12:52:00 #144
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_56857899
Als hij die BMW al gereden heeft hoeft hij geen Audi meer.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  woensdag 20 februari 2008 @ 12:57:47 #145
117895 matthendriks
Switching reality. And back.
pi_56857996
BMW is altijd zo 'schreeuwerig'. Het rijdt wel prima en sportief, maar of je er nou in gezien wilt worden...
Sole purpose: http://ikwilnaar.fok.nl/
  woensdag 20 februari 2008 @ 13:00:16 #146
117895 matthendriks
Switching reality. And back.
pi_56858054
Lexus is wellicht ook een optie? De IS is een prachtige wagen!

http://www.lexus.nl/lexus(...)y/gallery/images.asp
Sole purpose: http://ikwilnaar.fok.nl/
pi_56858270
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 12:52 schreef XL het volgende:
Als hij die BMW al gereden heeft hoeft hij geen Audi meer.
Gelukkig is dat heel persoonlijk. Ik prefereerd persoonlijk de Audi boven BMW en beide boven Mercedes of Volvo
pi_56858615
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 21:17 schreef draaijer het volgende:
All,

Nu is onze lease lijst helaas erg beperkt wat merken betreft namelijk :

  • Audi
  • BMW
  • Peugeot
  • Seat
  • Skoda
  • Volkswagen
  • Volvo
  • quote:
    Op dinsdag 15 januari 2008 21:31 schreef draaijer het volgende:

    [..]

    Wij mogen geen dealer uitzoeken en wij mogen niet zelf onderhandelen.

    Een auto hoort bij mijn functie, maar gezien ik ca. 35k per jaar cruise maakt het niet uit voor ons bedrijf. Ik mag dus kiezen benzine of diesel.
    Dus meneer werkt voor Randstad of voor een van haar dochter maatschappijen..
    Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
    Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
    Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
    pi_56861879
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 13:25 schreef Adolecens het volgende:

    [..]


    [..]

    Dus meneer werkt voor Randstad of voor een van haar dochter maatschappijen..
    Dit soort voorwaarden hebben heeeeeeeel veeeeeeeel bedrijven....
    pi_56862340
    Mooi voor BMW gaan die achterwiel aandrijving is juist leuk.

    Ik heb ook getwijfeld tussen audi en BMW en voor bmw gekozen om 2 redenen. De levertijd van audi is 2 tot 3 maanden langer! (hier in belgie) en dat stuur van audi..... dat vind ik nou echt enorm lelijk!
    Als weinig helpt, help veel meer.
    Sparen is voor mensen die niet weten waar ze geld aan uit moeten geven !!!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')